You are currently viewing راهنمای نقاشی خانه به سبک مدرن

راهنمای نقاشی خانه به سبک مدرن

چگونه خانه را به سبک مدرن رنگ آمیزی و نقاشی کنیم ؟ از چه ابزاری برای نقاشی مدرن استفاده کنیم ؟ در ادامه این مطلب راهنمای کامل رنگ آمیزی به سبک مدرن را بررسی می کنیم.

امروز می خواهم نحوه انتخاب رنگ مدرن برای خانه خود را به شما آموزش دهم. بزرگترین مشکلی که می بینم مشتریانم در حال انجام آن هستند، فکر کردن بیش از حد به فرآیند است. پس بیایید آن را یک سینچ بسازیم!

بر اساس تجربه من، انتخاب هنری برای یک اتاق در خانه شما، زمانی که نیازی به این کار نیست، کار سختی است. بارها و بارها مردم را می بینم که با ایده قفل کردن یک قطعه فلج می شوند. این ایده وجود دارد که هنر باید معنایی داشته باشد. اما من با این قوانین طراحی نمی کنم. هنر نیازی به معنایی بیشتر از مبل شما ندارد. یا هر چیزی بیشتر از یک کوسن انجام می دهد.

هرگز نمی شنوید که مردم بگویند میز ناهارخوری آنها باید با آنها صحبت کند. یا اینکه وقتی میز کنار تخت مناسب را ببینند آن را می شناسند. بنابراین من همیشه از این ایده که هنر باید معنادار باشد، گیج شده بودم. برای من یک اتاق طراحی شده مجموعه ای از چندین قسمت است. هنر مهمتر از پرده، فرش، رنگ یا میز قهوه نیست.

من واقعاً از کاری که یک هنرمند در یک نقاشی انجام می دهد قدردانی می کنم. اما من همچنین از کاری که یک نجاری روی میز می گذارد قدردانی می کنم. بنابراین، صادقانه بگویم، انتخاب هنر هیچ تفاوتی با انتخاب هر چیز دیگری ندارد. شما اول اینجا شنیدید!

از طرف دیگر، من خانه هایی با آثار هنری روی دیوارها را پیدا می کنم که کار نمی کنند. و بنابراین در زیر می‌خواهم شما را از طریق مراحلی که می‌توانید برای یافتن قطعه عالی بردارید، راهنمایی کنم. قراره همه چیز رو روشن کنه

1. نحوه نقاشی خانه به سبک مدرن : ابتدا سبک

اولین چیزی که در نقاشی خانه به سبک مدرن باید به آن توجه کنید این است که چه سبکی در خانه خود دارید. شاید شما حتی ندانید سبک شما چیست. هرگز نترسید، زیرا من این پست را برای یافتن سبک طراحی داخلی شما نوشتم و لیستی از محبوب ترین ظاهرها را دارد. هنگامی که سبک خود را بدانید، نوع هنری که می خواهید به دنبال آن باشید را تعیین می کند.

تصور کنید، برای مثال، شما یک خانه در همپتونز مانند این خانه دارید که اخیراً برای مشتری کمبرول من جمع آوری کردم . سبک همپتون به طور خودکار یک پالت رنگ را دیکته می کند. می دانیم که هامپتون به طرز شگفت انگیزی سفید است، با رنگ های آبی، کمی خاکستری، گاهی سیاه و گاهی حتی لهجه های طلایی. نرم است، آرام است، پیچیده است. آوردن یک نقاشی قرمز روشن با تأثیر هنر خیابانی عجیب خواهد بود، درست است؟

همین امر در مورد طرح طراحی داخلی صنعتی نیز صدق می کند. شما آجری دارید، صندلی های فلزی دارید، بتونی دارید و شاید حتی مقداری سیاه روی دیوارها. بنابراین، به همان اندازه عجیب است که یک اثر هنری با گل های رز صورتی در یک قاب سفید ظاهر شود. این فقط با طرحی که شما در پیش گرفته اید مبارزه می کند.

