You are currently viewing بازسازی خانه های قدیمی به سبک سنتی و مدرن

بازسازی خانه های قدیمی به سبک سنتی و مدرن

برای بازسازی خانه های قدیمی به سبک سنتی یا مدرن باید چه کارهایی انجام دهیم ؟ در این مقاله به طور کامل بازسازی خانه های قدیمی به سبک های مختلف را بررسی می کنیم. سال‌های 2021 و 2022 سال‌هایی پر از عدم قطعیت و قرنطینه مداوم بودند. اگرچه در سال جدید که برخی از ما به آرامی به یک دفتر بازگشتیم، می توان گفت که زمان زیادی را در خانه گذراندیم، که فرصت مناسبی برای بازسازی خانه است. خانه‌ها چه برای پاتوق‌های حضوری، مهمانی‌ها یا اقامت در خانه‌ها مقصدی برای این گردهمایی‌ها دارند. سخت است که بگوییم سال 2022 چه چیزی را به همراه خواهد داشت، اما اجازه ندهیم این عدم قطعیت مانع از انجام آن بازسازی خانه های رویایی و انجام پروژه های بازسازی خانه شود! در این وبلاگ، روندهای کامل بازسازی خانه را برای بازسازی خانه در نیوزیلند پوشش خواهیم داد.

امروزه، به خصوص وقتی صحبت از بازسازی خانه های قدیمی در نیوزیلند می شود، صاحبان خانه بیشتر از چیدمان خانه و زیبایی یک فضا آگاه می شوند. این به این دلیل است که انرژی و فضای خانه می تواند به طور قابل توجهی قبل و بعد از بازسازی خانه تغییر کند. یک روند متداول بازسازی خانه در نیوزیلند که مورد علاقه بسیاری از صاحبان خانه است، فرآیند تبدیل یک اتاق اضافی یا فضای بلااستفاده به یک دفتر کار خانگی است. با توجه به ساعات زیادی که برای کار از خانه سپری می شود، دفتر خانه مورد علاقه مردم بوده است. هنگام بازسازی خانه در نیوزیلند، استفاده از دفتر کار خانگی عملکرد خانه را افزایش می دهد و ممکن است در آینده در فروش خانه شما در خط مقدم باشد.

بازسازی خانه، چه یک بازسازی کامل خانه باشد یا یک اتاق مجزا، بسیاری از صاحبان خانه به چیدمان و زیبایی اتاق اهمیت می دهند. به راحتی می توان گفت که این جنبه ها می تواند به بهره وری خانه کمک کند. در سال 2022، از آنجایی که بسیاری از صاحبان خانه زمان و تلاش بیشتری را صرف طراحی یک فضای کاری منحصر به فرد می کنند تا تمرکز و بهره وری خود را هنگام بازسازی خانه به حداکثر برسانند.

هنگام بازسازی خانه های قدیمی به سبک های مدرن یا سنتی ، دفاتر خانه و اتاق های غذاخوری اولین اتاق هایی بودند که هنگام ورود به خانه می بینید. بسیار عالی است که می بینیم این روند طراحی خانه در حال بازگشت به پروژه های بازسازی خانه در سال 2022 است! مالکان خانه همچنین می‌توانند هنگام بازسازی خانه، ساختمان را در راه‌حل‌های با فناوری پیشرفته مانند بردهای هوشمند، پروژکتورها و/یا میله‌های مرطوب بگنجانند.

15 نکته طراحی بازسازی خانه های قدیمی به سبک سنتی یا مدرن

1. افزایش فضاها و ویژگی های فضای باز هنگام بازسازی خانه.

به گفته طراحان داخلی ما، در مقایسه با سال 2020، 25 درصد از مالکان بیشتری اکنون در پاسیو، تراس، و طبقات سرمایه گذاری می کنند. اکنون مالکان بیشتری در هنگام بازسازی خانه ها، ایجاد فضایی برای دور هم جمع شدن خانواده و سرگرمی را در اولویت قرار می دهند. در طول فرآیند بازسازی کامل خانه، پلان طبقه را می توان برای ایجاد جریان از داخل به خارج گسترش داد. صاحبان خانه های نیوزلندی به سرعت متوجه شده اند که هنگام بازسازی خانه، با محوطه سازی، مبلمان و استایل صحیح، می تواند تفاوت در نحوه استفاده روزانه آنها از فضا ایجاد کند.

