You are currently viewing نقاشی ساختمان طرح جدید ، نقاشی مدرن به سبک نوین

نقاشی ساختمان طرح جدید ، نقاشی مدرن به سبک نوین

یادگیری نحوه نقاشی ساختمان طرح جدید ،  صحیح اتاق برای مبتدیان DIY،صاحبان خانه های جدید و متخصصان کهنه کار بهسازی خانه ضروری است. به هر حال، این بسیار بدون درد، نسبتاً ارزان است، و – اگر مشکلی به طرز وحشتناکی پیش بیاید – به راحتی قابل تعمیر است. اما قبل از اینکه غلتک خود را بگیرید و اولین کت خود را شروع کنید، داشتن یک برنامه حمله ضروری است. بنابراین ما از تعداد معدودی از متخصصان خواستیم بهترین نکات و ترفندهای نقاشی را برای شروع شما ارائه دهند. برای یادگیری نحوه رنگ آمیزی اتاق به ادامه مطلب بروید و گام به گام ببینید که برای اطمینان از موفقیت پروژه خود باید چه کاری انجام دهید.

نقاشی ساختمان طرح جدید

1. رویکرد خود را برنامه ریزی کنید

با فکر کردن به این فکر کنید که می خواهید پروژه تمام شده چگونه به نظر برسد و به یاد داشته باشید که شما محدود به چهار دیوار یا کل اتاق به همان رنگ نیستید. رنگ آمیزی یک دیوار برجسته را با رنگ پررنگ یا برجسته کردن قالب ها در سایه یا پرداخت متضاد در نظر بگیرید. و فراموش نکنید که به بالا نگاه کنید و ببینید که آیا سقف نیز می تواند از تازه سازی استفاده کند.

2. رنگ خود را انتخاب کنید

در نقاشی ساختمان طرح جدید  جست و جو در فن عرشه ها و تراشه های رنگ می تواند طاقت فرسا باشد. با مشخص کردن ویژگی‌های کلی رنگ شروع کنید : آیا سایه گرم می‌خواهید یا سرد؟ خنثی یا اشباع؟ اگر مبلمان یا آثار هنری موجود دارید، باید در نظر بگیرید که سایه چگونه آنها را تکمیل می کند. هنگامی که متوجه شدید به دنبال چه هستید، چند رنگ را انتخاب کنید و نمونه بگیرید—بسیاری از برندهای مستقیم به مصرف کننده، مانند Backdrop و Clare ، نمونه های چسبنده ای را برای شما ارسال می کنند که می توانید برای حس بهتر آن را به دیوار بزنید. سایه (و از سفر به فروشگاه صرفه جویی می کنید). رنگ ها را تست کنید تا ببینید در ساعات مختلف روز چگونه در اتاق به نظر می رسند.

بسیاری از شرکت های رنگ نیز ابزارهایی را در وب سایت خود دارند که به شما امکان می دهد عکسی از فضای خود آپلود کنید و رنگ های مختلف را روی دیوارها مشاهده کنید. اما رنگ ها می توانند در شرایط دنیای واقعی متفاوت به نظر برسند، بنابراین شما همچنان باید آن را در فضا امتحان کنید.

3. ابزار و مواد خود را انتخاب کنید

هر پروژه  نقاشی ساختمان طرح جدید  منحصر به فرد است و ممکن است بسته به رنگی که انتخاب می کنید و وضعیت دیوارها به ابزارهای مختلفی نیاز داشته باشید، اما چند مورد ضروری وجود دارد:

  • رنگ کنید
  • غلتک رنگ
  • قطب گسترش غلتکی رنگ
  • پارچه ها را رها کنید
  • قلم موی رنگ آمیزی
  • سینی رنگ
  • سمباده
  • نوار نقاش
  • ژنده پوش
  • کاردک

4. تعیین کنید که چه مقدار رنگ نیاز دارید

کارل مینچو، معاون نوآوری و طراحی رنگ در بنجامین مور، می گوید چه در حال رنگ آمیزی یک اتاق پودر یا نمای بیرونی خانه خود باشید، قانون کلی یک گالن در هر 400 فوت مربع است. اما این فقط یک دستورالعمل تقریبی است: برای به دست آوردن یک عدد دقیق‌تر، که قطعاً برای پروژه‌های بزرگ می‌خواهید، از یک ماشین‌حساب رنگ مانند آنچه توسط Benjamin Moore یا Pratt & Lambert ارائه شده است استفاده کنید . آنها اندازه گیری پنجره و در را در نظر می گیرند. (و هر دو دو لایه رنگ در هر پروژه را فرض می کنند.)

