You are currently viewing راهنمای جامع بازسازی خانه در تورنتو کانادا

راهنمای جامع بازسازی خانه در تورنتو کانادا

بازسازی خانه در تورنتو کانادا و راهنمای جامع برای نوسازی خانه های کانادایی . اگر خانه ای دارید که نیاز به کار دارد، بازسازی خانه در تورنتو می تواند یک کار دلهره آور باشد. از کجا شروع می کنید؟ راهنمای زیر دیدگاه‌های معماران باتجربه خانه را در تعدادی از مراحل مهم خلاصه می‌کند، از جمله درخواست مجوز، بایدها و نبایدهای کار با پیمانکار، اولویت‌بندی کار شما و خرید مواد مناسب.

در مسیر تکمیل پروژه بازسازی خانه خود در تورنتو چیزهای بیشتری خواهید آموخت، اما می توانید با شروع سفر خود از اینجا از برخی اشتباهات رایج جلوگیری کنید.

در اینجا یک راهنمای غیر رسمی برای بازسازی خانه شما در تورنتو آورده شده است.

تورنتو حدود 229 سال است که وجود داشته است و حداقل 4500 خانه در این شهر در دسته بندی میراث تعیین شده قرار می گیرند در حالی که صدها خانه دیگر برای بررسی در فهرست قرار گرفته اند.

این شهر از صاحبان املاک میراثی می‌خواهد قبل از انجام هر کاری که مستلزم تغییر، تخریب یا ساخت و ساز بر روی آنها است، مجوز میراث را دریافت کنند .

به منظور تعیین اینکه آیا ملکی که به دنبال بازسازی آن هستید در هر یک از این دسته بندی ها قرار می گیرد یا خیر، شهر یک پایگاه داده قابل جستجو ارائه می دهد

هزاران خانه در تورنتو در فهرست میراث این شهر ثبت شده است. برخی دیگر طبق قانون میراث انتاریو به‌عنوان میراث تعیین شده‌اند و برخی دیگر ممکن است بخشی از یک منطقه حفاظت‌شده میراث باشند.

در حالی که بازسازی یک ملک میراثی کاملاً غیرممکن نیست، قوانین در هر دو سطح استانی و شهری در خدمت حفظ معماری، به ویژه، نمای خارجی ملک است.

از نظر فضای داخلی، یکی از رایج ترین مشکلات خانه هایی که در رده میراث قرار می گیرند، بهره وری انرژی است.

در دو قرن اخیر، تکنولوژی خانه سازی به شدت تغییر کرده است. به عنوان مثال، عایق های مدرن به صورت ورق هایی ساخته می شوند که کاملاً در حفره های تیرچه و گل میخ قرار می گیرند.

در دهه 1950، سازندگان بدون اطمینان از پوشش کامل حفره ها، سلولز را به دیوارها منفجر می کردند. در نتیجه، این امر باعث نشت حرارتی می شود که در آن پیش نویس های سرد می توانند در زمستان وارد یک ملک شده و اجازه دهند هوای خنک در تابستان خارج شود.

برای دانستن و درک اینکه کدام ویژگی‌های یک ملک میراثی تعیین‌شده باید حفظ شود، می‌توانید آدرس را با استفاده از ابزار جستجوی ملک میراث شهر جستجو کنید و آیین‌نامه قابل اجرا را بیابید.

راهنمای بازسازی خانه در تورنتو کانادا

فهرستی از کارهایی که باید انجام شود به ترتیب اولویت تنظیم کنید

برای بازسازی خانه در تورنتو هنگامی که فهرستی منظم از کارهایی که می‌خواهید انجام دهید تهیه کردید، بدون توجه به آنچه که می‌شود به آن پایبند باشید. این به شما کمک می کند در طولانی مدت زمان و منابع خود را حفظ کنید.

از این فرصت برای تعیین بودجه برای مواد مورد نیاز و هزینه اجاره یا خرید ابزار و تجهیزات جدید استفاده کنید. بودجه شما باید شامل نقل قول از پیمانکاران دارای مجوز باشد.

در صورت لزوم، حمل و نقل و اقامت در هتل را به بودجه خود اضافه کنید زیرا برخی از انواع کارها مستلزم خالی بودن ملک برای مدت طولانی است.