بنابراین، همیشه ابتدا سبک فضای خود را ارزیابی کنید. این به شما کمک می کند تا هنر را برای خانه خود بسیار راحت تر انتخاب کنید. گاهی اوقات ممکن است هنری را ببینید که دوست دارید، اما در شنیدن خود خواهید فهمید که با سبک شما کار نمی کند. پس آرام آرام برگرد 😉

2. اکنون، تصمیم بگیرید که آیا می خواهید هنر نقطه کانونی باشد یا خیر

در نقاشی خانه به سبک مدرن هر اتاق نیاز به یک نقطه کانونی دارد. برای مثال، وقتی وارد اتاق نشیمن خود می شوید، اولین چیزی که متوجه می شوید چیست؟ این نقطه کانونی اتاق شماست. اکنون، گاهی اوقات همه نقاط کانونی خوب نیستند. ممکن است چشم شما درست به دریچه تهویه هوا روی دیوار برود. اگر اینطور است، باید نقطه کانونی را تغییر دهید.

اکنون، هنر می تواند یک نقطه کانونی شگفت انگیز باشد. فرش هم همینطور. یک نقطه کانونی معمولا یکی از این دو در یک منطقه زندگی است، اما همچنین می تواند نورپردازی خیره کننده ای باشد. شاید شما یک آویز به عنوان یک ویژگی در فضای خود داشته باشید. یا می تواند یک روکش لحاف در اتاق خواب شما باشد.

اخلاقیات داستان این است: اتاق شما باید فقط یک نقطه کانونی داشته باشد. بنابراین اگر از قبل یکی دارید، هنری را انتخاب کنید که کمتر تاثیرگذار باشد. اگر هنوز نقطه کانونی ندارید (و اتاق کمی مسطح یا خسته کننده به نظر می رسد) پس می دانید که می توانید هنری را برای خانه خود انتخاب کنید که از نظر بصری چشمگیرتر باشد.

اتفاقاً وقتی می گویم کمتر تحمیل کننده است، منظورم این نیست که هنر باید کوچک باشد. منظورم این است که روشن یا با طرح زیاد نخواهد بود. وقتی صحبت از هنر به میان می‌آید، اندازه واقعا مهم است، و این من را به نقطه بعدی من می‌رساند.

اتاق خواب مستر مدرن با طرح کاغذ دیواری خاکستری و روتختی سفید متریکون

3. سپس اندازه مناسب را مشخص کنید

صادقانه بگویم، بزرگترین مشکل هنری که وقتی وارد خانه می شوم، به مقیاس مربوط می شود. یک دیوار بزرگ با یک قطعه هنری کوچک روی آن وجود خواهد داشت. یا یک دیوار بزرگ با سه قاب کوچک که کیلومترها از هم فاصله دارند. من می‌دانم که هنرهای بزرگ‌تر طبیعتاً گران‌تر هستند، اما ارزش آن را دارد که فضای شما را از ظاهر نابسامان نجات دهید.

در واقع کمی دشوار است که به شما بگوییم دقیقاً چه اندازه هنری باید برای اتاق خود تهیه کنید بدون اینکه آن را ببینید. اگر می‌خواهید به گروه فیس‌بوک من بپیوندید ، می‌توانید در آنجا بپرسید و من می‌توانم به شما مشاوره بدهم (یا در زیر نظر بدهید). هرچند به ندرت پیش می آید که شخصی را با هنر روی دیواری ببینم که فکر می کنم خیلی بزرگ است. بسیار نادر. معمولاً بسیار کوچک است.

هنر باید صحبت کند و با مبلمان اطراف خود ارتباط برقرار کند. مثلا در نقاشی خانه به سبک مدرن :

  • هنر باید تقریباً تمام عرض تخت خواب شما را بپوشاند
  • همچنین باید تقریباً تمام عرض بوفه یا میز ناهارخوری شما را اجرا کند
  • اگر بالای جدول ورودی باشد، همان قوانین: تقریباً تمام طول را بپوشانید، اما هرگز بیشتر از آن
  • اگر در منطقه ای است که هیچ مبلمانی در زیر آن وجود ندارد، باید مقدار زیادی از آن دیوار را اشغال کند

به تصاویر این پست نگاه کنید که به شما نشان می دهد چگونه هنر از نظر اندازه فضا را اشغال می کند.

