You are currently viewing نوسازی منزل از صفر تا صد ، هر آنچه برای مدرنسازی نیاز دارید

نوسازی منزل از صفر تا صد ، هر آنچه برای مدرنسازی نیاز دارید

نوسازی منزل یا بازسازی خانه می تواند پاداش های بزرگی به همراه داشته باشد. ملکی با پتانسیل را پیدا کنید و آن را به روز کنید و می توانید خانه رویاهای خود را بسازید.

با این حال، هیچ ابایی از این واقعیت وجود ندارد که این یک پروژه خواستار است. شما باید ملک مناسب را پیدا کنید و فراتر از معایب فعلی آن را ببینید. بودجه ریزی دقیق برای هزینه های بازسازی خانه نیز به همراه برنامه ریزی خوب مورد نیاز است تا بتوانید کار را تا حد امکان آگاهانه و کارآمد به پایان برسانید. اما کارها را درست انجام دهید و می توانید ارزش اضافه کنید و در یک خانه افسانه ای زندگی کنید (یا از فروش در یک خانه تغییر یافته لذت ببرید).

راهنمای ما تمام جزئیات و تخصص مورد نیاز برای پیدا کردن یک نوسازی منزل امیدوار کننده و برنامه ریزی برای هر مرحله در این چک لیست بازسازی خانه را دارد. مراحل را دنبال کنید یا با استفاده از پیوندهای سمت راست این صفحه به مرحله ای که باید در مورد آن بدانید بروید.

چگونه یک ملک برای نوسازی پیدا کنیم

گاس هاردینگ، کارشناس املاک و بنیانگذار Harding Mortgages ، می گوید: بهترین راه برای یافتن یک ملک مقرون به صرفه این است که در مکانی که مایلید در آن زندگی کنید، به دنبال یک تعمیرکننده باشید  . “با انجام این کار، شما قادر خواهید بود ملکی را بیابید که کمتر از ارزش بازار است و پتانسیل آن را دارد که دقیقاً همان چیزی باشد که می خواهید.”

املاک آماده برای نوسازی اغلب به عنوان “نیاز به نوسازی” در جزئیات آژانس املاک توصیف می شود. این می تواند به معنای هر چیزی باشد، از آشپزخانه جدید و برخی اصلاحات آرایشی گرفته تا برداشتن درختی که در سالن در حال رشد است. بنابراین قبل از اینکه به دنبال خانه بگردید، بودجه خود را تعیین کنید و تصمیم بگیرید که در چه سطحی از کارها راضی هستید.

ناتالی میچل، کارشناس املاک و ساخت و ساز در Homehow توصیه می کند: «با کارگزاران املاک محلی خود با مراجعه حضوری و صحبت با آنها، دوست شوید  . توضیح دهید که به دنبال چه هستید و وضعیت مالی شما چگونه است. به این ترتیب شما اولین کسی خواهید بود که در مورد املاک مناسب به بازار می شنوید. جستجوی خود را با انجام یک پیاده روی از پچ خود گسترش دهید. اگر ملکی وجود دارد که خالی یا نادیده گرفته شده است، ممکن است بتوانید با زدن درها یا جستجو در دفتر ثبت ملک، دریابید که مالک آن چه کسی است.

جاناتان رولاند، مدیر انجمن ملی خریداران املاک و املاک حرفه ای ، توصیه می کند: «مدتی مراقب خانه های موجود در بازار باشید که به فروش نرسیده اند – احتمالاً قیمت آن بسیار بالا است، اما ممکن است اکنون برای عرضه آماده باشند، بنابراین دست به کار شوید. خریدار در خانه خرید سریع .

پایگاه‌های اطلاعاتی اموال آنلاین مانند Plotfinder را نیز بررسی کنید. خرید خانه در حراج نیز امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل بازسازی کابینت آشپزخانه

چگونه پتانسیل یک پروژه نوسازی را ارزیابی کنیم

ناتالی میچل می‌گوید: «برای کمک به ارزیابی پتانسیل یک ملک، باید از خود بپرسید که چگونه می‌توانید آنچه را که در حال حاضر وجود دارد بهبود ببخشید. «آیا می‌توان از طریق تبدیل خانه یا اتاق زیر شیروانی به فضا اضافه کرد؟ یا می توان داخل آن را برای بهبود فضای زندگی باز کرد؟ حمام و آشپزخانه اتاق هایی هستند که خانه را می فروشند. بنابراین، اگر پتانسیل اضافه کردن یک حمام اضافی یا باز کردن یک آشپزخانه کوچک وجود داشته باشد، در اینجاست که بیشترین ارزش را اضافه خواهید کرد.

اما چگونه می‌توانید مطمئن شوید که وقتی نوسازی خانه به میان می‌آید، دچار یک چاله پولی نمی‌شوید؟ قبل از خرید، همیشه یک نظرسنجی برای بررسی وضعیت ملک انجام دهید. این کار توسط یکی از اعضای مؤسسه سلطنتی نقشه برداران خبره (RICS) انجام می شود که در مورد تعمیرات نیاز به انجام بازخورد خواهد داشت و از آنجا می توانید هزینه های مربوطه را تخمین بزنید.

با این حال، قبل از اینکه حتی پیشنهادی را ارائه دهید (یا شاید قبل از اینکه حتی به رزرو یک بازدید فکر کنید) چند نکته وجود دارد که یک چشم آموزش ندیده باید به آنها توجه کند:

برای نوسازی منزل مکان (تقریبا) همه چیز است

برای نوسازی منزل ضرب المثل قدیمی می گوید که باید در بهترین خیابان به دنبال بدترین خانه بگردید و این توصیه خوبی برای هر کسی است که به دنبال یک معامله نوسازی است. مهم نیست که چقدر این ملک را شگفت‌انگیز می‌سازید، می‌تواند به اندازه منطقه‌ای باشد که در آن قرار دارد، بنابراین امکانات محلی، مدارس و فضای سبز را بررسی کنید. یک قدم زدن در خیابان Google Street View به شما حسی از مکان می دهد و هر چیزی را که ناخوشایند است برجسته می کند.