اولویت به معنای رسیدگی فوری به خطرات بهداشتی و ایمنی مانند حذف آزبست یا اصلاح قالب است.

هر کاری که با فونداسیون خانه انجام می شود، مانند خاکبرداری یا بتن ریزی، باید ابتدا انجام شود. هنگامی که فونداسیون درمان شد، شما و یا پیمانکارانتان می‌توانید روی قاب‌بندی خانه یا قسمتی که قرار است بازسازی شود، کار کنید.

وقتی صحبت از مکانیک داخلی خانه شما می شود، بهتر است کار را با توجه به سختی مواد استفاده شده در اولویت قرار دهید. به عنوان مثال، از آنجایی که کار کانال HVAC به مواد بزرگتر و کمترین انعطاف پذیری نیاز دارد، مهم است که ابتدا این کار را انجام دهید زیرا بیشترین فضا را اشغال می کند.

پس از این، می توانید لوله کشی را ادامه دهید زیرا لوله های تخلیه و آب معمولاً کوچکتر از مواد مورد استفاده برای تهویه مطبوع هستند. کار برق را برای آخر بگذارید زیرا سیم های برق بسیار انعطاف پذیر هستند. آنها به طور طبیعی چکش خوار هستند و می توان آنها را در اطراف سایر سیستم های داخل دیوار تنظیم کرد.

بیشتر بخوانید : راهنمای بازسازی زیرزمین خانه

خدمه شما کیست؟

برای بازسازی خانه در تورنتو تعیین کنید که چقدر از بازسازی می توانید به مهارت های شخصی، انرژی و زمان خود برای تکمیل تکیه کنید.

شاید در زمان خود یک تله P را در زیر سینک تعویض کرده باشید یا چند کلید روشنایی نصب کرده باشید، یا شاید هم نه. سطح تخصص شما هرچه باشد، دانستن و احترام گذاشتن به مشاغلی که باید به متخصصان دارای مجوز واگذار شود، راهی برای صرفه جویی در زمان، پول و حتی جان شما خواهد بود.

اگر لوله کشی را به منطقه ای از خانه می آورید که قبلاً در آن وجود نداشت، مطمئناً به یک لوله کش نیاز دارید تا کار را برای شما انجام دهد.

همین امر در مورد کارهای اصلی برق مانند تغییر پنل شما از 100 آمپر به 200 آمپر صدق می کند.

شما ممکن است هیچ مهارت تجاری برای ارائه بازسازی خانه خود نداشته باشید، اما هنوز کاری وجود دارد که می توانید انجام دهید. فرهنگ غنی قهوه در تورنتو به این معنی است که شما به احتمال زیاد یک رانندگی کوتاه یا یک پیاده روی سریع از تهیه مقداری شهد الهی از بهترین دانه‌ها دور هستید تا خدمه خود را کافئین نگه دارید و حتی سیر کنید!

مشاغل ساخت و ساز از نظر فیزیکی دارای مالیات هستند، بنابراین ژست های متفکرانه می تواند راه طولانی را طی کند و هرگز نباید از آنها در امان بود.

درخواست مجوز برای بازسازی خانه در تورنتو

بازسازی خانه تورنتو نیاز به مجوز ساختمان دارد . اگر درخواست تکمیل شده شما شرایط شهر را برآورده می کند، این روند نباید بیش از 10 روز کاری طول بکشد.

هزینه پایه برای هر مجوز ساختمانی از سال 2022، 198.59 دلار است، و نرخ ساعتی 85.79 دلار برای هر بازرسی از ملک وجود دارد.

برای محاسبه هزینه پروانه ساختمانی، شهر ارزش اعمال شده برای کاری را که در شاخص خدمات یافت می شود در کل مساحت طبقه در متر مربع ضرب می کند.

به عنوان مثال، هزینه های فضاهای مسکونی در گروه ساخت و ساز “C” این شاخص خدمات طبقه بندی می شود که نشان دهنده هزینه 52.08 دلار برای هر واحد موجود در یک برنامه کاربردی است.

در این فهرست خدمات نیز می توانید اطلاعات مربوط به کارمزد انواع دیگر کار از جمله تخریب، گواهی منطقه بندی و کارهای متفرقه را بیابید.

