You are currently viewing ساخت خانه لوکس در 14 مرحله ، هزینه ، طراحی و اجرا

ساخت خانه لوکس در 14 مرحله ، هزینه ، طراحی و اجرا

ساخت خانه لوکس به همراه تمام هزینه ها و شرایط ساخت . برای ساختن یک خانه لوکس نیاز به چه مواد و ابزاری داریم؟ بسیاری از افرادی که می‌خواهند خانه بخرند، نمی‌توانند از ایده ساخت خانه لوکس خود از ابتدا سیر شوند. این جذابیت از این واقعیت ناشی می شود که می توانید با آن هر چقدر که می خواهید خلاق باشید. تخیل شما هیچ محدودیتی ندارد و طراحی و طراحی پلان یکی از هیجان انگیزترین بخش های ساخت خانه شماست.

روند برنامه ریزی و ساخت یک خانه لوکس از ابتدا تا انتها مطمئناً یک روند هیجان انگیز خواهد بود. همانطور که برای تبدیل خانه رویایی خود به واقعیت کار می کنید، دیدن تغییر آن به یک شاهکار معماری هیجان انگیز است. اطمینان از موفقیت آمیز بودن این پروژه به برنامه ریزی دقیق و استفاده خوب از زمان تحقیق بستگی دارد.

ساختن خانه لوکس رویایی شما شامل چندین جزئیات است که برای بهترین نتیجه باید در نظر گرفته شود. یک مثال خوب مرحله مهم انتخاب سازنده خانه است، که انتخابی است که می تواند تاثیر زیادی بر بقیه پروژه شما داشته باشد. در حین حرکت در این مسیر پیچیده، باید چند نکته مهم را به خاطر بسپارید. همانطور که این مطلب را می خوانید، نکاتی را به شما ارائه می دهیم که چگونه از ساخت یک خانه لوکس سفارشی بیشترین بهره را ببرید. با رعایت این نکات عاقلانه، مطمئناً سفر شما به سمت ساختن خانه ای زیبا بی نظیر خواهد بود.

ساخت خانه لوکس

آنچه شما باید هنگام ایجاد یک خانه سفارشی لوکس بدانید

وقتی زمان و کار زیادی صرف ساخت یک خانه سفارشی می شود، کمال مهمترین چیز می شود. اگر زمان و پول خود را صرف طراحی، ساخت و تزیین خانه رویایی خود می کنید، می خواهید که با اهداف شما مطابقت داشته باشد. با توجه به اینکه چه مدت زمانی را در داخل این دیوارها سپری خواهید کرد، فضا باید احساس یک ارتباط شخصی قوی را در شما ایجاد کند.

مطمئن ترین راه برای تحقق بخشیدن به خانه رویایی خود این است که خودتان این فرآیند را با کمک یک پیمانکار خانه لوکس قابل اعتماد اجرا کنید. مسئولیت ساختمان به شما این امکان را می دهد که در هر قسمت از خانه خود نظری داشته باشید. این شامل به دست آوردن کیفیت و متریال مورد نظر بدون فراتر رفتن از بودجه شما، ساختن پلان طبق سلیقه شما، ایجاد فضایی زیبا در داخل و بسیاری موارد دیگر است.

با این حال، ممکن است از خود بپرسید: «آیا راحت‌تر نمی‌توان از دردسر ساخت و ساز صرف نظر کرد و فقط یک خانه لوکس در دسترس را خرید؟»

هنگام خرید یک خانه لوکس، سنجش مزایا و معایب ساخت و ساز در مقابل خرید خانه موجود هوشمندانه است. در طول فرآیند ساخت، شما سطحی از کنترل بر پلان معماری بی نظیر دارید. همچنین به شما آزادی انتخاب امکاناتی را می دهد که کاملاً با سبک زندگی خانواده شما مطابقت دارد.

