You are currently viewing بازسازی خانه های قدیمی در 20 مرحله

بازسازی خانه های قدیمی در 20 مرحله

تبدیل و بازسازی یک خانه قدیمی به یک خانه رویایی می تواند یک تجربه سودآور و بالقوه سودآور باشد، به علاوه هرگز نمی دانید چه چیزی ممکن است در این راه کشف کنید. در اینجا نحوه اطمینان از اینکه جاده به سمت نوسازی به خوبی اجرا می شود، آمده است.

بازسازی خانه های قدیمی به چه صورت انجام می شود

اگر در تلاش برای یافتن ملک عالی برای بازسازی خانه های قدیمی  هستید، خانه‌ای قدیمی که پوشیدن آن کمی بدتر است، می‌تواند یک بوم سفید ایده‌آل برای قرار دادن مهر خود ارائه دهد.

در حالی که در دست گرفتن یک قسمت بالاتنه کار کوچکی نیست، دمیدن زندگی جدید به یک اقامتگاه فرسوده می‌تواند تجربه‌ای ارزشمند باشد که در ازای آن چیزهای زیادی ارائه می‌دهد، چه در آرزوی یک خانه خانوادگی منحصربه‌فرد یا یک خانه باشید. بازگشت سالم سرمایه شما در زیر پارچه‌های رنگ و رو رفته، حتی ممکن است چند گوهر پنهان را پیدا کنید، از معماری دوره‌ای گرفته تا گنجینه‌ای از ویژگی‌های اصلی که منتظر احیای آن هستند.. الف>

وقتی نوبت به جیب شما می‌رسد، املاک قدیمی‌تری که نیاز به لیفت صورت دارند، اغلب می‌توانند با برچسب‌های قیمت کمتری همراه باشند. خریداران بالقوه می‌توانند با وسایل قدیمی و دکوراسیون داخلی فرسوده ناامید شوند، بنابراین اگر از کمی چربی آرنج نمی‌ترسی، می‌توانی برای خودت معامله کنی.

برای توسعه‌دهندگان نوپا بازسازی خانه های قدیمی ، یک فیکس‌کننده می‌تواند فرصتی عالی برای ایجاد سود قابل‌توجه با بازسازی خانه قدیمی و فروش آن برای درو کردن پاداش‌ها، ارائه کند. اگر اینطور باشد، احتمالاً بودجه شما کمتر از صاحب خانه‌ای است که برای خانه خانوادگی رویایی خود کار می‌کند.

صرف نظر از هدف نهایی شما، یک پروژه بازسازی موفق به برنامه ریزی کامل، تحقیق و مقدار زیادی تفکر خلاقانه نیاز دارد. فکر می‌کنید از عهده این چالش برآمده‌اید؟

نحوه پیدا کردن یک فیکسر رویه برای فروش

چند راه وجود دارد که می‌توانید ملک نوسازی عالی را ردیابی کنید. واضح‌تر از همه، می‌توانید به فهرست‌هایی که توسط مشاور املاک یا مشاور املاک محلی خود نگهداری می‌شود و همچنین جستجو در سایت‌های آنلاین مانند Rightmove یا Zillow نگاهی بیندازید. خانه‌های بازپس‌گرفته شده یا اقامتگاه‌هایی که در وضعیت خراب هستند، ممکن است فقط با عکس‌های بیرونی تبلیغ شوند، بنابراین همیشه ارزش دیدن حضوری ملک را دارد. برای دریافت ایده از مقیاس کار مورد نیاز.

حراج املاک می تواند راهی عالی برای خرید خانه قدیمی با هزینه کمتر برای بازسازی باشد. وب‌سایت‌های خانه حراج محلی خود را بررسی کنید تا املاکی را که در منطقه شما زیر چکش هستند پیدا کنید یا سایت‌های سراسر کشور مانند auctionhouse.co.uk یا را جستجو کنید. auction.com در ایالات متحده. خزانه داری ایالات متحده همچنین مزایده املاک را برای املاک بازپس گرفته شده سازماندهی می کند.

