You are currently viewing نحوه تعمیر خانه ، راهنمای کامل تعمیرات ساختمان

نحوه تعمیر خانه ، راهنمای کامل تعمیرات ساختمان

ممکن است فکر کنید برخی از تعمیرات خانه خارج از دسترس شما هستند، اما حتی افراد مبتدی که خود را انجام می دهند می توانند تعمیر خانه را انجام دهند – و در این فرآیند پول زیادی را پس انداز کنند!

نحوه تعویض توالت

فرقی نمی‌کند توالت را تعویض کنید یا توالت قدیمی را برای بازسازی خارج کنید و بعداً آن را تعمیر کنید تا نشتی نداشته باشد ، این نکات بهبود خانه DIY به شما کمک می‌کند این کار را سریع‌تر و با مشکلات کمتری انجام دهید.

 

چوب سخت خود را بازسازی کنید

از این پروژه به ظاهر دلهره آور ترسیده اید؟ نباش. اگر اراده و یک (یا دو روز) کامل را برای خود دارید، می توانید کفپوش های چوبی را در قسمت های اصلی خانه خود بازسازی کنید. لزوماً نیازی به سمباده زدن ندارید، اما اگر کف به اندازه‌ای آسیب دیده است که نیاز به سفت شدن داشته باشد، از فروشگاه سخت‌افزاری محلی خود دیدن کنید و تجهیزات را برای 4 تا 48 ساعت اجاره کنید. در اینجا نحوه بازسازی کفپوش های چوبی خود آورده شده است .

یک چمن تکه تکه را تعمیر کنید

دستیابی به یک چمن سرسبز نیازی به مبارزه دائمی ندارد. و شما مجبور نیستید برای یک سرویس چمن کاری پول زیادی بپردازید تا حیاط خود را با مواد شیمیایی آغشته کنید. پرورش چمن سالم و سبز عمدتاً به این بستگی دارد که بدانید چه چیزی به چمن خود بدهید و چه زمانی به آن بدهید. ما به شما یاد می دهیم که چگونه یک چمن تکه تکه را تعمیر کنید .

تعمیر زباله زباله

زباله‌دان وقتی روشن است و تیغه‌های آن با سروصدا زباله‌های آشپزخانه را خرد می‌کنند کمی ترسناک است. اما، اگر دفع شما بدبو شد، نترسید. تمیز کردن گن و از بین بردن بوی آن آسان است . اگر محافظ اسپلش نیاز به تعویض دارد، می توانید این کار را در 20 دقیقه انجام دهید ! اگر نیاز به تعویض کل دفن دارید، می توانید خودتان آن را تعویض کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی بدبو

بوهای بد ماشین ظرفشویی را با تمیز کردن ضایعات مواد غذایی از وان و استفاده از ماشین ظرفشویی در یک چرخه متوقف کنید. تعمیر ماشین ظرفشویی بدبو یک بهبود خانگی نسبتاً ساده است.

درهای کابینت با صدای بلند را تعمیر کنید

از گوش دادن به صدای بسته شدن درهای کابینت خسته شده اید؟ ضربه گیرهای درب و کشو را جدا کنید و بچسبانید راه حلی برای کابینت های آشپزخانه با صدای بلند است . یک بسته 20 تایی را در یک مرکز خانه با چند دلار یا آنلاین در آمازون دریافت کنید . مطمئن شوید که پشت در تمیز است تا ضربه گیرها بچسبند، سپس یکی را در گوشه بالا و دیگری را در پایین قرار دهید.

نحوه تعویض چراغ های خودکار

لامپ‌های خودکاری که اغلب می‌سوزند چراغ‌های عقب، استاپ، چراغ راهنما، پشتیبان و لامپ‌های چراغ‌های جلو هستند. اما بسیاری از لامپ های دیگر در یک وسیله نقلیه وجود دارند که می توانند از توجه شما نیز استفاده کنند. در اینجا، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه لامپ های خودرویی را که اغلب می سوزند و می توانند تجربه رانندگی شما را تحت تاثیر قرار دهند، تعویض کنید.

یک سر دوش شل را کف کنید

در اینجا یک راه حل آسان برای خانه آورده شده است که می تواند فراتر از حمام استفاده شود. یک سر دوش متزلزل یا هر لوله متلاطمی را با چند قطره فوم منبسط کننده ثابت کنید . فوم لوله را در دیوار می پوشاند و آن را در جای خود قفل می کند و لرزش را از بین می برد، بنابراین سر دوش شما مانند نو کار می کند . آیا می توانید راه حل ساده تری در خانه فکر کنید؟

چگونه لکه سقف را بپوشانیم

لکه های آب سخت سقف را با یک محصول اسپری به نام Upshot by KILZ پنهان کنید . این برای مطابقت با سقف قدیمی ترکیب شده است و حتی دارای نوک اسپری عمودی است که نصب را آسان می کند. قبل از اسپری کردن، یک پارچه قطره ای روی زمین بگذارید و روی دیوارها نوار پلاستیکی بچسبانید.

چگونه فرورفتگی را از چوب خارج کنیم

فرورفتگی در سطوح چوبی می تواند آزاردهنده باشد. اما نگران نباشید، آنها را می توان تعمیر کرد! تنها چیزی که برای از بین بردن فرورفتگی های چوب نیاز دارید یک پارچه مرطوب و یک اتو است.

قطع کننده مدار

خاموش شدن تصادفی کلیدهای برق و کلیدهای برق هنگام نصب وسایل دیگر غیر معمول نیست . به صاحبان خانه توصیه می شود که قطع کننده مدار خود را بررسی کنند تا مطمئن شوند که مشکل به سادگی روشن کردن یک سوئیچ نیست. قطع کننده مدار معمولاً در گاراژ قرار دارد، اگرچه در برخی از خانه ها، کلید مدار را می توان در زیرزمین، راهرو یا انباری یافت.

حذف آب و هوا آسان است

اگر بتوانید نور خزنده را از زیر درهای بیرونی ببینید، هوا نیز در حال فرار است. چند بسته از فوم لاستیکی چسبنده نوار آب و هوا بردارید و به شهر بروید و تمام درهایی که به بیرون منتهی می شود را آب بندی کنید. نوار آب و هوا قبلاً نصب شده است، اما هنوز از قبض گاز بالا رنج می برید؟ ممکن است زمان آن رسیده باشد که نوارهای نصب شده توسط صاحبان قبلی را جایگزین کنید. خوشبختانه نصب ووداستریپ برای خودتان آسان است.

نحوه رفع گرفتگی فاضلاب

بیشتر انسداد مجاری فاضلاب به دلیل مو یا کثیفی چرب ایجاد می شود و می توانید خودتان آنها را پاک کنید. پاک کننده تخلیه شیمیایی را رها کنید و یک پیستون بگیرید تا گرفتگی را پاک کنید و در تماس سرویس صرفه جویی کنید. حتی گرفتگی های جدی فاضلاب در نقاط دوردست لوله کشی شما را می توان بدون متخصص تعمیر کرد. یادگیری نحوه جلوگیری از گرفتگی فاضلاب در وهله اول نیز یک مهارت ارزشمند DIY است.