مقدار سقف را برای خیابان جستجو کنید

ناتالی می‌گوید: «اگرچه برای پول درآوردن باید پول خرج کنید، اما محدودیتی برای آنچه که باید در رویه فیکسر فرو کنید، وجود دارد. بنابراین، همیشه سقف قیمت جاده ای را که خانه بالقوه شما در آن است بررسی کنید.

می‌توانید بررسی کنید که در Rightmove و Zoopla چقدر املاک مشابه در اطراف فروخته شده است . این به شما ایده ای از حداکثر ارزش خانه ای که به آن نگاه می کنید می دهد، بنابراین می دانید که بازگشت سرمایه شما پس از نوسازی خانه چه خواهد بود. فقط مطمئن شوید که به یک خانه شبیه به یک نگاه می کنید – بدیهی است که یک ملک پنج خوابه بیشتر از سه خوابه خواهد بود!

مراقب هر چیزی باشید که تعمیر آن هزینه زیادی دارد

به عنوان مثال برای نوسازی منزل ، تعمیر یک سقف می تواند شما را کمی عقب بیاندازد، بنابراین کاشی های سقف گم شده یا آسیب دیده یا نشانه هایی از چوب های خمیده را بررسی کنید. در صورت نشت آب، کاشی های از دست رفته نیز می تواند به معنای مشکل در داخل باشد. ویندوز نیز به میزان قابل توجهی به بودجه بازسازی شما اضافه می کند. ممکن است بخواهید شیشه های تک جداره را به دو برابر ارتقا دهید، که از دست دادن حرارت و هزینه های جاری در این فرآیند کاهش می یابد. اما اگر می‌توانید به حفظ پنجره‌های پریود با شخصیت توجه کنید.

خانه های همسایه ها چه شکلی است؟

آیا تغییرات برنامه ریزی شده شما مطابق با بقیه خیابان خواهد بود؟ آیا آنها پیشرفت هایی در خانه های خود انجام داده اند که در خانه شما کار کند؟ در نهایت، آیا خانه ها به خوبی نگهداری می شوند که نشان می دهد همه به دارایی های خود افتخار می کنند؟

آیا زمینه ای برای گسترش وجود دارد؟

اگر خانه به اندازه کافی برای نیازهای شما بزرگ نیست، در نظر بگیرید که چگونه می توانید آن را تغییر دهید تا آن را اصلاح کنید. ممکن است بتوانید به راحتی فضای موجود مانند گاراژ یا انبار را تبدیل کنید. ایان مک‌کانویل، مدیر تدارکات گروه MKM می‌گوید : « تبدیل انبار و تبدیل گاراژ احتمالاً ساده‌ترین راه برای افزودن فضای زندگی اضافی به خانه و افزایش ارزش آن است . “ارزش افزوده بالقوه تبدیل یک اتاق زیر شیروانی، که می تواند یک اتاق خواب اضافی و حمام ایجاد کند، می تواند تا 20 درصد و 15 درصد برای تبدیل گاراژ باشد.”

از طرف دیگر، ممکن است باغ به اندازه‌ای بزرگ باشد که فضایی برای پسوند پشتی داشته باشد، در حالی که فضای بیرونی قابل توجهی برای لذت بردن باقی می‌گذارد. مجدداً، برای نشانه ای از آنچه ممکن است به املاک همسایه نگاه کنید.

توجه داشته باشید که راه‌هایی برای کاهش هزینه‌های داخلی وجود دارد و ایده‌های ارزان‌قیمت می‌توانند به نتایج عالی دست پیدا کنند، اما همیشه ارزش سقف را در نظر داشته باشید (به بالا مراجعه کنید).

آیا به بازسازی گسترده نیاز دارد؟

کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای بهبود خانه انجام دهید، اما اگر هزینه این کار بسیار زیاد است و ROI (بازده سرمایه گذاری) شما را محدود می کند، ممکن است این ملک برای شما نباشد. در عوض به دنبال چیزی باشید که از نظر اندازه و چیدمان به چیزی که نیاز دارید نزدیکتر باشد.

گرمایش و برق مدرن دارد؟

این نیازی به یک معامله شکن نیست، اما اگر خانه نیاز به سیم کشی کامل و/یا نصب گرمایش مرکزی داشته باشد، برای هر خانه 3 خوابه به طور متوسط ​​بین 3000 تا 5000 پوند دیگر برای هر شغل در نظر گرفته شده است. اگر یک جعبه فیوز قدیمی با فیوزهای سرامیکی و کلیدهای چدنی وجود داشته باشد، می‌توان به ارتقای برق در یک خانه قدیمی نیاز داشت. کابل کشی سطحی؛ کابل های مشکی یا پارچه ای؛ کلیدهای باکلیت و پریزهای قدیمی.

تعمیرکار متخصص می گوید: «اگر در حال خرید یک پروژه نوسازی هستید ، ارزش دارد که یک متخصص، مانند یک سازنده یا معمار، را برای بازدید از هزینه ها همراه خود داشته باشید، و سپس می توانید آن را در پیشنهادی که ارائه می کنید منعکس کنید. مایکل هلمز.

نوسازی منزل : گام به گام بازسازی خانه

به چه ترتیبی خانه را بازسازی می کنید؟ هنگامی که یک پروژه بازسازی خانه مناسب را پیدا کردید و خریداری کردید، باید مطمئن شوید که دنباله درستی از کارهای بازسازی خانه را دنبال می کنید تا بهترین نتایج ممکن را داشته باشید. از چک لیست ما برای انتخاب بهترین انتخاب استفاده کنید.

1. ویژگی های دوره تحقیق و حفاظت از آنها نوسازی منزل

در طول سال‌ها، بسیاری از خانه‌های دوره‌ای از چیزهایی که آنها را جذاب می‌کرد، محروم شده‌اند. تیرها پوشانده شده اند، پنجره های اصلی زیبا جایگزین شده اند، و شومینه های اصلی با جایگزین های الکتریکی تعویض شده اند. دیدن خانه‌هایی که تمام ویژگی‌های خود را از دست داده‌اند ناراحت‌کننده است، اما قبل از اینکه به «بازیابی» ویژگی‌های دوره بپردازید، به یاد داشته باشید که نصب چیزی که در وهله اول وجود نداشت، می‌تواند به همان اندازه برای میراث خانه آسیب‌رسان باشد – پس این کار را انجام دهید. برخی تحقیقات

Rachael Munby از Anglian Home Improvements هشدار می‌دهد: «برخی از مقامات محلی کنترل ویژه‌ای را در مناطق حفاظت‌شده اعمال می‌کنند، به‌ویژه بر روی ویژگی‌های ساختمان مانند پنجره‌ها و درها، و هرگونه کار غیرمجاز یک جرم کیفری است، بنابراین باید واقعا مراقب باشید. » “اگر خانه شما یک ساختمان فهرست شده است یا در یک منطقه حفاظت شده قرار دارد، برای تعمیر یا تعویض پنجره ها و درهای خود به مجوز برنامه ریزی نیاز دارید.”