بیشتر بخوانید : طراحی و بازسازی خانه

در بازسازی خانه های قدیمی به سبک سنتی یا مدرن چگونه فضای بیرونی خود را تقویت کنیم:

اگرچه فضاها و ویژگی های رایج بیرونی در پشت خانه ها قرار دارند، اما می توانید با بازسازی این ویژگی ها در کنار و جلوی خانه، از فضای اطراف خانه خود نیز استفاده کنید. با انجام این کار به خانه جذابیت محدودی داده می شود و فضاهایی در اطراف خانه ایجاد می شود که صاحبان خانه می توانند در آن استراحت کنند. بازسازی کامل خانه می تواند یک موضوع سنگین باشد، بنابراین مهم است که قبل از آن با یک طراح معتبر برنامه ریزی کنید تا به راه ها و/یا جدید فکر کنید. گرایش هایی که می توانید فضای فعلی خود را به حداکثر برسانید. برخی از طرح‌های بازسازی کامل خانه در فضای باز که توصیه می‌کنیم، ایوان‌های سرپوشیده با گیاهان و گل‌های طبیعی هستند تا فضای آرامش‌بخش را از فضای باز به داخل بیاورند. استفاده از گیاهان و تزئینات طبیعی نیز می‌تواند حس نرمی و بعد ایجاد کند، بنابراین یک طرح بازسازی کامل خانه است. ما به شدت توصیه می کنیم.

یکی دیگر از جنبه های طراحی که می توانید در روند بازسازی خانه خود بگنجانید، معرفی ساختارهای سایه مانند سایبان است. ما شاهد افزایش مالکان خانه‌هایی بوده‌ایم که برای استفاده از سایبان‌ها در بازسازی کامل خانه و فضای باز برنامه‌ریزی می‌کنند. سایبان‌ها می‌توانند ساختار سایه‌ای زیبایی‌شناختی ایجاد کنند و نه تنها از نور خورشید محافظت می‌کنند، بلکه به ایجاد ارتباط بیشتر در فضای بیرونی کمک می‌کنند.

سعی کنید به دنبال پارچه هایی باشید که دارای گواهی حفاظت در برابر اشعه UV هستند. از آنجایی که تعداد بیشتری از صاحبان خانه بازسازی خانه کامل خود را در نیوزلند آغاز می کنند، اتاق های بیرونی مانند استخر، آشپزخانه در فضای باز و آتشدان ویژگی های محبوبی هستند که به لیست آرزوهای مشتریان اضافه می شوند. یکی دیگر از ایده های طراحی بازسازی خانه کامل برای فضای بیرونی شما، اتصال این فضاها به اتاق های داخلی با درب های فرانسوی لوکس یا درهایی است که به عقب جمع می شوند.

2. بافت در اطراف

مهمترین نکته در بازسازی خانه های قدیمی به سبک سنتی یا مدرن : بافت، به ویژه هنگامی که نوسازی خانه های قدیمی در نیوزلند به میان می آید، به بزرگترین روندی تبدیل خواهد شد که برای سال 2022 خواهید دید. دیدن تفاوت هایی که ترکیب یک بافت می تواند در قبل و بعد از بازسازی خانه شما انجام دهد شگفت انگیز است. .

تکمیل مصنوعی

یکی دیگر از روندهای طراحی که در سال 2022 رو به افزایش خواهد بود، استفاده از بافت است. پرداخت مصنوعی به طور قابل توجهی در بازار نوسازی خانه در نیوزیلند منفجر شده است. هنگام بازسازی خانه یا برنامه ریزی سفر بازسازی خود به سطحی که می خواهید دست خود را روی آن بفرستید و/یا به روشی لمسی با آن درگیر شوید، سلام کنید. یک بافت متداول که به ویژه در بازسازی کامل خانه استفاده می شود، پرداخت مصنوعی است. پرداخت مصنوعی زمانی است که از مواد برای تقلید از مواد نصب شده استفاده می شود. این تکمیل در بازار نوسازی با ظهور مواد و فرآیندهایی که بازسازی و طراحی خانه را از منظر هزینه و مهارت قابل دسترس‌تر می‌کند، منفجر شده است. یک راه محبوب برای ترکیب بافت تکمیل مصنوعی از طریق دیوار آجری مصنوعی است. اگر این کار با متخصصان معتبر به خوبی انجام شود، به سختی می توانید تفاوت را تشخیص دهید. در بسیاری از مشتریان ما اغلب می بینیم که صاحبان خانه برای دستیابی به ظاهری از گچ، بتن یا مرمر ونیزی، از پوشش مصنوعی استفاده می کنند.

