You are currently viewing راهنمای کامل ساخت خانه 100، 200 و 300 متری

راهنمای کامل ساخت خانه 100، 200 و 300 متری

اولین قدم برای ساخت خانه 100 تا 200 متری ، خرید زمین ایده آل برای خانه جدید شماست. در مورد جایی که می خواهید بسازید فکر کنید. آیا می خواهید در محوطه ای با حیاط بزرگ زندگی کنید؟ آیا می خواهید یک خانه در یک توسعه رو به رشد با یک توسعه دهنده بسازید؟ آیا زمین در حال حاضر به امکاناتی مانند آب، فاضلاب و برق دسترسی دارد؟

ساخت خانه 100 تا 200 متری جدید

متأسفانه، شما نمی توانید هیچ زمین خالی قدیمی بخرید – باید به قوانین منطقه بندی در جایی که می خواهید بسازید، پایبند باشد. تعیین منطقه بندی رایج عبارتند از:

  • مسکونی: مناطقی که برای خانه های تک خانواده تعیین شده اند
  • تجاری: مناطقی که برای مشاغل مانند رستوران ها، فروشگاه های خرده فروشی و غیره تعیین شده اند
  • صنعتی: مناطق تعیین شده برای کارخانه ها
  • روستایی: مناطقی که برای کشاورزی تعیین شده اند
  • تاریخی: مناطقی که برای حفظ آثار یا بناهای تاریخی تعیین شده اند
  • زیست محیطی: مناطقی که برای حفاظت از زیستگاه های طبیعی تعیین شده اند
  • زیبایی شناسی: سازه ها باید مطابق با کدهای منطقه بندی به یک “ظاهر” خاص پایبند باشند.

مرحله 2: در مورد نوع خانه مورد نظر خود تحقیق کنید

سه نوع ساخت موجود است. خانه های با مشخصات، خانه های تراکت یا یک خانه کاملاً سفارشی.

خانه های مشخصات (سفته بازی).

خانه‌های Spec خانه‌های تک‌خانواده‌ای هستند که بدون در نظر گرفتن خریدار خاصی ساخته شده‌اند.

اگر به‌اندازه کافی زود قرارداد خانه‌ای را انجام دهید، ممکن است بتوانید برخی از ویژگی‌ها مانند کفپوش، رنگ، لوازم آشپزخانه و سایر روکش‌ها را انتخاب کنید.

خانه های تراکت

تراکت خانه‌ها زمانی است که یک توسعه‌دهنده یک قطعه زمین بزرگ را خریداری می‌کند و آن زمین را به قطعات جداگانه تقسیم می‌کند. آن‌ها سپس خانه‌هایی را از گزینه‌های معماری خاصی که برای آن جامعه برنامه‌ریزی شده است، می‌سازند.

خانه‌های تراکت می‌توانند شامل خانه‌های تک‌خانواده، کاندو یا خانه‌های شهری باشند.

خانه های سفارشی

خانه سفارشی جایی است که شما قطعه زمین خود را دارید و سازنده ای را استخدام می کنید تا خانه ای را دقیقاً همانطور که می خواهید بسازد.

راسل وینگ ، نماینده پرفروشی که 83 درصد بیشتر از میانگین فروش خانه های تک خانواده در یونیون کانتی، کارولینای شمالی، فروش داشته است ، بینشی در مورد مزایای یک خانه سفارشی به اشتراک می گذارد.

«ساخت یک سفارشی آسان‌تر است زیرا انتخاب‌های بیشتری دارید. شما می توانید خانه را از پایین به بالا و به روشی که می خواهید بسازید – باید مطابق با آن هزینه بپردازید. با مشخصات خانه، گزینه های شما محدود است. پیمانکاران ممکن است فقط رنگ های سفید یا کابینت های خاصی را ارائه دهند. آنها اساساً خانه های شیرینی پزی هستند.”