و قانون طلایی قبل از خرید: همیشه تخت، بوفه یا میز خود را قبل از خرید آثار هنری اندازه بگیرید. همیشه به یک فروشگاه مجهز به اندازه‌گیری‌ها بروید و تحت تأثیر قطعه اشتباه قرار نگیرید.

اتاق نشیمن رسمی با صندلی راحتی مخملی آبی و میز مرمری مستطیلی globrwest

4. تصمیم گیری در مورد یک قطعه بزرگ، یا دو قطعه کوچکتر

اغلب، در مکانی مانند بالای تخت، در این فکر می‌مانید که آیا یک اثر هنری بزرگ می‌خرید یا دو قطعه کوچکتر. در واقع مهم نیست، تا زمانی که دو اثر هنری همچنان تقریباً عرض تخته سر را در بر گیرند. مطمئن شوید که در هنگام آویزان کردن دو اثر هنری به 10 تا 20 سانتی متر فاصله بین آنها نیاز دارید.

این که یک اثر هنری بخرید یا دو اثر هنری نیز به آنچه در اتاق می گذرد بستگی دارد. به عنوان مثال، در یک اتاق نشیمن، با دو دیوار روبروی یکدیگر، من همیشه هنر را تغییر می دهم. بنابراین من یک اثر هنری بزرگ را روی یک دیوار و سپس دو اثر هنری کوچکتر را روی دیوار دیگر انجام می‌دادم. اگر یک اثر هنری به همان اندازه درست در مقابل یکدیگر انجام دهید، شبیه یک تصویر آینه ای عجیب به نظر می رسد.

می توانید این قانون را در بازی بالا در پروژه کامبرول من مشاهده کنید . توجه کنید که چگونه یک اثر هنری در دیوار سمت چپ وجود دارد، اما دو قطعه در سمت راست؟ تصور کنید که دو تکه باشد و دوباره دو تکه روی دیوار مقابل باشد. این فقط یک اشتباه به نظر می رسد.

همچنین می‌توانید یک شبکه هنری یا سه هنر روی برخی از دیوارها نیز انجام دهید. همه چیز در مورد این است که اندازه دیواری را که باید پر کنید، و سپس آن را با چیزی پر کنید. که چیزی می تواند یک تکه، دو تکه، چهار شبکه و غیره باشد.

ایده های دیوار اتاق خواب تاریک با دیوارهای خاکستری روشن از خانه نمایش متریکون

5. برای خرید هنر بوم یا هنر قاب؟

من خیلی درگیر این یکی نمی شوم. با این حال آنچه من خواهم گفت این است که هنر بوم بدون قاب می تواند آرام تر به نظر برسد. اکثر زنجیره‌های اقتصادی که آثار هنری بوم را بدون قاب می‌فروشند، آن را به این روش می‌فروشند، زیرا تولید آن بسیار ارزان است. و به همین دلیل، می تواند روی دیوارهای شما ارزان تر باشد.

استثنا از این قاعده، هنر اصیل است، جایی که یک هنرمند واقعی قلب و روح خود را روی یک بوم با کیفیت گذاشته است. شما می توانید تفاوت بین آن و چیزی را که یک زنجیره بودجه به قیمت 15 دلار می فروشد، تشخیص دهید. من عاشق حمایت از هنرمندان محلی هستم که کارهای شگفت انگیزی انجام می دهند، بنابراین اگر این کار را انجام می دهید، این پست را در مورد هنرمندان شگفت انگیز انتزاعی محلی بررسی کنید .

