You are currently viewing راهنمای کامل طراحی خانه های مدرن

راهنمای کامل طراحی خانه های مدرن

راهنمای کامل از صفر تا صد طراحی خانه مدرن ، طراحی خانه های مدرن یک مفهوم رو به افزایش در دنیای امروز است. صاحبان خانه مدرنیته را نه تنها از معماری و ساختار ملک خود، بلکه از زیبایی شناسی داخلی نیز می خواهند. به هر حال، یک خانه معاصر شیک، مد روز و پر از شخصیت است.

سبک خانه‌های مدرن در سرتاسر جهان در طول سال‌ها به‌شدت تکامل یافته است تا با نیازهای مختلف مطابقت داشته باشد. برخی از پلان طبقه باز برای ایجاد حس فضا و آزادی استفاده می‌کنند، در حالی که برخی دیگر از سبک‌ها و استراتژی‌های معماری منحصربه‌فرد برای پایدارتر کردن خواص استفاده می‌کنند.

در حالی که هیچ راه حل یکسانی برای ایجاد یک خانه مدرن وجود ندارد، عناصر انگشت شماری وجود دارند که اغلب با یک خانه معاصر مرتبط هستند. بیایید ببینیم که داشتن یک طراحی خانه واقعاً “مدرن” به چه معناست و چگونه صاحبان خانه می توانند حس مدرنیته را در املاک خود بیاورند.

طراحی خانه مدرن

طراحی زیبایی شناسی مدرن چیست؟

برای درک واقعی طراحی خانه مدرن، ابتدا باید مفهوم “زیبایی شناسی مدرن” را بررسی کنیم. این اصطلاحی است که برای اشاره به یک سبک خاص یا انتخاب سبکی که در طول یک پروژه طراحی خانه مدرن انجام می شود، استفاده می شود. زیبایی شناسی مدرن اغلب با خطوط تیز، تمیز، رنگ های جسور و هماهنگ و مینیمالیسم تعریف می شود.

طراحی خانه های مدرن به طور قابل توجهی با طرح های خانه های سنتی، که به شدت بر جنبه های تزئینی تمرکز دارند و شکوفا می شوند، در تضاد است. به عنوان مثال، در پلان های خانه تودور، دیدن تزیینات و اجزای زیبا در همه چیز، از قالب های تاج گرفته تا ساختار ساختمان، معمول است. از سوی دیگر، در پلان خانه های روستایی، ما شاهد تمرکز بر راحتی و عناصر حیله گر هستیم.

خانه‌های مدرن، عملکرد را بر شکل ترجیح می‌دهند، به این معنی که هر جزء خانه یک هدف متمایز دارد. عناصر اضافی و غیر ضروری اغلب حذف می شوند تا ظاهری مینیمالیستی داشته باشند. برخی از رایج ترین اجزای “زیبایی شناسی مدرن” عبارتند از:

  • رنگ‌های خنثی: سبک‌های مدرن معمولاً از رنگ‌های روشن و مشمئزکننده دوری می‌کنند و به نفع پالت‌های رنگی تک رنگ و سادگی (به خانه‌های سبک آرت دکو فکر کنید).
  • خطوط تمیز: حتی در طراحی خانه های لوکس مدرن، حداقل تزئینات وجود دارد. معماری مدرن و طراحی داخلی بر روی خطوط صاف و تمیز تمرکز دارد.
  • فضاهای باز: در یک پلان خانه معاصر، احتمالاً فضاهای طبقه باز بیشتری مشاهده می شود. مبلمان به جای دیوارها، خطوطی را بین فضاها ایجاد می کند تا حسی از فضا ایجاد کند.
  • مینیمالیسم: طراحی معاصر در خانه نیز به شدت بر مینیمالیسم تمرکز دارد. هر چیزی “غیر ضروری” از محیط حذف می شود تا ظاهری تمیز ایجاد کند.
  • اشکال هندسی: اشکال و زوایای هندسی برجسته اغلب در طراحی خانه های مدرن رایج است. بسیاری از طرح های معماری مدرن بسیار متفاوت از خانه های سنتی هستند.

خانه های ما نیاز به راه اندازی مجدد دارند. از ارائه یک گوشه کاری اختصاصی در خانه (بخش ما را با قطعات مبلمان خود در خانه ببینید) تا آرامش را به عنوان یک عنصر طراحی (به سراغ رنگ های زمینی بروید)، سال 2024سال انقلاب داخلی خانه خواهد بود و همه ما آماده ایم تا به شما کمک کنیم تا همه آنچه را که نیاز دارید بدانید.  رنگ های گرم را برگردانید سال2024 سال رنگ های گرم است. خانه های ما امسال نیز مقصد نهایی برای استراحت و شارژ مجدد خواهد بود. بنابراین، رنگ‌های گرم در حال افزایش هستند. زرد، قرمز، نارنجی و سایه‌های مختلف این رنگ‌ها بر روند اقلام دکوراسیون منزل مدرن حاکم خواهند بود. این رنگ‌ها با الهام بخشیدن به افکار مثبت به افراد کمک می‌کنند احساس شادی و خوشحالی کنند – یک امر ضروری برای طراحی خانه. بنابراین، با خیال راحت از رنگ های گرم و شاد استفاده کنید که به شما احساس سرزندگی می دهد. اگر می خواهید، می توانید دیوارهای برجسته با رنگ های پاپ را نیز امتحان کنید تا به فضای داخلی خانه یکنواخت خود سرزندگی ببخشید  . علاوه بر سایه‌های گرم آشکار، رنگ‌های آرامش‌بخش مانند سایه‌های آبی، رنگ‌های زنجبیلی، رنگ‌های خاکی و غیره محبوبیت زیادی دارند. این رنگ‌ها گرما و راحتی را به ساکنان القا می‌کنند و در دنیای داخلی خبرساز می‌شوند.

یک اتاق نشیمن بزرگ با یک مبل سکشنال و یک دیوار برجسته نارنجی در نورپردازی های امپرسیونیستی افراط کنید قرار است رزرو میز در رستوران مورد علاقه شما با مهمانی های خانگی در اتاق نشیمن شما جایگزین شود. بنابراین، در سال 2024، در نورهای مجلل، منحصر به فرد و دراماتیک غرق شوید. لوسترهای یادبود، لامپ های عجیب و غریب، وسایل روشنایی روستایی – هر چیزی را که به نظرتان می رسد را در دست بگیرید. چراغ های مد روز در قلب دکوراسیون مدرن خانه قرار دارند. آنها می توانند هر اتاق معمولی را به فضایی دراماتیک تبدیل کنند. اگر به طراحی اواسط قرن علاقه دارید، می توانید از لوسترهای کریستالی، درام و طبقه ای نیز استفاده کنید. می توانید اتاق نشیمن خود را با چنین سازه های مجللی تزئین کنید. اگر اهل چنین تلاش های پر زرق و برقی نیستید، می توانید از لامپ های طبقه روستایی یا چراغ های آویز زیبا استفاده کنید که ممکن است مانند لوسترها چشمگیر نباشند اما به همان اندازه فریبنده هستند. همچنین می توانید آشپزخانه و گوشه ناهارخوری خود را با چند لامپ بیان کنید.