برای راحتی، شهر امکان پرداخت آنلاین برخی از هزینه های مجوز را از طریق وب سایت خود فراهم می کند.

چگونه از تاخیر درخواست مجوز بازسازی خانه در تورنتو جلوگیری کنیم

برای بازسازی خانه در تورنتو این موضوع احتمالاً برای خودش یک جهان است، اما اجازه دهید با برخی از اصول اولیه آزمایش شده و واقعی شروع کنیم.

شهر تورنتو راهنمای دقیقی در مورد درخواست های مجوز ساختمان ارائه می دهد، که همچنین انواع کارهایی که نیاز به مجوز دارند را مشخص می کند.

در همین بخش، راهنمای درخواست مجوز برای تغییرات داخلی، الحاقات کوچک مسکونی و زیربنای مسکونی را خواهید یافت.

برای خواندن این راهنما وقت بگذارید.

در حالی که درخواست های مجوز ممکن است مانند یک مزاحم عصبی به نظر برسد، سعی کنید از اقدامات شهر قدردانی کنید تا اطمینان حاصل کنید که فرآیند ساخت و ساز شما در طول یا پس از ساخت برای خود یا دیگران خطرناک نخواهد بود.

علاوه بر این، برای قدردانی از جریمه‌هایی که برای گرفتار شدن در حال کار در خانه خود بدون مجوز می‌باشند، وقت بگذارید. اگر تصمیم گرفتید به طور کلی از این روند صرفنظر کنید، بدانید که فقط یک تماس تلفنی از یک همسایه فضول با شهر لازم است تا بازرس بدون اطلاع قبلی در خانه شما ظاهر شود.

جریمه کار بدون مجوز معادل 50 درصد هزینه های مجوز قابل اعمال تا 27234.64 دلار تا سال 2021 است. شما برخی از کارهایی که قبلاً انجام شده را جدا می کنید.

برای اینکه درخواست شما در سریع ترین زمان ممکن پردازش شود، هر ساختمان یا پلان طبقات باید توسط یک مهندس سازه تهیه شده و دارای مهر رسمی باشد. با وجود این معیارها، شهر نیازی به بررسی دقیق درخواست شما ندارد. مهندس سازه مسئولیت کامل هر ساختمانی را که تایید کرده است به عهده خواهد گرفت.

تایید شد؟ عالی! در ادامه مطلب آمده است

هنگامی که برای ایجاد خانه رویاهای خود چراغ سبز دریافت کردید، وارد مرحله ساخت و ساز “مجوز باز” شده اید و می توانید شروع به هک کردن لیست کار کنید.

هر ذره کاری که روی خانه شما انجام می شود به مجموعه ای از ابزارها و مواد نیاز دارد که ممکن است در بودجه خود حساب کرده باشید یا نداشته باشید و این نام بازی است.

بازسازی چیزی که شخص دیگری ساخته است به این معنی است که تا زمانی که در غبار پوشیده نشده اید، زیر کلاه خود عرق نریزید و رو در رو با یک ساختمان مقصر که در زمان دیگری منطقی بود، ندانید دقیقاً به چه چیزی یا چه مقدار از چیزی نیاز دارید.

در هر مانع جدید، زمانی را برای ارزیابی کامل موادی که ممکن است برای راه حل خود نیاز دارید، اختصاص دهید. این کار تعداد سفرهایی را که به فروشگاه سخت افزار محلی خود انجام می دهید به حداقل می رساند و به شما کمک می کند در زمان و انرژی صرفه جویی کنید.

برای آشنایی با کارکنان خدمات در فروشگاه سخت افزار محلی خود وقت بگذارید. تعجب خواهید کرد که چه تعداد از افرادی که در طبقات مغازه کار می کنند، پیمانکاران بازنشسته یا افرادی با چندین دهه تجربه در زمینه های توزیع یا تولید صنعت ساختمان هستند. آنها همه نوع بینش مفیدی خواهند داشت تا در سفرتان به شما ارائه دهند.

روی مواد با کیفیت سرمایه گذاری کنید این یک بی خیالی است. با این حال، خرید محصولات تولید شده در کانادا بهترین قانون سرانگشتی است که باید رعایت کنید تا مطمئن شوید که ساخت‌های شما با یکپارچگی ساخته شده‌اند.