سنباده زدن لوازم استیل ضد زنگ

سنباده زدن وسایل استیل ضد زنگ با کاغذ سنباده ریز و مالش ترکیبی، خراش های زشت فولاد ضد زنگ براق شما را از بین می برد.

نحوه لمس کردن رنگ خودکار چیپ شده

اگر تراشه‌های رنگ را با رنگ تاچ‌آپ نپوشانید، زنگ‌زدگی می‌کنند و سپس با مشکل بسیار بزرگ‌تری روی دست‌هایتان خواهید داشت. تعمیر رنگ تراش خورده ماشین آسان است. فقط رنگ لمسی، اعمال کننده رنگ با نوک ظریف و پاک کننده موم و چربی را از هر فروشگاه قطعات خودرو خریداری کنید. تراشه را با موم و چربی پاک کن تمیز کنید و بگذارید خشک شود. سپس اپلیکاتور را به رنگ آغشته کرده و روی تراشه بکشید. زیاد اضافه نکنید وگرنه رنگ می چکد. اجازه دهید کاملا خشک شود و پس از 30 روز واکس بزنید تا رنگ خودرو خود را به پایان برسانید .

موم خلیجی برای کشوهای چسبناک

گلف وکس، یک موم پارافین خانگی که معمولاً برای ساخت شمع و کنسرو مواد غذایی استفاده می‌شود، برای صاف کردن کشوی چوبی چسبناک معجزه می‌کند . به سادگی بلوک موم را در امتداد اسلایدهای کشوی چوبی و سایر نقاط اصطکاک روی کشو بمالید. سپس کشو را تعویض کنید و تفاوت قابل توجهی در عملکرد آن احساس خواهید کرد!

راه حل برای نشت کوچک

پیدا کردن برخی از نشتی های سقف دشوار است. گاهی اوقات آب در نقطه ای از سقف دور از نشتی ظاهر می شود. اگر سقف شما دارای مانع بخار پلاستیکی بین دیوار خشک و عایق اتاق زیر شیروانی است ، عایق را کنار بزنید و به دنبال لکه های جریان روی پلاستیک باشید. اغلب آب به منافذ سد بخار، مانند چراغ‌های سقفی می‌رود.

اگر هیچ علامت جریان مشخصی را نمی‌بینید، و از آنجایی که لکه نسبتاً کوچک است، به قسمت زیرین سقف نگاه کنید تا «براق کننده» باشد. براق کننده میخی است که عضو قاب را از دست داده است، در این مورد زمانی که نجار روکش سقف را به تیرها میخکوب کرده است. رطوبتی که از اتاق‌های زیر به اتاق زیر شیروانی سرد خارج می‌شود، اغلب روی ناخن‌های سرد متراکم می‌شود. اگر در یک شب سرد از اتاق زیر شیروانی خود بالا بروید، گاهی اوقات می توانید متوجه این موضوع شوید. ناخن ها سفید به نظر می رسند زیرا مات شده اند. وقتی اتاق زیر شیروانی در طول روز کمی گرم می شود، یخ آب می شود و می چکد، سپس ناخن ها در شب دوباره یخ می زنند و غیره. راه حل این است که به سادگی ناخن را با یک انبردست برش ببندید.

یک دستگیره کابینت شل را تعمیر کنید

هر دسته یا دستگیره ای که یک بار شل شود احتمالاً دوباره شل می شود. با یک قطره کوچک چسب نخ مانند Thread Lok به این مشکل پایان دهید. نگران نباشید؛ اگر می خواهید در آینده سخت افزار کابینت خود را تعویض کنید ، دستگیره ها همچنان با پیچ گوشتی جدا می شوند.

درز کاغذ دیواری را برطرف کنید

اگر درز کاغذ دیواری دارید که در حال جدا شدن است ، خمیر را در اطراف شکاف با پارچه ای خیس شده در آب گرم دوباره فعال کنید. پارچه را برای یک یا دو دقیقه روی آن ناحیه نگه دارید و سپس با احتیاط شکاف را کمی بزرگتر باز کنید تا فضای بیشتری برای سیلر داشته باشید. درزگیر (چسب سفید به صورت یک گیره عمل می کند) را در شکاف فشار دهید و کاغذ را با غلتک به دیوار فشار دهید. سیلر اضافی را با یک اسفنج تمیز کنید.

یک پرده خم شده را صاف کنید

مینی پرده‌های قاچ‌دار را با صاف‌کننده مینی کرکره باز کنید. فقط آن را روی لت آسیب دیده بلغزانید و فشار دهید. این محصول که MiniBlindRx نام دارد، روی 1 اینچ کار می کند. لت های فلزی و با قیمت حدود 10 دلار موجود است.

کابینت خراشیده را تعمیر کنید

اگر خراش یا بریدگی های کم عمق دارید، آنها را با یک نشانگر لمسی پر از لکه پنهان کنید. روی لکه بمالید و با پارچه اضافی آن را پاک کنید. اما مراقب باشید: خراش ها می توانند لکه های زیادی را جذب کنند و تیره تر از پوشش اطراف شوند. بنابراین با یک نشانگر روشن تر از رنگ کابینت شروع کنید و در صورت نیاز به رنگ تیره تر تغییر دهید. برای خراش های عمیق تر، از یک مداد پرکننده استفاده کنید که خراش را پر و رنگ می کند. یا سعی کنید از گردو برای از بین بردن خراش های چوب استفاده کنید!

موارد استفاده تفنگ چسب داغ: مبلمان متزلزل را با یک پنی تعمیر کنید

می توانید یک نیمکت یا میز لرزان را با تعویض جیب خود درست کنید. یک قطره چسب حرارتی به یک سکه اضافه کنید و آن را به محل مشکل وصل کنید. سکه مانند یک شیم عمل می کند و قطعه مبلمان را صاف می کند.

فیلتر هوای موتور را تعویض کنید

فیلتر هوای موتور خود را بررسی و تعویض کنید . فقط پیچ های نگهدارنده جعبه فیلتر هوا را باز کرده و فیلتر قدیمی را بردارید. سپس فیلتر را بررسی کنید تا با نگه داشتن چراغ مغازه در پشت آن میزان نور از آن عبور کند. اگر فیلتر 50 درصد بیشتر نور را مسدود کرد، فیلتر را تعویض کنید. اگر نه، آن را دوباره در آن قرار دهید، درب جعبه فیلتر هوا را محکم کنید و به رانندگی ادامه دهید. این یکی از ساده‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای تعمیر خودروها انجام دهید.

تعمیر ماشین لباسشویی بدبو

با اجرای یک چرخه با یک قرص مخصوص کپک‌کش و باز گذاشتن درب برای خشک شدن لباسشویی، بوی بد لباسشویی را متوقف کنید. تمیز کردن منظم سریع ترین راه برای رفع بوی بد ماشین لباسشویی است .