پارچه علف

بافت دیگری که باید در سفر بازسازی کامل خانه خود بگنجانید، استفاده از پارچه سبزی است. پارچه علفزار یک گزینه عالی برای ایجاد فضای سنتی تر و انتقالی تر و همچنین ایجاد فضای لطیف نرم به خانه شما است. این بافت زمانی عالی است که می خواهید زیبایی شناسی سنتی را هنگام بازسازی خانه های قدیمی به سبک مدرن یا سنتیحفظ کنید. یکی از کاربردهای رایج پارچه سبز، خطوطی از صفحات دیواری سه بعدی است که به فضای خانه جلوه ای ابعادی می بخشد، که در میان طراحان خانه برای بازسازی خانه های مدرن یا معاصر بسیار محبوب بوده است. بافت راهی عالی برای ادویه بخشیدن به فضای خانه شما و ایجاد نوعی جذابیت بصری است. در طول فرآیند بازسازی کامل اتاق، بسیاری از طراحان ما متوجه شده‌اند که بسیاری از مشتریان از رنگ‌های اولیه برای کاربردهای دیوار خسته شده‌اند و به جای آن از طرح‌های بافتی منصرف شده‌اند.

پارچه ها برای بازسازی خانه های قدیمی به سبک سنتی یا مدرن

به جرات می توان گفت که پارچه های بافتی اینجا هستند و همیشه مورد علاقه مردم بوده اند. اخیراً شاهد افزایش تقاضا برای کرم بوکله در بازسازی خانه در سال 2021 بوده‌ایم. رنگ‌های کرم بوکله رنگ محبوبی در خانه‌های سنتی‌تر بوده است که در پروژه‌های بازسازی خانه‌های قدیمی‌تر در نیوزیلند بسیار دیده‌ایم. ما خوشحالیم که این رنگ را می بینیم که بازمی گردد زیرا بی انتها است و در عین حال زیبایی گرم و ظریفی را ارائه می دهد. امسال پارچه‌های بافتی مانند سبز مریم گلی، زرد کم‌رنگ، خاکستری کم‌رنگ و آبی را می‌توان پیش‌بینی کرد که جدید مورد علاقه مردم هستند. پارچه‌های بافت و همچنین پارچه‌های نرم به دست، احساس گرما را در خانه ایجاد می‌کنند و یکی از ویژگی‌های طراحی خانه آینده است که طراحان داخلی ما در سال 2022 به سمت آن گرایش دارند.

فلزات خام و چوب طبیعی

مواد جالبی در صندلی جلو برای صاحبان خانه، به ویژه کسانی که در حال بازسازی خانه های قدیمی هستند، قرار می گیرند. یکی دیگر از مواد جالب برای ترکیب در طول بازسازی کامل خانه، فلزات خام و بافت چوب طبیعی است. بافت چوب می تواند تفاوت قابل توجهی در قبل و بعد از بازسازی خانه ایجاد کند. به همین دلیل، بسیاری از صاحبان خانه در حال حاضر بیشتر در مورد بیان یک بیانیه پیچیده که سبک و شخصیت متمایز آنها را برجسته می کند، هیجان زده شده اند. فلزات خام و سایر گزینه های پوشش معمولاً در پروژه های نوسازی مدرن و معاصر درخواست می شوند. در حالی که لهجه‌های چوبی طبیعی با رنگ بافت پتینه برای پروژه‌های سنتی‌تر و روستایی محبوب بوده‌اند. موادی مانند فلزات خام و چوب‌های طبیعی کاربرد آسانی در طول فرآیند بازسازی دارند و می‌توان آن‌ها را به سادگی بر روی دیوارهای موجود بدون کار ساختاری گران‌قیمت قرار داد.

بافت ها یک روند آینده در سال 2022 هستند که به احتمال زیاد شاهد خواهیم بود که بسیاری از صاحبان خانه ها در طول فرآیند بازسازی کامل خانه خود، به ویژه بازسازی خانه های قدیمی، بافت ها را در نظر می گیرند. بافت ها به فضای اطراف ما یک خانه، حتی یک خانه قدیمی روح و غنا می بخشند.

3. فناوری را در بازسازی خانه های قدیمی به سبک سنتی یا مدرن بگنجانید

فناوری پیشرفت های عظیمی را در طراحی داخلی بازسازی کامل خانه ایجاد خواهد کرد. طراحی داخلی دیجیتال در بازسازی خانه در حال حاضر قبل از روزهای کووید در حال افزایش بود و اکنون طراحان و صاحبان خانه های بیشتری شاهد افزایش کارایی طراحی داخلی آنلاین در سال 2022 خواهیم بود. فضا و اندازه طراحی های داخلی به دلیل تمرین به طور قابل توجهی بزرگتر شده است. تعیین فاصله از سایر افراد در جامعه. چه طراحی یک بازسازی برای یک دفتر یا یک فروشگاه جدید باشد، ارزش فضا نسبت به قبل و بعد از بازسازی افزایش یافته است. ما همچنین انتظار داریم که برنامه‌های دکور خانه و شرکت‌های طراحی تغییرات فناوری را در برنامه‌های تجاری خود برای سال 2022 اعمال کنند. این امر به طور بالقوه می‌تواند هزینه‌های بازسازی را کاهش دهد زیرا هزینه‌های طراحی کاهش می‌یابد.