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل نقاشی خانه

برای نقاشی ساختمان طرح جدید  برنامه ریزی برای سفید کردن دیوار خاکستری زغالی؟ هنگام رفتن از تاریکی به روشن، احتمالاً به رنگ اضافی نیاز خواهید داشت. کارولین نوبل، مدیر بازاریابی و طراحی رنگ در پرت اند لامبرت، می‌گوید: از سوی دیگر طیف، پایه رنگ عمیق به رنگ‌های بیشتری نیاز دارد تا رنگ روشن‌تر. او توصیه می کند قبل از اینکه دیوارهای خود را با رنگ اشباع رنگ کنید، یک پرایمر خاکستری روی سطح بمالید تا به کاهش تعداد کاربردها کمک کند. مینچو می‌گوید: وقتی نوبت به پایان می‌رسد، ممکن است شنیده باشید که هر چه براق‌تر باشد، میزان پوشش آن بیشتر است، اما برای تغییر تعداد گالن‌هایی که باید بخرید، تفاوت کافی نیست.

5. دیوارها و اتاق را آماده کنید

شما نمی خواهید به مبل مورد علاقه خود یا میراثی که مادربزرگ به شما داده است آسیب بزنید، بنابراین اتاق را از همه وسایل خالی کنید. اگر فضای کافی برای جابجایی هر چیزی که دارید ندارید، همه آن را به مرکز اتاق فشار دهید. قطعات را با یک پارچه قطره ای یا ورقه های پلاستیکی سبک بپوشانید و همین کار را با کف و همچنین کابینت ها یا میزهایی که ممکن است در خطر پاشیده شدن بیش از حد باشد، انجام دهید. پیمانکاران نیوجرسی و پسرعموها جان کولانری و آنتونی کارینو ، ستارگان سریال‌های HGTV Cousins ​​Undercover و Kitchen Cousins ​​و همچنین The Build Up  و Grand می‌گویند: «از پارچه‌های ریخته‌شده غافل نشوید – رنگ پاشیده می‌شود. طراحی در Ellentube الن دی جنرس.

یک رول از نوار نقاش را بردارید – عموزاده ها FrogTape را توصیه می کنند – و محکم آن را روی لبه های گوشه های اتاق، قالب های پایه و تاج و روکش در و پنجره بمالید و در صورت نیاز از یک چاقوی بتونه برای مهر و موم کردن استفاده کنید. کولانری و کارینو می‌گویند: «درست کردن یک مهر و موم خوب برای اینکه رنگ زیر نوار نرود همه چیز است، به علاوه بعد از خشک شدن همه چیز تمیز می‌شود». اگر جرات دارید (یا دست ثابت یک هنرمند را دارید)، می توانید به طور کامل از ضبط نوار صرفنظر کنید. کلیدهای چراغ و روکش های خروجی را بردارید و برای محافظت از پریزها و سوئیچ ها از چکه های رنگ، نوار چسب بزنید. قبل از شروع کار، مطمئن شوید که نحوه تعمیر دیوار خشک را می دانید تا بتوانید هر گونه شکاف در دیوارها را تمیز کنید.

6. در نقاشی ساختمان طرح جدید رنگ خود را مخلوط کنید

از یک چوب رنگ چوبی برای هم زدن رنگ استفاده کنید و اغلب در طول پروژه دوباره هم بزنید. رنگی که به طور مداوم هم زده نمی شود می تواند منجر به جدا شدن مواد تشکیل دهنده شود و شما در خطر به خطر انداختن رنگ واقعی مورد نظر خود خواهید بود. اگر از بیش از یک گالن رنگ استفاده می‌کنید، قوطی‌ها را در یک سطل بزرگ ترکیب کنید تا در صورتی که تغییر رنگ جزئی وجود داشته باشد.