صرف نظر از اینکه چه نوع خانه ای را می خواهید، باید به پلان های مختلف طبقه موجود نگاه کنید. مواردی مانند:

  • تعداد اتاق خواب و حمام
  • پلان باز یا نه؟
  • چیدمان خانه
  • تعداد سطوح یا طبقات

مرحله 3: تحقیق و استخدام تیم ساختمان برای ساخت خانه 100 تا 200 متری

ساخت یک خانه پروژه بزرگی است و متوسط ​​ساخت آن شامل 22 پیمانکار فرعی است که روی خانه کار می کنند.

اولین فردی که باید استخدام کنید پیمانکار عمومی یا یک سازنده خانه سفارشی است. آنها از ابتدا تا انتها بر ساخت خانه 100 تا 200 متری شما نظارت خواهند کرد. وظایف آنها عبارتند از:

  • دریافت تخمین برای نیروی کار و مواد
  • بررسی و استخدام پیمانکاران فرعی (برخی از آنها تیمی از پیمانکاران فرعی دارند که معمولاً با آنها کار می کنند و یک پیمانکار فرعی خارجی برای کارهای برقی و لوله کشی استخدام می کنند)
  • واگذاری وظایف به پیمانکاران فرعی
  • اطمینان از رعایت ضرب الاجل های تیم

توجه: سازندگان خانه های سفارشی و پیمانکاران عمومی یک چیز نیستند، اما بسیار شبیه هم هستند. یک سازنده خانه سفارشی نقشه هایی برای خانه ترسیم می کند و در خانه های سفارشی تخصص دارد، در حالی که یک پیمانکار عمومی این کار را نمی کند.

مرحله 4: مجوزهای مورد نیاز را از شهرستان دریافت کنید

قبل از شروع ساخت خانه 100 تا 200 متری، پیمانکار شما با دفتر شهرداری شما تماس گرفته و در مورد برنامه های شما صحبت خواهد کرد. آنها می دانند چه مجوزهایی لازم است و ممکن است قبلاً با شهرداری رابطه داشته باشند که می تواند به تسریع روند کمک کند.

مجوزهایی که نیاز دارید می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • مجوز ساخت (1200 تا 2000 دلار)
  • مجوز برق (10 تا 500 دلار)
  • مجوز لوله کشی (50 تا 500 دلار)
  • مجوز HVAC (250 تا 400 دلار)
  • در صورت نیاز به مجوز درجه بندی ( 100 تا 1000 دلار )

اگر بودجه ندارید، می‌توانید مجوزها را خودتان دریافت کنید، اما بعداً پیمانکار محسوب می‌شوید و در صورت بروز مشکل در حین ساخت و ساز یا بازرسی، مسئول خواهید بود.

هشدار: به هیچ عنوان قبل از اخذ مجوز، ساخت خانه 100 تا 200 متری را شروع نکنید! اگر شهر بفهمد که شما مجوز ندارید ، ممکن است برای دریافت مجوزهای مناسب با هزینه‌های بیشتری روبرو شوید، و ممکن است مجبور شوید ساخت‌وساز را تا زمان دریافت مجوز تعطیل کنید، یا حتی کارهایی را که قبلاً انجام داده‌اید خراب کنید.

مرحله 5: ملک را پاک کنید

در طول این مرحله، یک تیم حرفه‌ای پاک‌سازی زمین ، هرگونه زباله، پوشش گیاهی، درختان، برس‌ها و سنگ‌ها را در محل ساخت خانه 100 تا 200 متری مورد نظر حذف می‌کند.

هنگامی که درختان، بوته ها و بوته ها برداشته می شوند، تیم همچنین شروع به حذف کنده و سیستم ریشه می کند تا از رشد مجدد جلوگیری کند.