چه به صورت آنلاین یا حضوری پیشنهاد دهید، مهم است که یک محدودیت تعیین کنید و اگر می‌خواهید معامله خوبی داشته باشید، به آن پایبند باشید. به خاطر داشته باشید که معمولاً هزینه اضافی به نام حق بیمه خریدار وجود دارد که علاوه بر قیمت چکش قابل پرداخت است.

به‌علاوه، تعداد زیادی وب‌سایت تخصصی‌تر وجود دارد که می‌توانند به شما در یافتن فیکس‌کننده ایده‌آل خود کمک کنند. PlotSearch و Property With Potential گردآوری عالی از فهرست‌ها را در بریتانیا که آماده بازسازی هستند، در حالی که سایت‌های ایالات متحده مانند CIRCA و املاک تاریخی می‌تواند نتایج زیادی برای خانه‌های میراثی که نیاز به کار دارند نیز به همراه داشته باشد.

ارزیابی برای بازسازی خانه های قدیمی

قبل از اینکه روی خط نقطه چین ثبت نام کنید، همیشه باید با یک نقشه‌بردار به اطراف یک دارایی احتمالی نگاه کنید که می‌تواند هر مشکلی را که باید از آن آگاه باشد شناسایی کند. اینها می تواند شامل مشکلات بالقوه پرهزینه مانند نشست، مسائل ساختاری و مواد خطرناک مانند آزبست و همچنین نفوذ رطوبت و کپک باشد. نقشه بردار گزارشی با جزئیات این مشکلات تهیه می کند و هرگونه تعمیرات و تغییرات اساسی را که باید انجام دهید برجسته می کند.

هنگامی که برای بازسازی خانه های قدیمی  دسترسی به خانه به دلیل ناامن بودن محدود می شود، باز هم بازرسی نمای بیرونی برای دریافت ایده ای از هزینه های اصلاحی موجود است. با این حال، باید برای مشکلات پنهان داخل ملک آماده باشید تا هزینه‌های قابل‌توجهی را به همراه داشته باشید – روی خانه‌ای نادیده قمار نکنید، مگر اینکه بودجه لازم برای پوشش بدترین سناریو را داشته باشید.

همیشه باید از یک حرفه‌ای دعوت کنید تا قبل از اینکه ملکی را متعهد شوید، نگاهش را روی آن بیاندازد. تصویر: برکشایر هاتاوی

که گفته می شود، یک فیکس کننده فوق العاده که نیاز به توجه دارد، نباید به طور کلی از لیست شما حذف شود. مهم است که جوانب مثبت و منفی را به دقت بسنجید و تصمیمی آگاهانه بگیرید. ارزش سقف خانه‌های مشابه در یک خیابان را بیابید – هر دو Rightmove و Zillow میانگین‌ها را بر اساس محله ارائه کنید.

برای جلوگیری از ضرر، مجموع قیمت خانه و کارهای مورد نیاز باید کمتر از این رقم باشد. به عنوان مثال، هزینه تعمیرات اساسی داخلی ساده باید نسبتاً پایین باشد، در حالی که تعمیرات ویژگی های بزرگ مانند سقف یا فونداسیون ممکن است هزینه های قابل توجهی را به همراه داشته باشد.

همچنین باید اتصالات خانه را چک کنید، مثلاً آیا گاز، آب، برق و فاضلاب دارد یا برای نصب آن ها باید هزینه پرداخت کنید؟ املاک قدیمی و متروکه ممکن است این خدمات را نداشته باشند، و در جایی که دارند، ممکن است استانداردهای مدرن را رعایت نکنند، که می تواند منجر به بازسازی پرهزینه شود.

نحوه تامین هزینه بازسازی خانه

هزینه بازسازی خانه به مجموعه ای از عوامل بستگی دارد، از مقیاس پروژه گرفته تا مکان و میزان کاری که خودتان انجام می دهید. برای چشم انداز، یک پسوند یک طبقه می تواند بین 40,000 پوند (48 هزار دلار) تا 67,000 پوند (80 هزار دلار) با توجه به نقل قول های خانگی هزینه داشته باشد، در حالی که داخلی را حذف می کند. دیوارهای باربر می توانند حدود 1200 پوند (1.4 هزار دلار) – 2500 پوند (3 هزار دلار) قیمت داشته باشند.

