You are currently viewing بازسازی خانه های حیاط دار ، از تخریب تا نوسازی

بازسازی خانه های حیاط دار ، از تخریب تا نوسازی

بازسازی خانه حیاط دار چگونه انجام می شود ، حیاط با امکانات رفاهی یک پناهگاه لذت بخش است. بهترین بخش این است که بیرون از در پشتی شماست. یک پاسیو برای استراحت، یک استخر برای خنک شدن در یک روز گرم یا یک آشپزخانه در فضای باز برای سرگرمی اضافه کنید. یک شومینه در فضای باز می تواند تمجیدی عالی برای یک عصر آرام یا مکانی باشد که دوستان می توانند در آن جمع شوند. ایوان سرپوشیده مکانی ایده آل برای خواندن کتاب یا لذت بردن از یک عصر گرم تابستانی در آسایش است. با گزینه های بسیار زیادی برای بازسازی حیاط خلوت، محدود کردن لیست خواسته های خود و دانستن اینکه چه چیزی برای شما و خانه شما مناسب است می تواند دشوار باشد. این راهنما به ابهام‌زدایی از بازسازی زندگی در فضای باز کمک می‌کند، و شما را در مسیر درست برای ساختن حیاط رویاهایتان راهنمایی می‌کند.

بازسازی خانه حیاط دار

به منظور درک اینکه چگونه یک فضای زندگی در فضای باز جدید برای شما، خانه و دارایی شما کار می کند، مهم است که این فرآیند را با جمع آوری برخی از اطلاعات اولیه در مورد ملک خود، انواع فعالیت هایی که از آن لذت می برید، محله و محل، و سبک معماری خانه شما حرکت رو به جلو با برنامه ریزی دقیق تر، دانستن پاسخ این سؤالات به محدود کردن گزینه های شما کمک می کند، یا بدانید که کجا خرج کنید و کجا پس انداز کنید.

توجه: این سؤالات در مورد بازسازی خانه های حیاط دار با این فرض ارائه می شوند که شما در حال بررسی تغییر حیاط خلوت هستید، اما می توان به همین راحتی برای پروژه های جذاب حیاط جلویی پاسخ داد.

بیشتر بخوانید : پروژه بازسازی خانه از صفر تا صد

حیاط خود را ارزیابی کنید

حیاط با امکانات رفاهی یک پناهگاه لذت بخش است. بهترین بخش این است که بیرون از در پشتی شماست. یک پاسیو برای استراحت، یک استخر برای خنک شدن در یک روز گرم یا یک آشپزخانه در فضای باز برای سرگرمی اضافه کنید. یک شومینه در فضای باز می تواند تمجیدی عالی برای یک عصر آرام یا مکانی باشد که دوستان می توانند در آن جمع شوند. ایوان سرپوشیده مکانی ایده آل برای خواندن کتاب یا لذت بردن از یک عصر گرم تابستانی در آسایش است. با گزینه های بسیار زیادی برای بازسازی حیاط خلوت، محدود کردن لیست خواسته های خود و دانستن اینکه چه چیزی برای شما و خانه شما مناسب است می تواند دشوار باشد. این راهنما به ابهام‌زدایی از بازسازی زندگی در فضای باز کمک می‌کند، و شما را در مسیر درست برای ساختن حیاط رویاهایتان راهنمایی می‌کند.

فعالیت های ترجیحی خود را در فضای باز فهرست کنید

یک فضای زندگی در فضای باز می تواند مکانی برای استراحت، خواندن یک کتاب خوب باشد یا می تواند برای فعالیت هایی مانند شنا، باغبانی، باربیکیو، سرگرمی یا ورزش در فضای باز مناسب باشد. شما، خانواده و مهمانانتان از انجام چه فعالیت هایی در فضای باز لذت می برید؟ چه نوع فضا یا ویژگی هایی برای این فعالیت ها مورد نیاز است؟

نیازهای محله خود را شناسایی کنید

همیشه مهم است که هنگام برنامه ریزی یک پروژه در فضای بازیا بازسازی خانه های حیاط دار  همسایگان و جامعه خود را در نظر بگیرید. آنها چه نوع اصلاحاتی در فضای باز در خانه های خود انجام داده اند؟ آیا خانه های همسایه به هم نزدیک هستند؟ آیا به برخی از غربالگری برای حفظ حریم خصوصی نیاز دارید؟ اگر به فکر اضافه کردن استخر هستید، آیا به حصار کشی نیاز خواهید داشت؟ چه نوع نرده ای با خانه های منطقه شما سازگار است؟

اگر در جامعه‌ای زندگی می‌کنید که دارای انجمن مالکان خانه است، قبل از اینکه خیلی وارد برنامه‌ریزی خود شوید، حتما قوانین را بخوانید. در صورتی که قصد دارید یک سازه یا شومینه در فضای باز به حیاط خود اضافه کنید، ممکن است کدهای ساختمان شهری نیز وجود داشته باشد. یک متخصص بازسازی می تواند در قوانین محلی ساختمان به شما کمک کند، یا می توانید با دفتر منطقه بندی شهرستان یا شهر خود تماس بگیرید.