بایدها و نبایدهای کار با پیمانکار

در بازار داغ املاک و مستغلات تورنتو، بسیاری از مردم ادعا می کنند که پیمانکاران عمومی هستند . به عبارت دیگر، آنها بدون در نظر گرفتن سطح مهارت و تجربه خود، ادعا خواهند کرد که جزو افرادی هستند که در بالای سلسله مراتب ساخت و ساز قرار دارند.

آنها را با پرسیدن سؤالات زیاد بررسی کنید. ممکن است بخواهید با پرسیدن جزئیات ساده مانند مدت زمان شغلی آنها به عنوان یک پیمانکار شروع کنید.

اگر به‌عنوان مثال به دنبال استخدام شخصی برای کاشی‌کاری در آشپزخانه خود هستید، بخواهید نمونه کارهای قبلی را مشاهده کنید.

اگر کسی ادعا می کند که در قاب بندی باتجربه است، بپرسید که چه نوع سازه هایی را قاب کرده اند و برای چند سال. شاید آنها تا به حال تنها چند واحد مجزا را در یک خانه قاب کرده باشند، اما هرگز یک ملک کامل.

بسیاری از پیمانکاران کار خود را در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ می‌کنند، بنابراین برای دیدن برخی از عکس‌های قبل و بعد از آن‌ها وقت بگذارید تا به شما در تصمیم‌گیری کمک کند.

به خاطر داشته باشید که هرچه پیمانکار بهتر باشد، کارمزدها بیشتر می شود و ممکن است زمان بیشتری برای شروع کار در ملک شما طول بکشد. ممکن است یک سال در بازار فعلی منتظر بمانید.

قبل از اتمام کار به پیمانکار پولی پرداخت نکنید. در بازار ساخت و ساز با حجم بالا در تورنتو، ممکن است پیمانکاران در حالی که برای انجام کار بعدی عجله دارند، دست از کار بکشند. برخی ممکن است متعهد شوند که بیشتر از آنچه واقعاً قصد دارند کار را به پایان برسانند، متعهد شوند، نگهدارنده‌هایی را بپذیرند که مشتریان باید قبل از ناپدید شدن آنها را از قبل پرداخت کنند.

برای خرید مواد برای شما به پیمانکاران متکی نباشید زیرا ممکن است برای مواد باکیفیت هزینه دریافت کنند، اما در عوض ممکن است موادی با کیفیت پایین به شما ارائه دهند تا سود کسب کنید. اطمینان حاصل کنید که مواد خود را خودتان یا از طریق شخصی که به آن اعتماد دارید انتخاب، خریداری و تحویل می‌گیرید و آنها را در محل برای استفاده پیمانکاران می‌گذارید.

سطحی از نظارت را حفظ کنید. اگر نمی توانید از نظر فیزیکی در طول مدت بازسازی آنجا باشید، تصاویر پیشرفت را بخواهید. بسیاری از پیمانکاران در اقتصاد ساخت و ساز امروزی از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ برند و کیفیت کار خود از طریق تصاویر استفاده می کنند، بنابراین درخواست عکس نباید مشکلی باشد.

فرآیند بازرسی برای بازسازی خانه در تورنتو

در مراحل مختلف بازسازی خود، باید با شهر تماس بگیرید و برای بازرسی رزرو کنید.

اگر بازسازی خانه شما شامل خاکبرداری و ریختن بتن برای فونداسیون است، باید انتظار داشته باشید که قبل و بعد از این فرآیند بازرسی داشته باشید.

این شهر به طور خاص جزئیات فرآیند زیربنایی درخواست مجوز، بازرسی و اسناد لازم را ارائه می دهد.

هنگامی که تمام قاب‌بندی، برق، تهویه مطبوع و لوله‌کشی شما تکمیل شد، به مرحله “خشن” بازسازی خود خواهید رسید. در این مرحله، شخصی از شهر یک بازرسی دقیق را انجام می دهد تا از یکپارچگی مناسب همه مکانیک ها در خانه قبل از نصب دیوارها و زیرساخت ها اطمینان حاصل کند.

پس از نصب وسایل، روشنایی و درها، ملک شما برای بازرسی نهایی آماده خواهد شد.