 دیوار خود را با کاغذ دیواری های شگفت انگیز بپیچید

دکوراسیون خانه مدرن2024 عشق ما به کاغذ دیواری ها را ادامه می دهد – آنها انعطاف پذیر هستند و به راحتی قابل استفاده هستند. پس ادامه دهید و با والپیپرهای زیبا و معنادار، جوهره دیوارهای خود را به تصویر بکشید. طبق گفته اینستاگرام، طرح های هنری انتزاعی، گل های تیره، الگوهای بافت دار و بازیگوش در سال2024 ترند خواهند شد. برای ایجاد دیوارهای برجسته در اتاق نشیمن، اتاق خواب و … می توانید از کاغذ دیواری ها استفاده کنید. کاغذ دیواری ها نیز می توانند نقش بسزایی در طراحی آشپزخانه داشته باشند. با کاغذ دیواری، می توانید بدون ایجاد چیزی دائمی آزمایش کنید. بنابراین، شما اهرمی را برای بازی با سبک های مختلف کاغذ دیواری به دست می آورید. این همچنین می تواند یک ایده عالی برای دکوراسیون خانه مدرن DIY برای فضای زندگی شما باشد.

 رنگ سبز اکنون مترادف ایده های دکوراسیون خانه مدرن است وقتی سال گذشته به خانه گیر افتادیم، به ماهیت طبیعت و دنیای بیرون پی بردیم. در حالی که از آلودگی و ترافیک دور بودیم، هوای تازه و فضای سبز را از دست دادیم. و این بیشتر ما را تشویق کرد که سبزه را به داخل خانه بیاوریم. از این رو، باغچه های خانگی، گیاهان داخلی و بدنه های آبی عناصر ضروری دکوراسیون خانه هستند. شما می توانید این کار را با گیاهان داخلی انجام دهید و اتاق نشیمن، اتاق مطالعه و حتی اتاق خواب خود را تزئین کنید. شما همچنین می توانید تلاش بیشتری انجام دهید و به باغبانی در خانه بپردازید. علاوه بر گل، می توانید به سراغ ایده های باغ سبزیجات نیز بروید. شما می توانید گوشه های باغ کوچکی در آشپزخانه و بالکن خود داشته باشید.  شما همچنین می توانید به سراغ عناصر طراحی سبز مصنوعی مانند کفپوش چمن مصنوعی، کاغذ دیواری سبز و غیره بروید. اگرچه این عناصر مصنوعی هستند، اما به کاهش استرس و الهام بخشیدن به محیطی مثبت کمک می کنند. بنابراین، اگر گیاهان زنده در محل شما قابل انجام نیستند، می توانید با تزئین با عناصر طراحی سبز مصنوعی، خودتان را انجام دهید.

تاکید طراحی مدرن چگونه عمل می کند؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تعیین‌کننده سبک‌های خانه مدرن ، تمرکز بر عملکرد بیش از فرم است. بسیاری از خانه های قدیمی رویکرد مخالف را در پیش گرفتند. برای مثال، معمار یک خانه تودور، هر جزء دارایی را فرصتی برای افزودن شکوفایی خلاقانه می بیند.

زیبایی شناسی مدرن مستلزم حس مینیمالیسم است که به معنای حذف هر چیزی از طراحی داخلی یا معماری است که هدف خاصی را دنبال نمی کند. این زیبایی شناسی امکان تطبیق پذیری و هماهنگی را به طور همزمان فراهم می کند. افراد می توانند بدون کار کردن در مورد عناصر طراحی اضافی، شخصیت منحصر به فردی را به خانه های خود اضافه کنند.

در طراحی خانه مدرن، هر جزء دارایی به گونه ای انتخاب می شود که منافع خاصی را به صاحب خانه برساند. این ممکن است به معنای یک تخت بزرگ یا آوردن نور بیشتر به اتاق نشیمن با یک پنجره گسترده باشد.

اگر یک شی تزئینی، مبلمان یا عنصر معماری در یک خانه مدرن هدف کاربردی نداشته باشد، می توان آن را به طور کامل از زیبایی شناختی حذف کرد. با این حال، فلسفه پشت طراحی خانه مدرن، آن را به یک انتخاب عالی برای هر کسی که فضاهای ساده و نامرتب را دوست دارد تبدیل می کند.

مینیمالیسم و ​​نقش آن در طراحی مدرن چیست؟

مینیمالیسم هم یک حرکت و هم یک استراتژی طراحی است. این مفهومی است که بر قدرت سادگی و میل به کاهش شلوغی و عناصر غیر ضروری در خانه متمرکز شده است. مینیمالیسم و ​​طراحی خانه مدرن اغلب دست به دست هم می دهند.

همانطور که در بالا ذکر شد، ایده های طراحی مدرن حول محور اخلاق عملکرد بر فرم ساخته شده اند. این بدان معناست که تنها اثاثیه و عناصر موجود در خانه شما آنهایی هستند که برای طراحی کلی “ضروری” تلقی می شوند. این مکتب فکری در دنیای مینیمالیستی نیز معمول است، جایی که «زیاد» به نفع سادگی حذف می‌شود.

قابل توجه است که یک پلان خانه مدرن می تواند عناصر تزئینی بیشتری نسبت به یک خانه مینیمالیستی داشته باشد، زیرا طراحی خانه مدرن اغلب سعی می کند راحتی، زیبایی و کاربردی را متعادل کند. روش دیگر، مینیمالیسم به طور کامل بر حذف «غیر ضروری» تمرکز دارد.

ترکیب مینیمالیسم و ​​طراحی مدرن خانه نیز جای خود را به روندهای جدید در ایجاد ملک داده است. به عنوان مثال، روند “خانه کوچک” یا “خانه کوچک” اغلب مینیمالیسم را با طرح های خانه مدرن ترکیب می کند. ایده طراحی خانه های کوچک مدرن، کاهش عناصر یک خانه به نیازهای مطلق یک انسان است.

چرا طراحی خانه مدرن تا این حد محبوب است؟

هر کس ترجیحات خود را در مورد طراحی خانه دارد. برخی از مردم جذابیت قدیمی املاک ساخته شده در گذشته را دوست دارند، در حالی که برخی دیگر از طرح های خانه های اروپایی لوکس لذت می برند. با این حال، طراحی خانه های مدرن در سال های اخیر رایج تر شده است.

با پیچیده تر شدن جهان، بسیاری از صاحبان خانه شروع به جستجو برای سادگی بیشتر و به هم ریختگی کمتر در زندگی خود کرده اند. مردم ایده خانه های مدرن را دوست دارند زیرا تمیز، جادار و عاری از حواس پرتی هستند. خانه مدرن کاربردی و در عین حال زیبا است و به اندازه کافی همه کاره است تا بتواند با نیازهای مالک سازگار شود.