توجه: اگر تعداد زیادی درخت وجود دارد که باید حذف شوند، ممکن است این امکان را داشته باشید که درختان را به یک شرکت چوب‌برداری تجاری بفروشید تا بتوان آنها را تغییر کاربری داد و به چوب تبدیل کرد.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل نوسازی ویلا از صفر تا صد

مرحله 6: سایت را تراز کنید

پس از پاکسازی زمین، تیم پاکسازی هر سوراخی را پر کرده و زمین را صاف می کند. سپس، تیم میله های چوبی را به بازار می اندازد تا جایی که فونداسیون باید ریخته شود.

اگر زمین دارای شیب‌ها یا تپه‌ها باشد ، برای اطمینان از وجود سطحی صاف برای تطبیق خانه و راهرو، آن‌ها درجه‌بندی می‌شوند.

مرحله 7: زمین را برای فونداسیون یا زیرزمین آماده کنید

تیم با استفاده از پایه های چوبی به عنوان راهنما، حفره ها و ترانشه هایی را برای پایه، تاسیسات و سیستم سپتیک در صورت امکان حفر می کند.

یک مشاور املاک برتر در نزدیکی خود پیدا کنید

ما بیش از 27 میلیون تراکنش و هزاران بررسی را تجزیه و تحلیل می کنیم تا مشخص کنیم کدام نماینده بر اساس نیازهای شما برای شما بهترین است. تنها دو دقیقه طول می کشد تا شما را با بهترین مشاوران املاک هماهنگ کنید، که با شما تماس خواهند گرفت و شما را در این فرآیند راهنمایی می کنند.

شروع کنید

مراحل 8-14: ساخت پاکت

مرحله 8: پایه ها را نصب کنید

پایه ها را می توان از مصالح بنایی بتنی یا آجری ساخت و معمولاً با پی های کم عمق استفاده می شود زیرا وزن بارهای عمودی را مستقیماً روی خاک توزیع می کند. پایه ها عموماً عریض تر از خود فونداسیون هستند و یک پا زیر خط یخبندان (عمق معمولی که در آن خاک در آب و هوای شما یخ می زند) قرار دارند.

زهکش های پایه به گونه ای ساخته می شوند که آب از خانه خارج شود و از زهکش ها در برابر آسیب محافظت کند.

مرحله 9: فونداسیون را بریزید

با قرار گرفتن پایه‌ها، خانه شما دارای یک پایه تخته‌ای، یک فضای خزنده یا یک زیرزمین کامل خواهد بود که ریخته یا ساخته می‌شود.

بتن برای رسیدن به حداکثر مقاومت، فرآیند پخت را طی می کند. این می تواند بین 28 تا 60 روز طول بکشد ، اما بسته به شرایط آب و هوایی، ساختمان می تواند پس از یک هفته از سر گرفته شود.

صرف نظر از نوع فونداسیونی که خانه شما خواهد داشت، باید ضد آب باشد.

مرحله 10: زهکشی، فاضلاب، شیرآلات را نصب کنید

پس از خشک شدن فونداسیون، زهکشی ها، خطوط فاضلاب، شیرهای آب و سایر لوله کشی های مورد نیاز در طبقه اول نصب خواهند شد. سپس پیمانکاران ترانشه های اطراف فونداسیون را با خاک حفاری شده پر می کنند.

مرحله 11: یک بازرسی روی فونداسیون انجام دهید

پس از گذاشتن پایه ها، فونداسیون، لوله کشی و اصول اولیه برق، بازرسی انجام می شود تا مطمئن شوید که فونداسیون به درستی انجام شده است و از الزامات کد محلی پیروی می کند.

برخی از مواردی که بازرس معمولاً به آنها نگاه می کند عبارتند از:

  • عرض، عمق و وضعیت پایه
  • ضد آب
  • درجه بندی
  • میله های تقویت شده

مرحله 12: چارچوب خانه را بسازید

هنگامی که بازرس به پروژه چراغ سبز نشان می دهد، مرحله بعدی کادربندی است.