اگر ملک شما این بازرسی نهایی را با موفقیت پشت سر بگذارد، شهر تمام مجوزهای معوق را خواهد بست. کل فاز ساختمان اکنون کامل شده است.

مجوزهای معوق را در پرونده نگه ندارید زیرا زمانی که می خواهید خانه خود را در آینده بفروشید یا وام مسکن خود را مجدداً هزینه کنید، می توانند عوارض ایجاد کنند.

علاوه بر این، مجوزهای برجسته می تواند به خریداران بالقوه خانه اهرمی بر فروش شما بدهد، پیشنهادات کم توپ را ارائه دهد و در نهایت ارزش ملک شما را پایین بیاورد.

ملاحظات برای برنامه ریزی بازسازی تورنتو

بودجه

اطمینان از کارآمد بودن برنامه‌های نوسازی، باعث می‌شود پول شما بیشتر شود. ممکن است راهنماهای برآورد ساده ای را به صورت آنلاین دیده باشید، اما این راهنماها می توانند گمراه کننده باشند، زیرا هر بازسازی کاملاً منحصر به نیازهای شما و فضای موجود شما است. برای اطمینان از اینکه بهترین پیمانکار را برای پروژه خود دریافت می کنید، همیشه توصیه می شود قبل از انتخاب، چند پیشنهاد جمع آوری کنید.

هنگامی که درخواست قیمت می‌کنید، مطمئن شوید که توضیحاتی در مورد تمام موارد تکمیلی درخواست می‌کنید تا بتوانید تصمیمی آگاهانه در مورد مواردی که شامل آنها می‌شود بگیرید. مهمتر از آن، از طریق این فرآیند، باید با پیمانکاری که معتبر بودن خود را ثابت کرده است، پیوند اعتماد ایجاد کنید.

عواملی که باید در تنظیم بودجه بازسازی خود در نظر گرفته شوند عبارتند از:

  • وضعیت فعلی خانه شما

  • کدام اتاق(ها) را در حال بازسازی هستید

  • وظایف مربوطه (شکستن دیوارها، لوله کشی، برق و غیره)

  • هزینه های وسایل جدید

  • اندازه منطقه بازسازی

  • لیست خواسته های شما از تغییرات (آنچه که می توانید و نمی توانید بدون آن زندگی کنید!)

هنگامی که با یک طراح/پیمانکار کار می کنید، آنها باید بتوانند طیف وسیعی از گزینه های جایگزین را برای آیتم های لیست علاقه مندی ها پیشنهاد دهند تا در حد بودجه شما کار کنند.

پست مرتبط ما را بخوانید: 8 مرحله برای ایجاد بودجه بازسازی خانه

پیمانکاران تورنتو: به چه چیزهایی توجه کنیم؟

خانه شما یکی از مهم ترین دارایی های شماست، بنابراین می خواهید فردی را استخدام کنید که واقعاً بهترین علایق شما را در دل دارد. همه ما می خواهیم در پول خود صرفه جویی کنیم، اما ارزان ترین لزوما بهترین نیست! انتخاب یک پیمانکار بدون مجوز یا بی تجربه در نهایت ممکن است در دراز مدت هزینه بیشتری برای شما داشته باشد.

نه به کلاهبرداری. شما فقط باید به این مورد از کلاهبرداری پیمانکاران تورنتو نگاه کنید تا اهمیت دقت نظر را تشخیص دهید.

برخی از علائم قرمز هنگام ارزیابی پیمانکاران عبارتند از:

  • ظاهرا یک برنامه کاملاً باز دارد

  • فاقد پروانه بازسازی ساختمان

  • به تنها سازمان تجاری نوسازی واقعی، RenoMark تعلق ندارد

  • بیمه مسئولیت عمومی ندارد

  • بیمه تخریب و زیربنا ندارد

  • پوشش WSIB ندارد

  • می خواهد بدون مجوز ساختمان تورنتو شروع به کار کند

  • درخواست پول قبل از نوشتن قرارداد

  • درخواست از شما برای پرداخت سپرده بیش از 15٪

  • بدون ارجاع یا ارجاع بد

درباره چرایی اهمیت این موارد در پست مرتبط ما بیشتر بدانید: 10 راه برای جلوگیری از استخدام شرکت نوسازی اشتباه .

