You are currently viewing ساخت و بازسازی آشپزخانه ، آموزش گام به گام

ساخت و بازسازی آشپزخانه ، آموزش گام به گام

به دنبال بازسازی و نوآوری و ساخت یک آشپزخانه جذاب هستید؟ این مطلب را برای شما آماده کرده ایم. کابینت های فرسوده . کفپوش تیره. کمبود ذخیره سازی . لوازم خانگی قدیمی اگر این کلمات آشپزخانه شما را توصیف می کند، احتمالاً بازسازی در لیست آرزوهای شماست. اما دقیقاً چه چیزی در بازسازی آشپزخانه نقش دارد ؟ حقیقت را می توان گفت، این می تواند یک تعهد بزرگ باشد. نکته کلیدی این است که قبل از شروع فرآیند، فرآیند را درک کنید، زیرا موفقیت شما منوط به برداشتن گام های صحیح با ترتیب صحیح است.

ساخت و بازسازی آشپزخانه

ملاحظات ایمنی

جوآن بارتون، طراح و ژنرال، می گوید، قبل از شروع هر یک از مراحل زیر، ضروری است که متعهد شوید که ایمنی هر کسی و هرکسی که در فرآیند نوسازی دخیل است (از جمله اعضای خانواده و هر پیمانکاری که تصمیم دارید وارد کشتی کنید) را در اولویت قرار دهید. پیمانکاری که مالک شرکت Dirty Girl Construction واقع در کالیفرنیا است.

اقدامات ایمنی مهم شامل مواردی مانند خاموش کردن آب و برق قبل از شروع دمو، پوشیدن وسایل محافظ (مانند دستکش، کفش های سنگین و محافظ چشم) و استفاده از ابزار مناسب است. پیروی از الزامات کد، که بر اساس شهرداری متفاوت است، و مشاوره با متخصصان برای کارهایی که فراتر از مجموعه مهارت شما هستند نیز به اطمینان از ایمنی شما کمک می کند.

بارتون می‌گوید که عدم رعایت استانداردهای ایمنی می‌تواند منجر به انواع مشکلات مرتبط با پروژه شما شود – تا صدمات فیزیکی.

برای شروع آماده اید؟ در اینجا راهنمای گام به گام ما برای بازسازی آشپزخانه شما است.

مرحله 1: ایجاد یک طرح

در ساخت و بازسازی آشپزخانه همانطور که مشتاق شروع کار هستید، تا زمانی که یک طرح دقیق بازسازی آشپزخانه را ترسیم نکرده اید، آن سینک قدیمی کثیف را بردارید یا یک یخچال هوشمند جدید سفارش دهید. این طرح جامع به شما این فرصت را می دهد که چشم انداز خود را با بودجه خود ادغام کنید و به شما امکان می دهد تعیین کنید که آیا می توانید پروژه را به تنهایی انجام دهید یا باید با برخی از متخصصان بازسازی مشورت کنید.

مرحله برنامه ریزی همچنین زمانی است که مشخص شود آریانا لواتو، مالک Honeycomb Design در شل بیچ، کالیفرنیا، محدوده پروژه را چه می نامد.

دامنه، که به عنوان وسعت نیز شناخته می‌شود، می‌تواند از یک تازه‌سازی اولیه آرایشی گرفته تا چیزی که Lovato آن را “عصب کامل” می‌نامد، که احتمالاً مستلزم خراب کردن دیوارها و پیکربندی مجدد طرح شما است. (ممکن است برای برخی از این کارها مجوز لازم باشد.) جایی در بین این دو بسیار معمولی است، اما همه چیز بستگی به اهدافی دارد که برای آشپزخانه خود تعیین کرده اید.

مرحله 2: دمو و/یا آشپزخانه خود را آماده کنید

اکنون که برنامه ای دارید و دامنه خود را می دانید، نوبت به نسخه ی نمایشی می رسد.