سبک معماری خانه حیاط دار چگونه است؟

یک فضای نشیمن در فضای باز باید شبیه به امتداد خانه شما باشد و با فضای بیرونی ترکیب شود. سقف، سایدینگ و تزئینات یک سازه در فضای باز باید با معماری خانه سازگار باشد. ارتفاع و شکل خطوط سقف نیز یک ملاحظات مهم برای چگونگی ارتباط سازه های بیرونی با خانه است. اگر مطمئن نیستید خانه شما چه سبکی دارد، می‌توانید به دنبال راهنمای «سبک خانه» در Pinterest یا Houzz بگردید و نزدیک‌ترین چیزی را پیدا کنید.

یک لیست آرزو ایجاد کنید

پروژه های موفق با لیست آرزوها شروع می شوند. لیست آرزوها باید چیزهایی را که در فضای بیرون زندگی شما نیاز دارید و می خواهید مشخص کند و باید تا حدودی با محدودیت های بودجه شما مطابقت داشته باشد.

جمع آوری عکس هایی از فضاهای بیرونی با عناصری که دوست دارید ممکن است کمک کند. به مجلاتی مانند Midwest Living و بخش های زندگی در فضای باز وب سایت هایی مانند وب سایت Houzz و Neal نگاه کنید. برای ایده های بیشتر درباره مکان جستجوی ایده ها و نحوه جمع آوری آنها، اینجا را کلیک کنید.

برای بازسازی خانه های حیاط دار  با یک طراح حرفه ای صحبت کنید

اگر فکر می کنید که برنامه های شما ممکن است شامل اضافه کردن یک سازه یا عرشه به ملک شما باشد، یک طراح حرفه ای می تواند به شما کمک کند تا طرحی برای بهینه سازی جذابیت زیبایی شناختی و عملکرد بازسازی فضای باز خود ایجاد کنید. یک طراح حرفه ای نحوه اتصال فضای زندگی در فضای باز به خانه، الگوهای ترافیکی کاربران، ایمنی، نگهداری و راه های مقاومت در برابر عناصر طبیعت را در نظر خواهد گرفت.

محصولات زیادی در دسترس هستند که فضاهای زندگی در فضای باز را کاربردی تر و زیباتر می کنند، مانند روکش سنگ، عرشه، لوازم آشپزخانه در فضای باز، نورپردازی در فضای باز، مبلمان و شومینه. یک متخصص طراحی در مورد این محصولات و نحوه عملکرد آنها در محیط شما آگاه است.

یک متخصص چشم انداز منبع دیگری است. محوطه سازی خوب شامل ایجاد مناطق باغی است که متناسب با محل شما باشد و خانه شما را تکمیل کند. اگر فضای کوچکی دارید، کاشت را باید طوری برنامه ریزی کنید که باغ بیش از حد رشد نکند. اگر حیوانات وحشی مخربی که گیاه خواری می کنند در منطقه شما مشکل ساز هستند، دانستن اینکه کدام نوع از گل ها و درختچه ها در برابر آنها مقاوم هستند مفید است. همچنین، یک طراح منظر می تواند به طراحی دیوارهای حائل مناسب و زهکشی برای حیاط های دارای شیب کمک کند.

گزینه های بازسازی خانه های حیاط خلوت دار

همانطور که هیچ دو حیاطی شبیه هم نیستند، هیچ دو بازسازی فضای باز هم یکسان نخواهد بود. شرایط و توپوگرافی متفاوت در ملک، شکل ها و اندازه های مختلف خانه، و نیازهای مختلف، همگی در تعریف بازسازی حیاط خلوت شما نقش دارند. پروژه مناسب زندگی در فضای باز برای شما و خانواده شما از هر ترکیبی از انواع عناصر زیر تشکیل خواهد شد.

افزودنی هایی که زندگی در فضای باز را تحسین می کنند

اتاق های سه فصل: یک اتاق اضافی، معمولا با پنجره های بزرگ، که زمستانی نشده است. این فضاها را می توان برای مصارف مختلف مناسب با هوای گرمتر مورد استفاده قرار داد و جایگزین بسیار خوبی برای ایوان های باز در پلان های نشیمن در فضای باز است.