بخش بزرگی از این کار استفاده از تخیل شماست. وقتی خانه ایده‌آل خود را به تصویر می‌کشید، بر اساس نوع نگاهتان به آن زندگی می‌بخشید. ساختن یک خانه از ابتدا به شما یک بوم خالی می دهد تا ایده های خود را روی آن قرار دهید.

هنگام خرید خانه، مهم ترین چیزی که باید به آن فکر کنید این است که چگونه بعد از خرید مجبور به بازسازی نشوید. آخرین چیزی که می خواهید این است که چیزهایی را بیابید که نیازهای خانواده شما را برآورده نمی کند و مجبور به ایجاد تغییرات مکرر است. در نهایت، ساختن یک خانه لوکس از ابتدا انتخاب بهتری خواهد بود. با استفاده از این رویکرد سفارشی، شما ابزارهایی را در اختیار دارید که بتوانید چشم انداز خود را به گونه ای که برای شما صادق است، زنده کنید.

وقتی تصمیم می گیرید خانه ای لوکس بسازید، چیزهای زیادی وجود دارد که باید به آنها فکر کنید و هر یک از آنها مهم هستند.

انتخاب سایت و سازنده برای ساخت خانه لوکس

چه خانه ای لوکس بسازید یا بخرید، مکان مهم ترین چیز است. حتی اگر فقط برای شما ساخته شده باشد، همیشه باید برای فروش آن برنامه ریزی کنید زیرا همه چیز می تواند تغییر کند، حتی اگر قصد دارید تا آخر عمر در آنجا زندگی کنید.

برای انتخاب سازنده باید حداقل با دو یا سه نفر از آنها صحبت کنید زیرا فقط برخی با هم کنار می آیند. سازنده ای را انتخاب کنید که به آن اعتماد دارید، شخصیتش با شخصیت شما مطابقت دارد و فکر می کنید می توانید به خوبی با او کار کنید. سپس سازنده ای با همان ویژگی ها پیدا کنید که بتواند آنچه را که می خواهید ببیند. فقط در صورتی کارساز خواهد بود که به اندازه کافی با یکدیگر صحبت کنید تا آن را یادداشت کنید.

به قرارداد خود نگاه کنید، سپس دوباره به آن نگاه کنید

هرکسی که اصول اولیه قراردادها را می داند می داند که قبل از امضا باید تک تک کلمات را بررسی کنید. خواندن قرارداد ساخت خانه لوکس شما تا حد زیادی در مورد یادگیری آنچه در طول فرآیند ساخت و ساز انتظار می رود و اطمینان از توجه به نیازهای شما است.

فهرستی از تمام جزئیاتی که با مشاور املاک و سازنده خانه خود صحبت کرده اید تهیه کنید تا مطمئن شوید که همه آن ها در قرارداد شما وجود دارد. این توافقنامه همچنین موارد مهمی را به شما می گوید، مانند زمان پیش بینی شده تکمیل و اینکه سازنده در صورت تاخیر چه کاری انجام خواهد داد. بیایید با آن روبرو شویم: هنگام ساخت یک خانه جدید اتفاقات زیادی می تواند بیفتد، بنابراین این اطلاعات مهم است. نکته کلیدی این است که با یک سازنده خانه کار کنید که بتواند آن را به سرعت و به خوبی انجام دهد.

تشکیل بودجه

مهم است که هر قسمت از خانه خود را در نظر بگیرید، خواه یک دیوار سنگی باز در آشپزخانه، آتش سوزان در حمام سونا مانند خود یا چیز دیگری.

پایبندی به بودجه برای خانه های لوکس کار زیادی می طلبد، به خصوص هنگام ایجاد یک خانه سفارشی. حتی اگر در پرداخت هزینه های اضافی مشکلی ندارید، تهیه یک برنامه مالی همچنان ایده خوبی است.

بودجه شما بر هر افزودنی تأثیر می گذارد، از اتصالات سفارشی پیشرفته گرفته تا لوازم الکترونیکی. شما می خواهید از نزدیک شدن به پایان کار جلوگیری کنید و متوجه شوید که تمام پول خود را خرج کرده اید.