اینجاست که در نهایت خواهید دید که خانه تان شکل گرفته است. خدمه اسکلت چوب برای دیوارها، کف، سقف و خرپاهای سقف نصب خواهند کرد. این مرحله ممکن است بین یک تا دو هفته طول بکشد.

مرحله 13: روکش روی دیوارهای خارجی اعمال می شود

روکش ورقه های بزرگ چوب، تخته رشته ای جهت دار، تخته ویفر یا گچ بیرونی است که به قاب میخ می شود. توصیه می شود از پانل های نیم اینچی برای استحکام بیشتر سازه استفاده کنید.

در برخی موارد، ممکن است از روکش عایق (فوم سفت یا پانل های الیاف سلولزی) برای بهبود عایق استفاده شود. این نوع را می توان مستقیماً به ناودانی ها، زیر روکش چوب وصل کرد. همچنین می توان آن را در بالای روکش چوبی وصل کرد.

سپس، روکش با روکش خانه پوشانده می شود، یک پوشش محافظ که از نفوذ رطوبت به چوب زیرین جلوگیری می کند و از کپک زدن و پوسیدگی چوب جلوگیری می کند.

مرحله چهاردهم: پنجره ها و درهای خارجی را نصب کنید

با روکش متصل به استخوان های خانه می توان پنجره ها و درها را نصب کرد.

وقتی در و پنجره می‌خرید، به دنبال پنجره‌های کم مصرف با برچسب Energy Star باشید . پنجره ها و درهای کم مصرف با ثابت نگه داشتن دمای داخل خانه، بدون توجه به دمای بیرون، به کاهش هزینه های انرژی کمک می کنند.

مراحل 15-22: نصب سیستم های بحرانی

مرحله 15: سیستم HVAC را نصب کنید

تکنسین HVAC برای نصب کانال کشی در سراسر خانه وارد می شود. هواگیر، کندانسور و تریم کار نیز نصب خواهد شد.

مرحله 16: لوله کشی ناهموار

یک لوله‌کش وارد می‌شود و لوله‌ها را به حمام، آشپزخانه و اتاق لباس‌شویی می‌رساند. آنها همچنین خطوط فاضلاب، دریچه ها و وان حمام را نصب خواهند کرد.

این مرحله را می توان در حین نصب درب و پنجره انجام داد.

مرحله 17: از یک بازرس بخواهید لوله کشی جدید را ارزیابی کند

اگرچه ممکن است یک لوله کش مجاز این کار را انجام داده باشد، یک بازرس باید وارد شود و کار را بررسی کند تا مطمئن شود همه چیز به درستی انجام شده است.

بازرس به دنبال نشتی خواهد بود و اطمینان حاصل می کند که لوله های زهکشی، فاضلاب و هواکش تست فشار را پشت سر گذاشته اند.

مرحله 18: سیم ها و تابلوهای برق را نصب کنید

این مرحله زمانی است که تمام کارهای الکتریکی انجام می شود.

سیم ها از دیوارها و سقف ها عبور می کنند. تهویه مطبوع (شامل ترموستات) وصل شده است، و فن ها، چراغ ها، پریزهای برق، کارهای الکتریکی خارجی و قطع کننده مدار نیز وصل شده و آماده کار هستند.

گام. 19: تهویه مطبوع و بازرسی برق دریافت کنید

پس از اتمام کار HVAC و برق، یک بازرس بیرون می آید و مطمئن می شود که این سیستم ها به درستی کار می کنند و برای کدگذاری تکمیل شده اند.

مرحله 20: سقف روی خانه گذاشته می شود

روکش سقف معمولاً زمانی انجام می شود که روکش بیرونی به دیوارها متصل شود.

در این مرحله سقف تکمیل خواهد شد. بام‌ها فلاشینگ‌ها و آسفالت را نصب می‌کنند – اما ممکن است از مواد دیگری مانند کاشی سفالی یا بتونی، تخته سنگ، فلز یا چوب استفاده شود.