یک اتاق آفتابگیر با شومینه از طریق پنجره های کف تا سقف به بیرون متصل می شود.

اتاق‌های آفتاب‌گیر: اتاق آفتاب‌گیر یک اتاق زمستانی با پنجره‌های بزرگ است که معمولاً به عنوان اتاق نشیمن و مکانی برای گیاهان داخلی استفاده می‌شود. دیوارها عایق بندی شده اند و اتاق به سیستم HVAC خانه متصل می شود تا بتوان از آن در تمام طول سال لذت برد. اتاق های آفتابگیر نیازی به دسترسی مستقیم به بیرون ندارند، اما این یک ویژگی مفید است که بتوانید آن را در طراحی خود بگنجانید.

ایوان های دارای صفحه نمایشگر: ایوان های دارای صفحه نمایش به جای پنجره، برای لذت بردن از بیرون در ماه های گرم بدون نفوذ اشکال ایده آل است. صفحه نمایش های خودکار و جمع شونده را می توان نصب کرد که فضا را متنوع تر می کند

یک صفحه نمایش جمع شونده می تواند برای فیلتر کردن نور و جلوگیری از اشکالات استفاده شود.

سازه های پوشیده شده متصل

ایوان ها یا ایوان ها: سازه های سرپوشیده ای که از روی یک در به خانه متصل می شوند، ایوان ها می توانند در پشت و جلوی ملک شما برای گسترش ردپای خانه شما با فضای بیرونی سرپوشیده استفاده شوند. یک ایوان می تواند از یک عرشه مرتفع یا یک پاسیو به عنوان کف استفاده کند. ایوان یک ایوان بلند و مرتفع با نرده و معمولاً چندین ستون است و یک ویژگی خانه سنتی ایده آل برای سرگرمی است.

این ایوان پشتی با ستون های کلاسیک خود، ظرافت باشکوهی به خانه می بخشد.

عرشه های سرپوشیده یا پاسیو: زمانی که ساختار سقف متصل به خانه، درب اصلی خانه را نمی پوشاند، یا اگر قرار نیست از فضا به عنوان ایوان استفاده شود، ممکن است به طور دقیق تر به آن عرشه یا پاسیو سرپوشیده گفته شود. عملکرد، با این حال، می تواند کاملا شبیه به ایوان باشد.

یک پاسیو سرپوشیده یک اتاق در فضای باز در امتداد مسیر پر پیچ و خم ایجاد می کند.

اتاق های نشیمن در فضای باز: زمانی که ایوان یا پاسیو سرپوشیده شامل شومینه، تلویزیون باشد و به طور خاص به عنوان قسمت نشیمن در نظر گرفته شود، می توان آن را یک اتاق نشیمن در فضای باز در نظر گرفت. با این حال، این نام گذاری نباید منحصر به سازه های متصل به خانه باشد. ما جزئیات بیشتر در مورد طراحی اتاق نشیمن در فضای باز را در بخش بعدی پوشش خواهیم داد.

سازه های سرپوشیده جدا

آلاچیق یا سرپناه: آلاچیق یا سرپناه سازه ای مستقل با اضلاع باز است که می توان از آن برای مصارف مختلف استفاده کرد. اگرچه یک اصطلاح کاملاً تعریف شده نیست، یک آلاچیق به احتمال زیاد از سنگ ساخته شده و سقف قابل توجه تری دارد، در حالی که یک پناهگاه به احتمال زیاد ساختمانی چوبی است. به طور کلی، اکثر سازه های جدا شده سفارشی که برای زندگی در فضای باز ایجاد می شوند را می توان یک آلاچیق یا سرپناه در نظر گرفت.

آلاچیق بازسازی خانه های حیاط دار  : آلاچیق سازه ای مسقف است که برای سرگرمی در فضای باز استفاده می شود. سقف آلاچیق دارای شکل هندسی مانند شش ضلعی یا هشت ضلعی است. آنها می توانند از چوب، آجر یا سنگ ساخته شوند. آنها جذابیت کلاسیک را اضافه می کنند و می توانند به ویژگی های مختلفی مجهز شوند.

کابانا یا خانه های استخر: کابانا پناهگاهی است که در ساحل یا نزدیک استخر ساخته می شود. کابانا پس از استفاده در سایه یا تعویض پس از شنا، می تواند مکانی ایده آل برای دوش، آشپزخانه یا بار باشد. یک برآمدگی اضافه کنید و در برابر اشعه های خورشید پناه خواهید داشت.

کابانای با آشپزخانه کوچک یک تعریف عالی برای یک استخر فعال است.