وقت بگذارید و تصمیم بگیرید که بدون چه چیزی نمی توانید در خانه لوکس خود زندگی کنید و چقدر می خواهید هزینه کنید. گردآوری فهرستی از تمام «نیازهای ضروری» به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که چگونه پول خود را خرج کنید.

بدانید که تنظیماتی وجود خواهد داشت

تعادل برای مدیریت بودجه، اندازه و کیفیت مورد نیاز است. از آنجایی که پول زیادی ندارید، ممکن است مجبور شوید فداکاری کنید، مانند کوچکتر کردن آن یا خرید لوازم ارزان قیمت. اگر به خاطر چیزهایی مثل پول نتوانید به هر چیزی که می خواهید برسید، می توانید کارهای دیگری انجام دهید.

طراحان حرفه ای اغلب می توانند تغییرات کوچکی در طرح هایی ایجاد کنند که نیازهای شما را برآورده کند و در حد بودجه شما باشد. همچنین می توانید به دریافت وام شخصی فکر کنید. می توانید از وام شخصی برای تنظیم امور مالی خود یا پرداخت هزینه خانه جدید خود استفاده کنید.

اگر می خواهید وام شخصی دریافت کنید، انجام تحقیقات ضروری است. اگر می‌خواهید این مسیر را طی کنید، می‌توانید مقالاتی در مورد تأمین مالی شخصی در یک وبلاگ بخوانید تا به شما در تصمیم‌گیری و پاسخ به سؤالات کمک کند.

خانه را بررسی کنید و در آن قدم بزنید

سازنده خانه منتخب شما پس از اتمام کار خانه را بازرسی می کند و با شما در آن قدم می زند تا مطمئن شود همه چیز همانطور که می خواهید است. اطمینان حاصل کنید که به همه چیزهایی که آنها می گویند گوش می دهید و آنها را یادداشت می کنید تا بتوانید همه چیزهایی را که باید بدانید را به خاطر بسپارید.

همچنین یک انتخاب عالی برای بررسی خانه خود است. اطمینان حاصل کنید که توافقنامه می‌گوید که می‌توانید قبل از بسته شدن، یک بازرس مستقل به خانه نگاه کند. بازرس خانه شما باید بتواند تشخیص دهد که آیا همه چیز به درستی کار می کند یا خیر. اگر نه، سازنده آن را درست می کند.

پس از انجام این کاربرای ساخت خانه لوکس ، با نماینده سازنده در مورد گارانتی خود صحبت کنید تا بدانید پیمانکار چه چیزی را بیمه می کند و سازندگان چیزهایی که در خانه خود دارید به چه مواردی توجه می کنند. اگر چیزی در خانه جدیدتان درست نباشد، این فهرست کامل زندگی شما را نجات خواهد داد.

سفارشی سازی ساخت خانه های لوکس

انتخاب امکانات

بعد از اینکه به طراحی اولیه فکر کردید، وقت آن است که به امکانات رفاهی فکر کنید. شما می توانید چیزهای جالب زیادی را به خانه خود اضافه کنید. همه چیز مانند قفس ضربه ای، استخر غوطه ور، زمین بسکتبال در فضای باز، و آشپزخانه لذیذ. وقتی یک خانه لوکس طراحی می کنید، بهترین قسمت این است که می توانید ویژگی هایی را که همیشه می خواستید به آن اضافه کنید.

چه می خواهید خانه لوکس شما مکانی برای نمایش مجموعه هنرهای زیبای شما باشد یا برای میزبانی مهمانی ها، باید آن را بر اساس سبک زندگی خود طراحی و بسازید. فرآیند طراحی بر اساس آنچه خانواده شما دوست دارند انجام دهند و اینکه چگونه خود را در خانه خود تصور می کنید است.