برخی از بزرگترین مزایای طراحی مدرن عبارتند از:

  • فضا: تمرکز کاربردی طراحی خانه مدرن به این معنی است که معماران و کارشناسان طراحی داخلی در استفاده از فضا محتاط هستند. فضاهای اتاق نشیمن و اتاق خواب پر از مبلمان و لوازم جانبی نیستند. این بدان معنی است که فضای زندگی بازتر و آرامش بخش تر است. مردم با طرح‌های خانه‌های مدرن احساس «درهم‌تنگی» ندارند.
  • نور: طراحی خانه مدرن اغلب شامل مقادیر قابل توجهی نور طبیعی است. شیشه یکی از اجزای رایج در معماری مدرن است و بسیاری از کارشناسان از پنجره های بزرگ برای عبور نور خورشید استفاده می کنند. قرار گرفتن در معرض نور اضافی می تواند ما را شادتر کند، در حالی که اجازه می دهد حتی اتاق های کوچکتر جادار به نظر برسند.
  • زیبایی شناسی: خانه های مدرن اغلب مد روز تلقی می شوند، حتی اگر به تمام آخرین ایده های خانه معاصر پایبند نباشند. یک خانه مدرن برای چشم انسان جذاب است و از دیگر اشکال معماری متمایز است. از آنجایی که فضا بهم ریخته نیست، افراد می توانند به زیبایی تک تک عناصر توجه بیشتری داشته باشند. این اجازه می دهد تا برای یک تجربه لذت بخش تر.
  • تطبیق پذیری: اگرچه طراحی خانه مدرن به طور کلی از صاحب خانه ها می خواهد که از قوانین خاصی در مورد مینیمالیسم و ​​عملکرد پیروی کنند، هنوز جایی برای سفارشی سازی وجود دارد. مردم می توانند عناصر طراحی مدرن را تقریباً در هر فضای زندگی وارد کنند. به عنوان مثال، می توانید خانه مزرعه مدرن خود را با قرار دادن مواد خام مانند بتن، فلز و شیشه ایجاد کنید. شما همچنین می توانید ملک خود را هر طور که صلاح می دانید تزئین کنید.
  • پایداری: بسیاری از طراحی های خانه های مدرن به شدت بر سازگاری با محیط زیست و پایداری تمرکز دارند. سبک‌های محبوب خانه‌های مدرن از پنجره‌های بزرگ برای کاهش نیاز به چراغ‌های الکتریکی بهره می‌برند و برخی از آنها حتی با منابع انرژی پایدار نصب شده نیز عرضه می‌شوند. یک خانه مدرن همچنین می تواند از مواد بازیافتی استفاده کند.

چه چیزی در حال حاضر در طراحی خانه مرسوم است؟

روندها در طراحی خانه به طور مداوم در حال تغییر هستند، اما زیبایی شناسی مدرن توجه زیادی را در بین صاحبان خانه و متخصصان طراحی به خود جلب کرده است. اخیراً شاهد ظهور طیف گسترده ای از روندهای جدید در دکوراسیون منزل و چشم انداز طراحی داخلی بوده ایم، از جمله:

  • بافت ها و مواد طبیعی: بافت های طبیعی سادگی خام طراحی خانه مدرن را در بر می گیرند. همه چیز از گل های خشک شده و چمن ها برای دکوراسیون گرفته تا چوب و بتن اکسپوز، برای صاحبان خانه های مدرن بسیار جذاب است.
  • فضاهای چند منظوره: با استقبال از مفهوم کاربردی بودن در طراحی خانه مدرن، فضاهای چند منظوره نیز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. میزهای ناهارخوری که به عنوان فضای ذخیره سازی نیز دو برابر می شوند، و چهارپایه هایی با محفظه های مخفی بسیار رایج هستند.
  • مینیمالیسم ژاپنی: مینیمالیسم ژاپنی سادگی اسکاندیناوی را با مفهوم ژاپنی Wabi Sabi ترکیب می کند که به معنای یافتن زیبایی در نقص است. طرح ها و اشکال نامتقارن در این گرایش رایج است.
  • نورپردازی شیشه ای: دو مفهوم اصلی در طراحی خانه های مدرن در این روند گرد هم می آیند. نورپردازی آویز شیشه ای اجازه می دهد تا یک رنگ گرم کننده عمیق در هر خانه ای ایجاد شود و لمس درخشانی از طراحی معاصر را در هر فضایی به ارمغان می آورد.
  • رنگ‌های روشن: بسیاری از طراحان مدرن، پالت‌های رنگی مینیمالیستی و تک رنگ خود را با نقاط روشن رنگ در طراحی‌های خانه امروزی ترکیب می‌کنند. پاشیدن رنگ روشن می تواند به جلب توجه بصری بیشتر به خانه شما کمک کند. نکته کلیدی این است که از بلوک هایی از رنگ های مکمل و متضاد برای ایجاد یک سلسله مراتب بصری استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : ایده هایی برای بازسازی خانه شیک

ویژگی های بارز طراحی خانه مدرن چیست؟

امروزه هیچ کمبودی در گزینه های طراحی خانه مدرن موجود در سراسر جهان وجود ندارد. با افزایش تقاضا برای املاک مدرن، طراحان و معماران بی‌شماری شروع به کشف راه‌های جدید برای مدرن‌سازی و بهبود خانه‌ها کرده‌اند.

اگر به دنبال راه هایی برای “مدرن تر کردن” خانه خود هستید، راه های مختلفی برای معرفی عناصر مدرنیته وجود دارد. ویژگی های طراحی خانه مدرن عبارتند از:

  • هندسه پاک

عناصر اصلی زیبایی شناسی مدرن خطوط تمیز، ساده و اشکال هندسی هستند. خانه‌های مدرن زوایای تیز و خطوط مستقیم را به منحنی‌ها و ستون‌های آراسته ترجیح می‌دهند. طرح‌های خانه‌های مدرن هر چیزی را که به‌طور عجیب زینتی در نظر گرفته شود حذف می‌کند. یک خانه مدرن، عناصر مجلل را با اشکال ساده و عدم تقارن جایگزین می کند.

طراحی مدرن همچنین شامل مقادیر قابل توجهی از عناصر افقی و عمودی برای ایجاد حس سلسله مراتب است. در نهایت، طراحی خانه مدرن با هدف ساده کردن خانه و حذف تمام زائدات و مزاحمت های غیر ضروری است. این می تواند زیبایی شناختی آرامش بخش تر و دلپذیرتری ایجاد کند.

  1. نور طبیعی

ساخت سبک و جشن نور طبیعی در طرح های خانه های مدرن رایج است. خانه های مدرن به جای تکیه بر وسایل الکتریکی و نور مصنوعی، از نور خورشید بهره می برند. علاوه بر این، پنجره‌های بزرگ در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف کمک می‌کنند تا برخی از عناصر بیرونی به داخل خانه کشیده شوند و امکان ارتباط بهتر با طبیعت را فراهم کنند.

غیرعادی نیست که خانه های مدرنی را ببینید که با یک دیوار کامل از شیشه ساخته شده اند تا حداکثر نور را به داخل بفرستند. علاوه بر این، بسیاری از خانه‌های مدرن به‌جای تکیه بر کرکره‌ها، پرده‌ها و سایر عناصر زینتی، از پرده‌های ساده برای پوشاندن پنجره‌ها استفاده می‌کنند.

  1. کفپوش باز

فضا در طراحی خانه باز اغلب بسیار باز و در دسترس است. پلان های طبقه باز دیوارهایی را که زمانی اتاق های مشترک خانه مانند آشپزخانه، اتاق غذاخوری و اتاق نشیمن را از هم جدا می کردند، حذف می کنند. این امر بر روند سادگی و آزادی تاکید می کند، در حالی که امکان تجربه های شخصی و صمیمی تر در خانه را فراهم می کند.

در حالی که اتاق خواب یا سوئیت اصلی ممکن است مکانی برای حفظ حریم خصوصی باقی بماند، بسیاری از اجزای دیگر در سرتاسر خانه شما به جای دیوارها با مبلمان از هم جدا می شوند. متأسفانه، این همچنین اجازه می دهد تا نور طبیعی پنجره ها به یکباره کل خانه را فرا بگیرد و در زمان های خاصی از روز مناطق زندگی را بیش از حد روشن کند.