آلاچیق: آلاچیق سازه ای است که معمولاً از ستون های موازی تشکیل شده است که سقف باز از تیرها و تیرهای متقاطع را نگه می دارند. چیزی که آلاچیق را از آربور متمایز می کند این است که برای سایه های متوسط ​​استفاده می شود و ساختاری بزرگتر است.

عناصر سطحی

پاسیو: پاسیو سطحی است که مستقیماً بر روی زمین با استفاده از سنگفرش، سنگ یا آجر برای ایجاد یک منطقه تراز نصب می شود. یک پاسیو می تواند بدون پوشش باشد یا کف را برای یک سازه سرپوشیده فراهم کند.

یک پاسیو گرد برای نشستن، درست در پشت در.

تراس: تراس یک منطقه باز، بدون پوشش و برجسته است که اغلب دارای دیوارهای حائل در امتداد لبه ها و پله هایی است که به حیاط ها یا حیاط های پایین تر منتهی می شوند. تراس ها را می توان پاسیو سنگفرش کرد یا برای باغبانی چند سطحی استفاده کرد.

عرشه: عرشه سطحی است که از چوب یا مواد کامپوزیت چوب ساخته شده است که سطحی هموار ایجاد می کند. بسته به میزان نصب آنها، ممکن است به نرده نیاز داشته باشند. عرشه ها می توانند پوشیده یا بدون پوشش باشند و ممکن است چندین سطح متصل داشته باشند.

راهروها: ساخته شده از سنگ، سنگ فرش، آجر یا بتن ریخته شده، راهرو ارتباطی بین عناصر بیرونی است. ممکن است به عنوان پیاده رو نیز شناخته شود. پیاده‌روها برای پروژه‌های بزرگ زندگی در فضای باز برای کمک به هدایت افراد به عناصر مختلف یا آسان‌تر کردن دسترسی به ویژگی‌هایی که از هم دورتر هستند، مفید هستند.

ویژگی های آب

استخرها در بازسازی خانه های حیاط دار : سه نوع مختلف از استخرهای درون زمینی وجود دارد که بر اساس موادی که از آنها ساخته شده اند طبقه بندی می شوند. درزهای استخر فایبر گلاس را می توان در اشکال و اندازه های مختلف ایجاد کرد و مزایای زیادی در هزینه، نگهداری و فرسودگی طولانی مدت دارد. استخرهای وینیل آستر هزینه کمتری دارند و می توانند برای استخرهای سفارشی استفاده شوند، اما در طولانی مدت نیاز به نگهداری بیشتری دارند. استخرهای Gunite سفارشی هستند و به شما این امکان را می‌دهند که استخری با هر شکل، اندازه و پیکربندی که می‌خواهید داشته باشید، اما هزینه نصب بالاتر و بسیاری از ملاحظات تعمیر و نگهداری را نیز به همراه دارد. اگر استخری در لیست علاقه‌مندی‌های شما قرار دارد، باید این گزینه‌ها را با طراح یا طراح منظر خود به دقت بررسی کنید تا مشخص کنید کدام یک مناسب است.

فواره ها یا آبشارها: آبنماهای تزئینی، چه به صورت فواره های مستقل و چه به عنوان عناصر یک استخر، می توانند طراحی فضای زندگی در فضای باز را ارتقا دهند. آب‌نماها به لوله‌کشی و پمپ‌هایی نیاز دارند که معمولاً باید در جایی در فضا پنهان شوند و باید با یک کلید یا دستگیره کنترل شوند تا در صورت لزوم روشن و خاموش شوند. یکی از هدف‌های اصلی از گنجاندن آبنما ممکن است صدایی باشد که تولید می‌کنند – هجوم ملایم آب برای بسیاری صدای آرامش‌بخش است – بنابراین هنگام فکر کردن به قرار دادن آبنما در حیاط جدیدتان، مهم است که این عامل شنوایی را در نظر بگیرید.

این جکوزی به صورت سفارشی در کنار استخر نصب می شود.

وان آب گرم: وان آب گرم یک واحد استخر ویژه با جت و یک عنصر گرمایشی است که برای نشستن و استراحت طراحی شده است. جکوزی ها می توانند واحدهای مستقل باشند یا در طراحی استخر گنجانده شوند. اگر فکر می کنید که این ویژگی ای است که دوست دارید داشته باشید، حتماً در مراحل اولیه طراحی خود یک جکوزی را در نظر بگیرید.

ویژگی های آتش سوزی

شومینه: شومینه را می توان به راحتی در فضاهای بیرونی شما گنجاند. اینها می توانند گاز یا واحدهای چوب سوز سنتی باشند و می توان آنها را به روش های زیادی مدل داد. شومینه های بیرونی نیاز به دودکش دارند و می توانند به عنوان بخشی از یک سازه یا به تنهایی ایجاد شوند.