بیشتر بخوانید : راهنمای ساخت خانه 100 تا 300 متری

اتاق های مناسب را در نظر بگیرید

پلان خانه لوکس شما می تواند نشان دهد که شما کی هستید و چگونه زندگی می کنید. شما خانه ای را ترجیح می دهید که هر چیزی را که می خواهید داشته باشد. به افزودن مکان‌هایی فکر کنید که خانه لوکس شما را به مکان بهتری برای زندگی تبدیل می‌کند:

یک اتاق باغ در خانه های لوکس ویژگی های خاصی وجود دارد. با دیوارهای شیشه ای روشی زیبا برای حرکت در داخل و خارج به خانه خود بدهید.

  • اتاق صبحگاهی اتاقی است که اغلب در کنار آشپزخانه قرار دارد و مکانی عالی برای صرف صبحانه، برانچ یا سایر وعده های غذایی معمولی است.
  • یک سالن غذاخوری بزرگ برای گردهمایی های داخلی ضروری است و به مهمانان فضای زیادی برای رفت و آمد می دهد.
  • انبار بزرگی که به خوبی فکر شده بود: در آشپزخانه شما جا می شود و به اندازه کافی بزرگ است که مقدار زیادی غذا را در خود جای دهد.
  • گوشه مطالعه یا مطالعه مکانی آرام برای مطالعه و تفکر بدون مزاحمت است.
  • اتاق آفتابگیر چه در جلو، چه در پشت و چه در وسط خانه، مکانی دنج برای استراحت در زیر نور خورشید و لذت بردن از منظره است.
  • یک کمد دیواری بزرگ برای افرادی که کمد لباس‌هایشان همیشه در حال رشد است مناسب است. این به شما فضای زیادی برای نگهداری لباس هایتان می دهد.
  • یک منطقه تناسب اندام شخصی راه خوبی برای بهبود سلامت و تناسب اندام شما از آسایش خانه است. بیشتر اوقات، این باشگاه‌ها در نزدیکی امکانات در فضای باز یا در کنار سوئیت اصلی قرار دارند.
  • سینماتیک یک سینمای خانگی با صفحه نمایش بزرگ، صندلی های راحت و دستگاه پاپ کورن است. این به شما امکان می دهد بهشت ​​سینمایی خود را بسازید.
  • اتاقی برای ساخت موسیقی با صدای خوب و زیبا. دارای سقف های بلند برای بهبود صدا و ظاهر آن است و برای نگه داشتن پیانوهای بزرگ، کیت های درام و سایر آلات موسیقی ساخته شده است.
  • منطقه تفریحی مکانی است که برای تفریح ​​و آرامش در نظر گرفته شده است. ممکن است یک میز بیلیارد، یک صحنه برای کارائوکه و بازی‌های آرکید مختلف داشته باشد.
  • مکانی برای پیشخدمت: این فضای بین آشپزخانه و اتاق غذاخوری برای ساخت خانه های لوکس به سبک اروپایی مناسب است. این می تواند ظروف پایه ای زیبا، ظروف چینی عزیز یا یک یخچال شراب را ذخیره کند.
  • یک دفتر کار خانگی بخش مهمی از اکثر خانه های لوکس است. مکانی آرام برای انجام وظایف حرفه ای خود در یک محیط راحت به شما می دهد.

دریافت آخرین جزئیات به درستی. هر قسمت از خانه لوکس سفارشی شما مهم است. حتی چیزهایی مانند کانال ها می توانند نحوه زندگی شما را در خانه تغییر دهند. سازنده شما باید بداند چه چیزی را باید به خانه خود اضافه کنید و چگونه آن را با بهترین قیمت دریافت کنید.