انگیزه پشت نوسازی شما بر بودجه شما نیز تأثیر می گذارد. اگر در حال ایجاد یک خانه خانوادگی بلندمدت هستید، احتمالاً هزینه بیشتری برای پایان کار می‌کنید، اما اگر خانه‌ای را بازسازی می‌کنید تا به‌منظور سود بفروشید، احتمالاً این کار را انجام خواهید داد. با بودجه محدودتری کار کنید

نکات مهم در بازسازی خانه برای سود:

از هر مسیری که بروید، راه های مختلفی وجود دارد که می توانید هزینه را پوشش دهید. اگر یک مبلغ نقدی برای تامین مالی پروژه خود ندارید اما مالک ملک دیگری هستید، می توانید به رهن مجدد نگاه کنید. از طرف دیگر، اگر رویه فیکسر شما نیاز به تعمیر ساختاری ندارد و در غیر این صورت قابل سکونت است، ممکن است بتوانید یک وام مسکن استاندارد برای ملک بگیرید.

گزینه‌های دیگر عبارتند از وام‌های پل زدنی، که می‌توانند تأمین مالی سریع کوتاه‌مدت را ارائه دهند، و وام‌های رهنی نوسازی، که در آن وجوه در مراحلی که معیارهای کار ساختمان برآورده می‌شوند آزاد می‌شوند – این موارد اغلب می‌توانند دارایی‌های غیرقابل سکونت را نیز پوشش دهند. می‌توانید وام‌های نوسازی در بریتانیا را از طریق BuildStore یا وام‌های بهبود خانه در ایالات متحده از طریق Investopedia.

بودجه‌بندی دقیق می‌تواند باعث ایجاد یا شکست پروژه شود، بنابراین باید یک احتمال 15 درصدی را به بودجه خود اضافه کنید تا هرگونه تاخیر یا مشکلات پیش‌بینی نشده را در نظر بگیرید – هزینه‌های اضافی مربوط به مجوز برنامه‌ریزی و بازرسی ساختمان را نیز فراموش نکنید. همچنین مهم است که قبل از شروع پروژه خود بیمه مناسب داشته باشید زیرا ممکن است بیمه نامه معمولی شما کارهای ساختاری عمده را پوشش ندهد.

پروژه های بازسازی خانه: تغییرات ساختاری

طیف وسیعی از راه‌ها وجود دارد که می‌توانید چیدمان یک خانه قدیمی را تغییر دهید، از گسترش به سمت بالا و بیرون، برداشتن دیوارهای داخلی و تبدیل فضاهای اضافی مانند زیرزمین و زیرزمین.

اگر ملک شما یک قطعه کوچک را اشغال می‌کند و با بودجه کمی کار می‌کنید، ممکن است انتخاب کنید یک گاراژ موجود را به فضای زندگی اضافی تبدیل کنید. از سوی دیگر، اگر باغ بزرگی دارید، می‌توانید یک پسوند دو طبقه را انتخاب کنید، اگرچه باید در نظر داشته باشید که الحاقیه جدید شما چگونه با بافت اصلی ساختمان سازگاری دارد.

این پروژه توسعه حساس در فهرست نهایی Don’t Move, Improve قرار گرفت! جوایز در سال 2019. تصویر: O Manzi / Ulla Gala Architects

هر مسیر نوسازی را که انتخاب کنید، باید بررسی کنید که آیا پروژه شما به مجوز برنامه ریزی یا مجوز ساختمان نیاز دارد. در بریتانیا، برخی از انواع توسعه و نوسازی به عنوان توسعه مجاز طبقه بندی می شوند و بنابراین نیازی به مجوز برنامه ریزی ندارند. با این حال، در ایالات متحده، هر پروژه‌ای که شامل اضافات یا تغییرات ساختاری در خانه شما یا سیستم‌های مکانیکی آن باشد، به مجوز ساختمان نیاز دارد.