  1. مواد طبیعی و رنگ های خنثی

استفاده از مواد طبیعی هنگام یافتن سبکی برای یک خانه معاصر یا مدرن رایج است. مواد طبیعی اغلب با عناصر تیز و تکنولوژیکی یک ملک مدرن تضاد خوبی دارند. موادی مانند چوب، سنگ، و بتن اکسپوز بیانیه ای جسورانه دارند و خواص را به گذشته متصل می کنند و در عین حال بر آینده تمرکز می کنند.

مواد طبیعی در طراحی خانه های مدرن اغلب با رنگ های خنثی مانند سیاه، سفید و قهوه ای ترکیب می شوند تا فشار بصری زیبایی شناسی داخلی را کاهش دهند. علاوه بر این، بتن تصفیه نشده، رنگ‌های سنگ و رنگ‌های کم‌رنگ می‌توانند به ملک احساس آرامش و آرامش بیشتری دهند.

  1. سادگی و عملکرد

همانطور که در بالا ذکر شد، مینیمالیسم برای طراحی موفق خانه مدرن بسیار مهم است. هر چیزی در فضای مدرن یک هدف دارد. هیچ منبع بی نظمی یا ویژگی های تزئینی اضافی بدون دلیل به خانه اضافه نمی شود. در عوض، مدرنیسم همه چیز را ساده نگه می‌دارد، که به بهبود باز بودن فضای کلی کمک می‌کند و باعث می‌شود خانه بزرگ‌تر احساس شود.

با این حال، در حالی که سادگی امری کلیدی است، هنوز هم فرصتی برای صاحبان خانه وجود دارد که عناصر «کاربردی» اما راحت خود را اضافه کنند، مانند یک فرش کرکی برای کنتراست در برابر یک دیوار بتنی آشکار.

  1. ویژگی های هوشمند

خانه هوشمند و خانه مدرن دو چیز مجزا هستند. با این حال، از آنجایی که زیبایی شناسی مدرن اغلب بر روی عملی بودن و عملکرد متمرکز است، عناصر هوشمند رایج تر می شوند. در نتیجه، امروزه بسیاری از طرح‌های خانه‌های مدرن با عناصر هوشمند ارائه می‌شوند، از دستگاه‌هایی که می‌توان از طریق برنامه‌های موجود در گوشی هوشمند کنترل کرد تا سیستم‌های گرمایش خودکار.

عناصر هوشمند همچنین به نحوه ساختار خانه کمک می کنند. برای مثال، طراحان ممکن است با استراتژی‌های ذخیره‌سازی متفاوتی آزمایش کنند تا از فضای موجود حداکثر استفاده را ببرند، بدون اینکه اجازه دهند به هم ریختگی بر طراحی خانه غلبه کند.

چگونه می توان به یک خانه سنتی حالتی مدرن داد؟

تطبیق پذیری طراحی خانه مدرن به این معنی است که می توانید عناصر زیبایی شناسی مدرن را به ملک خود وارد کنید، حتی اگر خانه شما “به طور سنتی مدرن” نباشد. طراحی بیرونی یک ملک لزوماً نیازی به مطابقت با ظاهر داخلی ندارد.

صاحبان خانه حتی می توانند عناصر خاصی از خانه خود را با اجزای مدرن مانند دفتر خانه یا اتاق نشیمن تغییر دهند و در عین حال زیبایی متفاوتی را در اتاق خواب بپذیرند. برخی از ساده ترین راه ها برای افزودن سبک های محبوب طراحی داخلی در جنبش مدرن به خانه شما عبارتند از:

  • عناصر تزئینی را حذف کنید: اجزای تزئینی را که ممکن است متعلق به دوره های طراحی سنتی تر باشد را از خانه خود حذف کنید. به عنوان مثال، می توانید یک شومینه بزرگ و پرآذین را با یک اجاق مرمری ساده خاموش کنید. همچنین می‌توانید پوشش‌های پنجره‌های خود را با پرده‌های معمولی جایگزین کنید تا نور طبیعی بیشتری ارائه کنید.
  • تغییرات رنگی ایجاد کنید: کاغذ دیواری پیچیده و تزئینات مشابه را با تک رنگ‌هایی که با رنگ‌های دیگر تقسیم می‌شوند، عوض کنید. به عنوان مثال، می توانید یک دیوار خنثی با یک نقاشی رنگ روشن در مرکز داشته باشید.
  • اتصالات خود را به روز کنید: یراق آلات آشپزخانه و اطراف خانه خود را با طراحی ساده تر و ساده تر تغییر دهید. دستگیره‌های درب قدیمی را برای اقلام مدرن و شیک با خطوط مستقیم تغییر دهید. دسته های رنگ شده را با جایگزین های فلزی یا چوبی جایگزین کنید.
  • مبلمان خود را دوباره مرتب کنید: مبلمان خود را طوری تنظیم کنید که فضای اتاق باز شود. از شر هر چیزی که به فضا اضافه می کند، مانند کوسن های پرتاب بی پایان خلاص شوید و آنها را با یک یا دو بالش ساده در یک رنگ تک رنگ جایگزین کنید.
  • مواد طبیعی بیشتری را به نمایش بگذارید: با به نمایش گذاشتن بیشتر مواد طبیعی آن، به ریشه های خانه خود بازگردید. به عنوان مثال، یک دیوار بتنی یا آجری در آشپزخانه خود را با قفسه های باز تزئین کنید. یا فرش های اتاق نشیمن خود را بردارید و آنها را با تخته های چوبی تمیز نشده جایگزین کنید.
  • نمای بیرونی خود را به‌روزرسانی کنید: «چقدر ارزش جذابیت محدود را اضافه می‌کند؟» ممکن است از پاسخ تعجب کنید. عناصر کوچک مانند یک صندوق پستی مدرن یا یک درب ورودی تازه رنگ شده می توانند بر طبیعت مدرن خانه شما تأثیر بگذارند . همچنین می توانید تخت گل های به هم ریخته را حذف کنید و برای ایجاد زیبایی مدرن، چمن کاری خود را حفظ کنید.

چند ایده برای مدرن تر کردن خانه من چیست؟

راه های مختلفی برای مدرن تر کردن خانه شما وجود دارد. اگر از قبل سازه ای از پیش ساخته شده اید، احتمالاً نمی توانید کار زیادی برای تغییر سبک فضا با معماری جدید انجام دهید. با این حال، می توانید داخل خانه خود را به یک تجربه مدرن تر تبدیل کنید.