خانه خود و سنی را که در آن ساخته شده است بشناسید. جاناتان رولاند می گوید: «شومینه ویکتوریایی را به خانه دهه 1930 اضافه نکنید. به نوع مردمی که در آنجا زندگی می‌کردند نیز فکر کنید – تراس‌های معمولی کارگری به منزله یک خانه شهری گرجستانی نبودند، بنابراین در قالب‌های گچی پرآذین و شومینه‌های حکاکی‌شده‌ای پیچیده نپوشید.

بهترین رویکرد این است که ویژگی‌های موجود را تعمیر کنید، خانه را خشک و ایمن کنید، و هرگونه اشتباهی را که می‌تواند بر وضعیت ساختمان تأثیر بگذارد (مانند دیوارهای سنگی قابل تنفس پوشیده از پوشش‌های ضدآب غیرقابل نفوذ که باعث ایجاد رطوبت می‌شود) را برطرف کنید

2. هزینه نوسازی منزل خود را محاسبه کنید

قبل از تصاحب ملک، باید هزینه ها و بودجه را به طور کامل بررسی کنید تا بررسی کنید که پروژه از نظر مالی مقرون به صرفه است. اما هنگامی که مالکیت را در اختیار گرفتید، به اطراف نگاه کنید و به درستی وسعت کارها را ارزیابی کنید، تا بتوانید برنامه مالی دقیقی را در اختیار داشته باشید.

برخی از وام دهندگان وام مسکن به شما کمک می کنند تا پروژه نوسازی خود را تامین مالی کنید و پول را در پرداخت های مرحله ای ارائه دهید. اگر قصد دارید این مسیر را طی کنید، بدانید که این مراحل چیست و تا زمانی که هر مرحله از بازسازی را به پایان می‌رسانید، کار کنید.

در موارد دیگر نوسازی منزل ، باید واقع بین باشید که چه کاری می توانید انجام دهید و چه زمانی می توانید انجام دهید. اگر ملک در وضعیت قابل سکونت نیست، اولویت اول شما باید این باشد که آن را ایمن و خشک، با آب گرم و گرمایش کنید تا بتوانید در آن نقل مکان کنید – به خصوص اگر در حین انجام کار برای زندگی در جای دیگری هزینه می کنید. تا زمانی که کارهای اصلی از بین نرود از نقل مکان خودداری کنید، اما تا زمانی که اتاق‌های کاملی برای آشپزی، شستن و خوابیدن دارید، می‌توانید در میان تغییرات آرایشی زندگی کنید.

و اگر ملک شما در وضعیت خوبی قرار دارد اما آنطور که می خواهید نیست، بدانید که امکان بازسازی بدون تخریب وجود دارد .

سارا بینی، توسعه‌دهنده املاک و مجری تلویزیون، می‌گوید تصمیم‌گیری دقیقاً چقدر باید هزینه کنید، بسیار مهم است. او می گوید: « قانون شماره یک این است که بودجه بسازید و به آن پایبند باشید . هزینه‌های هر اتاق را محاسبه کنید، همه چیز را از کارهای سازه‌ای، مانند زیرسازی گرفته تا کارهای تکمیلی در نظر بگیرید، سپس همه آن‌ها را جمع کنید تا ببینید آیا توانایی پرداخت آن را دارید یا خیر.

اگر یک پیمانکار در پروژه شما به شما کمک می کند، باید یک پیشنهاد واضح به شما بدهد، که به شما در بودجه شما کمک می کند. با این حال، توصیه می‌شود که برای جبران هزینه‌های غیرمنتظره‌ای که ممکن است هنگام بازسازی خانه‌های قدیمی‌تر ایجاد شود، 10 تا 20 درصد احتمالی وجود داشته باشد.

کیتی اسدون، مدیر Esdon Architecture، می‌گوید: «ما اغلب با مشتریانی کار می‌کنیم که پروژه‌های بزرگ بازسازی را آغاز می‌کنند و یکی از توصیه‌های مهم در هنگام تهیه بودجه این است که مطمئن شویم شرایط اضطراری خوبی در دسترس دارید. » هنگام باز کردن ساختمان‌های قدیمی ناشناخته‌هایی وجود دارد که همیشه در طول فرآیند مناقصه آشکار نیستند و می‌توانند در نهایت به توجه نیاز داشته باشند.

«چند سال پیش ما روی نوسازی منزل کار کردیم که در آن چاهی در زیر کف آشپزخانه کشف شد. مشتریان قبل از شروع کار از وجود آن آگاه نبودند و بنابراین هیچ گونه تعمیراتی در مناقصه/بودجه اصلی وجود نداشت. چاه نیاز به کارهای اصلاحی داشت و در نهایت شیشه ای شد و به یکی از ویژگی های کف آشپزخانه جدید تبدیل شد.

همچنین پس از اتمام کار نوسازی منزل ، باید بودجه جداگانه ای برای تزئین و مبلمان خانه ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل نوسازی حیاط

3. قبل از شروع، محدودیت های نوسازی را بررسی کنید

اگر خانه شما در فهرست است، باید در محل فروش برای شما آشکار می شد، اما اگر مطمئن نیستید، باید بررسی کنید، زیرا انجام کار غیرمجاز در یک خانه فهرست شده یک جرم کیفری است . بسیاری از ساختمان‌هایی که در حدود سال 1840 یا قبل از آن ساخته شده‌اند احتمالاً در فهرست قرار می‌گیرند – و بیش از نیم میلیون نفر در بریتانیا هستند. می‌توانید بررسی کنید که آیا خانه‌تان در فهرست ساختمان‌های فهرست‌شده بریتانیا قرار دارد یا خیر، برای تغییرات باید رضایت ساختمان‌های فهرست‌شده را دریافت کنید. اغلب، تنظیم طراحی بیرونی خانه می تواند با یک ملک فهرست شده پیچیده باشد. حتی رنگ آمیزی یک خانه فهرست شده با رنگ پلاستیک یا استفاده از گچ های گچی غیرمجاز است، بنابراین همیشه قبل از شروع هر نوع کاری بررسی کنید.