شومینه یک نقطه کانونی برای یک اتاق نشیمن در فضای باز فراهم می کند.

حلقه های آتش یا Firepits: واحدهای آتش باز می توانند انواع مختلفی داشته باشند. آتش‌دان‌ها یا دایره‌های آتش از نظر مفهومی مشابه آتش‌سوزی‌های سنتی هستند و می‌توانند با سنگ‌فرش ایجاد شوند و در داخل یا بالای زمین باشند. حلقه های آتش یا منقل ها ظروفی هستند که می توان آتش در آنها تعبیه کرد که اغلب از فلز ساخته شده اند. اگر آتش‌سوزی از ابتدا در لیست خواسته‌های شما نباشد، اکثر ویژگی‌های آتش‌نشانی یا حلقه آتش را می‌توان به عنوان واحدهای گازسوز مجهز کرد.

عناصر محوطه سازی بازسازی خانه های حیاط دار

درختچه‌ها:  درخت‌خانه (یا آربور) سازه‌ای در باغ است که با رشد گیاهان روی یک قاب ساخته می‌شود. درختچه ها معمولاً فقط عناصر تزئینی هستند که به طرح های باغ ارتفاع می بخشند.

یک دیوار حائل دامنه تپه را عقب نگه می دارد تا یک پاسیو مسطح از خانه ایجاد کند.

دیوارهای حائل:  دیوارهایی که با سنگ، بتن، آجر یا سایر مصالح سخت ایجاد شده اند که جلوه های زمین را حفظ می کنند. دیوارهای حائل اغلب برای منظره سازی و تغییر حیاط های شیب دار یا تپه ای به منظور ایجاد سطوح هموار استفاده می شوند.

حیاط:  در مفهوم کلی حیاط عبارت است از زمین غیر سنگفرش اطراف یا مجاور خانه. به عبارت دقیق تر، حیاط یک منطقه باز است که معمولاً دارای چمن است. نگه داشتن حیاط در ملک شما برای فعالیت های ورزشی و بازی مفید است، اما همچنین یک ویژگی محوطه سازی برای بسیاری از املاک است.

آشپزخانه های فضای باز

اگر تابستان‌های زیادی را در خانه سرگرم می‌کنید یا فقط از پختن غذاهای خانوادگی روی کباب لذت می‌برید، یک آشپزخانه در فضای باز احتمالاً در فهرست علاقه‌مندی‌های شما قرار دارد. آشپزخانه های بیرونی با تنوع و کاربردی بودن وسایل مدرن در فضای باز در دسترس صاحبان خانه می توانند کاملاً شبیه به همتایان داخلی خود باشند. برای شروع تصمیم‌گیری در مورد آنچه در آشپزخانه خود می‌خواهید، به فهرست خاصی از نوع آشپزخانه و فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای نیاز دارید که می‌خواهید بتوانید در خارج از خانه انجام دهید.

به این فکر کنید که دوست دارید در آشپزخانه چگونه کار کنید. چقدر فضای آماده سازی غذا نیاز دارید؟ آیا می خواهید آشپزخانه شما دارای صندلی برای خانواده و دوستان و برای گفتگو در هنگام کار باشد؟ چگونه ترجیح می دهید پاکسازی را مدیریت کنید؟ به چه مقدار فضای ذخیره سازی در فضای باز نیاز دارید یا ترجیح می دهید تمام کارهای آماده سازی را در داخل خانه انجام دهید و از قسمت گریل صرفاً برای پخت و پز استفاده کنید؟

پیشخوان های گرانیتی و محفظه های سنگی استاندارد آشپزخانه فضای باز میدوست است.

استانداردهای طراحی آشپزخانه در فضای باز

در حالی که شما به طور خاص فقط به مفاهیم و سبک های طراحی استاندارد مورد استفاده در فضاهای آشپزخانه در فضای باز (به ویژه در غرب میانه) محدود نمی شوید، بسیار مفید است که بدانید متخصص طراحی شما چه چیزی را به عنوان یک الگوی سبک پایه در ذهن دارد که با شما کار می کند و نیازهای خود را درک کنید

لوازم خانگی

وسایل آشپزخانه بیرونی معمولاً از جنس استیل ضد زنگ هستند. مدل‌های خاصی وجود دارد که برای استفاده بیرونی برای اکثر لوازم خانگی تولید می‌شوند. اینها با این درک ایجاد می شوند که دستگاه باید در مقابل عناصر بیرونی مانند نوسانات دما و رطوبت مقاومت کند.