عوامل دیگری مانند مناطق حفاظت شده و ساختمان های دارای وضعیت حفاظت شده نیز ممکن است بر نیاز پروژه شما به تایید رسمی تأثیر بگذارند، بنابراین همیشه باید با مقامات برنامه ریزی محلی خود بررسی کنید.

هنگامی که پروژه شروع می شود، ایده خوبی است که برنامه زمانبندی کارها را با پیمانکاران خود به اشتراک بگذارید تا از ارتباطات نادرست و تاخیرهای پرهزینه جلوگیری کنید. اگر در حال برنامه‌ریزی تعمیرات اساسی هستید، ممکن است کمک گرفتن از یک مدیر پروژه حرفه‌ای برای شما آسان‌تر باشد یا کار نظارت بر کارها را به پیمانکار اصلی خود بسپارید.

پس از اتمام، باید از یک بازرس ساختمان برای امضای هرگونه کار سازه‌ای، و همچنین هرگونه تغییرات لوله‌کشی، گرمایش، الکتریکی و مکانیکی استفاده کنید.

نحوه بازیابی ویژگی های دوره

هنگامی که شروع به برنامه ریزی پروژه خود می کنید، مهم است که از تمایز بین بازسازی و مرمت آگاه باشید. بازسازی خانه نیازی به کار بازسازی ندارد – عمل بازگرداندن ویژگی های دوره به شرایط اولیه – اما این دو فرآیند اغلب دست به دست هم می دهند.

ویژگی‌های تاریخی از گذشته یک ملک صحبت می‌کنند، و مگر اینکه در شرایط غیرقابل نجاتی باشند، بازسازی آنها و ادغام آنها در خانه جدید شما معمولا محترمانه‌ترین اقدام است. در یک طرح مدرن قرار می گیرند، آنها می توانند نقاط کانونی تماشایی ایجاد کنند و شخصیت زیادی به اتاق اضافه کنند.

در خانه‌های قدیمی‌تر، ویژگی‌هایی مانند گل رز سقفی، قالب‌بندی، تیرها و پنجره‌های اصلی ممکن است فوراً نمایان شوند، با این حال، سایر جواهرات میراثی ممکن است چندان آشکار نباشند، مگر اینکه بدانید کجا را نگاه کنید. کاشی‌کاری‌های پیچیده و تخته‌های کف زیبا اغلب با فرش قدیمی یا لینو پوشانده می‌شوند، ممکن است صفحات چوبی پشت تخته گچ پنهان شده باشند، در حالی که شومینه‌های بدیع اصلی را می‌توان پشت محیط‌های مدرن قرار داد و فقط در انتظار کشف شدن هستند.  چه کسی می‌داند چه چیزی را کشف خواهید کرد…

مطالعه موردی: Rockwell House

سه سرمایه‌گذار محلی زبردست این خانه تاریخی را از لبه پرتگاه بازگرداندند. تصویر: لیلاند کنت

حفظ گذشته در خط مقدم ذهن علاقه مندان به خانه های تاریخی، راس شپرد، جیکوب هاوکینز و ویل واکر، زمانی که بازسازی دقیق خانه ویران راکول را آغاز کردند، بود. این عمارت وسیع که در سال 1838 ساخته شد، سایه‌ای در حال فروپاشی از خود سابقش بود، اما مالکان جدید آن مصمم بودند که این ساختار فرسوده را دوباره زنده کنند.

آنها با تمرکز بر ذخیره گنجینه خانه از ویژگی های نفیس دوره، یک پروژه نوسازی جاه طلبانه را انجام دادند و نقطه عطف محلی را برای نسل های آینده نجات دادند. در سوئیت صورتی (تصویر)، رز و قرنیزهای اصلی سقف احیا شدند، در حالی که پنجره‌های ارسی به شکوه سابق خود بازیابی شدند. این اجاق که مرتب شده اما تقریباً به همان حالتی که عمارت ساخته شده است حفظ شده است، نقطه‌ی مقاومت اتاق است. اکنون اینگونه است که شما با احترام یک جواهر تاریخی را بازسازی می کنید.