مرحله 21: عایق نصب می شود

نوع عایق کاری که خانه شما نیاز دارد به موقعیت مکانی شما بستگی دارد.

معمولاً عایق کاری بر روی دیوارهای داخلی، اتاق زیر شیروانی، زیرزمین، فضای خزنده و دیوارهای خارجی اعمال می شود (اگر قبل از روکش استفاده نشده باشد).

رایج ترین انواع عایق ها عایق های فایبرگلاس، سلولزی یا اسپری فوم هستند.

عایق فایبرگلاس در دیوارها، کف و سقف ناتمام استفاده می شود. این به صورت رول می آید و در بین گل میخ ها، تیرچه ها و تیرها نصب می شود. هزینه متوسط ​​عایق فایبرگلاس بین 0.30 تا 1.50 دلار در هر فوت مربع است.

عایق سلولزی در دیوارهای موجود و محصور و یا حفره های باز جدید در دیوار استفاده می شود. این عایق را می توان در کف اتاق زیر شیروانی ناتمام و سایر مکان های صعب العبور استفاده کرد. این نوع عایق را می توان ریخت، اما معمولاً با استفاده از تجهیزات خاص در جای خود دمیده می شود. هزینه متوسط ​​عایق سلولزی حدود 1.20 دلار در هر فوت مربع است.

عایق اسپری فوم بسیار شبیه عایق سلولزی است، زیرا می توان آن را در دیوارهای محصور، موجود، حفره های دیواری جدید و کف اتاق زیر شیروانی ناتمام اعمال کرد. با استفاده از یک ظرف اسپری (برای مناطق کوچکتر) یا یک محصول اسپری فشار (برای مناطق بزرگتر) اعمال می شود. هزینه متوسط ​​عایق اسپری فوم بین 0.44 تا 6.00 دلار در هر فوت مربع است.

مرحله 22: دیوار خشک آویزان می شود

دیوارهای خشک در سراسر فضای داخلی خانه و همچنین در سقف آویزان شده است.

مرحله 22b: دیوارها و سقف بافت دارند

پس از آویزان شدن دیوار خشک، ممکن است یک بافت روی دیوار خشک اسپری شود. سپس دیوارها آستر می شوند تا بتوان آنها را رنگ کرد.

مراحل 23-32: اضافه کردن نکات طراحی خود

مرحله 23: دیوارها رنگ می شوند

به مراحل پایانی ساخت خانه 100 تا 200 متری نزدیک می شویم!

در این مرحله، دیوارها رنگ آمیزی می شوند و کمی بیشتر شبیه خانه شما می شود .

اگر با مشخصات یا تراکت خانه می‌روید، ممکن است انتخاب‌های زیادی در رنگ رنگ نداشته باشید، اما اگر خانه‌ای سفارشی است، می‌توانید رنگ‌های انتخابی خود را داشته باشید یا حتی کاغذ دیواری روی دیوارها قرار دهید.

مرحله 24: پوشش های بیرونی نصب می شوند

انواع مختلفی از سایدینگ وجود دارد که می توانید برای خانه شما اعمال کنید.

سایدینگ وینیل ارزان ترین متریال سایدینگ (7.50 تا 15 دلار در هر فوت مربع) و رایج ترین متریال مورد استفاده برای منازل با مشخصات و تراکت است. با این حال، اگر سفارشی می‌روید، گزینه‌های دیگر عبارتند از:

  • چوب (10.50 تا 17.50 دلار در هر فوت مربع)
  • فیبر سیمان (10.50 تا 17.50 دلار در هر فوت مربع)
  • گچ بری (10.50 تا 18.50 دلار در هر فوت مربع)
  • آجر (12.50 تا 22.50 دلار در هر فوت مربع)
  • فلز (7.50 تا 25.00 دلار در هر فوت مربع)
  • سنگ (17.50 تا 45.00 دلار در هر فوت مربع)

مرحله 25: کفپوش در سراسر خانه گذاشته می شود

پس از خشک شدن رنگ، کفپوش در سراسر خانه گذاشته می شود.