مجوزها و نقشه های ساختمانی تورنتو

بسیاری از بازسازی های خانه در تورنتو شما را ملزم به درخواست مجوز ساختمان قبل از شروع کار می کنند. هر زمان که مجوز وجود داشته باشد، بازرسی توسط شهر در مراحل مختلف بازسازی الزامی خواهد بود. قوانین منطقه بندی باید در نظر گرفته شود – این قوانین معمولاً به ارتفاعات، عرض خانه و مساحت کف بازسازی مربوط می شود.

در مواردی که مجوز مورد نیاز است، باید نقشه‌هایی را به صورت حرفه‌ای برای ارسال توسط یک طراح ثبت‌شده با شماره شناسایی کد ساختمان (BCIN)، یک معمار واجد شرایط (OAA) یا یک مهندس واجد شرایط (PEO) ترسیم کنید.

مجوزهای دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید عبارتند از: مجوز لوله کشی، مجوز HVAC، مجوز برق، مجوز محوطه سازی و موارد دیگر. می توانید در وبلاگ ما درباره مجوزهای ساختمانی تورنتو بیشتر بدانید .

انجام تمام این کارهای اداری نیازی به پیچیده نیست. با استخدام یک شرکت نوسازی Design-Build، طراحان و پیمانکاران دارای مجوز آنها نقشه های شما را ترسیم می کنند و برای مجوزهای لازم درخواست می دهند. فرآیند طراحی-ساخت همچنین طراحان را در کار واقعی نوسازی به صورت انتها به انتها درگیر می کند، و اطمینان حاصل می کند که کار کاملاً طبق برنامه انجام می شود.

فصل های تورنتو: چه زمانی باید بازسازی کرد؟

آب و هوا در تورنتو می تواند بهترین زمان برای شروع بازسازی را تحت تاثیر قرار دهد. اگرچه گودبرداری و فونداسیون را می توان در هر زمانی از سال انجام داد، اما بهتر است از زمستان جلوگیری شود زیرا هزینه هایی مانند عایق کاری موقت و گاهی اوقات گرم کردن برای جلوگیری از یخ زدگی زمین یا بتن اضافه می کند. تعمیرکاران به سرعت برای ماه های گرمتر رزرو می کنند، بنابراین رزرو تا حد امکان زودتر توصیه می شود.

برای بازسازی خانه در تورنتو از طرف دیگر، بازسازی داخلی را می توان در هر زمانی از سال انجام داد.

اگر تصمیم دارید یک بازسازی زمستانی انجام دهید و در خانه زندگی نمی کنید، پیمانکار شما مطمئن می شود که لوله های شما یخ نمی زند.

ملاحظات صرفه جویی در دما و انرژی

اطمینان از مصرف انرژی خانه شما نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه قبض انرژی می شود، بلکه به محافظت از محیط زیست ما نیز کمک می کند. وب سایت شهر تورنتو انواع مشوق های مالی را برای پروژه های صرفه جویی در مصرف انرژی که می توانید برای آنها درخواست کنید فهرست می کند.

پروژه های صرفه جویی انرژی برای خانه عبارتند از:

  • تعویض یا نگهداری کوره / دیگ / آبگرمکن / تهویه مطبوع شما

  • تعمیر آب بندی درب ها/پنجره ها/نورگیرها

  • ارتقاء به لوازم برقی کارآمد

  • آب بندی هوا / عایق پیش نویس

  • جایگزینی سقف با سقف سبز/خنک

  • نصب پمپ حرارتی

  • تعویض عایق دیوار / زیر شیروانی

  • تغییر همه لامپ ها به مدل های کم مصرف

  • نصب ترموستات هوشمند

بازسازی/بازسازی خانه های قرن در تورنتو

خانه های هریتیج در تورنتو زیبا و سرمایه گذاری بزرگی هستند. با این حال، اگر در پنجاه سال گذشته به‌طور عمده به‌روزرسانی نشده باشند، آن وظایف به عهده شما خواهد بود.