مسکن لوازم خانگی

وسایل بیرونی باید در داخل یک سازه نصب شوند. از آنجایی که کابینت های چوبی کاندیدای ایده آلی برای بیرون نیستند، بسیاری از اوقات پیشخوان با استفاده از قاب چوبی پوشیده شده با یک سنگ انباشته یا مهندسی شده ایجاد می شود. سبک های زیادی از سنگ موجود است، بنابراین مکان یابی سنگی که برای پروژه شما و ظاهری که می خواهید مناسب باشد، مشکلی ندارد. آجر و بتن گزینه های دیگری هستند.

کانترها

گرانیت یا کوارتز استاندارد کانترهای بیرونی هستند. این مواد سایش، بادوام و مقاوم در برابر آسیب های آب و آفتاب هستند. تمیز نگه داشتن آنها نیز آسان است و تا زمانی که به درستی مهر و موم شده باشند، در برابر رشد باکتری یا کپک مقاومت خواهند کرد.

لوازم در فضای باز

گریل بازسازی خانه های حیاط دار

یک عنصر اساسی، گریل وسیله اصلی هر آشپزخانه در فضای باز است. امروزه گریل ها گزینه ها و لوازم جانبی زیادی دارند. یکی از جدیدترین نوآوری‌ها، گریل ترکیبی است که می‌توان از آن برای گاز، زغال و چوب استفاده کرد، اما حتی یک کباب‌پز زغالی معمولی نیز می‌تواند جایگاهی در آشپزخانه‌ای در فضای باز داشته باشد. هنگامی که مدل مورد نظر خود را پیدا کردید، پیشخوان شما می تواند در اطراف آن برنامه ریزی شود.

اگر قصد دارید کباب پز خود را در یک پناهگاه سرپوشیده به دور از یک دهانه بزرگ قرار دهید، ممکن است طراحی آشپزخانه شما نیاز به یک هود تهویه برای خارج کردن دود داشته باشد.

یک دستگاه سیگاری تخم مرغ سفارشی در آشپزخانه ای در فضای باز نصب شده است.

باربیکیو سیگاری ها

افراد سیگاری در آشپزخانه های فضای باز روز به روز محبوب تر می شوند. این وسایل آشپزی از دماهای پایین و دود در یک محفظه کنترل شده برای پخت آهسته استفاده می کنند. در سال‌های اخیر، ما شروع به نصب “تخم‌کش‌های سیگاری” کرده‌ایم – سیگارهای کوچکی که برای مصارف خانگی طراحی شده‌اند. سیگاری ها به دلیل نیاز به سوخت خود اغلب به نصب منحصر به فردتری نسبت به کباب پز نیاز دارند، بنابراین اگر کالایی است که می خواهید داشته باشید، مهم است که این مورد را در اوایل برنامه ریزی پیشخوان در لیست قرار دهید.

کوره و مشعلشاید باور کردنش غیرممکن به نظر برسد، اما اکنون می‌توانید اجاق‌های درجه‌بندی شده در فضای باز یا مشعل‌های سبک آشپزخانه را در آشپزخانه بیرونی خود نصب کنید. اگر اغلب اوقات سرگرم می‌شوید، یک اجاق گاز یا کشوی گرم‌کننده یک ویژگی عالی است، در حالی که مجموعه‌ای از مشعل‌ها (که می‌توانند گازی یا برقی باشند) گزینه‌های اضافی برای پخت و پز ارائه می‌دهند. این لوازم معمولاً برای استفاده بیرونی کوچک‌تر می‌شوند، نه اینکه تمام ویژگی‌های یک محدوده داخلی را داشته باشند.

یخچال های فضای باز

یخچال های فضای باز نیز توجه صاحبان خانه را به خود جلب کرده اند. بیشتر مدل‌های بیرونی، واحدهای زیر پیشخوانی هستند که می‌توانند از عوامل محافظت شوند و به اندازه کافی بزرگ هستند تا نوشیدنی‌ها یا چند ماده غذایی را ذخیره کنند. همچنین می‌توانید فریزرها و یخ‌سازهایی را پیدا کنید که برای استفاده در فضای باز رتبه‌بندی شده‌اند تا طیف کاملی از نیازهای تبرید را دریافت کنید.

یک فر پیتزا در فضای باز سفارشی.

فرهای پیتزا

یکی از داغ ترین روندها در آشپزخانه های فضای باز، فر پیتزا در فضای باز است. هیچ چیز خوشمزه تر از پیتزای کبابی در خانه در اجاق هیزمی نیست. اجاق های پیتزا را می توان به صورت لوازم خانگی نصب کرد یا به صورت سفارشی مانند شومینه. از تخم مرغ های کبابی می توان به عنوان فر پیتزا نیز استفاده کرد.