فقط برخی از ایده هایی که می توانید برای مدرن تر کردن طراحی خانه خود استفاده کنید عبارتند از:

  • به هم ریختگی را از بین ببرید: ابتدا از خانه خود عبور کنید و هر چیزی را که ضروری یا عملی نیست بردارید. این بدان معنا نیست که باید عکس های خانوادگی یا آثار هنری ارزشمند خود را دور بریزید. با این حال، شما باید هر چیزی را که به طور فعال به شادی شما کمک نمی کند حذف کنید. زیورآلاتی که می خواهید نگه دارید باید به جای نشستن روی میز و میز، در کابینت ها و کشوها نگهداری شوند.
  • لوازم ضروری را انتخاب کنید: هنگام افزودن لوازم جانبی به فضای خانه خود، کاربردی بودن و سادگی را به جای جذابیت زینتی انتخاب کنید. به عنوان مثال، مجموعه ای از زیور آلات مختلف روی شومینه خود را با یک آینه یا یک قطعه هنر معاصر جایگزین کنید. تعداد لوازم جانبی را که در خانه باقی می گذارید به حداقل برسانید. این همچنین باعث می شود که در هنگام تمیز کردن کمتر نگران باشید.
  • روی دستگاه های هوشمند سرمایه گذاری کنید: از سطح سطح فراتر بروید و چند عنصر فنی را به خانه خود اضافه کنید. برای مثال، استفاده از پرده‌های جدیدی را در نظر بگیرید که می‌توانید با گوشی هوشمند خود کنترل کنید تا بتوانید نور را از هر کجا که هستید به ملک خود وارد کنید. در مورد تعویض طیف وسیعی از لوازم جانبی آشپزخانه با یک دستگاه یکپارچه فکر کنید که می تواند هر کاری را که نیاز دارید با عملکردهای مختلف انجام دهد.
  • از شیشه برای ایجاد فضا استفاده کنید: شیشه و طراحی خانه مدرن اغلب به هم متصل هستند. نیازی نیست مبلمان شیشه ای را به خانه بیاورید یا دیوار را با پنجره عوض کنید. با این حال، می توانید از شیشه برای باز کردن فضای خود استفاده کنید. به عنوان مثال، پرده های دوش را با یک صفحه شیشه ای شفاف جایگزین کنید تا به حمام خود ظاهر مدرن تری ببخشید، یا از یک جداکننده شیشه ای برای جدا کردن آشپزخانه و اتاق غذاخوری خود استفاده کنید، در حالی که پلان های طبقه باز خود را حفظ کنید.
  • یک یا دو دیوار را بردارید: اگر می توانید چند تغییر در نقشه خانه های ییلاقی یا پلان خانه های مزرعه خود ایجاد کنید، یک یا دو دیوار را حذف کنید. قبل از شکستن دیوارها، مناطق مختلفی را که خواهید داشت برنامه ریزی کنید. همچنین باید به ایجاد شکاف بین این مکان ها فکر کنید. به عنوان مثال، می توانید یک میله از چوب و بتن اکسپوز ایجاد کنید تا آشپزخانه و اتاق غذاخوری خود را جدا کنید.
  • رنگ های مناسب را انتخاب کنید: رنگ های خنثی و تک رنگ بیشتر در طراحی خانه های مدرن رایج هستند. با این حال، هیچ ایرادی ندارد که هر از چند گاهی یک رنگ پررنگ داشته باشید. گزینه های رنگی خود را بر اساس تضادی که می توانند در انتخاب های طراحی شما ایجاد کنند انتخاب کنید و سعی کنید از هر گونه طرح های طرح دار درهم دوری کنید.

 کفپوش های خانه شما با روندهای کفپوش2024

خودتان انجام دهید همانطور که مردم بیشتر از مواد پایدار آگاه می شوند، روند فرش دوستدار محیط زیست را انتخاب می کنند. فرش های الیافی، فرش های پشمی طبیعی، فرش های زغالی، فرش های جوت و … امسال خبرساز خواهند شد. علاوه بر فرش، می‌توانید از کفپوش چوب پنبه‌ای، کف‌پوش بامبو، کف‌پوش مشمع کف اتاق و غیره نیز استفاده کنید. بنابراین، اگر می‌خواهید کف‌های خود را عرشه‌سازی کنید، به سراغ فرش‌ها یا محلول‌های کف‌پوشی بروید که از نظر شیمیایی درمان نشده‌اند. شما همچنین می توانید از فرش های کفپوش به عنوان یک عنصر برجسته در خانه خود برای سرزندگی مکان خود استفاده کنید.

چند ایده کاملا مدرن برای دکوراسیون منزل:

با یک صندلی راحتی و یک میز مرکزی کوچک، یک گوشه کافه (قهوه + دفتر) در خانه ایجاد کنید. از چراغ های سایه دار دست ساز در اتاق خواب یا ناهارخوری خود استفاده کنید. چراغ رومیزی قدیمی خود را بیرون بیاورید و یک گوشه کار روستایی در خانه ایجاد کنید. از رخت آویز چوبی مادرتان استفاده کنید و یک پایه پارچه ای خنک برای اتاق خواب خود درست کنید. از یک طرح برش CNC (پارتیشن جاالی) استفاده کنید و بین اتاق نشیمن و ناهارخوری خود برش ایجاد کنید. از سبدهای دست ساز استفاده کنید و گل های مصنوعی را تزئین کنید تا یک دکوراسیون خانه مدرن به سبک خانه های کشاورزی ایجاد کنید. با استفاده از قفسه کتاب، قفسه و غیره، کتاب را به عنوان بخشی از دکوراسیون داخلی اضافه کنید. از نورهای نواری برای ایجاد دکوراسیونی با نور کم در اتاق خواب و محل نشیمن استفاده کنید. کانال یوتیوب دیزاین کافه را دنبال کنید.

چگونه می توانم طراحی مدرن را از آن خود کنم؟

یکی از دلایل محبوبیت طراحی خانه مدرن این است که به افراد اجازه می دهد زیبایی و شخصیت خود را به خانه اضافه کنند. هنگامی که تمام درهم‌کاری‌ها را حذف می‌کنید و موارد اضافی را از معماری و پلان‌های کف خود اضافه می‌کنید، فضای بیشتری برای درخشش سبک خود وجود دارد.

کلید موفقیت این است که مطمئن شوید حس سبک شما بر عناصر مدرن غلبه نمی کند. در عوض، روی آوردن عناصر کوچک و متمرکز از شخصیت خود در هر اتاق تمرکز کنید.

به عنوان مثال، برای اینکه طراحی مدرن اتاق نشیمن خود را شخصی تر کنید، به این نگاه کنید که چگونه می توانید فضا را افزایش دهید. قرار دادن یک فرش مربع بزرگ در وسط کف شما از زیبایی شناسی مدرن کم نمی کند، به شرطی که چیزی بیش از حد طاقت فرسا یا با الگوهای پیچیده انتخاب نکنید. همچنین می‌توانید آینه‌ها و نقاشی‌ها را بدون آسیب رساندن به تصویری که می‌خواهید ایجاد کنید، به دیوارهای خود اضافه کنید.

اگر می‌خواهید یک آشپزخانه مدرن بسازید، ایجاد کنتراست بین عناصر طبیعی و لمس‌های خانگی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، یک دیوار بتنی اکسپوز، یک میله چوبی را می توان با یک گلدان گل در یک ظرف شیشه ای شفاف یا مجموعه ای از قاب عکس های نمایش داده شده روی دیوار ترکیب کرد.

در اتاق خواب، می توانید بر روی افزودن شخصیت خود از طریق لوازم جانبی و اجزای راحت تمرکز کنید. به عنوان مثال، یک پرتاب خزدار مجلل روی تخت شما می تواند به اتاق خواب تک رنگ رنگی بیافزاید (و در ماه های زمستان گرمای بیشتری به شما بدهد). چند بالش تزئینی اضافی نیز می تواند تخت شما را جذاب تر کند.

هنگام اضافه کردن عناصر خود، مینیمالیسم را حفظ کنید. اگر در نهایت با چندین لوازم جانبی نمایش داده شده روی یک پیشخوان یا میز مواجه شدید، سعی کنید آنها را به یک یا دو کاهش دهید. فضا باید همیشه صاف و بدون درهم و برهم باشد.