یک راه عالی برای شروع به کارگیری جنبه فناوری در خانه شما، طی فرآیند طراحی کامل بازسازی خانه شما، با استفاده از صحنه سازی مجازی با مدل های سه بعدی است. انتظار می رود افزایش فناوری در بازسازی خانه در نیوزیلند هنگام بازسازی خانه افزایش یابد و تقاضا قبل از کووید افزایش قابل توجهی داشته است. همچنین انتظار می‌رود که روش‌های گنجانده شدن فناوری با اجرای بیشتر برنامه‌های دکور خانه و شرکت‌های طراحی در طول هر فرآیند بازسازی خانه و/یا عملیات طراحی خود، افزایش یابد. یک راه آسان برای شروع به کارگیری فناوری در فرآیند طراحی بازسازی خانه، مرحله‌بندی مجازی است. صحنه سازی مجازی یک راه آسان برای دریافت ایده خانه جدید شما خواهد بود و همچنین خرید مبلمان را آسان تر می کند.

این روزها، ما بیشتر از قبل از تلفن‌ها، تبلت‌ها و رایانه‌های خود استفاده می‌کنیم و دلیلی است که فناوری باید هنگام بازسازی خانه به کار رود. چه پاسخگویی به ایمیل‌ها، شرکت در کنفرانس‌های کاری، یا صرفاً پیمایش بدون فکر، فناوری به بخش مهمی از روال‌های روزمره ما تبدیل شده است. بنابراین، طراحان داخلی ما توصیه می‌کنند که از پریزهای تخصصی‌تر، مانند تحویل شارژ فوق سریع پلاس با USB-C، یا یک پریز خروجی در طول فرآیند طراحی بازسازی کامل خانه یا به طور کلی بازسازی خانه به سبک مدرن یا سنتی استفاده کنید. این نوع پریزهای نوآورانه پورت های شارژ سریعتر و همچنین طراحی شیک و بدون نیاز به آداپتورهای حجیم را در اختیار صاحبان خانه قرار می دهند.

4. بازسازی کامل خانه: یک آشپزخانه مدرن و چند منظوره ایجاد کنید

هنگام بازسازی خانه ، آشپزخانه جایی است که خانواده بیشتر وقت خود را با هم می گذراند و می تواند به عنوان مرکز خانه دیده شود. بازسازی آشپزخانه، چه پروژه ای متمرکز بر آشپزخانه باشد یا یک پروژه بازسازی کامل خانه، یکی از متداول ترین پروژه هایی است که مشتریان ما انجام می دهند. و همچنین بازده قابل توجهی در هزینه های بازسازی دارد زیرا بیشترین استفاده در یک خانه است. مشتریان بیشتری در آشپزخانه های بزرگتر و با طراحی مدرن سرمایه گذاری می کنند. این امر به ویژه به دلیل افزایش ساعات سپری شدن در خانه و آشپزخانه به دلیل قرنطینه ناشی از COVID قابل مشاهده است. آشپزخانه، در طول پروژه های بازسازی کامل خانه، معمولا اکثر مراحل برنامه ریزی و طراحی را به خود اختصاص می دهد. این به این دلیل است که بسیاری از مشتریان ما به اهمیت استفاده از فضا پی برده اند، زیرا خانواده زمان زیادی را در آن منطقه می گذراند. میانگین مشتریانی که زمان و هزینه خود را صرف آشپزخانه می کنند در سه سال گذشته افزایش یافته است، انتظار می رود سرمایه گذاری در بازسازی آشپزخانه بزرگ در سال های آینده افزایش یابد.

5. بازسازی خانه پناهگاه خصوصی شماست

در بازسازی خانه های قدیمی به سبک سنتی یا مدرن حمام دومین اتاق پرطرفدار است که توسط صاحبان خانه در طول سال 2021 و شروع سال 2022 هنگام بازسازی خانه بازسازی شده است. در طول قرنطینه‌های مداوم، داشتن کمی خلوت در هر نقطه از روز یک پاداش است. اگر متوجه شدید که به طور مداوم در حمام پنهان شده اید تا کمی تنها باشید، یک بازسازی مجلل حمام برای شما مناسب است! قبل و بعد از بازسازی حمام شما را شگفت زده خواهد کرد.

بنابراین، بازسازی کامل حمام خانه در بازسازی خانه چه چیزی را شامل می شود؟ یک بازسازی معمولی حمام شامل تعویض کابینت/روشویی، میز و توالت است. در حالی که اعدادی که مالکان خانه برای بازسازی حمام خود صرف می کنند در طول سال ها ثابت بوده است. هزینه بازسازی که برای بازسازی اولیه حمام صرف شده است به طور متوسط ​​8000 دلار در سال است. نوسازی حمام های اولیه کوچکتر 20 درصد افزایش یافته است، زیرا صاحبان خانه ها به حداکثر رساندن هر اتاق خانه خود در طول فرآیند بازسازی کامل خانه روی آورده اند.