نتیجه

ساختن یک خانه لوکس از همان ابتدا یک فرآیند سرگرم کننده و با ارزش است که به شما فضایی برای خلاقیت و ارتباط با افراد دیگر می دهد. برای اینکه مطمئن شوید خانه رویایی شما همان طور که می خواهید پیش می آید، باید به دقت برنامه ریزی کنید و روند آن را مطالعه کنید. برای اینکه یک کار خوب پیش برود، باید یک پیمانکار خانه لوکس قابل اعتماد پیدا کنید. وقتی یک خانه لوکس را از ابتدا می سازید، می توانید همه چیز را در مورد آن انتخاب کنید، از کیفیت و متریال گرفته تا پلان کف و حال و هوا.

هنگامی که می خواهید خانه ای لوکس بخرید، به مزایا و معایب ساختن در مقابل خرید خانه موجود فکر کنید. هنگامی که خانه ای لوکس را از ابتدا می سازید، می توانید پلان و ویژگی های متناسب با نیاز خانواده خود را انتخاب کنید. استفاده از تخیل کلیدی برای ساختن خانه رویاهای شماست زیرا بر اساس دید شما به خانه زندگی خود را می بخشد.

هنگام ساخت یک خانه لوکس، چیزهای زیادی وجود دارد که باید به آنها فکر کنید، مانند اینکه آن را کجا قرار دهید و چه کسی آن را می سازد. شما همچنین باید به قرارداد خود نگاه کنید و بودجه خود را تعیین کنید. مهم است که به هر قسمت از خانه خود فکر کنید، از دیوار سنگی باز در آشپزخانه گرفته تا آتش در حمام سونا مانند. داشتن یک برنامه مالی بسیار مهم است زیرا بر هر چیزی که اضافه می کنید، از اتصالات سفارشی پیشرفته گرفته تا فناوری، تأثیر می گذارد.

با استفاده از این نکات می توانید یک خانه لوکس زیبا و منحصر به فرد و متناسب با نیازها و خواسته های خانواده خود بسازید.

هنگام طراحی یک خانه لوکس، مهم است که قیمت، اندازه و کیفیت خود را کنترل کنید. تغییرات کوچکی می تواند توسط یک طراح حرفه ای ایجاد شود تا خواسته های شما را برآورده کند و در حد بودجه شما بماند. دریافت وام شخصی برای کمک به مدیریت پول یا پرداخت هزینه خانه جدید خود را در نظر بگیرید. درباره گزینه های خود برای امور مالی شخصی تحقیق کنید و از یک بازرس شخص ثالث بخواهید قبل از بسته شدن خانه را بررسی کند.

اضافه کردن چیزهایی مانند قفس ضربه ای، استخر غوطه ور، زمین بسکتبال در فضای باز، و آشپزخانه لذیذ راه هایی برای سفارشی کردن یک خانه لوکس هستند. فرآیند برنامه ریزی باید بر اساس نحوه زندگی و آنچه دوست دارید باشد. به اضافه کردن اتاق‌هایی مانند اتاق باغ، اتاق صبحگاهی، سالن غذاخوری بزرگ، انباری کاملاً فکر شده، اتاق مطالعه یا مطالعه، اتاق آفتاب‌گیر، کمد دیواری، سالن تناسب اندام شخصی، محوطه سینمایی، اتاق موسیقی، منطقه تفریحی، فضای پیشخدمت فکر کنید. و دفتر کار خانگی برای تبدیل خانه لوکس شما به مکانی بهتر برای زندگی.

مهم است که تمام جزئیات را به درستی دریافت کنید، و سازنده شما باید بداند چه چیزی را به خانه شما اضافه کند و چگونه آن را با بهترین قیمت دریافت کند. در نهایت هدف شما باید ساختن خانه ای لوکس و متناسب با سبک زندگی و سلیقه شما باشد.