تعمیر عرشه

خیلی چیزها ممکن است با یک عرشه اشتباه پیش بروند. پیچ های از دست رفته، تخته های تاب خورده، میخ های جیر جیر، نرده های لرزان، خوشبختانه، بسیاری از این مشکلات به خوبی در محدوده کار معمولی هستند. عرشه خود را برای هفت مشکل رایج عرشه بررسی کنید و سپس هر آنچه را که نیاز به تعمیر دارد تعمیر کنید.

تعمیر دیوارها

دیوار خشک همه جا وجود دارد و به طرز شگفت انگیزی به راحتی آسیب می بیند. خبر خوب این است که به راحتی می توان سوراخ یا سوراخ متوسط ​​دیوار خشک را وصله کرد . ترمیم ترک‌های دیوار خشک نیز آسان است . میخ های دیوار خشک یا پیچ ها را ترک کرده اید ؟ شما می توانید آنها را نیز تعمیر کنید!

ترکیب دیوار خشک با تنظیم سریع

ترکیب دیوار خشک با تنظیم سریع به شما این امکان را می دهد که تعمیرات کوچک را به پایان برسانید و حفره های عمیق را در چند دقیقه پر کنید، به جای اینکه چند روز منتظر بمانید تا ترکیب از پیش مخلوط شده خشک شود. جعبه‌های کوچک در اکثر مراکز خانگی موجود هستند و فروشگاه‌های رنگ نیز نسبت به کیسه‌ها یا سطل‌های بزرگ نگهداری آسان‌تر و احتمال استفاده از آن‌ها بیشتر است. این به شما کمک می کند تا دیوار خشک را آویزان کنید و مانند یک حرفه ای آن را تعمیر کنید.

چمن را تغذیه کنید

اگر حیاط شما عمدتاً چمن است و فقط چند علف هرز دارد، از مناظر گران قیمت چشم پوشی کنید. از کود چمن یا علف هرز استفاده کنید و خود را تغذیه کنید. با یک بار سفر به فروشگاه سخت افزار محلی یا مهدکودک گیاه، می توانید لوازمی به ارزش 25 تا 50 دلار خریداری کنید، فقط چند ساعت را در چمن خود بگذرانید و به سادگی منتظر رشد علف باشید.

باتری ها را بررسی کنید

تعدادی از عوامل موثر مانند دریچه های مسدود وجود دارد که می تواند جریان هوا را محدود کند یا منجر به آسیب های جبران ناپذیر شود. اما مشکل ممکن است به سادگی تعویض باتری شما باشد. اگر ترموستات روشن نیست، زمان تعویض باتری است!

رنگ لمسی لوازم خانگی

یک خراش یا تراشه می تواند یک وسیله جدید زیبا را شبیه چیزی کند که در کوچه متوجه شده اید. خوشبختانه، شما می توانید آن زخم های چشم را حتی تا 1/4 اینچ ایجاد کنید. قطر، تقریبا به طور کامل با رنگ لمسی اپوکسی همسان رنگ ناپدید می شود .

تعمیر و تعویض درب

مشکلات مختلفی ممکن است برای درهای خانه شما رخ دهد، به خصوص درهای قدیمی که ممکن است شروع به افتادگی، چسبندگی، ایجاد پیش نویس یا مشکلات دیگر کنند. تعمیر یا تعویض یک درب به خوبی در توان اکثر صاحبان خانه است، به خصوص اگر شریکی برای کمک داشته باشید. از نصب نوار آب و هوای جدید گرفته تا تعویض قفل ، می‌توانید آن را مدیریت کنید.

یک قفل را با مداد روغن کاری کنید

از قفل چسبناک دست نکشید، می توانید آن را با مداد درست کنید! به سادگی دندان های کلید خود را با مداد بمالید و آن را سخاوتمندانه با گرافیت بپوشانید . کلید را در قفل قرار دهید، که روان کننده را درون آن رسوب می کند. در صورت نیاز این کار را تکرار کنید تا زمانی که کلید به آرامی وارد شود.

از واکس ماشین در آشپزخانه خود استفاده کنید

اگر شما صاحب لوازم آشپزخانه از جنس استنلس استیل هستید، ممکن است بخواهید به جای تمیزکننده سطوح، از واکس ماشین برای تمیز کردن آنها استفاده کنید . این نکته مفید به لوازم آشپزخانه شما کمک می کند تا در برابر اثر انگشت و لکه مقاومت کنند.

رفع نشتی لوله های لوله کشی

راه‌های ساده‌ای برای یافتن و جلوگیری از نشت آب معمولی قبل از ایجاد پوسیدگی و سایر آسیب‌های گران‌قیمت وجود دارد . بیشتر این نشتی ها را در اطراف وان و دوش، فاضلاب، سینک و توالت خواهید دید. پیدا کردن و تعمیر نشتی لوله کشی می تواند مشکل باشد، اما انجام آن ممکن است.

کشوهای چسبناک را تعمیر کنید

چند دقیقه تمیز کردن و روغن کاری می‌تواند باعث شود کشویی‌های کشو تقریباً مانند نو سر بخورند. با برداشتن کشوها شروع کنید تا بتوانید اسلایدها را بررسی کنید. مسیرها را پاک کنید و آنها را با یک روان کننده اسپری سبک بپوشانید. همچنین غلتک ها را روغن کاری کنید و مطمئن شوید که به راحتی می چرخند.

لامپ شکسته را تعمیر کنید

تعویض چراغ برق یکی از آن کارهای DIY است که از نظر تئوری سریع و ساده است، اما اغلب به یک سری مشکلات سه ساعته تبدیل می شود. با دو نفر از استادان برق کارمان صحبت کردیم. آن‌ها تمام این ناامیدی‌ها را دیده‌اند و این نکات را برای کمک به افراد DIYER در انجام کار سریع‌تر و ایمن‌تر ارائه کرده‌اند.

تعمیر صندلی

این تعمیر آسان خانه یکی از مواردی است که قطعاً می خواهید آن را در دست داشته باشید! آیا می‌خواهید یک صندلی قدیمی چروکیده را کنار هم نگه دارید، بدون اینکه مشکل جدا کردن و چسباندن آن را داشته باشید؟ راه حل ساده برای صندلی لرزان این است که فقط سوراخ‌های پایلوت را دریل کنید و پیچ‌های سرپیچ را از پایین پله‌ها و داخل پایه‌ها بکشید.

انسداد توالت را با صابون ظرفشویی باز کنید

اگر به نظر می رسد که پیستون توالت کار را انجام نمی دهد، این راه حل را قبل از رسیدن به مار امتحان کنید . حدود 1/2 فنجان صابون مایع را داخل آن بریزید و بگذارید مدتی بماند. صابون مایع اصطکاک را کاهش می دهد و اغلب به محتویات کاسه اجازه می دهد تا از بین برود

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل راه اندازی خانه های پیش ساخته

پیچ های بریده شده؟ مشکلی نیست

یک پیچ کنده می تواند یک تعمیر 10 دقیقه ای را به یک کابوس دو ساعته تبدیل کند. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که یک DIYer می تواند انجام دهد یک کیت استخراج پیچ است . دارای سه بیت با اندازه های مختلف است و حدود 20 دلار قیمت دارد. یک طرف بیت اکسترکتور سوراخی را در پیچ ایجاد می کند و طرف دیگر دارای رزوه های معکوس است که در حین چرخاندن پیچ به داخل پیچ فرو می رود.