در این مرحله، می‌توانید کفپوش وینیل قدیمی خود را پاره کنید ، آن هود زشت و فرسوده را بردارید و همه آن کابینت‌های چوبی بلوط را در حدود سال 1985 بردارید. (اگر محدوده کاری شما حداقل است، ممکن است به سادگی دیوارها را برای رنگ آماده کنید یا خود را بردارید. بک اسپلش قدیمی). Lovato توصیه می‌کند برای تمام نخاله‌های ساختمانی خود یک سطل زباله بزرگ تهیه کنید تا بتوانید به محض برداشتن آن، آن را پرتاب کنید.

بارتون می‌گوید: پس از تکمیل نسخه نمایشی، می‌توانید با شروع هر کار کادربندی یا پایه‌ای که باید انجام شود، برای بقیه پروژه آماده شوید.

مرحله 3: لوله کشی و برق

مرحله بعدی لوله کشی و برق است. چرا انقدر زود وقتی واقعا ماشین ظرفشویی را روشن نمی کنید یا به این زودی چراغ ها را روشن نمی کنید؟ در این مرحله، کابینت‌های شما بیرون می‌روند و کارکردهای داخلی دیوارهای شما نمایان می‌شود و زمان مناسبی برای مقابله با لوله‌ها و سیم‌ها است.

برای ساخت و بازسازی آشپزخانه اگر صبر کنید، احتمالاً متوجه خواهید شد که پشت آن کابینت‌های کاملاً جدید را سوراخ می‌کنید یا دیوار خشک را سوراخ می‌کنید تا بتوانید لوله‌ها را نصب کنید یا سیم‌ها را به چراغ‌های زیر کابینت متصل کنید.

در کارهای لوله کشی و برقی تازه کار هستید؟ کوین بوش، معاون عملیات آقای Handyman هشدار می دهد که با احتیاط ادامه دهید. او می‌گوید : «هر چیزی که مستلزم یک تجارت ماهر باشد ، باید بسیار مراقب باشید.

اگر فقط برای یک مرحله از پروژه نوسازی با یک متخصص تماس می گیرید ، به خاطر ایمنی خود، آن را به این مرحله برسانید. ولتاژ برق معمولی خانگی می تواند کشنده باشد و یک خطای لوله کشی نیز می تواند عواقب زیادی داشته باشد. صاحبان خانه های غیر باتجربه نباید لوله کشی و برق خود را نصب کنند.

بیشتر بخوانید : بازسازی آپارتمان

مرحله 4: دیوار خشک خود را آویزان کنید

قبل از شروع کار روی دیوار خشک، مطمئن شوید که اندازه‌گیری‌های شما دقیق است (به اندازه کافی دیوار خشک برای پوشش تمام دیوارها و سقف نیاز دارید)، و بررسی کنید که تمام ابزار و لوازم مناسب را در دسترس دارید.

شما نیاز دارید:

  • مربع T 48 اینچی
  • چاقوهای نواری
  • نوار چسب
  • پیچ
  • تفنگ پیچ
  • اره دیوار خشک
  • تیر سنباده
  • پارو مخلوط کن
  • ماسک گرد و غبار

مطمئن شوید که در این مرحله مدتی را برای تمیز کردن در نظر بگیرید، زیرا گرد و غبار دیوار خشک بی امان است. شما می خواهید قبل از حرکت از شر آن خلاص شوید (جارو برقی مغازه بهترین گزینه شما برای این کار است).

مرحله 5: دیوارهای جدید خود را در ساخت و بازسازی آشپزخانه رنگ کنید

نقاشی مرحله ای است که در نهایت شروع به مشاهده شکل گیری دید خود می کنید. به علاوه، نقاشی نسبتاً ساده است. (شما می توانید رنگ های رنگ خود را انتخاب کنید و خودتان نقاشی را در همان روز انجام دهید.)

نکته: هنگام در نظر گرفتن رنگ رنگ، به رنگ و سبک کابینت هایی که می خواهید نصب کنید و همچنین فضای کلی که می خواهید ایجاد کنید فکر کنید.