خلاصه مطالب

  • بسیاری از مردم از ایده ایجاد خانه خود از ابتدا لذت می برند.
  • طراحی یک پلان یک جنبه هیجان انگیز در ساخت خانه است.
  • ساختن یک خانه لوکس یک سفر هیجان انگیز از ابتدا تا انتها است.
  • موفقیت در خانه سازی نیازمند برنامه ریزی و تحقیق دقیق است.
  • انتخاب سازنده خانه مناسب می تواند تاثیر قابل توجهی بر پروژه شما داشته باشد.
  • ساخت یک خانه لوکس شامل جزئیات پیچیده برای بهترین نتایج است.
  • برای فضا ضروری است که با یک ارتباط شخصی قوی طنین انداز شود.
  • نظارت بر ساختمان تضمین می کند که هر قسمت از خانه شما منعکس کننده انتخاب های شما است.
  • مشارکت مستقیم امکان کنترل و سفارشی سازی بودجه را فراهم می کند.
  • ساخت یک خانه فرصتی برای ایجاد یک طرح معماری منحصر به فرد است.
  • تجسم خانه رویایی شما به آن هویت متمایز می دهد.
  • خانه های لوکس از پیش ساخته شده ممکن است برای رفع نیازهای خاص نیاز به بازسازی بیشتری داشته باشند.
  • ساختن از ابتدا امکان یک خانه شخصی سازی شده را بدون تغییرات پس از خرید فراهم می کند.
  • بدون توجه به ارتباط شخصی با یک خانه لوکس، باید یک فروش مجدد احتمالی را در نظر داشت.
  • هنگام در نظر گرفتن محل ساخت یا خرید، موقعیت مکانی بسیار مهم است.
  • بسیار مهم است که سازنده ای را انتخاب کنید که با او ارتباط عالی داشته باشید.
  • بررسی دقیق قرارداد ساخت و ساز خانه شما حیاتی است.
  • قرارداد باید انتظارات، جزئیات مورد بحث و تاخیرهای احتمالی را پوشش دهد.
  • تعیین بودجه هنگام ساخت یک خانه لوکس بسیار مهم است.
  • بودجه مشخص به شما اطمینان می دهد که قبل از تکمیل خانه، بودجه خود را تمام نکنید.
  • ویژگی های ضروری را که در خانه لوکس خود می خواهید فهرست کنید.
  • گاهی اوقات، محدودیت های بودجه ممکن است نیاز به تغییر در برنامه ها داشته باشد.
  • طراحان حرفه ای می توانند طرح ها را متناسب با بودجه تغییر دهند.
  • وام های شخصی می تواند به پوشش هزینه های اضافی کمک کند، اما تحقیق کامل توصیه می شود.
  • بازرسی های خانگی تضمین می کند که محصول نهایی با انتظارات مطابقت دارد.
  • یک بازرسی مستقل می تواند آرامش بیشتری ایجاد کند.
  • جزئیات گارانتی برای روشن شدن هرگونه مشکل پس از ساخت ضروری است.
  • هنگامی که طراحی اولیه انجام شد، روی امکانات مورد نظر تمرکز کنید.
  • زیبایی یک خانه لوکس در توانایی آن است که ویژگی های منحصر به فرد را در خود جای دهد.
  • خانه باید منعکس کننده سبک زندگی شما باشد، چه هنر باشد و چه میزبانی مهمانی.
  • پلان طبقه شما باید منعکس کننده ترجیحات شخصی و سبک زندگی شما باشد.
  • اضافه کردن یک اتاق باغ با دیوارهای شیشه ای را برای انتقال بدون درز داخلی به بیرون در نظر بگیرید.
  • اتاق صبحگاهی برای وعده های معمولی نزدیک به آشپزخانه ایده آل است.
  • یک سالن غذاخوری بزرگ برای میزبانی مجالس بزرگ ضروری است.
  • یک انباری وسیع می تواند یک انبار غذای قابل توجه را در خود جای دهد.
  • گوشه مطالعه یا مطالعه، خلوتی را برای فعالیت های فکری فراهم می کند.
  • یک اتاق آفتابگیر فضایی آرام را برای لذت بردن از نور طبیعی و مناظر ارائه می دهد.
  • کمد دیواری برای کمدهای بزرگ مناسب است.
  • مناطق تناسب اندام شخصی در کنار سوئیت اولیه می تواند بسیار راحت باشد.
  • سینمای خانگی سرگرمی خانگی را به یک تجربه سینمایی ارتقا می دهد.
  • یک اتاق موسیقی اختصاصی را می توان از نظر آکوستیک برای اجراها بهینه کرد.
  • مناطق تفریحی، با بازی و کارائوکه، می توانند یک عنصر سرگرم کننده را اضافه کنند.
  • اتاق‌های پیشخدمت در مجاورت آشپزخانه‌ها ظروف غذاخوری و شراب لوکس را ذخیره می‌کنند.
  • یک دفتر کار خانگی در یک خانه لوکس وظایف حرفه ای را انجام می دهد.
  • هر جزئیات در یک خانه لوکس، حتی کانال کشی، در تجربه کلی نقش دارد.
  • سازنده باید در مورد ویژگی های اساسی و تهیه آنها مشاوره ارائه دهد.
  • سنجش مزایای ساخت و ساز و خرید یک خانه لوکس ضروری است.
  • خانه لوکس باید حول سبک زندگی مورد نظر مالک باشد.
  • هر خانه لوکس باید به طور منحصر به فرد با سلیقه مالک طنین انداز شود.
  • طراحی یک خانه لوکس امکانات خلاقانه بی پایانی را ارائه می دهد که فقط با تخیل محدود می شود.