نشانگرهای لکه

چوب‌های طبیعی یا لکه‌دار زیبا هستند ، اما خراش‌ها واقعاً می‌توانند برجسته شوند، مخصوصاً با لکه‌های تیره‌تر. می توانید این خراش ها را با لمس کردن آنها با یک نشانگر لکه ناپدید کنید . استفاده از آن ساده است و بسیار ارزان تر از خرید قوطی کامل لکه است.

شمع ها

تا زمانی که جایگزین های مناسب را خریداری می کنید، می توانید شمع ها را در ماشین یا ماشین چمن زنی خود تعویض کنید .

تهویه مطبوع

تعمیر و نگهداری سالانه بسیاری از مشکلات HVAC را برطرف می کند. اگر شکستی دارید، معمولاً می توانید خودتان آن را برطرف کنید. اگر واحد AC شما کار می کند اما نویز دارد، می توانید آن را نیز برطرف کنید! اگر این کوره شما است که نیاز به توجه دارد، می توانید تعمیرات معمولی را انجام دهید و خودتان تعمیرات ساده را انجام دهید . به علاوه: با نحوه انتخاب فیلترهای کوره  و  نحوه تعویض فیلترهای کوره  خود آشنا شوید.

یک پوشش سریع رنگ

تقریباً هیچ چیز سریع‌تر، آسان‌تر یا به‌اندازه یک لایه رنگ جدید اتاق را تازه نمی‌کند. حتی تغییر رنگ سفید روشن به رنگ خاکستری مد روز و روشن می تواند کل دیدگاه شما را تغییر دهد و نقطه شروعی برای رنگ ها و دکوراسیون جدید به شما بدهد. گالن رنگ از 30 تا 50 دلار متغیر است و با ترکیب پرایمر/رنگ ، احتمالاً فقط به یک گالن یا کمتر برای تکمیل یک اتاق با اندازه متوسط ​​نیاز خواهید داشت. 10 دلار دیگر اضافه کنید و با غلطک، قلم مو و نوار نقاش آماده خواهید شد. این نقاشی کردن یک اتاق به طور بالقوه می تواند هزاران نفر را در هزینه های یک نقاش حرفه ای صرفه جویی کند .

تشخیص کدهای خطای دستگاه

هنگامی که صفحه نمایش دستگاه شما با اعداد عجیب و غریب چشمک می زند، دفترچه راهنمای مالک خود را بردارید. ممکن است یک کد خطا چشمک زن باشد که به تشخیص مشکل کمک می کند.

ویندوز را تعمیر و تنظیم کنید

به جای اینکه بیش از 5000 تا 10000 دلار برای تعویض تمام پنجره های قدیمی خود با پنجره های کاملا نو هزینه کنید، خودتان پنجره های قدیمی را تعمیر کنید. با چند صد دلار لوازم (کاغذ ماسه ای، رنگ، لعاب پنجره، و غیره)، شما آماده خواهید بود که تمام پنجره های خانه خود را دوباره لعاب دهید. اگرچه ممکن است کمی وقت گیر باشد، می توانید پروژه را بر اساس اتاق اولویت بندی کنید، پنجره ها را یکی یکی جدا کنید تا رنگ آمیزی، لعاب مجدد و در صورت لزوم، هر شیشه ترک خورده را جایگزین کنید.

شیرآلات را تعمیر کنید

یک شیر آب نشتی یا خراب را می‌توان حتی با یک فرد مبتدی تعمیر یا جایگزین کرد . می توانید شیر آب خود را باز کرده و تمیز کنید ، یا اگر بدتر شد، در عرض چند ساعت آن را به طور کامل تعویض کنید.

عایق کاری کلیدی است

اگرچه ممکن است ترسناک به نظر برسد، نصب نصب باتوم می‌تواند آسان باشد و اگر نیاز به چند فضای کلیدی را جدا کنید، فقط چند ساعت طول می‌کشد. آیا یک اتاق زیر شیروانی پیش نویس دارید؟ از آنجا شروع کنید. نگران فضای خزیدن یخ زده هستید؟ شلوار جین کارتان را بپوشید و دست به کار شوید. این فضاهای عایق فوراً گرمتر می شوند و شما متوجه صرفه جویی در قبض گرمایش بعدی خود خواهید شد.

نحوه حذف باقی مانده استیکر

دفعه بعد که می خواهید بقایای برچسب مزاحم را بردارید، به سراغ روغن آشپزی بروید . هر نوع روغن آشپزی آشپزخانه (زیتون، کانولا یا آفتابگردان) را روی دستمال کاغذی بمالید. سپس حوله کاغذی را روی بقایایی که از تکان خوردن خودداری می کنند قرار دهید. چند دقیقه صبر کنید تا روغن کار کند تا چسب سرسخت حل شود. در نهایت، حوله را بردارید و باقی مانده برچسب را با یک دستمال کاغذی تمیز دیگر بمالید. با این حال، در مورد لکه های روی مواد جاذب بیشتر باید محتاط باشید .

سوراخ ها را در سایدینگ رفع کنید

ترمیم سوراخ های میخ در نمای سایدینگ آلومینیومی و وینیل بدون تعویض کل قطعه سخت است، اما استفاده از درزبندی همرنگ از یک تامین کننده سایدینگ مشکل را با هزینه بسیار کمتر و تشدید حل می کند.

یک کشو شکسته را تعمیر کنید

اتصال گوشه شکسته روی کشو را تحمل نکنید. قبل از اینکه کل کشو از هم جدا شود آن را درست کنید. کشو را بردارید و سپس در صورت امکان جلوی کشو را از جعبه کشو خارج کنید. اکثر قسمت های جلو توسط چند پیچ ​​در داخل جعبه بسته می شوند. میخ‌ها، منگنه‌ها یا پیچ‌ها را از مفصل شل جدا کرده و چسب قدیمی را با یک چاقو پاک کنید.

یک شیر خاموش کننده را تعمیر کنید

هیچ چیز بدتر از این نیست که تعمیر سینک یا توالت فرنگی را شروع کنید و متوجه شوید که شیر خاموش نمی شود . برخی از شیرهای قطع به راحتی قابل تعویض هستند. برای کسانی که اینطور نیستند، شیر اصلی آب را ببندید، مهره بسته بندی را بردارید و سپس ساقه آن را باز کنید و به فروشگاه سخت افزار ببرید تا واشر جایگزین پیدا کنید. هرگونه شن و ماسه را از بدنه سوپاپ پاک کرده و روی واشر جدید قرار دهید. شیر مانند نو کار خواهد کرد.