برای بسیاری از مشتریان و صاحبان خانه، حمام در حین بازسازی خانه به تنها فضای خصوصی دور از کودکان یا خانواده تبدیل شده است. این فضا آرامش و استراحت را فراهم می کند. بنابراین، بازسازی حمام به یک ضرورت تبدیل شده است – به ویژه با لغو برنامه های سفر. طراحان داخلی ما می‌گویند: « برای بسیاری، حمام به‌عنوان یک فضای خصوصی به دور از هرگونه مزاحمت عمل می‌کند، و حمام آرامش و تنفس را تقریباً هر شب افزایش می‌دهد. به همین دلیل است که وقتی مشتریان در حال بازسازی خانه هستند، به ویژه در حال بازسازی خانه های قدیمی، دوست دارند روی حمام تمرکز کنند. 

 6. اتاق خواب های مهمان خود را در نظر بگیرید

امسال ما مشتریان و صاحبان خانه‌های خود را تشویق می‌کنیم که با ترکیب طرح‌های خانه‌های پرطرفدار در هنگام بازسازی خانه‌ها، به اتاق خواب مهمان عشق بیشتری بدهند. در اینجا برخی از روندهای اتاق خواب مهمان که در طول سال ها افزایش یافته است آورده شده است:

  • در حین بازسازی خانه خود یک بار قهوه مجلل یا یک یخچال کوچک اضافه کنید. بازسازی کامل خانه به فرصتی برای ترکیب ویژگی های جدید در اتاق خواب مهمان نیاز دارد. به خصوص وقتی صحبت از نوسازی خانه های قدیمی می شود، اتاق خواب مهمان فرصتی عالی برای آوردن طرح های مدرن تر و حرکت از سنتی است.
  • یک میز بزرگ برای مهمانانی که از راه دور کار می‌کنند و برای تماس با زوم یا بررسی ایمیل‌هایشان در حین بازسازی خانه نیاز به یک منطقه خصوصی دارند. هزینه بازسازی شامل میزهای مجلل بزرگ برای مهمانان شما هزینه زیادی ندارد. یک اقدام ساده از ترکیب مبلمان با طراحی جدید و مدرن می تواند تفاوت قابل توجهی در بازسازی خانه شما  ایجاد کند.
  • بازسازی خانه : یک دیوار درمانی جالب یا نورپردازی تخصصی را معرفی کنید. ترکیب کردن دیوار در حین بازسازی خانه یک راه عالی برای ایجاد فضای خارجی و لوکس تر در خانه شما است. دیوار درمانی در خارج از کشور بسیار محبوب بوده است و ما می توانیم در هنگام بازسازی خانه شاهد افزایش این روند با مشتریان باشیم.
  • طراحی برای مقصد. این شامل اضافه کردن عناصر ساحلی، مزرعه، شهری یا جنوب غربی است که مختص فضای خانه و موقعیت مکانی شما هستند. طراحی متناسب با مقصد سفری است که بسیاری از مشتریان در طول نوسازی خانه طی می کنند. این اغلب به این دلیل است که از طرح‌های سنتی بازسازی خانه‌های نیوزلند رهایی می‌یابد. بازسازی خانه  افکت برای این طرح ها شما را شگفت زده خواهد کرد!

7. یک مکان منحصر به فرد برای اتاق خواب های اصلی ایجاد کنید

ایجاد فضایی هنگام بازسازی خانه برای استراحت و استراحت و شارژ مجدد خودرو دلیلی است که بسیاری از مشتریان به بازسازی اتاق خواب های اولیه خانه های قدیمی علاقه دارند. بازسازی خانه اتاق خواب های اولیه یکی از ششمین پروژه های داخلی پرطرفدار است. اتاق خواب اصلی مکانی است که صاحبان خانه می توانند برای استراحت و شارژ مجدد در آن خلوت کنند. روند خیزش برای بازسازی اتاق خواب اولیه، ترکیب رنگ های چشمگیر و تزئینات دیوار است. این شامل هر چیزی از برنامه‌های سه بعدی، مانند تخته‌ها و چوب‌ها گرفته تا رنگ‌ها و بافت‌های پررنگ، مانند سبز پررنگ یا حتی سیاه می‌شود. طراح داخلی ما بیان می‌کند: « بسیار از مشتریان در هنگام بازسازی خانه‌های قدیمی، مأمنی را از خود ایجاد می‌کنند. ما مشتریان را تشویق می‌کنیم تا طرح‌هایی را انتخاب کنند که برای آنها و سبک زندگی‌شان شخصی‌سازی شده است. هنگام بازسازی یک خانه و در طول پروژه بازسازی خانه دیدن رهایی مشتریان از طرح ها و روند کتاب های درسی همیشه لذت بخش است

8. در بازسازی خانه های قدیمی به سبک سنتی یا مدرن جسور باش!