برای نوسازی منزل خانه ای که در یک منطقه حفاظت شده قرار دارد ، وضعیت محافظتی دیگری دارد که می تواند بر روی کار آن تأثیر بگذارد. محدودیت‌ها در مناطق حفاظت‌شده عموماً فقط بر نمای خارجی ملک تأثیر می‌گذارند، زیرا هدف آن «حفظ یا ارتقای شخصیت یا ظاهر» یک منطقه است، اما حقوق توسعه مجاز شما (کارهایی که معمولاً می‌توانید بدون مجوز برنامه‌ریزی انجام دهید ) تحت تأثیر قرار می‌گیرد. به این معنی که ممکن است برای کارهایی که در جاهای دیگر مجاز هستند به رضایت برنامه ریزی نیاز داشته باشید.

از قوانین مربوط به راندمان حرارتی نیز آگاه باشید. ویکتوریا بروکلزبی، مدیر ارشد اجرایی در Origin توضیح می‌دهد: «تغییرات بخش L جدید در مقررات ساختمانی، که هدف آن بهبود راندمان حرارتی خانه‌ها در بریتانیا است، بر محصولاتی که می‌توانند در ساختمان‌ها و بازسازی‌های جدید از جمله درها و پنجره‌ها استفاده شوند، تأثیر می‌گذارد . این بدان معنی است که صاحبان خانه باید هنگام انتخاب لعاب جایگزین برای خانه های خود چشم عقابی داشته باشند.

مقررات به روز شده شامل استانداردهای جدیدی برای U-values ​​است که میزان سهولت انتقال گرما از طریق یک ماده یا محصول را اندازه گیری می کند. یکی از میانبری‌هایی که برخی از تولیدکنندگان برای رسیدن به این آستانه‌های جدید U-value پایین‌تر از آن استفاده می‌کنند، ارائه تنها شیشه‌های سه‌گانه است. با این حال، این روش لعاب را گران‌تر و سنگین‌تر می‌کند، بنابراین محصولاتی مانند درب‌های دوتایی یا لغزنده می‌توانند کارکرد آن‌ها را دشوارتر کنند.

در عوض، توصیه می‌کنم به دنبال تولیدکنندگانی بگردید که از راه‌های دیگر به این مقادیر U پایین‌تر دست یافته‌اند. به عنوان مثال، با بهبود ترمال بریک ها که در درها و پنجره ها برای محدود کردن انتقال انرژی از داخل به خارج استفاده می شود. تغییرات داخلی مانند این، محصولات را از نظر حرارتی کارآمدتر می کند، بدون اینکه بر عملکرد یا زیبایی شناسی تأثیر بگذارد.

4. درخواست رضایت برنامه ریزی کنید

چه در حال توسعه یک خانه ویکتوریایی باشید یا یک ملک قدیمی یا جدیدتر را نوسازی کنید، پس از برنامه ریزی، باید مشخص کنید که کدام جنبه از کار پیشنهادی شما به رضایت قانونی نیاز دارد.

معمار هوگو تاگمن توصیه می‌کند: «مطمئن شوید که رضایت‌های متفاوتی را که باید به آنها رسیدگی کنید، درک می‌کنید. آیا اجازه استفاده از ساختمان به عنوان مسکن را دارید یا برای تغییر کاربری به رضایت نیاز دارید؟ آیا این یک ساختمان فهرست شده است، آیا در منطقه حفاظت شده است، آیا حتی به مجوز برنامه ریزی نیاز دارید؟ حتی اگر این کار را نکنید، تقریباً به طور قطع باید قوانین ساختمان را رعایت کنید و ممکن است به توافق نامه دیوار حزب با همسایگان نیاز داشته باشید. یک معمار می تواند شما را در این میدان مین راهنمایی کند.’

اگر می‌خواهید فوراً کار را شروع کنید، با مقامات محلی خود مشورت کنید و پروژه‌هایی را که به عنوان توسعه مجاز (PD) طبقه‌بندی می‌شوند، مانند تغییر فضای گاراژ یا سقف موجود، انجام دهید . اگر برای تمام یا بخشی از کارهای پیشنهادی خود به رضایت قانونی نیاز دارید، مدت زمان مورد نیاز برای تعیین درخواست را در نظر بگیرید. تصمیمات برنامه ریزی قرار است هشت هفته و اجرای کامل مقررات ساختمانی پنج تا شش هفته طول بکشد.

5. بررسی خفاش ها را انجام دهید

خفاش‌ها گوشه‌های تاریک و آرام خانه‌های قدیمی را دوست دارند – حتی اگر این خانه‌ها برای مدتی خالی از سکنه مانده باشند. آسیب رساندن به خفاش‌ها یا ایجاد مزاحمت در هنگام خروس‌کردن جرم کیفری است، بنابراین بررسی خفاش‌ها را انجام دهید و دریابید که آیا نیاز به اقدامات خاصی در پروژه خود دارید یا خیر.

بررسی خفاش‌ها می‌تواند گران باشد، اما جریمه‌های اعمال‌شده برای عدم رعایت اقدامات احتیاطی و مزاحم خفاش‌ها بیشتر است، بنابراین تحقیقات خود را از قبل انجام دهید، زیرا انجام یک نظرسنجی بسیار دیر می‌تواند کار را متوقف کند.