لکه آب را سفید کنید

قبل از اینکه برای از بین بردن لکه آب با مشکل رنگ آمیزی مجدد سقف روبرو شوید ، این راه حل آسان خانگی را امتحان کنید. محلول را با محلول سفید کننده و آب (10 درصد سفید کننده) اسپری کنید و یک یا دو روز صبر کنید. اگر لکه قدیمی است، از یک پاک کننده کپک و کپک از فروشگاه مواد غذایی استفاده کنید. تعجب خواهید کرد که چقدر لکه تا روز بعد ناپدید می شود. هم روی سقف های مسطح و هم سقف های بافت دار کار می کند. از عینک ایمنی استفاده کنید و مطمئن شوید که دیوارها و کف را با پلاستیک محافظت می کنید.

اثاثه یا لوازم داخلی را با جوش شیرین تمیز کنید

آیا می دانستید که جوش شیرین معمولی می تواند به از بین بردن بوهای مبل یا صندلی روکش کمک کند؟ کافی است مقدار زیادی روی پارچه بپاشید، حدود 20 دقیقه صبر کنید و سپس آن را با جاروبرقی تمیز کنید. جوش شیرین به جذب بو و حتی از بین بردن برخی از لکه های پارچه کمک می کند.

استفاده از سکه برای شیم توالت

آیا می دانستید که می توان از سکه برای بستن توالت فرنگی استفاده کرد؟ فقط سکه ها را زیر یک توالت بریزید تا آن را تراز کنید . سپس درزگیری را در امتداد کف اضافه کنید تا ظروف سکه پنهان شود.

فیلتر هوا

زمانی که صاحبان خانه متوجه بی نظمی در سیستم سرمایش یا گرمایش خود می شوند ، این امری غریزی است که صاحبان خانه با یک فناوری HVAC تماس بگیرند . این بی نظمی ها می تواند نتیجه مستقیم کثیف یا گرفتگی فیلتر هوا باشد. ما صاحبان خانه را تشویق می کنیم که فیلترهای خود را بررسی کرده و در صورت لزوم تعویض کنند. همچنین برای صاحبان خانه هایی که دارای حیوانات خانگی، فرش یا خانه های نزدیک مزارع یا مناطق ساخت و ساز هستند، داشتن فیلترهای متعدد برای جایگزینی راحت مفید است.

نکته حرفه ای: تقویم های خود را علامت گذاری کنید! 1 اینچ فیلترها باید هر ماه، 2 اینچی عوض شوند. فیلترها باید هر 2 ماه و 4 تا 5 اینچ تعویض شوند. فیلترها باید هر 6 تا 12 ماه یکبار تعویض شوند.

درز کن!

سرگرم کننده است، آسان است، درزبندی است. خاک یا کپک در زیر درزک شفاف وان شما خزنده است؟ آن را برش دهید و دوباره درزبندی کنید. شکاف‌های قالب‌گیری قدیمی شما را ناامید کرد؟ درز سفید را برای یک روکش صاف اضافه کنید. ارزان و آسان، هیچ دلیلی وجود ندارد که خودتان این کار را انجام ندهید .

حلال های پاک کننده

برچسب ها ، قطران، صمغ، قطره های رنگ خشک شده، گریس و بسیاری از مواد ناخواسته دیگر را با استفاده از یک حلال پاک کننده همه منظوره به سرعت و بدون شستشوی خسته کننده حذف کنید . آنها کمی بدبو هستند، اما کارهای کوتاهی از آشفتگی های زننده و لثه مانند باقی مانده چسب از برچسب های قیمت ایجاد می کنند. Goo Gone آشفتگی های چسبنده را در کمترین زمان پاک می کند.

لاستیک های خودرو

با کمی کمک، اکثر صاحبان خودرو می توانند تعمیر و نگهداری لاستیک خودرو را خودشان انجام دهند. می‌توانید آج را اندازه‌گیری کنید تا تعیین کنید که آیا لاستیک‌های شما نیاز به تعویض دارند، فشار باد لاستیک را بررسی کنید، دریچه ساقه لاستیک را که نشتی دارد تعمیر کنید و حتی لاستیک پنچر را عوض کنید.

هر سوراخی را تعمیر کنید

بنابراین دستگیره در پس از یک بار کوبیدن درب به دیوار کوبید. نیازی نیست با پیمانکار دستی خود تماس بگیرید. می توانید به راحتی با تزریق یک ترکیب گیر (برای سوراخ های کوچکتر) یا با برش دادن بخش های آسیب دیده و جایگزینی آنها با دیوار خشک جدید (برای نمونه های بزرگتر) چند سوراخ در دیوار خشک خود برطرف کنید.

تعمیر یخچال خراب

راه حل های ساده برای چهار مشکل رایج یخچال: خرابی یخ ساز، نشت آب روی زمین، خرابی خنک کننده و سر و صدای زیاد. به احتمال زیاد می‌توانید یخچال را خودتان تعمیر کنید، در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و از هزینه‌ها و ناراحتی‌های یک قرار سرویس جلوگیری کنید

رفع پارگی در چرم و وینیل

مغازه های اثاثه یا لوازم داخلی تقریباً 200 دلار برای رفع پارگی صندلی های شما دریافت می کنند. شما می توانید این کار را خودتان در چند ساعت با یک کیت تعمیر وینیل و چرم (کمتر از 20 دلار) از هر فروشگاه قطعات خودرو انجام دهید. برای به دست آوردن ترکیب رنگ مناسب باید کمی تمرین کنید و ممکن است وقتی کارتان تمام شد، مطابقت کاملی نداشته باشد، اما خیلی بهتر از رانندگی با صندلی های پاره شده است. با چسباندن پارچه تقویت‌کننده روی سطح زیرین وینیل یا چرم پاره شده شروع کنید. سپس فیلر هیت ست شده را با رنگ پارچه خود مخلوط کرده و روی محل پارگی بمالید. بعد، یک تشک بافت دار پیدا کنید که بیشتر شبیه بافت وینیل یا چرم شما باشد و آن را روی پرکننده مایع قرار دهید. ابزار وصله را با اتو لباس گرم کنید و آن را روی حصیر بافت فشار دهید. ابزار وصله را بردارید، اما تشک بافت دار را در جای خود بگذارید تا پچ خنک شود. سپس پوست آن را جدا کنید. در مورد مراحل گام به گام  تعمیر چرم بیشتر بدانید.

تجمع آب سخت را با لیمو پاک کنید

با این راه حل ساده و طبیعی، تجمع آب سخت روی شیر آب را از بین ببرید: نیمی از یک لیموی تازه را در انتهای شیر آب قرار دهید، یک کیسه پلاستیکی کوچک دور لیمو بپیچید و آن را با یک کش روی شیر آب محکم کنید. بعد از چند ساعت لیمو را بردارید و شیر آب را پاک کنید.