گاهی اوقات شما انتخابی نخواهید داشت که اگر با مشخصات یا تراکت خانه بروید، چه نوع کفپوشی خواهید داشت. با این حال، با یک خانه سفارشی، آسمان حد است!

مرحله 26: جلوپنجره و تزئینات تکمیل شده است

هنگامی که کف پوش گذاشته شد، بعدی تریم است.

تریم در اطراف پنجره‌ها و درها، در امتداد کف، و در صورت تمایل، در اطراف سقف نیز نصب می‌شود (که به آن قالب‌گیری تاج می‌گویند و می‌تواند ظاهری پیچیده به هر اتاقی ببخشد).

مرحله 27: کابینت و روشویی نصب می شود

روشویی و کابینت وسایل بعدی هستند که در خانه شما نصب می شوند.

خانه‌های دارای مشخصات و تراکت معمولاً با کابینت‌های درجه یک سازنده عرضه می‌شوند که ابتدایی‌ترین (و مقرون به صرفه‌ترین) کابینت‌هایی است که می‌توانید تهیه کنید و هنوز هم ظاهر خوبی دارند.

شما می توانید کابینت ها و روشویی های با کیفیت بالاتر را انتخاب کنید، اما این بر بودجه شما تأثیر می گذارد. کابینت های سفارشی می توانند بین 500 تا 1200 دلار برای هر پای خطی قیمت داشته باشند !

مرحله 28: لامپ ها، پریزها و سوئیچ ها نصب می شوند

پس از اتمام کار برق، لامپ ها، پریزها و کلیدها وصل می شوند.

این ویژگی‌ها را می‌توان برای مطابقت با سبک شخصی شما سفارشی کرد، اما شما همچنین می‌توانید موارد سفید ساده را انتخاب کنید و در صورت تمایل آن‌ها را ارتقا دهید.

مرحله 29: کانترها و لوازم خانگی در آشپزخانه نصب می شوند

کانترها و لوازم خانگی چیزهای بعدی هستند که باید وارد شوند. میزهای مختلفی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، اما محبوب ترین آنها عبارتند از:

  • کوارتز (50 تا 200 دلار در هر فوت مربع)
  • گرانیت (40 تا 100 دلار در هر فوت مربع)
  • سنگ مرمر (40 تا 100 دلار در هر فوت مربع)
  • لمینت (40 تا 80 دلار در هر فوت مربع)
  • سطح جامد (52 تا 120 دلار در هر فوت مربع)
  • شیشه بازیافتی (60 تا 150 دلار در هر فوت مربع)
  • بلوک قصابی (50 تا 100 دلار در هر فوت مربع)

مرحله 30: وسایل حمام نصب می شوند

وسایل حمام مانند شیر آب، سر دوش، توالت، پوشش های ثبت گرما و سایر ویژگی ها در این مرحله اضافه می شوند.

مرحله 31: آینه ها آویزان می شوند

همراه با وسایل حمام، آینه ها در حمام و فضاهای دیگر، از جمله کمد دیواری، اتاق خواب، و اتاق های تمرین (اگر در یک خانه سفارشی) آویزان می شوند.

مرحله 32: محوطه سازی و محوطه سازی کامل شده است

شما به آنچه در خانه می رود بسیار دقت کردید . شما نمی توانید در مورد بیرونی را فراموش کنید!

یک منظره‌ساز حرفه‌ای می‌تواند وارد شود و چمن‌زار بگذارد، درختان یا گل بکارد. آنها راهروها را نصب می کنند، عرشه یا پاسیو می سازند، دیوارهای باغ ایجاد می کنند، و خیلی چیزهای دیگر.