6. طرحی برای بازسازی خانه خود ایجاد کنید

ارزش آن را دارد که وقت خود را برای تکمیل طراحی صرف کنید و اطمینان حاصل کنید که ملک تمام شده نیازهای شما را برآورده می کند. به این فکر کنید که تغییرات با ساختمان اصلی چگونه عمل می کند – آیا می خواهید افزونه هایی با ملک موجود ترکیب شود؟ آیا می خواهید ظاهر اصلی آن را بازیابی کنید یا طراحی بیرونی خانه خود را به طرز چشمگیری تغییر دهید؟ از خود بپرسید که امیدوارید به چه چیزی برسید، سپس با یک طراح معماری مشورت کنید تا همه احتمالات را بررسی کنید.

در مورد محل قرارگیری اتاق نیز به دقت فکر کنید. سارا بینی می‌گوید: «روی معرفی نور طبیعی تمرکز کنید، که این قدرت را دارد که هر فضایی را متحول و بالا ببرد. هر جا ممکن است، اتاق‌ها را مرتب کنید تا بیشتر وقت خود را در جایی که نور است بگذرانید. همچنین ارزش در نظر گرفتن این منظره را دارد – یکی خوب می تواند راه طولانی را طی کند.

7. برنامه زمانبندی کارها را بنویسید

بسیار مهم است که روند نوسازی منزل خود را قبل از شروع کار تعریف کنید. قبل از شروع کار، مراحلی را که باید برای بازسازی ملک انجام دهید، مشخص کنید و کارهایی را که جلوی پوسیدگی بیشتر را متوقف می کنند یا ساختار را تثبیت می کنند، اولویت بندی کنید. ممکن است متوجه شوید که کار در یک اتاق بر اتاق دیگر تأثیر می گذارد (مخصوصاً در جایی که لوله کشی و سیم کشی درگیر است)، بنابراین چشم انداز روشنی برای کل خانه داشته باشید و برنامه ای از کارها تهیه کنید که ترتیب کارها را فهرست می کند – به عنوان مثال، دوباره سیم کشی قبل از گچ کاری مجدد دیوارها تکمیل می شود.

اگر در حال انجام کارهای سازه‌ای بزرگ یا توسعه خانه هستید ، ابتدا با متخصصان مربوطه مشورت کنید، زیرا ممکن است پیامدهایی وجود داشته باشد که از آن بی‌اطلاع باشید.

به عنوان مثال، تبدیل یک اتاق زیر شیروانی ممکن است مانند یک شغل جدا شده از طبقه همکف خانه به نظر برسد، اما اضافه کردن یک طبقه قابل سکونت اضافی نیاز به مقررات ساختمان دارد و ممکن است به درهای آتش نشانی، سیستم آبپاش و هشدارهای برقی نیاز داشته باشد که بر هزینه های تبدیل زیربنا تاثیر می گذارد . شما باید زودتر از این مسائل آگاه باشید زیرا بر بودجه و همچنین زیبایی ملک شما تأثیر می گذارد.

8. بهترین پیمانکاران را برای بازسازی خود بیابید

از توصیه های خانواده و دوستانی که با بازسازی خانه آشنا هستند استفاده کنید، زیرا آنها می توانند در یافتن یک معمار، سازنده و در صورت نیاز، یک مدیر پروژه کمک کنند – مگر اینکه بخواهید خودتان پروژه را مدیریت کنید .

کلایو توصیه می‌کند وقتی نوبت به یافتن سازنده می‌رسد، «مگر اینکه شفاهی داشته باشید که فردی باهوش است، ساده‌ترین راه برای انجام این کار این است که به تاجر محلی خود بروید و از مدیر بخواهید که سه نام از بهترین مشتریان خود را به شما معرفی کند». هلند، پخش کننده در فیکس رادیو ، ایستگاهی برای تجار و سازندگان.

در میان تاجران نترسید و از آنها کمک بخواهید. همچنین مهم است که برای هر معامله همیشه یک قرارداد دادگاه قرارداد مشترک (JCT) بین شما و تاجر چاپ کنید تا مطمئن باشید که اگر مشکلی پیش بیاید، یک قرارداد دارید. همه تجار خوب از امضای آنها خوشحال می شوند.

9. بیمه مناسب برای نوسازی منزل خود را دریافت کنید

کمتر کسی فراموش می‌کند که اموال و محتویات آن را بیمه کند، اما بسیاری از آنها غافلند که ممکن است بیمه‌های خانه یا ساختمان‌ها کار ساختمانی گسترده را پوشش ندهند. بروک کریسپ، مدیر طرح نوسازی، توضیح می دهد: « بیمه خانه عموماً بر اساس مالک خانه ساکن در ملک مورد نظر است .

اگر پروژه شما نیاز به تخلیه ملک داشته باشد، که ممکن است برای تبدیل و نوسازی در مقیاس بزرگتر صدق کند، این احتمال وجود دارد که این سیاست نامعتبر شود. اکثر بیمه نامه های استاندارد خانه دارای بند عدم اشغال هستند که در صورت خالی بودن ملک برای بیش از 30 روز پوشش را محدود می کند. اگر تصمیم می گیرید برای مدت زمان کار از ملک خارج شوید، این بند اغلب اجرا می شود.’

همچنین توجه داشته باشید که هزینه مهم است. بروک می‌گوید: «اگر هزینه کار از 25000 پوند بیشتر شود، اکثر بیمه‌نامه‌های خانه شما را پوشش نمی‌دهند. «متوسط ​​تبدیل داخلی یا سقف شما احتمالاً از این حد فراتر خواهد رفت.

خطر همیشه فقط متوجه اموال بیمه شده نیست. کار ساختمانی همچنین می تواند منجر به وارد شدن خسارت به املاک همسایه شود و این نیز باید هنگام بحث در مورد ماهیت کارها و نزدیکی به املاک مجاور مورد توجه قرار گیرد، به ویژه در مواردی که شمع کاری یا زیرزمین در حال انجام است یا قراردادهای دیوار طرفین وجود دارد. درجا. آسیب می تواند ترک هایی باشد که در دیوارهای مجاور ظاهر می شوند یا در شدیدترین موارد، اموال مجاور ممکن است فرو بریزد.

بهترین کار این است که بیمه تعمیرات تخصصی بگیرید . سطح مورد نیاز به کارهای انجام شده بستگی دارد.