سوراخ های کوچک را برطرف کنید

سوراخ‌های ریز در زونا یواشکی هستند زیرا می‌توانند باعث پوسیدگی، نشتی سقف و آسیب‌های دیگر برای سال‌ها قبل از اینکه متوجه علائم آشکار نشتی شوید، شوند. ممکن است حفره‌هایی را پیدا کنید که از بشقاب ماهواره یا براکت‌های نصب آنتن یا تقریباً هر چیز دیگری باقی مانده است. و میخ های تعمیر سقف در معرض و نابجا باید کشیده شوند و سوراخ ها وصله شوند. رفع سوراخ های کوچک ساده است، اما راه حل تزریق درزگیری در سوراخ نیست. این مشکل سقف نشتی را با چشمک زدن برطرف خواهید کرد. چشمک زن مایع به شما کمک می کند پنجره های فرو رفته را آب بندی کنید.

گروت ترک خورده را برطرف کنید

ترک خوردن دوغاب در یک کف کاشی کاری شده جدید، بعد از تمام کاری که برای آن انجام داده اید، یک ناامیدی واقعی است. علل می تواند از ترکیب ضعیف دوغاب تا کمبود درزهای انبساط و حرکت سطح کاشی متفاوت باشد . اگرچه ممکن است در نهایت نیاز به سفت کردن کف باشد، می توانید ابتدا سعی کنید دوغاب ترک خورده را با استفاده از درزگیر تعمیر کنید .

ضامن های کابینت نامناسب را تعمیر کنید

اکثر کابینت های جدید دارای لولاهای خود بسته شونده هستند که درها را بسته نگه می دارد. برخی دیگر دارای گیره های مغناطیسی یا غلتکی هستند. گیره ای که دیگر درب را بسته نگه نمی دارد یا شکسته است یا تنظیم نشده است. گیره ها با دو پیچ بسته می شوند، بنابراین تعویض یک گیره آسیب دیده ساده است . تنظیم به همان اندازه ساده است، اما ممکن است مجبور شوید چند بار قبل از اینکه آن را درست کنید، گیره را دوباره تنظیم کنید. پیچ ها را باز کنید، گیره را به داخل یا خارج کنید و پیچ ها را سفت کنید. اگر درب محکم بسته نشد، دوباره امتحان کنید.

بالاست نور فلورسنت را تعمیر کنید

هنگامی که نور فلورسنت شما سوسو می‌زند یا زمزمه‌ای بلند و آزاردهنده ایجاد می‌کند، یک بالاست تحقیرکننده علت آن است. شما می توانید یک بالاست نور فلورسنت را خودتان تعمیر یا جایگزین کنید.

قوطی اسپری بافت

دیر یا زود، هر سقف پاشیده شده یک لکه آب یا یک خراش می گیرد. بافت اسپری در یک قوطی کاملاً با هر بافت سقف مطابقت ندارد، اما معمولاً نزدیک است و بسیار آسان‌تر از اسپری مجدد یک سقف کامل است. قبل از پاشش بافت سقف ، وصله را با یک پرایمر لکه‌گیر ببندید، کف و مبلمان را بپوشانید و تکنیک خود را روی تخته سه لا یا مقوا ضایعاتی تمرین کنید.

تعمیر ناودان

قبل از اینکه آب زیاد به خانه شما آسیب برساند، ناودان خود را تعمیر کنید . اگر خانه شما ناودان ندارد، می توانید خودتان آنها را نصب کنید. همچنین، نصب حفاظ ناودانی را در نظر بگیرید .

ویندوز را تعمیر کنید

بدیهی است که نمی توانید شیشه های شکسته را دوباره به هم بچسبانید. اما، برای پنجره‌هایی که گیر می‌کنند، پیش نویس‌ها را می‌گذارند یا مشکلات رطوبتی دارند، راه‌حل‌هایی برای DIY وجود دارد. پنجره‌های قدیمی، پنجره‌های دو جداره، شیشه‌های شیشه‌ای پنجره و صفحه‌نمایش را تعمیر کنید. شما همچنین می توانید پیش نویس های پنجره را متوقف کنید و یاد بگیرید که چگونه از تراکم پنجره جلوگیری کرده و حذف کنید. اگر می خواهید کار بزرگتری را بر عهده بگیرید، حتی می توانید ویندوز خود را تعویض کنید !

پرایمر ضد لک

سیلرهای مبتنی بر آب در بیشتر مواقع کار خوبی انجام می دهند، اما برای مشکلات واقعاً سخت مانند گره های چوب، لکه های آب زرد، آسیب شدید دود، و سایر لکه هایی که از طریق رنگ خونریزی می کنند، سیلرهای مبتنی بر حلال رنگدانه ای ( BIN و KILZ دو مارک هستند) ) شکست ناپذیر هستند. در اینجا نحوه پوشش دیوارها را بیاموزید.

چگونه عرشه خود را بازیابی کنید

پس از چند سال، عرشه شما مطمئناً ساییدگی و پارگی نشان می دهد و باعث می شود که احساس کنید یک عرشه زشت دارید. برای تعویض بردهایی که در غیر این صورت در شرایط خوبی هستند عجله نکنید. با روکش ترمیم عرشه و چند روز زیر نور آفتاب، عرشه شما به خوبی نو به نظر می رسد. نحوه کامل را از اینجا دریافت کنید .

یک کلید پیچ ​​خورده را تعمیر کنید

اگر به طور تصادفی کلیدی را از شکل خارج کردید، این راه حل موقت را امتحان کنید: کلید را در گیره ای قرار دهید که قسمت آسیب دیده به سمت بالا باشد. سپس با استفاده از انبردست آن را به آرامی صاف کنید . راهنمای ما را برای آموزش گام به گام بررسی کنید . حتما به زودی کلید را تعویض کنید، زیرا پس از خم شدن احتمال شکستن آن بیشتر است.

اسلایدهای کشو را جایگزین کنید

اگر متوجه شدید که اسلایدهای کشو خم شده اند، غلتک ها شکسته اند یا غلتک ها حتی پس از روغن کاری نمی چرخند، تعویض بهترین راه حل است. برای ساده نگه داشتن پروژه، اسلایدهای جدیدی بخرید که مشابه (یا تقریباً یکسان) با اسلایدهای قدیمی هستند. به این ترتیب، تعویض یک موضوع آسان برای باز کردن پیچ های قدیمی و پیچ در پیچ جدید است. یک مسیر کشو و یک مسیر کابینت را بردارید و آنها را با خود به خرید ببرید.  نحوه ساخت کشو زیر کابینت را در اینجا بیاموزید .

یک سوراخ را با ردیاب دود پنهان کنید

زمان و پول کم است؟ به جای ایجاد سوراخ در سقف (که معمولاً به معنای رنگ آمیزی مجدد کل سقف است) فقط آن را با یک آشکارساز دود بپوشانید. بدون سوراخ بیشتر، و ایمنی اضافه شده، برای بوت کردن!