وقتی نوبت به بازسازی خانه های قدیمی می رسد، برخورد با یک خانه قدیمی می تواند یک چالش منحصر به فرد باشد. نه فقط خانه‌های تاریخی: حتی خانه‌هایی که 40 سال پیش ساخته شده‌اند، می‌توانند حاوی مواد شیمیایی، سیستم‌های الکتریکی قدیمی و سقف‌های ضعیف باشند.

گاهی اوقات مشکلات ناشی از تغییر قوانین و استانداردهای ساخت و ساز است و گاهی اوقات فقط به دلیل کهولت سن است. اما اگر به بازسازی یک خانه قدیمی فکر می کنید، در اینجا مواردی وجود دارد که باید قبل از شروع پروژه بدانید – و کارهایی که می توانید در مورد نقاط مشکل دار انجام دهید.

1. دیوارها می توانند فرسوده باشند

بسیاری از خواص در یک سن خاص حاوی مواد خطرناک هستند. البته، در زمان ساخت آنها مشخص نبود که خطرناک هستند، و حتی امروز هم این مواد مضر نیستند – مگر اینکه در هنگام تخریب یا بازسازی یا از طریق سطوح آسیب دیده در هوا منتشر شوند.

به عنوان مثال، خانه‌هایی که قبل از دهه 1980 ساخته شده‌اند احتمالاً حاوی آزبست هستند که در رنگ‌های بافت‌دار، لوله‌های بخار، عایق‌های اسپری و کاشی‌های کف یافت می‌شود. a>. وقتی کاشی‌های قدیمی را پاره می‌کنید یا عایق را از بین می‌برید، آزبست می‌تواند در هوا پخش شود و باعث آسیب ریه در افرادی شود که در خانه کار می‌کنند یا در آن زندگی می‌کنند.

علاوه بر این، مهم است که هنگام بازسازی خانه قدیمی از رنگ سربی آگاه باشید. آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) تخمین می زند که 87 درصد از خانه ها که قبل از سال 1940 ساخته شده اند، و یک چهارم خانه هایی که بین سال های 1960 و 1978 ساخته شده اند، با سرب تزئین شده اند. رنگ مبتنی بر رنگ، که می‌تواند باعث مشکلات جسمی و روحی شود – به‌ویژه برای کودکان و زنان باردار.

وقتی نوبت به بازسازی خانه با مواد شیمیایی سمی، به ویژه آزبست می رسد، بهتر است با افراد حرفه ای تماس بگیرید. شما می توانید آزبست را خودتان آزمایش کنید، اما برای حذف آن به تجهیزات ایمنی مناسب و همچنین یک ماسک تنفسی نیاز دارید.

رنگ سرب ممکن است مشکل کمتری داشته باشد: می توان آن را با رنگ بدون سرب رنگ کرد. با این حال، اگر متوجه شدید که دیوارها یا سقف‌ها یا طاقچه‌ها/قاب‌های پنجره در حال کنده شدن، بریدگی یا ترک خوردن هستند، باید با اقدامات احتیاطی خاصی آن را جدا کنید. باز هم از حرفه ای ها بپرسید.

2. فرسودگی در حال گسترش است

خانه‌های قدیمی‌تر به دلیل نشتی‌های ناشناس و سیل یا آسیب‌های آبی که هرگز به‌درستی رفع نشده‌اند، به احتمال زیاد دچار مشکلات رطوبتی می‌شوند. در نتیجه، کپک یا کپک ممکن است وجود داشته باشد، به خصوص در زیرزمین و فضاهای تاریک. اگر خانه ای که در حال بازسازی آن هستید در نزدیکی اقیانوس یا در آب و هوای بسیار مرطوب است، احتمال کپک و کپک حتی بیشتر است.

در حالی که خطر کمتری نسبت به سرب یا آزبست است، کپک و کپک می تواند باعث مشکلات سلامتی شود، به ویژه برای کسانی که بیماری های تنفسی یا آلرژی دارند. حداقل باعث ایجاد بوی نامطبوع می شوند و می توانند منجر به پوسیدگی شوند. کپک ها به سرعت رشد می کنند و خود به خود از بین نمی روند. بنابراین اگر در حین بازسازی کپک یا کپک پیدا کردید، باید فوراً به آن رسیدگی شود.