با تغییر ظاهری که ما در خانه هایمان بیش از هر زمان دیگری کار می کنیم، حتی با کاهش محدودیت ها، صاحبان خانه و کارمندان خانه به سرعت به بهبود خانه روی می آورند تا اطمینان حاصل کنند که اطراف آنها تا حد امکان مکان لذت بخشی برای سکونت است. به نظر می رسد که با پایان یافتن تعطیلات تمبر افزایش بیشتری یافته است و عجله برای حرکت در مقابل بهبود را کاهش می دهد. برای برخی، این نقاشی و تزئین ساده، جایگزینی مبلمان فرسوده و افزودن چند تجملات است. با این حال، برای دیگران این چیزی کمی دراماتیک تر است. به نظر می رسد پیشرفت های عمده ای مانند الحاقات، بازسازی های داخلی و ساختمان های باغ به شدت در حال افزایش است.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما با 9 کارشناس همکاری کردیم تا در مورد 40 روش بحث کنیم که مردم می توانند خانه های خود را لوکس تر جلوه دهند – از کارهای تکمیلی مقرون به صرفه گرفته تا بازسازی ها و نصب های بزرگتر. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید…

کارهای پایانی “مقرون به صرفه”.

کارهای تکمیلی “مقرون به صرفه” زیادی وجود دارد که می تواند خانه شما را مجلل تر جلوه دهد – برخی از آنها در واقع می توانند رایگان باشند!