همچنین مراقب باشید که پوشش خود را به روز نگه دارید. بروک می گوید: «بسیاری از مردم نمی دانند که ارزش کل «مبلغ بیمه» شما می تواند در طول پروژه نوسازی منزل تغییر کند. “مجموع مبالغ بیمه حداکثر مبلغی است که بیمه گر شما در صورت خسارت پرداخت می کند، مانند تخریب در صورت خسارت کلی. نصب یک آشپزخانه، حمام یا ساخت یک اکستنشن جدید، امیدواریم ارزش خانه شما را افزایش دهد. همچنین بسیار متداول است که هزینه یک پروژه در حین ساخت افزایش می یابد که ناشی از افزایش هزینه مواد یا عوارض پیش بینی نشده و غیره است. اگر فراموش کنید کل مبلغ بیمه را در طول یا پس از اتمام کار افزایش دهید، ممکن است خود را در معرض آسیب قرار دهید. در صورت نیاز به درخواست در آینده، برای ارزشی کمتر از مقدار مورد نیاز بیمه شده باشید.

بررسی کنید که پیمانکار اصلی شما دارای بیمه سایت باشد . اگر پیمانکاران فرعی استخدام می کنید (و در نتیجه نقش پیمانکار اصلی را به عهده می گیرید)، باید بیمه سایت را خودتان مرتب کنید تا از نظر مسئولیت عمومی، مسئولیت کارفرما، هزینه های قانونی و خسارت در محل تحت پوشش قرار بگیرید. اگر غیرقابل تصور اتفاق بیفتد، بیمه نشدن تاثیر زیادی بر پروژه شما خواهد داشت.

10. منطقه را ایمن کنید، سپس آن را پاکسازی

مایکل هولمز می‌گوید: «ایمن‌سازی و ایمن‌سازی سایت اولویت بعدی شماست و به دنبال آن هرگونه کار پاکسازی یا تخریب انجام می‌شود. “سلامت و ایمنی به عهده مالک ساختمان است، بنابراین ارزیابی ریسک و بیانیه روش برای تخریب، که شامل برخورد با زباله های خطرناک است، ضروری است. بررسی زباله های خطرناک نیز برای بررسی آزبست و سایر خطرات ضروری است.

هوگو تاگمن می گوید: «مهم است که در تخریب عجله نکنید. من دیده‌ام که مردم با حذف بافت داخلی که فکر می‌کردند مهم نیست، از رضایت ساختمان‌های فهرست‌شده رنج می‌برند، اما متوجه می‌شوند که مرتکب یک عمل مجرمانه شده‌اند. مراقب باشید که خدماتی مانند گاز و برق قبل از شروع کار به طور ایمن بسته شوند.

وقتی نوبت به خلاص شدن از شر زباله ها می رسد، همه چیز را کنار نگذارید – نه تنها با محیط زیست سازگار نیست، بلکه ممکن است کسب درآمد از وسایل و اتصالات ناخواسته را از دست بدهید. یک حیاط نجات ممکن است با پرداخت هزینه مواد قدیمی موافقت کند و حذف را به عنوان بخشی از معامله شامل شود. اقلام معمولاً در چهار دسته قرار می گیرند: نجات، فروش، خیریه یا انعام.

  • هر چیزی را که می‌توانید استفاده کنید، مانند لوازم بهداشتی قدیمی را که می‌توانید تمیز کرده و در صورت نیاز دوباره میناکاری کنید، نجات دهید .
  • چیزهایی را بفروشید که در شرایط خوبی هستند، اما دیگر مورد نیاز یا مورد نیاز نیستند – حیاط های نجات هر چیزی از پنجره های قدیمی گرفته تا کاشی های یدکی سقف را می گیرند. eBay و Facebook Marketplace نیز مکان های خوبی هستند که فروش را آسان می کنند.
  • اقلامی را که هنوز هم می‌توان استفاده کرد، با دادن آنها به شخص دیگری، به مغازه‌های خیریه (زمانی که دوباره باز می‌شوند) یا به سازمان‌هایی که به مردم کمک می‌کنند خانه‌هایشان را تجهیز کنند، بازیافت کنید.
  • اشیا را فقط در صورتی که غیر قابل تعمیر آسیب دیده باشند، سطل زباله کنید . این باعث کاهش هزینه های پرش شما و تأثیرات زیست محیطی می شود.

11. برای نوسازی منزل محل ساختمان را از سرقت محافظت کنید

فقط بیمه کردن خانه در حین بازسازی خانه کافی نیست – باید اطمینان حاصل کنید که ملک به اندازه کافی در برابر نفوذها محافظت می شود. اگر ملک خالی است، اشتباه نکنید که فکر می کنید چیزی ارزش برداشتن ندارد: لوله ها، سیم کشی ها و نجات معماری همگی می توانند دزدیده یا خراب شوند.

پنجره ها و درها در املاک دوره مستعد پوسیدگی هستند و ممکن است محافظتی که خانه شما نیاز دارد را ارائه نکنند. حتی اگر قصد دارید در نهایت آنها را جایگزین کنید، زمانی را برای اضافه کردن قفل برای مدت فوری اختصاص دهید. وقتی در نظر بگیرید که در صورت شکسته شدن خانه چقدر می توانید ضرر کنید، پول هدر داده نمی شود. وقتی می‌خواهید ویندوز را تعویض کنید، مطمئن شوید که بین پنجره‌های قدیمی که برداشته می‌شوند و پنجره‌های جدید نصب می‌شوند، به اندازه کافی تخته شده باشند.

12. ارزیابی وضعیت ساختمان و تثبیت آن

اولین مرحله هر پروژه نوسازی منزل ، دریافت ارزیابی دقیق از وضعیت فعلی ملک است. هوگو توگمن، بنیانگذار Architect Your Home می گوید: «این واقعا مهم است که بدانید با چه مشکلاتی روبرو هستید. “در یک بررسی سنجیده از ساختمان سرمایه گذاری کنید تا برنامه های دقیقی به شما ارائه دهد، و یک بررسی وضعیت که در مورد مسائلی مانند رطوبت، آلودگی یا نشست گزارش می دهد.”