برخی از پروژه های بالقوه ای که ممکن است مجبور شوید انجام دهید عبارتند از:

  • تعویض لوله های گالوانیزه و اتصال به فاضلاب

  • تعمیر فونداسیون

  • به روز رسانی سیستم برق خانه

  • تعمیر سقف

  • رسیدگی به هجوم ها

  • آب بندی در برابر اتلاف حرارت

راهنمای ما در مورد بازسازی خانه های قدیمی تورنتو را بخوانید .

پروژه های بازسازی داخلی تورنتو

گاراژها

خانه ها در شهرهای متراکم مانند تورنتو اغلب به گونه ای ساخته می شوند که فضای اشغال شده را به حداقل برسانند. متأسفانه، بسیاری از طراحان داخلی از فضا استفاده موثری نمی‌کنند و در نتیجه اتاق‌هایی کم‌کارآمد هستند.

بسیاری از صاحبان خانه در تورنتو حتی تصمیم گرفته اند گاراژ خود را به فضای زندگی تبدیل کنند تا بتوانند در جای دیگری پارک کنند. اگر تصمیم دارید این پروژه را شروع کنید، باید با یک متخصص واجد شرایط کار کنید تا مطمئن شوید که فضای جدید برای کدگذاری ساخته شده است و انرژی کارآمد است.

آشپزخانه

بازسازی آشپزخانه یکی از به موقع ترین و بالقوه گران ترین بازسازی های داخلی است. با این حال، ارزش و عملکردی که به خانه شما می‌افزاید، قابل انکار نیست. در کنار انتخاب مواد لوکس مانند سطوح جامد و گرانیت برای ایجاد کانترهای زیبا، باید موادی را نیز برای کابینت و سایر وسایلی انتخاب کنید که نگهداری آنها آسان باشد.

اطمینان از ارتقای لوازم خانگی خود به آخرین استاندارد در بهره وری انرژی، تضمین می کند که قبض های انرژی شما بیشتر از آنچه در زمستان های تورنتو دریافت می شود، نباشد.

حمام

هر اندازه حمام را می توان بازسازی کرد تا بزرگتر به نظر برسد و فضایی دلپذیر برای شستشو فراهم کند. افزودن یک آینه بزرگ یا قفسه بندی توکار ساختمان دو راه برای بزرگتر نشان دادن حمام کوچک است.

هنگام برنامه ریزی برای بازسازی حمام ، طراحی شما باید هم کاربردی و هم زیبایی باشد: انتخاب مناسب نور و کفپوش باعث ایجاد روحیه می شود، اما شما را از حوادث در امان نگه می دارد. برای زمستان های تورنتو، می توانید با اضافه کردن کف گرم یا قفسه حوله، تجملات را در نظر بگیرید. تمام پنجره‌ها و هواکش‌های خروجی باید به‌خوبی درزبندی شوند تا هنگام خروج از حمام سرد نباشند.

زیرزمین تورنتو

ما عاشق زیرزمین هایمان در تورنتو هستیم اما از سیل اجتناب ناپذیری که در محله های سراسر شهر رخ می دهد متنفریم. شهر تورنتو حتی یک بخش کامل از وب سایت خود را به منابع سیل زیرزمین اختصاص داده است . اگر زیرزمین شما مرتباً دچار سیل می شود، باید یک متخصص را برای ارزیابی فونداسیون و محوطه بیرونی از نظر مشکلات احتمالی نشت بیاورید.

اگر به فکر بازسازی یا تکمیل زیرزمین خود بودید ، ضد آب کردن زیرزمین شما بخشی از این فرآیند خواهد بود.

آیا زیرزمین شما ارتفاع سقف کافی برای یک فضای قابل سکونت ندارد؟ خبر خوب این است که می توانید برای افزایش ارتفاع ، کف زیرزمین خود را پایین بیاورید تا سر خود را نکوبید.

بازسازی کاندو تورنتو

بازسازی برای بسیاری از صاحبان آپارتمان در شهر تورنتو نیز در دسترس شماست! اولین قدم شما این است که با هیئت مدیره آپارتمان خود تماس بگیرید تا ببینید قوانین نوسازی آنها چگونه است – برای مثال، ممکن است از پیمانکاران بخواهند که صلاحیت های خاصی داشته باشند، استفاده از مواد خاص را محدود کنند، و به استانداردهای عایق صوتی خاصی نیاز داشته باشند. آنها همچنین باید قبل از اینکه بتوانید به جلو بروید، طرح شما را تأیید کنند.