هنر بوم قاب شده می تواند کمی مجلل تر به نظر برسد. من تمایل دارم این را در بسیاری از خانه های مشتری خود قرار دهم. داشتن یک قاب سیاه در اطراف یک اثر هنری بوم اغلب به آن کمی بیشتر در یک فضا می دهد. و سپس هنر قاب شده پشت یک صفحه شیشه ای می تواند بالاترین کیفیت را داشته باشد. البته بسته به اینکه چه هنری درونش می نشیند.

هشدار در مورد هنر شیشه ای : وقتی صحبت از هنر پشت شیشه می شود به نور وارد اتاق فکر کنید. اغلب، اگر در اتاقی هستید که پر از نور است، تابش خیره کننده روی شیشه می تواند آنقدر زیاد باشد که به سختی آنچه را پشت آن است ببینید. و به این ترتیب شما تمام هدف آویزان کردن یک قطعه هنری گور بر روی دیوارهای خود را شکست می دهید.

6. در نهایت، قطعه ای را که دوست دارید شکار کنید

اکنون باید ایده خوبی در مورد نحوه انتخاب هنر برای خانه خود داشته باشید. شما سبک خانه خود را مشخص کرده اید. شما می دانید که آیا می خواهید هنر یک نقطه کانونی باشد یا خیر. شما سایز بندی خود را مرتب کرده اید. و شما در سراسر پیکربندی هستید. آخرین قطعه از پازل این است که هنری را بیابید که تمام آن جعبه ها را مشخص کند و چیزی است که واقعاً دوست دارید.

اما واقعاً در طرز فکر عشق گیر نکنید. شما می توانید آن را دوست داشته باشید. لازم نیست که برای آن سر به پا شوید. این در واقع به این است که چگونه اتاق به عنوان یک کل به نظر می رسد، و هنر یک تکه از این پازل است.

اگر تمام دستورالعمل‌های بالا را دنبال کنید، مطمئن هستم که می‌دانید وقتی در فروشگاه هستید چگونه برای خانه خود بخرید. یا حتی آنلاین. خنده دار است که فکر کنیم خود طراحی تقریباً کم اهمیت ترین بخش برای درست کردن است، اما این حقیقت دارد. همه آن عوامل دیگر بسیار مهم هستند، سپس شما در نهایت طراحی را در آخرین مرحله مسابقه پایین می آورید!

سوالات خرید هنر خود را در زیر به من سر بزنید

اگر سؤال دیگری در مورد نحوه خرید آثار هنری برای خانه خود دارید، در زیر نظر دهید.

اگر می‌خواهید همه توصیه‌های تزئینی من هر هفته به صندوق پستی شما ارسال شود، برای دریافت خبرنامه سه‌شنبه‌ام اینجا را کلیک کنید . همه مقالاتی را به شما نشان می دهد که پلتفرم های رسانه های اجتماعی مزاحم مانع دیدن شما می شوند!

چگونه رنگ مناسبی برای رنگ خانه خود انتخاب کنیم؟ نقاشی خانه به سبک مدرن

نکته 1: مبلمان و دکوراسیون خود را قبل از انتخاب رنگ دیوار داخلی انتخاب کنید

معمول است که می خواهید ابتدا کارهای بزرگ را انجام دهید، اما مهم است که تجزیه و تحلیل کنید که کدام روش آسان است و بهترین نتایج را به همراه دارد.

برای شروع آسان تر است ابتدا مبلمان و دکورها را قرار دهید و سپس رنگ دیوار را بر اساس آن انتخاب کنید.

نکته 2: با کمی تحقیق در مورد بهترین رنگ ها و طرح های دیوار داخلی شروع کنید

رنگ های دیواری مرسوم کدامند ؟ چه ترکیب رنگی مناسب فضای داخلی من است ؟ اینها برخی از سوالات اساسی هستند که باید از خود بپرسید.

همیشه خوب است که قبل از شروع فرآیند کاوش کنید. می‌توانید در مورد گزینه‌های رنگ‌های مختلف که روند رواج دارند مطالعه کنید تا یک ایده اولیه به دست آورید.