تحت تأثیر انتخاب های خود قرار گرفته اید؟ نگران نباشید – یک مشت نمونه رنگ بردارید و بپذیرید که نقاشی بیشتر یک فرآیند آزمون و خطا است. و اگر به کمک نیاز دارید، با یک متخصص تماس بگیرید. بسیاری از طراحان مشاوره های رنگی را ارائه می دهند و به شما این امکان را می دهند که از یک متخصص کمک بگیرید بدون اینکه هزینه زیادی در بودجه خود ایجاد کنید.

مرحله 6: کابینت و کفپوش

برخی از کارشناسان ترجیح می دهند ابتدا کابینت ها را نصب کنند در حالی که برخی دیگر می گویند ابتدا کفپوش راه حل است. در نهایت، این به شما بستگی دارد. لواتو می‌گوید که ترجیح می‌دهد کابینت‌ها را به کفپوش ترجیح دهد زیرا ظاهر تمیزی را که این روش ارائه می‌کند دوست دارد.

با این حال، هنگامی که صحبت از عملکرد به میان می آید، ابتدا کفپوش کاملاً قابل قبول است. فقط توجه داشته باشید که بسته به کابینت‌هایی که سفارش می‌دهید، تحویل ممکن است هفته‌ها طول بکشد، اگر نه ماه‌ها، بنابراین زمان زیادی برای تحویل در نظر بگیرید.

مرحله 7: سفارش و نصب کانترها

پس از نصب کابینت ها، می توانید کانترهای جدید خود را اندازه گیری کنید . این مرحله پس از نصب کابینت به دلیل سطح دقت مورد نیاز در اندازه گیری رخ می دهد. سینک شما باید در این مرحله نیز لحاظ شود، بنابراین حتماً در این مرحله آن را در محل داشته باشید.

برای کمی آرامش آماده باشید، زیرا رسیدن میزها به زمان نیاز دارد. Lovato می‌گوید این مرحله زمان خوبی برای سفارش هر اقلام باقی‌مانده مانند مواد پشتی، سخت‌افزار، نورهای تزئینی و صندلی بار است.

در مورد نصب، روش تا حد زیادی به مواد انتخابی شما بستگی دارد. گزینه هایی مانند ورقه ورقه سازگار با DIY هستند، اما نصب موادی مانند گرانیت پیچیده تر است، بنابراین هنگام انتخاب خود این جزئیات را در نظر داشته باشید.

مرحله 8: Backsplash را نصب کنید

در زمان ساخت و بازسازی آشپزخانه پشتی آشپزخانه یک قطعه کاربردی از بازسازی شما است و این پتانسیل را دارد که در طراحی واقعاً بدرخشد. امیدواریم در حالی که منتظر رسیدن پیشخوان خود هستید، لوازم پشتی خود (کاشی، ملات، دوغاب و غیره) را برداشته باشید تا بتوانید به محض وارد کردن آن کانتر شروع به کار کنید.

مرحله 9: سینک را نصب کنید و لوازم خانگی خود را وارد کنید

در نهایت، زمان آن رسیده است که سینک جدید خود را نصب کنید و ماشین ظرفشویی، یخچال ، محدوده و هر وسیله دیگری را که می خواهید در آشپزخانه خود قرار دهید راه اندازی کنید.

در این مرحله، بخش عمده ای از کار انجام می شود. با این حال، زنگ زدن یک لوله کش و/یا برقکار فقط برای اطمینان از اینکه همه چیز خوب است، ضرری ندارد . به عنوان مثال، یک لوله کش می داند که چگونه سینک شما را به وسایل لوله کشی نصب شده قبلی متصل کند و یک برقکار می تواند تأیید کند که اجاق گاز جدید شما به درستی نصب شده است.

هنگامی که این نصب ها (و هر گونه بازرسی مورد نیاز شهرداری شما) انجام شد، بازسازی شما کامل شده است و زمان آن فرا رسیده است که به مهم ترین مرحله بروید – آرامش و لذت بردن از آشپزخانه جدیدتان.