ساکت کردن یک طبقه جیغ

یکی دیگر از راه‌حل‌های آسان خانگی که می‌توانید در فایل‌های خود نگه دارید: برای تعمیر یک کف جیرجیر در زیر فرش، محل تیرهای کف را با یک گل میخ یاب قرار دهید، سپس با پیچ سر از روی فرش، لنت و کف زیرین، و درست به تیرچه کف بکشید. مطمئن شوید که اینچ بالای پیچ رزوه نداشته باشد وگرنه کف زیرین محکم به تیرچه نمی خورد. ما پیچ‌های کوتاه را دوست داریم زیرا پیچ‌هایی با سر بزرگ‌تر فرش را به سمت پایین می‌کشند و می‌چرخانند. اگر این اتفاق افتاد، پیچ را به عقب برگردانید و آن را پایین بیاورید. به اضافه کردن پیچ ها ادامه دهید تا صدای جیر جیر متوقف شود. این سایر تعمیرات کف جیر جیر را امتحان کنید.

اثاثه یا لوازم داخلی

آیا تکه ای از مبلمان روکش شده دارید که پارچه آن ساییده یا پاره شده باشد؟ نگران نباش! می توانید پارچه را با طرح دلخواه خود جایگزین کنید. در واقع، ممکن است بتوانید آن را بهتر از همیشه بسازید! به علاوه: یک صندلی لرزان را تعمیر کنید.  و  نحوه پاک کردن لکه از روی مبلمان چوبی

دو روان کننده که در خانه خود به آنها نیاز دارید

سیلیکون به سرعت و به طور نامرئی خشک می شود و کثیفی را به خود جذب نمی کند، بنابراین روان کننده خوبی برای غلتک های کشو، مسیرهای پنجره، قفل درها، قطعات دوچرخه و سایر سطوح پلاستیکی، فلزی و لاستیکی است. همچنین به محافظت از فلز در برابر زنگ زدگی کمک می کند. گریس لیتیوم یک روان کننده با دوام و مقاوم در برابر آب و هوا (هر چند تا حدی نامرتب) برای مسیرهای درب گاراژ، درب ها و چفت های خودرو و سایر قطعات فلزی است که در خارج از خانه استفاده زیادی می شود. 20 روش عالی برای استفاده از WD-40، یکی دیگر از روان کننده های ضروری برای تعمیرات خانه را بررسی کنید.

پانل های چوبی را رها کنید

این یکی باحاله. پانل های چوبی کامپوزیت ممکن است در دهه های 60 و 70 محبوبیت زیادی داشته باشند، اما اگر هنوز در شرایط عالی و سفید رنگ نشده باشند، احتمالاً یک چشم درد است. بیرون زدن این تابلوهای تزئینی می تواند چند دقیقه طول بکشد و به طور جدی رضایت بخش است. فقط آماده باشید: هرگز نمی دانید که دیوار زیر آن در چه وضعیتی است. برای انجام کمی تعمیر گچ و البته رنگ آمیزی مجدد آماده باشید.

راهنمای تعمیر خشک کن لباس

اکثر مشکلات خشک کن را می توان در عرض یک ساعت با چند ابزار اولیه و یک تستر تداوم یا مولتی متر برطرف کرد و با این دستورالعمل های ساده می توانید خودتان کار را انجام دهید. راهنمای تعمیر خشک کن لباس را دریافت کنید 

تعمیر میز لرزان چوب پنبه شراب

دفعه بعد که یک بطری شراب را باز کردید، چوب پنبه را ذخیره کنید! می توانید از یک تکه چوب پنبه مصنوعی برای بستن پایه میز متزلزل استفاده کنید. فقط مقدار چوب پنبه مورد نیاز را علامت بزنید، آن را با یک چاقوی کاربردی برش دهید و در جای خود بچسبانید.

چکمه های هواکش لوله کشی را تعمیر کنید

چکمه های هواکش لوله کشی می توانند تماماً پلاستیکی، پلاستیکی و فلزی و یا حتی واحدهای فلزی دو تکه باشند. پایه های پلاستیکی را از نظر ترک و پایه های فلزی را برای شکستگی درزها بررسی کنید. سپس چکمه لاستیکی اطراف لوله را بررسی کنید. که می تواند پوسیده یا پاره شود و به آب اجازه دهد تا در امتداد لوله وارد خانه شود. با هر یک از این مشکلات، باید یک چکمه هواکش جدید برای جایگزینی چکمه قدیمی خریداری کنید. اما اگر میخ‌های پایه از بین رفته یا آزاد شده‌اند و چکمه‌ها حالت خوبی دارند، آن‌ها را با پیچ‌های لاستیکی که برای سیستم‌های سقف فلزی استفاده می‌شوند، تعویض کنید. آنها را در هر مرکز خانه با بقیه پیچ ها پیدا خواهید کرد. شما باید زونا همسایه را بدون زونا در هر دو طرف کار کنید. اگر زونا اضافی ندارید، هنگام برداشتن زونا مراقب باشید تا بتوان از آنها دوباره استفاده کرد. از یک نوار صاف برای جدا کردن درزگیر بین لایه ها استفاده کنید. سپس می توانید میله صاف را زیر سر ناخن ها بکشید تا ناخن ها بیرون بیایند

سوراخ‌های پیچ برداشته شده

اگر یک پیچ بچرخد اما سفت نشود ، سوراخ پیچ برداشته می شود. در اینجا یک راه حل سریع وجود دارد : پیچ و سخت افزار را بردارید. خلال دندان را به چسب آغشته کنید، تا جایی که می توانید داخل سوراخ کنید و آنها را جدا کنید. لازم نیست صبر کنید تا چسب خشک شود یا سوراخ های جدیدی برای پیچ ایجاد کنید. فقط پیش بروید و سخت افزار را با کشیدن پیچ ها به سمت خلال دندان دوباره نصب کنید.

جریان آزاد را به یک شیر آب بازگردانید

هنگامی که شیر آشپزخانه یا حمام فشار خود را از دست می دهد یا شروع به پاشیدن به طرفین می کند، معمولاً به دلیل کثیف بودن صفحه هواده است . خوشبختانه، تمیز کردن صفحه نمایش کار آسانی است. این تعمیر را با بستن دریچه تخلیه شروع کنید (بنابراین قطعاتی را در زهکشی رها نکنید). سپس با استفاده از یک پارچه یا نوار چسب هواکش را بردارید تا با انبردست خود، سطح آن را خراب نکنید. برای از بین بردن ماسه و سایر رسوبات، هواکش را در سرکه خیس کنید، سپس آن را با مسواک بشویید. این معمولا مشکل را حل می کند. اگر برای تمیز کردن هواده باید آن را جدا کنید، قطعات را به ترتیبی که آنها را جدا کرده اید بچینید تا بتوانید آنها را به درستی دوباره سرهم کنید. هنوز مشکل دارید؟ یک سر دوش را تمیز عمیق انجام دهید .

تعمیر یک توالت در حال اجرا: فلاش بدون قطع برق

در اینجا یک راه سریع برای جلوگیری از دویدن توالت ناشی از چرخش زنجیر توالت آورده شده است. زنجیر را از ضمیمه بازو بردارید و یک نی پلاستیکی را روی زنجیر فلپر بکشید و حدود دو سوم زنجیره را بپوشانید. سپس زنجیر را دوباره به بازو وصل کنید. به همین سادگی است و دیگر هرگز توالتی در حال دویدن نخواهید داشت که ناشی از چرخش زنجیر باشد.