نکته 3: رنگ رنگ دیوار را خنثی و متعادل نگه دارید

درک کنید که می خواهید تمرکز در یک اتاق کجا باشد. اگر می‌خواهید حداکثر تمرکز روی دیوارها باشد، می‌توانید از رنگ‌های تند و پر جنب و جوش استفاده کنید.

اگر می خواهید توجه در دکوراسیون اتاق پخش شود، به سراغ رنگ های ملایم و خنثی با طرح های مینیمال بروید.

نکته 4: قبل از خرید رنگ از تستر استفاده کنید

رنگ های تستر را در چند رنگ/سایه بخرید و یک منطقه بزرگ را روی چند دیوار مختلف رنگ کنید و ببینید چگونه نور در ساعات مختلف روز به آن برخورد می کند.

با انجام این کار، می توانید بهترین ایده های رنگ آمیزی دیوار داخلی  را برای خانه خود به دست آورید که در تمام اوقات روز برای اتاق زیبا به نظر می رسد.

نکته 5: رنگ رنگ خود را با مبلمان و پارچه تست کنید

جدای از آزمایش رنگ روی دیوارها ، آنها را در برابر مبلمان و سایر عناصر موجود در فضا آزمایش کنید.

یک تخته پوستر کوچک را رنگ کنید و آن را در مقابل مبلمان و پارچه ها نگه دارید تا در مورد میزان هماهنگی آنها با یکدیگر ایده بگیرید.

نکته 6: نوع مناسب شین را انتخاب کنید

درخشندگی در رنگ ها ایرادات را برجسته می کند، بنابراین اگر می خواهید عیوب را بپوشانید، تا حد امکان از براقیت کمتری استفاده کنید. شین انواع مختلفی دارد: مینای مسطح، مینای صاف، مینای پوسته تخم مرغ، مینای ساتن، مینای نیمه براق، مینای براق. هر شین ویژگی متفاوتی دارد و از این رو قبل از انتخاب باید آزمایش مناسبی انجام شود.

نکته 7: نحوه عملکرد ته رنگ ها را بدانید

تیره ترین رنگ را روی نوار روی قسمت کوچکی از دیوار تست کنید تا در نهایت ته رنگ بسیار تیره رنگ مورد نظرتان را دریافت نکنید.

تفاوت بین ته رنگ گرم و سرد را درک کنید. قبل از اینکه یکی را انتخاب کنید، تأثیر ته رنگ را بر کل نمای داخلی خود تجزیه و تحلیل کنید.

نکته 8: تم رنگی ثابتی داشته باشید

آزمایش با رنگ های مختلف خوب است، اما به یاد داشته باشید که هر فضای خانه شما باید به یکدیگر متصل شود.

یکپارچگی در تم رنگ اصلی برای دکوراسیون داخلی خود داشته باشید. بهترین رنگ های رنگ دیوار داخلی را انتخاب کنید که مکمل هر جنبه از فضای داخلی شما باشد. 

نکته 9: از قانون سه رنگ پیروی کنید

پالت خود را فقط به سه رنگ محدود کنید. این یک استراتژی ایده آل در هر فضایی است. برای رنگ های روشن، متوسط ​​و تیره می توانید نسبت 6:3:2 را انتخاب کنید. این تکنیک به ارائه یک روکش یکنواخت کمک می کند.

نکته 10: از پالت رنگ استفاده کنید

چرخه رنگ به چیدمان رنگ ها بر اساس سایه آنها در پالت رنگ اشاره دارد . می توانید متوجه شوید که رنگ قرمز به تدریج به سایه های قرمز مانند صورتی و نارنجی تغییر می کند.

همین امر در مورد چیدمان رنگ های دیگر نیز صدق می کند. بهترین انتخاب برای  رنگ ها و طرح های رنگ دیوار داخلی این است که از چرخه رنگ در ترکیب رنگ های خود پیروی کنید .