  1. یک دیوار ویژگی را رنگ کنیدیک دیوار برجسته را با یک نقاشی دیواری رنگ کنید – اگر هنرمند هستید، می توانید چیز پیچیده تری را نقاشی کنید، اما اگر به خلاقیت خود مطمئن نیستید یا زمان کمی دارید، چند شکل هندسی ترسیم شده و نقاشی شده می تواند شگفت انگیز به نظر برسد. یک نقطه کانونی به ظاهر طراح حتی یک مستطیل ساده که دیوار گالری را با رنگی پررنگ برجسته می کند، می تواند خیره کننده به نظر برسد.بسته به تعداد رنگی که تصمیم به استفاده از آن دارید، هزینه یک یا دو ظرف آزمایش کننده رنگ است: می تواند 1-10 پوند باشد.
  2. با هنر دیواری بزرگ شویدهنر لازم نیست گران باشد، اما می تواند به نظر برسد – هنر دیواری می تواند به گره زدن کامل اتاق به یکدیگر کمک کند. یک اثر هنری بیانیه پیدا کنید و آن را به دیوار خود آویزان کنید. این تاثیر زیادی خواهد داشت. حتماً هنری را انتخاب کنید که به خوبی با بقیه دکوراسیون اتاق هماهنگ باشد. به عنوان مثال، اگر اتاق شما احساس سنتی دارد، احتمالاً یک نقاشی پاپ آرت انتزاعی مانند انگشت شست زخمی بیرون خواهد آمد.اگر حواستان باشد، می توانید قطعات ارزان و سرگرم کننده را در مغازه های خیریه محلی خود پیدا کنید. هنر دیواری به طور متوسط ​​حدود 10 تا 100 پوند هزینه دارد.
  3. تزیین مجدد / رنگ آمیزیرنگ آمیزی و تزئین خانه شما می تواند ظاهر و احساس فضای زندگی شما را کاملاً متحول کند. با استفاده از یک طرح داخلی آرام یا رنگارنگ بسته به سلیقه خود تزئین کنید. اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، می توانید رنگ آمیزی و تزیین فضا را خودتان انتخاب کنید، در این صورت فقط باید هزینه موادی مانند رنگ، کاغذ دیواری، قلم مو، غلتک و غیره را بپردازید. با این حال، افراد زیادی انتخاب می کنند. استخدام یک حرفه ای برای تزئین خانه آنها برای اطمینان از اتمام آن با بالاترین کیفیت ممکن.میانگین هزینه استخدام شخصی برای رنگ آمیزی و تزئین کل خانه شما حدود 1500 تا 4500 پوند است. قیمت ها بسته به موادی که انتخاب می کنید، موقعیت مکانی شما در بریتانیا و اندازه خانه شما متفاوت خواهد بود.
  4. از رنگ ها هوشمندانه استفاده کنیداحساس فضا همان چیزی است که همه در هنگام گسترش آن می خواهند، اما برای رسیدن به آن لزوماً نیازی به افزودن ندارید. شما می توانید با قیمت مناسب تری تخته های چوبی خود را در معرض دید قرار دهید و آنها و دامن خود یا حتی کل دیوار خود را به همان رنگ رنگ کنید.یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای لوکس کردن (و گران‌قیمت) خانه‌تان استفاده از رنگ‌های خنثی هم برای رنگ و هم برای مبلمان است. رنگ‌های روشن‌تر نسبت به رنگ‌های تیره جلوه جادارتری می‌دهند، اما هر رنگی را که با استفاده از همان رنگ روی زمین، دامن و دیوارها انتخاب می‌کنید، لبه‌ها را کمتر نمایان می‌کند تا فضا بزرگ‌تر به نظر برسد.قیمت ها بسته به مارک رنگی که استفاده می کنید متفاوت است، اما برای سنباده زدن و رنگ آمیزی تخته های کف خود حدود 20 پوند برای هر متر مربع هزینه خواهد داشت.
  5. مرتب کردنبه شلوغی خانه خود نه بگویید. از خود بپرسید آیا واقعاً به این کالای خاص نیاز دارید؟ وقتی برای مدت طولانی در یک خانه زندگی می کنید، به هم ریختگی می تواند بدون اینکه متوجه شوید شروع به رشد کند. اگر نمی‌توانید چیزها را دور بیندازید، به دنبال سبدها و سطل‌های شیک بگردید تا به نظم درهم ریختگی‌تان کمک کنند.
  6. با شمع و آینه تزئین کنیدتجمل به معنای توجه به جزئیات و راحتی است و جذابیت برای تمام حواس مکان خوبی برای شروع است – مانند شمع های معطر یا پخش کننده ها. شمع ها به هر فضایی ماده، سبک، ظرافت و کلاس می بخشند.علاوه بر این، افزودن آینه به دیوارها می تواند به بهبود احساس تجمل در خانه کمک کند. آینه ها نه تنها عالی به نظر می رسند، بلکه به جریان نور در اتاق کمک می کنند و در نهایت می توانند یک اتاق کسل کننده و بی روح را به فضایی زیبا، روشن و جذاب تبدیل کنند.
  7. گیاهان و گل های خانه را اضافه کنیدنمایش گل ها و گیاهان در اتاق شما باعث می شود که چهره آن به سرعت ظاهر شود. بعلاوه، گیاهان می توانند احساس خوبی به شما بدهند و همچنین فضایی را بلند کرده و ظاهری مجلل و عجیب و غریب ایجاد کنند.یک گلدان مورد علاقه پیدا کنید و یک دسته گل رنگارنگ اضافه کنید. اگر دوستان سبز انگشتی دارید که می توانند قلمه هایی از گیاه خود به شما بدهند، می توانید این کار را با هزینه کمی کمپوست انجام دهید. یک گلدان گیاهی زیبا می‌تواند بسیار گران‌تر از گیاه باشد، اما می‌توانید از یک قلع غذای بزرگ استفاده کنید و آن را با مقداری رنگ گچی رنگ کنید تا گزینه‌ای کم‌هزینه باشد که با بقیه دکوراسیون اتاقتان به نظر می‌رسد.اگر انگشت شست سبز ندارید، لازم نیست نگران استفاده از گیاهان واقعی باشید، اما فقط سعی کنید از گیاهان تقلبی به ظاهر پلاستیکی خودداری کنید (به راحتی می توانید تفاوت را تشخیص دهید). هزینه ها می تواند از رایگان تا 40 پوند متغیر باشد، بسته به نحوه انجام کار.
  8. ظروف و ظروف شیشه ای خود را به روز کنیددر حالی که این تنها بخش بسیار کوچکی از کل خانه است، افزودن ظروف غذاخوری به فضای ناهارخوری شما می‌تواند به لوکس‌تر جلوه دادن این منطقه کمک کند. ظروف و ظروف شیشه ای شیک یا زیبا، همراه با دستمال های کتان، یک وعده غذایی را بیشتر به یک موقعیت تبدیل می کند.ظروف سفره ای مانند کاسه، بشقاب و حصیر را می توان در طیف رنگی، طرح ها و سبک ها خریداری کرد. به فضای خود نگاهی بیندازید و ست ظروف غذاخوری را انتخاب کنید که با طرح رنگ و طراحی اتاق سازگار باشد.بسته به طرح، برند و کیفیت اقلام موجود می‌توانید مجموعه کاملی از ظروف غذاخوری را با قیمتی در حدود 18 تا 80 پوند خریداری کنید.
  9. پنجره های خود را بپوشانیدپنجره‌ها می‌توانند تأثیر زیادی بگذارند و مجموعه‌ای از پرده‌های سفارشی می‌توانند یک پنی بسیار زیبا به شما بدهند، اما می‌توانید با لایه‌بندی لایه‌های براق کور و بسیار بلند ظاهری مجلل داشته باشید.بسته به استایل خود و اگر به نتیجه خاموشی نیاز دارید، می‌توانید از کرکره غلتکی ساده ساده استفاده کنید، یا می‌توانید با کرکره بامبو ظاهری رمانتیک‌تر به سبک عشایری دیجیتال بوهمیایی داشته باشید. نکته کلیدی این است که میله پرده خود را در بالای سقف آویزان کنید تا ضخامت های درازی را به دست آورید.کرکره غلتکی خاموشی حدود 10 تا 15 پوند هزینه دارد، کرکره غلتکی بامبو معمولا بین 10 تا 20 پوند، میله پرده تقریباً 15 تا 30 پوند است، و پرده های بلند بین 3.50 تا 20 پوند است.
  10. فرش لایه ایفرش ها را لایه لایه کنید تا کف خود را به روز کنید. برای به دست آوردن یک فرش به اندازه کافی بزرگ می توانید فرش های کوچکتر (و با هزینه کمتر) تهیه کنید و آنها را به هم بدوزید یا از نوار چسب فرش استفاده کنید.فرش‌های پنبه‌ای کوچک معمولاً می‌توانند هر کدام حدود 10 پوند قیمت داشته باشند – با این حال، ممکن است برای فضای بزرگ‌تر به 4 تا 6 عدد نیاز داشته باشید، و احتمالاً بخواهید این فرش‌ها را روی یک فرش بافت‌دارتر مانند پرز خراش‌ها (20 پوند) لایه‌بندی کنید، بنابراین هزینه‌ها می‌تواند به سرعت افزایش یابد. .
  11. ملافه و حوله خود را تعویض کنیدهنگامی که به دنبال راه‌های ارزان و آسان برای لوکس‌تر جلوه دادن خانه خود هستید، یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار، ارتقاء ست‌های لحاف خود است. ملحفه های با کیفیت خوب و حوله های کرکی نیز همیشه قدردانی می شوند.رنگ خاکستری و نقره ای در حال حاضر شیک هستند و داشتن درخشندگی در ست های لحاف شما، خانه شما را فورا مجلل تر نشان می دهد.قیمت ها بسته به تعداد اتاق خواب و حمام در خانه شما و همچنین برند و اندازه ای که تصمیم به خرید دارید متفاوت خواهد بود.