نحوه تنظیم دمای فر

اگر زمان پخت فر شما خاموش است، دمای فر را مجدداً تنظیم کنید تا با دماسنج دقیق فر مطابقت داشته باشد. روش کار در دفترچه راهنمای فر شما آمده است. با نحوه تنظیم دمای فر آشنا شوید.

چسب اپوکسی

چسب اپوکسی دو قسمتی به سختی سنگ است، شکاف های بزرگ را پر می کند، تقریبا به هر چیزی می چسبد و خیلی سریع خشک می شود . برخی از برندها اکنون دارای نوک اپلیکاتور هستند که به طور خودکار دو قسمت را با هم مخلوط می کند تا بتوانید آن را مانند یک چسب معمولی بدون مخلوط کردن پخش کنید. این برای چسباندن اشکال نامنظم و مواد غیر مشابه به یکدیگر عالی است. اکثر اپوکسی‌ها در پنج دقیقه گیر می‌کنند، اما می‌توانید انواع سریع‌تری را خریداری کنید که به شما امکان می‌دهد فقط یک دقیقه قطعات را بدون هیچ گونه گیره‌ای در جای خود نگه دارید. همین امروز مقداری چسب اپوکسی را در آمازون انتخاب کنید.

سوئیچ های نور

به‌طور خودکار از پروژه‌ای فقط به این دلیل که مستلزم برق است اجتناب نکنید: جایگزینی یک کلید چراغ استاندارد با یک سوئیچ دیمر، مانند تعویض کلید سه‌طرفه، یک پروژه DIY بسیار قابل انجام است.

دریچه ها

هواکش ها جزء حساس هر سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند. چک کردن دریچه ها، مجاری و کوره ها برای انسداد ضروری است زیرا می تواند عامل اصلی جریان نامنظم هوا باشد.

نکته حرفه ای: مبلمان یا گیاهان باید حداقل دو فوت از دریچه ها فاصله داشته باشند.

معجزه یک گردو

مبلمان به مرور زمان خراب می شوند ، اما شما مجبور نیستید با خراش های ناخوشایند زندگی کنید. در واقع، با یک میان وعده ساده می توانید آسیب های سال ها را از بین ببرید: گردو .

درهای کابینت را بسته نگه دارید

در اینجا یک راه حل 10 دقیقه ای برای درب کابینت است که بسته نمی ماند . فقط یک گیره درب مغناطیسی نصب کنید. آنهایی که به سبک غلتکی هستند نیز کار می کنند، اما راحت تر می توان یک گیره مغناطیسی را با ضربه ردیف کرد.

کالک و گروت

عدم وجود درزگیری در اطراف وان حمام یا دوغاب شکسته بین کاشی ها دعوتی برای آسیب جدی رطوبت است. خوشبختانه، می‌توانید وان یا دوش را مجدداً درزگیری کنید و کاشی‌های دیوار خود را بدون تماس با یک متخصص دوباره ببندید. به علاوه: نکاتی برای درزبندی. همچنین نکات و تکنیک های تزریق را  بررسی کنید  .

پرکننده دو قسمتی

فیلر دو قسمتی باید مخلوط شود و با آب شسته نشود، بنابراین به اندازه سایر فیلرها کاربر پسند نیست. با این حال، برای هر سوراخ بزرگتر از سر میخ، به خصوص در فضای باز، بسیار سخت تر و انتخاب بهتری است. و این فقط برای چوب نیست؟ شما می توانید فلز، فایبرگلاس؟ حتی بتن را وصله کنید. در اینجا گزینه دیگری برای پرکننده چوب وجود دارد. اکنون مقداری پرکننده چوب در آمازون بخرید.

راه حل های ساده برای مشکلات رایج لوازم خانگی

حداقل یک چهارم تمام تماس‌های تعمیرات لوازم خانگی با راه‌حل‌های بی‌معنا مانند فشار دادن یک دکمه یا چرخاندن یک کلید قطع می‌شود. بیاموزید که به دنبال چه چیزی باشید و چگونه از این درس های گران قیمت اجتناب کنید. همه راه حل های ساده برای مشکلات رایج دستگاه را بیاموزید

جلوی کشو را تقویت کنید

در اینجا یک تعمیر سریع خانه برای جلوی کشو که در حال کشیده شدن است آورده شده است. به اندازه دو طرف کشو، چند ربع دور برش بزنید. آنها را در جای خود نگه دارید در حالی که چند سوراخ از طرفین و جلوی جعبه کشو دریل می کنید. مقداری چسب پلی اورتان (چسب چوب به خوبی به سطوح تمام شده نمی چسبد) روی قطعات ربع گرد بمالید قبل از اینکه آنها را در جای خود پیچ ​​کنید.

توالت

اجازه ندهید توالت شما وسیله ای مرموز در گوشه حمام شما باشد: توالت ها در واقع با مکانیسم های بسیار ساده ای کار می کنند که به راحتی قابل درک است. اکثر مشکلات توالت – گرفتگی ، جریان مداوم آب ، صداهای بلند و غیره – را می توان با خرید سریع یک قطعه تعویض و مقداری سرهم بندی در مخزن حل کرد. از باز کردن آن و نگاه کردن به آن نترسید.

نکات تعمیر اجاق گاز برقی

شما می توانید اکثر مشکلات مشعل های برد الکتریکی را خودتان حل کنید و از تماس گران قیمت جلوگیری کنید. تعویض مشعل یا سوکت مشعل بد، سریع و آسان است. نکات تعمیر اجاق برقی را بخوانید.

یک پنجره یا در وینیل چسبنده را روغن کاری کنید

زمانی که درها و پنجره‌های وینیل به خوبی کار نمی‌کنند، معمولاً به این دلیل است که در کانال‌ها جمع شده است. اما گاهی اوقات حتی پنجره ها و درهای تمیز می توانند بسته شوند. سعی کنید روان کننده اسپری PTFE خشک را روی نقاط تماس اسپری کنید و آن را با پارچه پاک کنید. از روان کننده های روغن برای این تعمیر خانگی استفاده نکنید. آنها می توانند کثیفی را جذب کنند و برخی می توانند به وینیل آسیب برسانند. با این نکات حرفه ای مطمئن شوید که پنجره های خود را در تمام طول سال تمیز نگه دارید.

چگونه خودتان فرش را پاک کنید

بسته به محل زندگی شما، نصاب 3 تا 5 دلار به ازای هر یارد مربع برای پاره کردن هزینه می گیرد. با برداشتن فرش از 12×15 فوت. اتاق، 60 تا 100 دلار برای یک ساعت کار صرفه جویی خواهید کرد. با نصب کننده خود صحبت کنید تا متوجه شوید که با انجام این کار خودتان دقیقاً چه چیزی را ذخیره خواهید کرد.