بازسازی کاندو می تواند جان تازه ای به واحد شما بدهد و حتی کوچکترین فضاها را به حداکثر برساند. حتی اگر نمی توانید تغییرات ساختاری بزرگی ایجاد کنید، تعویض جزیره، سطوح، کابینت و روشنایی همگی کمک زیادی به ساخت کاندو شما می کند.

سایر راهنماهای بازسازی داخلی

ما راهنماهای دیگری داریم که می توانید برای اتاق ها و ویژگی های دیگر خانه خود بررسی کنید. حتما بخوانید:

  • چگونه یک پالت رنگ برای خانه خود انتخاب کنید

  • اتاق خواب رویاهای خود را بسازید

  • 4 عاملی که هنگام بازسازی اتاق نشیمن باید در نظر بگیرید

  • هنگام انتخاب راه پله به چه نکاتی توجه کنیم

  • 4 ایده بازسازی اتاق زیر شیروانی

پروژه های بیرونی

حیاط خلوت، عرشه و محوطه سازی

ما تورنتونی‌ها واقعاً می‌دانیم چگونه از فصل گرم کوتاه خود با مهمانی‌های حیاط خلوت و باربیکیو قدردانی کنیم. مهم است که مطمئن شوید حیاط خلوت شما شایسته مهمان است!

اطمینان از اینکه عرشه شما بعد از زمستان کانادا در وضعیت خوبی قرار دارد، یک مراسم بهاری است. عرشه های چوب نرم به مرور زمان در معرض پوسیدگی یا هجوم حشرات هستند. الوارهای تحت فشار، الوارهای کامپوزیت و چوب های سخت در برابر این عوامل مقاوم تر هستند، اما صرف نظر از این، عرشه شما نیاز به ارزیابی و نگهداری منظم دارد .

بسیاری از این خطرات در نتیجه ساخت و ساز ضعیف است که اجازه می دهد رطوبت در بخش های ساختاری پنهان عرشه به دام بیفتد. اگر قصد دارید یک عرشه جدید بسازید، مطمئن شوید که افراد حرفه ای با سابقه قوی استخدام می کنید!

حتی باریک‌ترین حیاط‌های تورنتو را می‌توان با یک عرشه کاربردی‌تر کرد. این پروژه حیاط خلوت پلکانی را که برای یک صاحب خانه در تورنتو تکمیل کردیم، بررسی کنید:

یا شاید می خواهید یک پاسیو سنگی بسازید؟ پیاده روها؟ نورپردازی یا سیستم صوتی جدید؟ وبلاگ ما را برای برخی از ایده های محوطه سازی و حیاط خلوت تورنتو بررسی کنید .

تعویض سایدینگ

اگر استانداردهای آتش نشانی کد ساختمان اجازه می دهد، ممکن است بخواهید مصالح جانبی خانه خود را تغییر دهید. اگر سایدینگ شما قدیمی و آسیب دیده است، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.

انواع مختلف سایدینگ سطوح مختلف نگهداری در مقابل ملاحظات هزینه را دارند و مواد مختلف نیز می توانند به شما در صرفه جویی در انرژی کمک کنند.

در راهنمای سایدینگ خانه ما بیشتر بیاموزید .

اضافات خانه

ساختن یک خانه اضافی یک پروژه پیچیده است، اما پروژه ای است که زندگی و ارزش خانه شما را افزایش می دهد. اگر فضایی در ملک خود دارید، می توانید اندازه اتاق های موجود را گسترش دهید یا به طور کلی اتاق های جدید ایجاد کنید. شما حتی می توانید سطح دیگری را به خانه خود اضافه کنید!

با یک پروژه بزرگ مانند این که اندازه خانه شما را تغییر می دهد، شما مشمول قوانین منطقه بندی تورنتو خواهید شد. همچنین باید برای مجوز اقامت کوچک تورنتو درخواست دهید . شرکت‌های نوسازی آیین‌نامه‌های منطقه‌بندی شما را ارزیابی می‌کنند، کل فرآیند برنامه‌ریزی را با شما همراهی می‌کنند و یک جدول زمانی برای مدت زمان پروژه ارائه می‌کنند.