هر ساختمانی که بیش از چند ماه خالی بماند، ناگزیر شروع به خراب شدن می کند. در حالی که برنامه‌های خود را نهایی می‌کنید، با پوشاندن درها، پنجره‌ها و بخش‌های از دست رفته سقف، اطمینان حاصل کنید که ساختمان در برابر آب و هوا مقاوم است. همچنین ممکن است نیاز به ایجاد تثبیت سازه موقت فوری داشته باشید. این ممکن است به معنای اتصالات فولادی برای جلوگیری از گسترش جانبی در دیوارها یا سقف، یا داربست برای جلوگیری از فروریختن بیشتر باشد.

13. به همسایگان خود اطلاع رسانی کنید

زندگی در مجاورت یک محل ساختمان می تواند تقریباً به اندازه زندگی در یک مکان استرس زا باشد. به یاد داشته باشید که شما در کارهایی که همسایه‌هایتان انجام نمی‌دهند، منفعت خاصی دارید، بنابراین با ملاحظه و شفاف بودن در هنگام بازسازی خانه، از هر گونه ناراحتی و تنش جلوگیری می‌کند.

اطمینان حاصل کنید که سازندگان شما در مورد چیزهایی مانند ورودی های مشترک و مناطق مشترک اطلاع دارند تا آنها را به هم نریزند یا مانع ایجاد نکنند. همچنین باید به همسایگان خود در مورد وسایل حمل و نقل بزرگ و سر و صدای زیاد هشدار دهید. برخی از افراد ممکن است نگران این باشند که افراد غریبه زیادی در نزدیکی ملک خود کار کنند، بنابراین معرفی آنها به تیم خود راه خوبی برای آسودگی خاطر آنها نیز می باشد.

14. در نوسازی منزل سازندگان خود را فراموش نکنید

شما باید مطمئن شوید که نیازهای سازندگان خود را که در خانه شما کار می کنند برآورده می کنید. به آنها بگویید کجا می توانند با خیال راحت پارک کنند، جایی برای استراحت برای آنها فراهم کنید و یک پورتالو استخدام کنید. کلید یک رابطه سالم با سازندگان شما، جدایی بین محل ساختمان آنها و “خانه” شما است، بنابراین اگر می توانید امکانات رفاهی را از هم جدا نگه دارید.

15. کار نوسازی منزل را شروع کنید

هر کار ساختمانی بزرگ اکنون می تواند انجام شود، زیرا ساختار موجود پایدار است و هر گونه مشکل پنهان باید قبلاً کشف می شد. تدابیر لازم برای محافظت از هر قسمتی از ساختمان که ممکن است در مرحله ساخت و ساز اصلی در معرض آسیب باشد، به ویژه در ساختمان های فهرست شده، اتخاذ شود.

هوگو توگمن می‌گوید: «این بخش از نوسازی معمولاً با کارهای زیربنایی مانند پی و زهکشی شروع می‌شود. “هر گونه ساختار جدید یا اصلاح شده، مانند الحاقات و تبدیل ها، پس از آن می تواند تکمیل شود – دیوارها، کف ها، سقف های ساخته شده، و منافذ برای درها و پنجره ها شکل می گیرند.”

اقدامات ضد رطوبت و عایق جدید در این مرحله گنجانده خواهد شد و هر گونه مشکل رطوبت موجود را می توان مرتب کرد. همیشه از یک متخصص مستقل برای بررسی هر رطوبت و مشاوره در مورد راه حل مناسب استفاده کنید. عایق رطوبتی غیرقابل نفوذ ممکن است برای خانه های مدرن ایده آل باشد، اما می تواند آسیب بیشتری نسبت به یک ملک با دیوارهای جامد داشته باشد. اغلب، مشکل را می توان با استفاده از روش های غیر تهاجمی حل کرد، مانند بهبود زهکشی زمین و تهویه یا حتی روشن کردن مجدد گرمایش.

16. برای نوسازی منزل ساختمان را ضد آب کنید

این یک گام کلیدی برای اطمینان از بهترین شانس موفقیت در بازسازی خانه است. این نیاز به کار اضافی و حتی تعمیرات احتمالی را تا حد زیادی کاهش می دهد، بنابراین هیچ وقت (یا پول) هدر نخواهد رفت.

مایکل هلمز می‌گوید: «این مهم است که به سرعت ملک خود را به اندازه کافی مقاوم در برابر آب و هوا کنید، زیرا بسیاری از مراحل بعدی، مانند گچ‌کاری، برق و نازک کاری، به یک ساختمان خشک نیاز دارند.

هوگو توگمن می‌افزاید: «پوشیدن پوشش‌های سقف، با تمام چشمک‌ها و آب‌بندهای مربوط به آب‌وهوا، حیاتی است». نصب درها و پنجره ها نیز گام بزرگی به جلو است. همانطور که کار ادامه دارد، آنها را در محافظ موقت بپیچید. در حالی که داربست بالا است، بهتر است پشته ها و گلدان های دودکش را بررسی کنید که پایدار و شفاف هستند و فلاشینگ ها، ناودان ها، فاسیاها، زیره ها، رندر و روکش ها را تعویض یا تعمیر کنید .

17. با اولین اصلاح نوسازی منزل شروع کنید

اگر چیدمان داخلی ملک را تغییر می‌دهید، این مرحله‌ای است که دیوارهای گل میخ ساخته می‌شوند و راه پله‌ها، آستر درها، نمایان شدن پنجره‌ها و طاقچه‌ها نصب می‌شوند و آماده کار گچ‌کارها هستند.

پس از تکمیل، لوله ها و کابل های آب سرد و گرم، گاز، برق، تلفن، اینترنت و زهکشی زباله در کف، دیوارها و سقف نصب می شود. هوگو توگمن توضیح می‌دهد: «کابل‌ها در مکان‌های مناسب برای چراغ‌ها و نقاط برق بیرون می‌مانند، در حالی که لوله‌ها در موقعیت‌های مناسب برای حوض‌خانه، حمام و توالت قرار می‌گیرند که همگی بعداً نصب خواهند شد». گرمایش از کف نیز اولین مورد مهم برای تعمیر است و باید مراقب بود که قبل از قرار دادن کف روی لوله‌ها از آسیب دیدن آنها جلوگیری شود.

18. سقف ها را خط بکشید و کف را بچینید

اکنون سقف ها سوار می شوند و کابل ها را طبق نقشه روشنایی در موقعیت خود قرار می دهند. دیوارها را می توان با گچ تخته و تخته کف و یا کف پوش کرد.