اخیراً شاهد بوده ایم که صاحبان خانه های زیادی از کاغذ دیواری استفاده می کنند و روشی آسان برای نصب هستند و همچنین برای هر گونه تغییر طراحی در حین بازسازی کامل خانه جایگزین می شوند. روندهای فعلی نشان می دهد که بسیاری از صاحبان خانه ها از کاغذ دیواری هایی با الگوهای برجسته در طول فرآیند بازسازی خود استفاده می کنند، زمانی که می خواهند رنگ و بافت را آزمایش کنند. آزمایش با رنگ ها در طول فرآیند بازسازی یک خانه و/یا قبل از بازسازی خانه راهی عالی برای ردیابی و اشتباه در انتخاب رنگ شما است. کاغذ دیواری اغلب در مهد کودک ها یا اتاق کودکان رایج است. با این حال، بیشتر و بیشتر صاحبان خانه ها فردیت خود را از طریق رنگ ها و الگوهای منحصر به فردی که کاغذ دیواری ها می توانند ارائه دهند، ایجاد کرده اند. رنگ‌های محبوبی که طرح‌های داخلی ما برای بازسازی کامل خانه پیشنهاد می‌کنند، صورتی، نارنجی سوخته، آبی طاووسی و سبز کاج هستند. کاغذ دیواری‌ها نه تنها در اتاق‌ها استفاده می‌شوند، بلکه می‌توانند روشی منحصربه‌فرد برای ایجاد کنتراست در آشپزخانه شما بر روی صفحه پشتی یا کابینت‌ها باشند.

چندین سال است که شاهد تسلط سفید بر بازسازی داخلی و خارجی خانه بوده ایم. با این حال، امسال شاهد تغییر به سمت رنگ‌های خنثی تیره بودیم، مانند صفحات چوبی طبیعی یا دیوارهای فوکوس خاکستری تیره در طول بازسازی کامل خانه. بازسازی خانه ز از تغییر رنگ‌های خنثی به رنگ‌های شخصی‌شده پررنگ در فضای خانه شگفت‌انگیز است. طراحان داخلی ما بیان می کنند. « تاریکی سفید جدید است. ما در هنگام بازسازی یک خانه شاهد یک جذابیت قوی در رنگ های خنثی تیره و لکه های چوب تیره هستیم. ما این را به ویژه در هنگام بازسازی خانه‌های قدیمی می‌بینیم که این رنگ‌ها در فضای خانه بیشتر احساس مدرن می‌شود.  

سال 2022 همچنین سالی است که در طول بازسازی خانه و همچنین بازسازی کامل خانه شاهد ظهور “اتاق خواب جانبی” خواهیم بود. با بسیاری از Gen Z و Millennials با ذهنیت کارآفرینی، اتاق خوابی که به عنوان مجموعه فیلمبرداری به استودیوی خلاق و/یا انباری برای ارسال امکانات اختصاص داده شده است، روند رو به افزایشی شده است. هزینه‌های بازسازی این اتاق‌خواب‌ها آنطور که به نظر می‌رسد ترسناک نیست، با طراحان خود مشورت کنید تا برنامه‌ای بسازید که هنگام بازسازی خانه یا حتی هنگام بازسازی خانه‌های قدیمی برای شما مفید باشد.

9. از طبیعت الهام بگیرید

سبزها عامل بزرگی در بازسازی خانه کامل در سال 2022 بوده اند. بسیاری از مشتریان ما برای طراحی بازسازی کامل خانه خود از ارجاعات تاریخی و ارگانیک در طراحی معماری الهام گرفته اند. مردم به ریشه مواد بازگشته اند و رنگ ها و منابع بدون مواد شیمیایی را در طول سفر کامل خود در نوسازی خانه به کار می برند. این بیماری همه گیر به طور قابل توجهی به تحقق سلامت و محیط زیست کمک کرده است، زیرا صاحبان خانه های بیشتری کمتر مادی گرا می شوند. طراحان داخلی ما اظهار می دارند که تمرکز اصلی بر بازسازی یک فضا، استفاده مجدد از مواد و مبلمان است.