سینک ها

سینک‌ها برای تهیه نوشیدنی‌ها و وعده‌های غذایی یا برای تمیز کردن سریع، در آشپزخانه‌ای در فضای باز سرپوشیده عالی هستند. لوله کشی و زهکشی عوامل نصب و بودجه با سینک خواهد بود.

ماشین ظرفشویی

طرح های جدید برای مقاومت در برابر عناصر ساخته شده است. این یک وسیله ایده آل است که اگر بین آشپزخانه بیرون از منزل و آشپزخانه داخلی شما پیاده روی قابل توجهی وجود دارد، یا اگر اغلب در فضای باز سرگرم می شوید، استفاده کنید. همچنین در نظر بگیرید که لوله کشی باید در برنامه شما برای ماشین ظرفشویی در فضای باز گنجانده شود.

صندلی در فضای باز سرپوشیده.

گزینه های نشستن بازسازی خانه های حیاط دار

در کنار آشپزخانه در فضای باز، یکی دیگر از عناصری که باید در نظر بگیرید این است که مردم کجا غذا می خورند. اگر موقعیت‌های ایده‌آل شما برای غذا خوردن در فضای باز شامل وعده‌های غذایی کامل همراه با ظروف است، پس باید زمان بگذارید و تصمیم بگیرید که چه مقدار و چه نوع صندلی ممکن است نیاز داشته باشید، و آن صندلی کجا می‌رود. شمارنده های ارتفاع نوار نصب شده در امتداد آشپزخانه در فضای باز یک راه حل محبوب و همچنین یک منطقه برای میز با صندلی در زیر یک ساختار سرپوشیده است. هنگام فکر کردن در مورد جایی که صندلی می تواند برود، عناصر را در نظر داشته باشید. اگر در وسط پیک نیک شما طوفان باران می‌آید، می‌خواهید مطمئن شوید که همه می‌توانند به راحتی با غذای خود زیر پوشش قرار بگیرند.

طراحی اتاق در فضای باز

اتاق نشیمن در فضای باز در پشت خانه قرار گرفته است.

در حالی که فضاهای زندگی در فضای باز را می توان برای هر هدفی ایجاد کرد، یک گزینه برای استفاده کامل از ساختار سرپوشیده ایجاد یک اتاق نشیمن در فضای باز است. اگر هدف اصلی یک سازه قرار دادن یک قسمت نشیمن باشد، آن فضا در رده اتاق نشیمن در فضای باز قرار می گیرد و طراحی آن فضا می تواند نشانه های زیادی از همتای داخلی خود بگیرد.

یک شومینه و تلویزیون می تواند هدف کاربردی این ویژگی را گسترش دهد و یک مکان میزبانی جایگزین عالی برای شب های بازی یا فیلم با خانواده و دوستان فراهم می کند. هنگامی که به گنجاندن یک اتاق نشیمن در فضای باز در فضای بیرونی جدید خود فکر می کنید، این اصول کلیدی طراحی را در نظر بگیرید:

مطمئن شوید که به اندازه کافی بزرگ است

اطمینان حاصل کنید که فضا به اندازه کافی بزرگ است که بزرگ ترین گروه معمولی را که ممکن است به طور منظم میزبانی کنید، در خود جای دهد. این بدان معناست که نه تنها فضای کافی برای نشستن همه وجود دارد، بلکه اطمینان حاصل شود که در صورت تغییر آب و هوا به باران یا بیرون رفتن کامل خورشید، همه می‌توانند زیر ساختار سقف باشند.

تلویزیون را در مکان مناسب نصب کنید

داشتن یک تلویزیون در خارج از منزل یک لوکس عالی است و مدل های تلویزیون در فضای باز وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. همچنان می‌خواهید مطمئن شوید که در برابر عوامل شدید محافظت می‌شود، بنابراین هر مکان نصب را که آن را در برابر رطوبت بیش از حد، گرمای شومینه، نور مستقیم خورشید یا باد شدید آسیب‌پذیر می‌کند، تخفیف دهید. همچنین باید هرگونه تابش خیره کننده ای را که ممکن است در زمان کم شدن نور خورشید رخ دهد را در نظر داشته باشید. یک طراح حرفه ای در فضای باز با نصب تلویزیون خارجی آشنا است و می تواند شما را با گزینه های خود راهنمایی کند.

هر گونه نیاز به ذخیره سازی را در نظر بگیرید

بازسازی خانه های حیاط دار ، برخی از مبلمان در فضای باز نیاز به پوشاندن یا نگهداری کوسن ها در زمستان دارند، بنابراین چند لحظه به این فکر کنید که آیا مایلید این نیازهای فضای باز در فضای باز در نظر گرفته شود یا اینکه باید در جای دیگری فضای ذخیره سازی پیدا کنید.