  12. بالا چرخهیک راه عالی برای ایجاد حس لوکس‌تر در خانه، استفاده از چرخش بالا است. ممکن است مبلمانی داشته باشید که مدتی آن را داشته اید و به سادگی از مد افتاده است، چیزی که به ارث رسیده اید و نمی خواهید از آن جدا شوید اما با دکوراسیون شما سازگار نیست یا می توانید چیزی را تهیه کنید.بسیاری از مبلمان قدیمی می‌توانند دارای روکش‌های بسیار تیره و سنگین باشند، اما در زیر آن‌ها چوب واقعاً خیره‌کننده وجود دارد – محصولات شگفت‌انگیزی در بازار وجود دارد که به شما امکان می‌دهند این چوب را در معرض دید قرار دهید. افزودن بافت یا طرح به قسمتی از قطعه راه عالی دیگری برای به روز رسانی مبلمان است. پانل وسط در کمد را با مقداری هسین تعویض کنید تا خطوط براق چوب را متضاد کنید یا الگویی اضافه کنید تا قطعه خود را به یک سطح بالاتر ببرید. خطوط مستقیم یا الگوهای هندسی به خوبی کار می کنند، خطوط واضح آنها واقعاً برای اضافه کردن حس تجمل کار می کنند.هنگامی که قطعه خود را کامل و کامل می کنید، صحنه سازی آن و نورپردازی می تواند تأثیر زیادی بر ظاهر کلی آن داشته باشد. به یاد داشته باشید که سبزی را اضافه کنید، سه نفره با لوازم جانبی کار کنید و قد و بافت را به آن اضافه کنید تا واقعاً شما را متمایز کند.بازارهای رسانه‌های اجتماعی مکانی عالی برای یافتن مبلمان با قیمت‌های باورنکردنی است و گاهی اوقات می‌توانید به اندازه کافی خوش شانس باشید که کالای مناسب را به صورت رایگان پیدا کنید. لکه ها و واکس ها را می توان از فروشگاه های DIY با قیمتی در حدود 10 تا 20 پوند تهیه کرد و رنگ مبلمان با کیفیت خوب تنها از 20 پوند شروع می شود.
  13. نورپردازی خود را در نظر بگیریدنورپردازی خوب ضروری است و واقعاً می تواند ظاهر و حال و هوای خانه را تغییر دهد. به طور خاص، داشتن یک چراغ خوب برای خواندن می تواند رنگ لوکس دیگری را به خانه شما اضافه کند. علاوه بر چراغ‌های سقفی و دیواری، چراغ‌های رومیزی و چراغ‌های زمینی می‌توانند ظاهری کاملاً طراحی داشته باشند و رنگ و بافت را لمس کنند. نورپردازی LED داخلی در مناطقی مانند میز آشپزخانه نیز می تواند یک نقطه پایان عالی باشد.هزینه متوسط ​​برای چراغ های سقفی حدود 10 تا 100 پوند برای هر اتصال نور است، بسته به سبک و طرحی که انتخاب می کنید. لامپ های رومیزی به طور متوسط ​​حدود 10 تا 80 پوند قیمت دارند، لامپ های ایستاده حدود 50 تا 150 پوند و روشنایی LED داخلی حدود 100 تا 300 پوند قیمت دارند.
  14. لمس های نئونی را اضافه کنیدروشن کردن خانه با تابلوی LED نئون راهی عالی برای اضافه کردن کمی لوکس به فضای خود بدون صرف هزینه زیاد است. آنها در هر اتاقی از خانه عالی به نظر می رسند و در رنگ ها و سبک های متنوعی وجود دارند.افزودن یک علامت ساده نئونی بر روی دیواری سرگرم‌کننده و پوشیده از کاغذ دیواری، راهی عالی برای زیباتر جلوه دادن فضای شما و یا تبدیل بار خانه‌تان به یک واحه مجلل است.
  15. به دنبال اقلامی با «بلینگ»، «فراست»، و لمس فلزی باشیدانتخاب اقلامی که ممکن است کمی «بلینگ» یا «فراست» داشته باشند (آنطور که در اسکس می گویند) می تواند آن حس لوکس پر زرق و برق را ایجاد کند. همچنین، روکش فلزی – مانند کروم و رزگلد – نیز می‌تواند این حس کلاسی را اضافه کند.اگر از قبل قاب عکس، قاب آینه، گلدان گیاه، سینی، و سایر قطعات و باب ها دارید و نمی خواهید بیرون بروید و همه اقلام جدید را بخرید، آنها را طلایی کنید. این یک ظاهر بزرگ است که می تواند به راحتی در کیف پول باشد. یک قوطی اسپری طلا بخرید تا همه این موارد را به روز کنید و فوراً کمی زرق و برق را به هر اتاق اضافه کنید.
  16. سخت افزار را تعویض کنیدچند راه آسان و فوق العاده مقرون به صرفه برای به روز رسانی مبلمان وجود دارد، و به روز رسانی ساده دستگیره ها یک به روز رسانی سریع و ارزان است که می تواند تأثیر زیادی داشته باشد. سخت‌افزار مشکی جایگزین روکش کرومی معمولی شده است که همه ما برای مدت طولانی به آن عادت کرده‌ایم، و سخت‌افزار طلایی یا برنجی رنگ نیز احیای واقعی داشته و در حال رشد است. به همین ترتیب، یک دسته برنجی یا عتیقه فرسوده واقعاً می تواند عمق و گرما را اضافه کند و واقعاً احساس را تغییر دهد، یا ممکن است با دستگیره های سنگی وسوسه شوید که می توانند بافتی عالی ایجاد کنند.برای آشپزخانه‌تان، چرا دستگیره‌هایتان را به چیزی لمسی‌تر تغییر ندهید، یا یک حوله جدید در حمام خود تهیه نکنید که با کشوهای موجودتان هماهنگ باشد. می‌توانید از قیمت‌های کمتر از 5 پوند خرید پیدا کنید یا به بازارهای رسانه‌های اجتماعی نگاهی بیندازید و ممکن است برخی از آنها را به صورت رایگان بیابید.
  17. مبلمان خسته را اضافه کنید (یا جایگزین کنید).شما می توانید با اضافه کردن مبلمان به هر اتاق، خانه خود را بسیار مجلل تر نشان دهید. مبل‌ها و صندلی‌های راحت با کوسن و پرتاب، و همچنین داشتن جایی برای گذاشتن لیوان، کلیدی هستند.به مبلمان خود نگاهی بیندازید و هر چیزی را که بیش از حد فرسوده یا خسته به نظر می رسد برجسته کنید. برای بسیاری از مردم، مبل‌های گوشه‌ای مشخصه یک اتاق نشیمن لوکس است و بهبود میز قهوه‌خوری شما در اتاق نشیمن راهی مطمئن برای دادن حس لوکسی به خانه‌تان است.خرید مبل، قاب تخت، تشک، پایه تلویزیون، و برخی وسایل دیگر که می تواند به خانه شما کمک کند و می توانید کل ملک یک خوابه را با حداقل 1500 پوند مبله کنید.
  18. وسایل خانه خسته را اضافه کنید (یا جایگزین کنید).پرتاب یکی از ارزان‌ترین و آسان‌ترین راه‌ها برای اضافه کردن حس لوکس به خانه شما، چه در اتاق نشیمن یا اتاق خواب شما است. کوسن‌های لاغر غمگین را با کوسن‌های چاق دوست‌داشتنی جایگزین کنید، اگر گیاه‌خوار نیستید، کوسن‌های پر از پر بهترین هستند و اندازه کمی بزرگ‌تر از روکش دارند. شما نیازی به کوسن های زیادی ندارید، بنابراین دو یا سه مورد دلخواه را انتخاب کنید و بقیه را حذف کنید یا آنها را بچرخانید.خاکستری رنگی است که در حال حاضر مرسوم است، و وقتی به بسیاری از خانه های لوکس نگاه می کنید، نادیده گرفتن پاشیدن خاکستری آن ها در اطراف خانه سخت است.
  19. پنجره ها و درها را با رنگ های تخصصی تازه کنیداگر خرید پنجره‌های جدید بسیار گران است، همیشه می‌توانید قاب‌های پنجره یا درب‌های یو پی وی سی را خودتان رنگ کنید. رنگ های محبوب عبارتند از آنتراسیت و عقیق.رنگ های تخصصی زیادی وجود دارند که رنگ موجود را می پوشانند و احتمالاً می توانید کل خانه خود را با حدود 200 پوند انجام دهید. علاوه بر این، شرکت‌های زیادی وجود دارند که می‌آیند و پنجره‌ها و درهای موجود شما را برای پرداخت حرفه‌ای‌تر اسپری می‌کنند. این حدود 700 پوند هزینه دارد.
  20. کمد لباسی بسازیداگر تبدیل زیر شیروانی استفاده نشده دارید، می‌توانید فضای بیشتری را با استفاده از کمد دیواری ایجاد کنید تا واقعاً آن حس ممتاز را به آن بدهید.
  21. به باغ خود مقداری TLC بدهیدیک منطقه بیرونی با طراحی خوب (و نگهداری شده) برای سرگرمی همیشه یک دارایی با تنوع عظیمی از مبلمان و پارچه های باغ در فضای باز است، می تواند مکان مناسبی برای استراحت و لذت بردن از بیرون باشد. وجین علف های هرز باغ جلویی و مرتب کردن درختچه ها با کمی هرس نیز ظاهر خانه شما را ارتقا می دهد و اگر خودتان دوست ندارید این کار را انجام دهید، می توانید از یک باغبان بخواهید که این کار را به مدت چند ساعت در ماه برای شما انجام دهد. .هزینه یک باغبان در منطقه بین 150 تا 200 پوند در روز است، و بسیاری از باغبانان محلی نرخ ساعتی را برای مشتریان معمولی ارائه می دهند، اما برای ظاهری گران قیمت نیازی به صرف هزینه های گزاف برای محوطه سازی ندارید – سرمایه گذاری در برخی از گیاهان چند ساله. برای یک تخت گل که سال به سال برمی گردد به خانه شما ظاهری تازه به بیرون می دهد.
  22. سطل های خود را مخفی کنیدیکی دیگر از ارتقاء جلوی خانه شما ساختن مقداری پوشاننده برای سطل های چرخ دار است. یک فروشگاه الوار بسیار بهتر از نمایش همه آنها به نظر می رسد – آن را با یک محافظ چوب سازگار با محیط زیست با کیفیت خوب و ماندگار استفاده کنید تا نیازی به تعمیر و نگهداری منظم نداشته باشید