در طول بازسازی کامل خانه، بسیاری از مالکان خانه‌ها از منابع تاریخی و ارگانیک الهام گرفته‌اند، که با تقاضای مواد بازسازی‌شده و ساخته‌شده پایدار همراه است. تقاضا برای طرح های ارگانیک و با طراوت بیشتر در هنگام بازسازی خانه های قدیمی به سبک مدرن یا سنتی افزایش می یابد. این به این دلیل است که بسیاری از خانه‌های قدیمی به سبک مدرن یا سنتیدارای طرح‌های سنتی و ویژگی‌های چوبی هستند که می‌توانند فضایی تاریک را به خانه بیاورند. با افزایش این تقاضاها، بسیاری از شرکت‌های نوسازی به همراه خودمان روی راه‌های خلاقانه‌تری برای گنجاندن این نوآوری در بازسازی خانه کار کرده‌اند.

10. نور طبیعی خورشید

درخواست برای استفاده از نور طبیعی خورشید در خانه توسط صاحبان خانه به طور فزاینده ای محبوب شده است. این کار را می توان از طریق پنجره های بزرگتر و بازشوهای درب انجام داد. هنگامی که پنجره ها را با درها عوض می کنید و برای افزودن پنجره های بزرگتر سرمایه گذاری می کنید، احساس ارتباط بیشتری با بیرون و طبیعت بدهید. ما می بینیم که بسیاری از مشتریان ما کار بازسازی را برای جایگزینی درب های سنتی پاسیو با درهای زیبای بزرگ برای ایجاد یک انتقال بدون درز و احساس آزادی آغاز می کنند.

نه تنها می توانید طبیعت را از طریق پنجره ها و درها، بلکه از طریق رنگ های تن گرم به خانه خود بیاورید. فراتر از رنگ‌های سفید و آبی کلاسیک حرکت کنید و به سمت راه‌های رنگی که جوهر طبیعت را به ارمغان می‌آورند، جذب شوید. سعی کنید در طول فرآیند طراحی کامل خانه خود از رنگ سبز، اخر، تراکوتا، بژ بلغور جو و خاکستری استفاده کنید.

طراحان داخلی ما به شدت به صاحبان خانه توصیه می کنند هنگام بازسازی یک خانه قدیمی به سبک مدرن یا سنتی به زیبایی مدرن و ملایم متمایل شوند. این کار را می‌توان با ترکیب رنگ‌های چوبی ارگانیک و رنگ‌های تمیز و طبیعی انجام داد که تأثیر مثبتی بر سلامتی ایجاد می‌کند و حس ارتباط با طبیعت را القا می‌کند.

11. سطوح بادوام

داشتن سطوح بادوام و خانه ای با کیفیت خوب، کلید اصلی بازسازی خانه کامل خود است. به خصوص با توجه به اینکه بسیاری از صاحبان خانه زمان زیادی را صرف تمیز کردن و تمیز کردن میزهای خود می کنند، مهم است که از مواد بادوام استفاده کنید. طراحان داخلی ما سطوح جامد اکریلیک را توصیه می کنند. این سطوح بدون درز هستند و با طراحی زیبا و براق، حداکثر دوام را بدون تعمیر و نگهداری اضافی ارائه می دهند. طراحان داخلی ما می‌گویند: « از آنجایی که صاحبان خانه‌ها بیشتر و بیشتر در مورد تعمیر و نگهداری مورد نیاز برای میزهای پیش‌خوان آگاه‌تر می‌شوند، به‌ویژه صاحبان خانه‌هایی که خانه‌های قدیمی را بازسازی می‌کنند، به دنبال سطوح اکریلیک هستند. سطوح اکریلیک بدون درز هستند و دوام را بدون نیاز به کار اضافی ارائه می دهند و باری برای هزینه های بازسازی نخواهند داشت. بازسازی خانه  با میزهای چوبی و اکریلیک تفاوت قابل توجهی دارد. 

12. نوسازی پایدار

طرح های نوسازی خانه سازگار با محیط زیست در حال تبدیل شدن به روشی هوشمندانه برای ارتقای خانه شما و در عین حال به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی است. چهار طرح اصلی خانه پایدار ما وجود دارد که می‌توانید در طول سفر بعدی خود در نوسازی بگنجانید. یک راه آسان برای تبدیل شدن به یک خانواده پایدار و همچنین حفظ هزینه های نوسازی شامل ارتقاء لوازم خانگی است. نه تنها باید به دنبال یافتن لوازم خانگی دارای رتبه انرژی استار باشید که بر مصرف انرژی تمرکز دارند، بلکه باید تحقیق کنید و مارک هایی را که به طور موثر این کار را ارائه می دهند، بیابید. ایجاد تغییرات در خانه شما نیازی به بازسازی کامل خانه یا بازسازی بزرگ تفاوت ندارد. ایجاد تغییرات کوچک مانند این نیز می تواند به ایجاد تغییر در خانه شما کمک کند، مانند بازسازی خانه.