هوگو می‌گوید: «سپس دیوارها و سقف‌ها را می‌توان گچ کاری کرد، و برای اولین بار شما شروع به درک اندازه اتاق‌ها خواهید کرد. گچ و کف باید خشک شود که می تواند بین دو تا شش هفته طول بکشد. هر چه مدت زمان بیشتری بتوان آن را رها کرد، خطر رطوبت کمتر باعث ایجاد مشکل در نازک کاری ثانویه و کف چوبی می شود.

19. به حل دوم بروید

اصلاح دوم به همه چیزهایی اشاره دارد که به دنبال گچ کاری موفق خانه همانطور که در بالا توضیح داده شد. این شامل نصب وسایلی است که نیاز به سیم کشی دارند. و وسایلی که نیاز به لوله کشی، درب و موارد دیگر دارند که اساساً یک خانه را زنده می کند.

هوگو تاگمن می‌گوید: «راه حل دوم می‌تواند یک مرحله بسیار هیجان‌انگیز باشد، اما همچنین می‌تواند ناامیدکننده‌ترین مرحله باشد، زیرا اغلب به نظر می‌رسد یک ابدیت طول می‌کشد». این جایی است که بسیاری از مواردی که در خانه با آنها تعامل خواهید داشت نصب می شوند. آشپزخانه ها، لوازم خانگی و میز کار، لوازم بهداشتی و شیرهای حمام، روشنایی در سقف ها و نقاط برق در دیوارها در موقعیت خود قرار می گیرند و به کابل ها و لوله هایی که در اولین مرحله تعمیر به مکان های مناسب آورده شده اند متصل می شوند. دیگ بخار و سیستم گرمایش نیز فعال خواهد شد.

علاوه بر آشپزخانه، در این مرحله نیز می خواهید نوسازی حمام را مرتب کنید. این مرحله بسیار مهمی است زیرا برخی از وام دهندگان وام مسکن تصریح می‌کنند که ملک باید با آشپزخانه و حمام قابل سکونت باشد. اگر قبلا مجبور بودید تحت شرایط مختلف وام بگیرید، اکنون می توانید وام دهنده خود را در مورد پیشرفت به روز کنید.

20. تکمیل و تزئین نوسازی منزل

تزیین بخشی از پروژه ای است که مردم بیشتر منتظر آن هستند. اینجاست که واقعاً می توانید مهر خود را بر خانه خود بزنید و آن را مال خود کنید.

هوگو توگمن می‌گوید: «جایی که در مراحل اولیه کارهای سنگین و خشن داشتیم، اکنون کارهای سبک‌تر و دقیق‌تری داریم که باید مراقب بود که به پایان‌ها آسیبی نرسد و اقلام در سطح مستقیم و در خط نصب شوند.»

راه پله ها، تخته های دامن و کمدها را می توان در آن قرار داد، کف را می توان تکمیل کرد، کاشی ها را می توان اجرا کرد و کار تزئین را می توان آغاز کرد.

مایکل هولمز هشدار می‌دهد: «می‌توانید با نصب نکردن آن در زیر واحدها و جزایر آشپزخانه، در هزینه‌های گران‌قیمت کف‌ها صرفه‌جویی کنید، اما اگر بعداً تصمیم به تغییر چیدمان بگیرید، می‌توانید اقتصاد کاذب را اثبات کنید». در هر صورت، تخته‌های دامن همیشه پس از اتمام کف‌پوش‌های سخت به بهترین شکل نصب می‌شوند.

طرح های رنگی که انتخاب می کنید بستگی به این دارد که آیا این خانه برای زندگی است یا پروژه ای است که قصد دارید در چند سال آینده آن را بفروشید. سارا بینی می‌گوید: «به نظر من بهتر است به یک طراحی باکیفیت و کلاسیک نسبت به روندهای داخلی داخلی پایبند باشیم – کمتر قطعاً بیشتر است».

هنگام انتخاب ایده های حمام یا طراحی آشپزخانه به طول عمر فکر کنید . اگر خانه خود را ایجاد می کنید، اقلام لوکس همیشه می توانند در آینده مورد بررسی قرار گیرند، بنابراین به ایجاد یک بوم قوی برای ساختن در سال های آینده نگاه کنید

21. مرتب کنید

مگر اینکه مدیر پروژه ای را استخدام کرده باشید که بر همه پیمانکاران فرعی نظارت داشته باشد، مطمئن شوید که سایت در پایان روز مرتب است. هر تجارت فردی هر کاری که می تواند انجام می دهد تا محل کار خود را مرتب نگه دارد، اما اجتناب ناپذیر است که مقدار معینی آشفتگی مشترک وجود داشته باشد که هیچ کس مسئولیت آن را بر عهده نمی گیرد. جارو بزنید و در پایان هر روز سریع مرتب شوید تا مطمئن شوید که تاجرانی که برای شروع کار جدید در روز بعد وارد می‌شوند، معطل نمی‌شوند، یا اینکه شما دچار آشفتگی نمی‌شوید.

آیا منزل شما ارزش بازسازی یا نوسازی دارد؟

اگر ROI نهایی زمانی که برای فروش ملک خود می آیید از مقدار پولی که برای بازسازی خانه صرف می شود بیشتر باشد، از نظر مالی ارزش آن را دارد. در جایی که قیمت خانه کمی دور از دسترس است، نوسازی منزل حتی می تواند بهترین راه شما برای رسیدن به نردبان ملک باشد.

اما توجه داشته باشید که ارزش افزوده تضمینی نیست. جاناتان رولاند می‌گوید: «بودجه‌ها ممکن است زیاد شود، بازار ممکن است تغییر کند یا شما به سادگی بدشانس باشید. این یک ریسک است اما تحقیقات خوب شانس را به نفع شما خواهد کرد. فقط ملک را با قیمتی بخرید که بتوانید با آن پول از دست بدهید.

البته مزایای نوسازی منزل را نباید فقط از نظر مالی در نظر گرفت. این می تواند به شما کمک کند تا خانه ای را که دوست دارید، با فضای بیشتر و امکانات بهتر برای زندگی که می خواهید بسازید، بسازید