اگرچه متخصصانی وجود دارند که در حذف ایمن کپک و کپک تخصص دارند، اغلب ممکن است خودتان از شر آن خلاص شوید. اما شما نمی توانید روی قالب نقاشی کنید یا فقط یک تکه از دیوار خشک را در جایی که در حال رشد است برش دهید – کپک می تواند در هوا پخش شود و به مناطق مجاور پخش شود. کپک ها را معمولاً می توان با استفاده از محلول حاوی سفید کننده یا پراکسید هیدروژن از بین برد، اما باید از دستکش، ماسک و محافظ چشم استفاده کنید و فضا را با استفاده از پنکه جعبه یا باز کردن پنجره ها تهویه کنید.

3. سقف ممکن است مطابق با قوانین ساختمان فعلی نباشد

اگر خانه قدیمی‌تری را بازسازی می‌کنید، احتمال زیادی وجود دارد که به سقف جدید نیاز داشته باشد. حتی سقف های با کیفیت نیز به طور متوسط ​​هر 25 تا 50 سال یکبار باید تعویض شوند. به علاوه، سقف خانه‌های قدیمی‌تر اغلب با زوناهای چوبی ساخته می‌شدند که مستعد کپک، نشتی و آتش‌سوزی هستند.

بسته به سالی که خانه ساخته شده است، احتمال زیادی وجود دارد که سقف نیاز به تعویض داشته باشد تا با قوانین ساختمان فعلی مطابقت داشته باشد که مواد را مشخص می کند. ، ضخامت ها و شیوه های ساخت و ساز برای اطمینان از ایمنی و دوام. سقف قدیمی ممکن است برای روز خود مناسب بوده باشد، اما نه به آخرین قوانین.

به عنوان مثال، در برخی از ایالت‌ها که هر ساله آتش‌سوزی‌های جنگلی اتفاق می‌افتد، سقف‌ها باید با زونا مقاوم در برابر آتش ساخته شوند. در مورد طراحی سقف نیز کدهایی وجود دارد: پیمانکاران موظفند یک زهکشی را در هر نقطه پایین سقف نصب کنند، مگر اینکه شیب سقف طوری طراحی شده باشد که از لبه های سقف تخلیه شود. داشتن سقفی به روز می تواند برای پوشش بیمه ای صاحب خانه نیز مهم باشد.

حتی برای باتجربه‌ترین افراد DIY، تعویض سقف باید به یک پیمانکار حرفه‌ای واگذار شود. آنها می توانند به شما کمک کنند تصمیم بگیرید چه نوع سقفی برای خانه شما بهترین است و مطمئن شوید که استانداردهای ساخت و ساز محلی شما را برآورده می کند – یا برای آب و هوای شما منطقی است. به عنوان مثال، اگر خانه در یک منطقه پر خطر طوفان واقع شده است، ممکن است تصمیم بگیرید یک سقف فلزی نصب کنید که در برابر بادهای شدید مقاوم تر از زونا آسفالتی است.

4. شالوده ناپایدار است

ترک‌های فونداسیون ممکن است در هر خانه‌ای رخ دهد، اما با بزرگ‌تر شدن خانه‌ها، فونداسیون بیشتر احتمال دارد که آسیب ببیند. موارد مختلفی وجود دارد که می تواند در پی ایجاد ترک کند، از جمله آب های زیرزمینی، ریشه درختان، ساخت و ساز ضعیف و مشکلات زهکشی. علاوه بر این، بسیاری از خانه‌های قدیمی‌تر دارای پایه‌های آجری هستند که به اندازه پایه‌های جدیدتر که از بتنی ساخته شده‌اند، محکم و مقاوم نیست.

اگر متوجه ترک‌هایی در فونداسیون خانه‌تان شدید که بزرگ‌تر از یک اینچ هستند، یا ترک‌هایی که بزرگ‌تر می‌شوند، ممکن است نیاز به تعمیر آن‌ها در طول فرآیند بازسازی داشته باشید. همچنین باید مراقب ترک‌های فونداسیون باشید که با برآمدگی همراه است، که می‌تواند نشان‌دهنده مشکل ساختاری جدی‌تری باشد.