این فرصتی است که حیاط خود را به واحه ای تبدیل کنید که همسایگان خود را از حسادت سبز می کند!

مراحل 33-35: کشش خانگی

مرحله 33: بازرسی نهایی خانه

بازرسی نهایی خانه جایی است که یک بازرس خانه همه چیز را بررسی می کند.

آنها سیستم های لوله کشی، برق و تهویه مطبوع را دوباره بررسی خواهند کرد. آنها درها، پنجره ها، پایه، سقف و موارد دیگر را بازرسی خواهند کرد. اگر سازه مورد بازرسی قرار بگیرد، به شما گواهی سکونت می دهند که به این معنی است که قابل سکونت و امن است.

اگر مشکلی وجود داشته باشد، ممکن است پس از رفع آن مشکلات، بازرسی دیگری لازم باشد.

مرحله 34: بررسی نهایی

آخرین قدم فرصتی است که شما از خانه عبور کنید و مطمئن شوید که همه چیز همانطور که خواسته اید است.

شما باید به جزئیات توجه کنید و هر چیزی را که با پیمانکار خود صحبت یا تأیید کرده اید، یادداشت کنید. همچنین باید به دنبال هر گونه آسیبی که ممکن است در مراحل پایانی ساخت و ساز رخ داده باشد، بگردید، مانند سنگ‌ریزه‌های روی میز، دستگاه‌های فرورفته یا خراشیده، خراش‌های عمیق روی کف‌های چوب سخت یا دیوارهای آسیب‌دیده.

مرحله 35: بسته شدن

اگر همه چیز مورد بازرسی قرار گرفت و هیچ مشکلی پیدا نکردید که باید در مرحله نهایی بررسی شود ، می توانید روند بسته شدن خانه را شروع کنید. هورای!

یک مشاور املاک برتر در نزدیکی خود پیدا کنید

ما بیش از 27 میلیون تراکنش و هزاران بررسی را تجزیه و تحلیل می کنیم تا مشخص کنیم کدام نماینده بر اساس نیازهای شما برای شما بهترین است. تنها دو دقیقه طول می کشد تا شما را با بهترین مشاوران املاک هماهنگ کنید، که با شما تماس خواهند گرفت و شما را در این فرآیند راهنمایی می کنند.

از مراحل ساخت خانه 100 تا 200 متری غرق نشوید

یک خریدار خانه به طور متوسط ​​حداقل 5 خانه را در 10 هفته قبل از ارائه پیشنهاد برای یک خانه بررسی می کند. مواقعی پیش می آید که خانه ای را که می خواهند بخرند پیدا نمی کنند و با یک ساختمان جدید می روند. در آوریل 2023، 1،416،000 مجوز برای ساخت خانه 100 تا 200 متری جدید در سراسر ایالات متحده صادر شد.

اگر تصمیم گرفتید که ساخت خانه 100 تا 200 متری جدید برای شما مناسب است، اما مطمئن نیستید که با چه نوع ساخت جدیدی می خواهید بروید، به بودجه خود نگاه کنید و سعی کنید سطح سفارشی سازی مورد نظر و میزان بودجه خود را تعیین کنید. اجازه خواهد داد.

«شما می توانید به یک خانه تراکت بروید و در ازای پول، متراژ بسیار بیشتری نسبت به ساخت سفارشی دریافت کنید. وینگ توصیه می‌کند که این یک خانه شیرینی‌پز است و کیفیت آن ممکن است به خوبی یک ساخت سفارشی نباشد، اما ساخت سفارشی امروز سخت‌تر است، زیرا قیمت مواد به شدت افزایش یافته است.

اگر سفارشی سازی در لیست شما بالا نیست، خانه تراکت یا خانه با مشخصات یک گزینه عالی است. با این حال، اگر خانه‌ای می‌خواهید که شخصیت شما را از لحظه امضای برگه‌های اختتامیه منعکس کند، یک خانه سفارشی راهی برای رفتن است!