برای نمایش یا عدم نمایش

برخی از محله‌ها خوش شانس هستند که مشکلات بزرگی برای حشرات ندارند، اما اگر نمی‌خواهید هر زمان که می‌خواهید از اتاق نشیمن خود در فضای باز لذت ببرید، با پشه‌ها یا سایر آفات دردسر برخورد نکنید، به دنبال قرار دادن صفحه نمایش در ساختار باشید. صفحه نمایش های جمع شونده یک گزینه ایده آل هستند و می توانند به گونه ای طراحی شوند که تقریباً روی هر اندازه ای کار کنند.

حریم خصوصی را در ذهن داشته باشید

اگر همسایه‌های نزدیک دارید، حتماً آنچه را که آنها می‌توانند در فضای جدید شما ببینند، در نظر بگیرید. شومینه ها یا دیوارها را می توان به گونه ای قرار داد که دید را مسدود کند، یا می توان از صفحه نمایش هایی با شبکه خصوصی استفاده کرد. اگر با سبک فضای شما و سطح نگهداری دلخواه شما مطابقت داشته باشد، ممکن است از پرده ها نیز استفاده شود.

نورپردازی بیرونی

فضای زندگی در فضای باز با چندین گزینه نورپردازی در شب.

در بازسازی خانه های حیاط دار  این جذاب ترین جنبه نیست، به خصوص در کنار محوطه سازی جدید و فضاهای زندگی در فضای باز زیبا، اما وقتی خورشید غروب می کند، نور برای لذت بردن از مناطق زندگی در فضای باز و تضمین ایمنی ضروری است.

مهم است که به دید در تمام قسمت های فضای بیرونی خود فکر کنید. اگر یک منطقه خیلی تاریک باشد، آنقدر که می‌توانست برای شما کاربردی نخواهد بود. از طرف دیگر، اگر نوع نور اشتباهی را در یک منطقه ارائه کرده اید، ممکن است متوجه شوید که محیط عصر آن چیزی نیست که همیشه آرزویش را داشتید. طرح های نورپردازی بیرونی باید بین ایجاد فضایی به اندازه کافی روشن که مفید و ایمن باشد، و به اندازه کافی کم نور برای لذت بردن از عصر بیرون، تعادل ایجاد کند.

احتمالاً به لامپ در آتشگاه خود نیاز نخواهید داشت، اما مسیر رسیدن به آن باید مقداری روشنایی داشته باشد. اگر می خواهید یک باربیکیو آخر شب داشته باشید، برای اطمینان از ایمن بودن منطقه گریل، به بیش از یک یا دو دیوارکوب در نزدیکی آن نیاز دارید. به یاد داشته باشید که شومینه فضای باز شما گرمای زیادی را فراهم می کند، اما نور کافی برای مطالعه در گرگ و میش ندارد. نورپردازی استخر می تواند به عنوان یک ویژگی ایمنی برای جلوگیری از افتادن تصادفی شخصی در داخل استخر عمل کند، در حالی که نور فیلتر شده بزرگی را در یک منطقه بزرگ فراهم می کند.

فاصله نورها در سرتاسر کاشت به این معنی است که پس از غروب آفتاب همچنان می توان از رنگ ها و تنوع محوطه سازی شما لذت برد. نورپردازی با سنسور حرکت در حومه فضاهای زندگی در فضای باز می تواند به امنیت کمک کند. آنها همچنین می توانند به مهمانان کمک کنند تا راه خود را پیدا کنند، اما از فضای مناطق اصلی کم نمی کنند. چراغ های داخل پله یا نزدیک پله ها از صدمات نیز جلوگیری می کند. اگر فضای بیرون از منزل شما دارای پله های متعدد یا بلند باشد، نور یکپارچه می تواند یک ویژگی شیک باشد.

نورپردازی افزوده ظریفی به یک پروژه در فضای باز با تأثیر زیاد است.

محصولات نورپردازی بیرونی زیادی وجود دارد، و حتی چراغ‌های داخلی را می‌توان برای کار در فضاهای بیرونی سرپوشیده، مانند لوستری که در مرکز آلاچیق آویزان است، پیکربندی کرد. چراغ های خورشیدی در امتداد مسیرها روشی آسان و مقرون به صرفه برای اضافه کردن نور کافی است.

نورپردازی عالی در بیرون می تواند کل شخصیت فضای بیرونی شما را به چیزی جدید تبدیل کند و اطمینان حاصل کند که می توانید در هر زمان، روز یا شب از فضای خود لذت ببرید.