تعمیر ترک های کوچک (¼ اینچ یا کوچکتر) با سیلر اپوکسی که در فروشگاه خریداری شده است، نسبتاً ساده است. با این حال، ترک‌های بزرگ‌تر که ½ اینچ طول یا بزرگ‌تر هستند، بهتر توسط یک متخصص برطرف می‌شوند. همین امر در مورد دیوارهای فونداسیون که خارج از تراز یا برآمدگی هستند نیز صدق می کند.

5. سیم کشی برق کار می کند اما قدیمی است

بیش از یک قرن از رایج شدن برق در خانه ها می گذرد و روش های سیم کشی برق و مقررات در آن زمان بسیار تغییر کرده است.< /span>

بسیاری از خانه های قدیمی یا تاریخی دارای سیم کشی دستگیره و لوله هستند که تا دهه 1930 به طور گسترده مورد استفاده قرار می گرفت. این غیرقانونی نیست و همچنان تحت قوانین برق امروزی قابل قبول است.

با این حال، سیم کشی دستگیره و لوله ایده آل ترین سیستم برای استفاده امروزی نیست. مسیر زمینی ندارد، بنابراین احتمال آسیب رساندن به وسایل الکترونیکی شما بیشتر است. علاوه بر این، سیستم‌های الکتریکی دستگیره و لوله دارای پریزهای سه شاخه نیستند که امروزه بسیاری از وسایل به آن نیاز دارند. و پوشش سیم می تواند به خوبی در راه فرسودگی باشد. اگر این اتفاق بیفتد، سیم برقی را در معرض دید قرار می دهد (که می تواند باعث آتش سوزی الکتریکی شود).

همچنین سیم کشی دستگیره و لوله در مورد مرمت یک خانه تاریخی محدودیت هایی دارد. به عنوان مثال، شما نمی توانید عایق را روی یک سیستم الکتریکی دستگیره و لوله قرار دهید زیرا سیم ها به راحتی می توانند بیش از حد گرم شوند. بنابراین، اگر قصد عایق کاری یا عایق کاری مجدد خانه قدیمی خود را دارید، ممکن است چاره ای جز تعویض کل سیستم برق نداشته باشید.

6. سیستم لوله کشی برای بازسازی خانه های قدیمی از لوله های گالوانیزه استفاده می کند

اگر خانه شما حدوداً در سال 1960 ساخته شده است، باید لوله های گالوانیزه را بررسی کنید. لوله های گالوانیزه ساخته شده از فولاد یکی از اولین جایگزین های لوله های سربی بود. با پوشش روی، آنها بسیار بادوام هستند – برای مدتی. اما در طول دهه‌ها، پوشش خراب می‌شود و باعث خوردگی و زنگ زدگی لوله‌ها در اثر قرار گرفتن مداوم در معرض آب می‌شود. هنگامی که لوله های گالوانیزه فرسوده می شوند، می تواند خطر نشتی و ترکیدن را افزایش دهد که می تواند باعث آسیب جدی به آب شود.

لوله های گالوانیزه مانند سیستم های الکتریکی دستگیره و لوله نیازی به تعویض ندارند: این سیستم لوله کشی طبق قوانین ساختمانی امروزی قابل قبول است. با این حال، اگر متوجه شدید لوله هایی که به شدت زنگ زده اند، فشار آب پایینی دارند یا متوجه شدید که آبی که از شیرهای شما خارج می شود تغییر رنگ داده است، باید به فکر تعویض سیستم لوله کشی باشید.

بسته به اندازه خانه شما، ارتقاء لوله های گالوانیزه می تواند یک فرآیند طولانی باشد. بهتر است لوله ها را در مراحل اولیه بازسازی تعویض کنید. تعویض لوله‌کشی شامل بریدن دیوارها و کف می‌شود و تعویض لوله‌های زنگ‌زده و خورده می‌تواند کثیف باشد.