سوالات متداول

یک اتاق عالی در پلان طبقه چیست؟

اتاق های بزرگ قرار است روزانه مورد استفاده قرار گیرند و بسیار معمولی تر از اتاق های نشیمن هستند. اکثر طرح هایی که دارای پلان طبقه باز هستند، اتاقی عالی دارند. اکثر اتاق های عالی نزدیک به آشپزخانه یا اتاق ناهار خوری هستند و این امر باعث می شود اعضای خانواده به راحتی از یک اتاق به اتاق دیگر حرکت کنند.

چه اتاق هایی باید در کنار آشپزخانه باشد؟

یک اتاق نگهداری در کنار آشپزخانه قرار دارد که در آن اقوام و دوستان می توانند در حالی که آشپز غذا درست می کند، در آن وقت بنشینند. بالاخره آشپزخانه قلب خانه و جایی است که همه به طور طبیعی هر چند کوچک در آن جمع می شوند. شما می توانید اتاق نگهداری را به عنوان اتاقی برای افراد اضافی در نظر بگیرید.

گران ترین چیز برای ساخت خانه چیست؟

در بیشتر مواقع، ساخت فونداسیون یکی از گران ترین چیزهای این لیست است. پایه های خانه ها در زیر زمین ساخته می شوند و ساختمان را نگه می دارند. یک پایه محکم باید: به نگه داشتن ساختار بالا کمک کند.

چگونه چیدمان ساخت خانه لوکس را انتخاب کنم؟

اگر می‌خواهید خانه‌تان بهترین کار را برای خانواده‌تان داشته باشد، باید به ازای هر دو اتاق خواب یک حمام داشته باشد. صاحبان خانه هایی که اغلب مهمان دارند، باید یک پلان با یک حمام کامل یا نیمه مهمان نزدیک به اتاق نشیمن انتخاب کنند. در خانه هایی که بیش از یک طبقه دارند، سرویس بهداشتی مهمانان باید در طبقه همکف باشد.

اشتباهات رایج ساخت و ساز چیست؟

در محل، بسیاری از اشتباهات ممکن است رخ دهد. ممکن است به دلیل یک محصول بد، وسایل معیوب یا مواد باشد. اما شما نمی خواهید حدس بزنید چه اتفاقی افتاده است. در عوض، باید با پیمانکار صحبت کنید و بفهمید چه اتفاقی افتاده است. فقط در صورتی می توانید مشکل را حل کنید که بدانید چه مشکلی دارد.