7. تکنیک های نقاشی خود را انتخاب کنید

رنگ شما مخلوط شده و غلتک شما آماده است، اما مطمئن شوید که قبل از شروع یک استراتژی برنامه ریزی کنید. از بالای اتاق به پایین کار کنید و از سقف شروع کنید. برنامه ریزی یک دیوار کانونی جسورانه؟ ابتدا دیوارهای مجاور را با رنگ روشن رنگ آمیزی کنید. نگران نباشید اگر روی دیوار برجسته‌تان رنگ می‌زنید، رنگ تیره هر رنگ روشن‌تری را که راهش را پیدا کند، می‌پوشاند. پس از خشک شدن دیوار روشن‌تر، آن لبه را بچسبانید تا رنگ تیره روی رنگ جدید شما نفوذ نکند.» Colaneri و Carrino توصیه می‌کنند. اگر دیوارهای تیره را با رنگ روشن‌تری می‌پوشانید، روی سه لایه برنامه‌ریزی کنید: پرایمر خود، به‌علاوه دو لایه از رنگ جدید تا مطمئن شوید که هیچ چیز ظاهر نمی‌شود.

هر بار با یک دیوار مقابله کنید. یک قلم مو بردارید و “برش” بزنید – در امتداد قالب و گوشه ها از بالا به پایین رنگ کنید – در حالی که همراه نقاشی شما از یک غلتک برای پوشاندن وسعت اصلی دیوار استفاده می کند و از آن نقاط دقیق تر دور می ماند. هنگام استفاده از رنگ با غلتک، برای پوشش دهی کافی (و برای جلوگیری از این علائم غلتکی مزاحم) از خطوط بلند در الگوی W استفاده کنید. هنگامی که دیوار در لمس خشک شد، برای پوشش دوم آماده است.

اگر تریم را رنگ می کنید، نوار نقاش را بردارید و قبل از چسباندن نوار به دیوارها صبر کنید تا دیوارها خشک شوند. از نزدیک‌ترین تزئینات به سقف شروع کنید، به چارچوب درها و پنجره‌ها و در نهایت قرنیزها بروید.

8. تهویه را فراموش نکنید

تماشای خشک شدن رنگ لذتی ندارد. با باز کردن پنجره ها و استفاده از پنکه مطمئن شوید که فضای شما در طول پروژه به خوبی تهویه می شود. پسرعموها می‌گویند: «گرم نگه‌داشتن اتاق و دمیدن پنکه قطعاً به تسریع فرآیند خشک‌کردن کمک می‌کند. “اگر روز مرطوب باشد، خشک شدن رنگ بسیار بیشتر طول می کشد.”

9. پاکسازی کنید

در زمان نقاشی ساختمان طرح جدید  شما چندین کت را انجام داده اید، اما هنوز زمان استراحت نیست. تمام نوارهای نقاش را بردارید و پارچه های قطره ای را جمع آوری کنید، قبل از اینکه آنها را جابجا کنید، مطمئن شوید که هر گونه پاشیده شده یا پاشیده شده خشک شده باشد. برای رنگ های لاتکس و آب، برس ها را با آب صابون تمیز کنید، اگرچه رنگ های روغنی به مواد معدنی نیاز دارند. برای تمیز کردن و تغییر شکل موها می توانید از برس نقاش استفاده کنید. اگر می خواهید دوباره از روکش های غلتکی استفاده کنید، از لبه منحنی ابزار 5 در 1 برای پاک کردن رنگ اضافی زیر آب استفاده کنید (همچنین برای باز کردن قوطی رنگ، برداشتن میخ ها و خراشیدن مفید هستند).

10. به خودتان زمان کافی بدهید

مدت زمانی که پروژه شما طول می کشد به اندازه اتاق شما، نحوه نقاشی و سطح مهارت شما بستگی دارد. به عنوان مثال، استفاده از سایه تیره بر روی دیوارها و رنگ آمیزی سقف و تزئینات، بیشتر از رنگ آمیزی دیوارها به رنگ خنثی طول می کشد. در حالی که برخی از فضاها را می توان در چند ساعت انجام داد، برخی دیگر ممکن است چند روز طول بکشد. مطمئن شوید که بیشتر از زمانی که فکر می کنید کار به آن نیاز دارد بودجه اختصاص دهید و فراموش نکنید که آماده سازی و پاکسازی را در نظر بگیرید.