1. دیوارهای زندگی

دیوارهای زنده و سقف های نشیمن شامل نصب گیاهان زنده در ساختار خانه شما هستند. این نه تنها به منزله خانه شما تبدیل می شود، بلکه بسیار پایدار است زیرا مانند یک تصفیه کننده هوای طبیعی عمل می کند. استفاده از سبزی های طبیعی در طراحی نوسازی شما از نظر علمی ثابت شده است که باعث شادی فرد و بهبود سلامتی و خلق و خو می شود و تفاوت زیادی در بازسازی خانه قبل و بعد ایجاد می کند.

2. خانه های هوشمند

پیاده سازی فناوری در خانه شما نیز باعث افزایش پایداری در خانه شما می شود. بسیاری از فن‌آوری‌های جدید توسعه‌یافته وجود دارند که می‌توانند سطح آب و استفاده در حمام و آشپزخانه و شناسه‌های نشت را ردیابی کنند. اکنون فناوری همچنین می‌تواند میزان انرژی مصرفی شما را ردیابی کند و خاموش کردن چراغ‌ها را با حسگرهای خودکار آسان‌تر کند.

3. خانه های کوچک

زندگی در یک خانه کوچک یک تغییر سبک زندگی است. با این حال، خانه های کوچک به طور قابل تشخیصی سازگارتر با محیط زیست هستند، بنابراین، دلیلی است که بسیاری از صاحبان خانه ها خانه های کوچک را در نظر می گیرند. خانه های کوچک به طور طبیعی کوچکتر از خانه های معمولی شما هستند. بنابراین در دراز مدت مصرف آب، گاز و برق بسیار کمتری خواهد داشت.

4. پنل های خورشیدی

یکی دیگر از راه های هوشمندانه برای انصراف از سبک زندگی پایدار، استفاده از انرژی پنل خورشیدی است. انرژی خورشیدی یک منبع تجدیدپذیر است که به کاهش مصرف انرژی یک خانوار به صورت نجومی کمک می کند. در حالی که نصب پنل های خورشیدی می تواند گران باشد و می تواند فرآیند بازسازی دشواری را در پی داشته باشد، نتایج نهایی و مزایای آن ناامید نخواهد شد!

13. منحنی های صاف

انتظار می‌رود روند منحنی‌ها و مبلمان مجسمه‌سازی در سال 2022 بازگردد. سعی کنید این طرح‌ها را در فرآیند طراحی کامل بازسازی خانه خود بگنجانید تا با استفاده از صندلی‌های غلاف خمیده و قوس‌ها، فضایی زیبا و جذاب اروپایی ایجاد کنید.

روندهای پایدار نیازی به پرداخت مبلغ قابل توجهی به هزینه یا بودجه بازسازی شما ندارند. اقدامات ساده برای دانستن اینکه مواد شما در کجا منبع هستند و از کجا استفاده می شوند، می تواند هر بازسازی خانه و بازسازی خانه را به چیزی تبدیل کند که به محیط زیست کمک کند. بازسازی خانه های قدیمی به سبک مدرن یا سنتی که روی این جنبه ها تمرکز نکرده اند نیز می تواند به طور قابل توجهی پایداری خانه شما را بهبود بخشد و راهی عالی برای کاهش ردپای کربن است. وقتی پایداری در بازسازی خانه ها رواج دارد، همه برنده می شوند!

14. بازسازی DIY

پروژه های قدیمی و DIY راهی عالی برای اضافه کردن کمی به شخصیت شما در طراحی خانه شما هستند. برخی از طراحی های داخلی و مبلمان می توانند با قیمت بالایی همراه باشند که امکان پذیر نیست. در این مورد، توصیه می کنیم به آنچه قبلاً دارید نگاه کنید و چگونه می توانید این اقلام را برای ایجاد ظاهری جدید ادویه کنید. آیا می‌تواند با یک لایه رنگ جدید یا چند لایه روکش جدید در مد باشد؟

15.  سنگ

روندها از براق به مات تغییر کرده اند و می توان آنها را به عنوان یک روند آتی در سال 2022 دید. اکنون تعداد بیشتری از صاحبان خانه از روکش های مات در حمام و وسایل آشپزخانه خود استفاده می کنند، مانند برنج، مس برس خورده، مشکی مات و حتی مات سفید. روکش براق، مات و سنگ تمام شده است!

بازسازی کامل خانه می تواند یک موضوع سنگین باشد. جنبه های زیادی مانند هزینه های نوسازی و همچنین طراحی های نوسازی باید در نظر گرفته شود. در این وبلاگ، روندهای طراحی بازسازی کامل خانه های آینده را برای سال 2022 برجسته کرده ایم، و روندهای بسیار بیشتری در طول سال ها وجود دارد. سفر کامل بازسازی خانه شما نیازی به ترسناک ندارد. با متخصص، پیمانکاران و طراحان مناسب، ما می توانیم تضمین کنیم که سفر بازسازی شما بسیار راحت خواهد بود.