You are currently viewing بهترین روش برای بازسازی یا نوسازی خانه و ساختمان

بهترین روش برای بازسازی یا نوسازی خانه و ساختمان

بازسازی و نوسازی یک خانه هم هیجان انگیز و هم مفید است، اما بدون چالش نیست. راهنمای ما اینجاست تا اطمینان حاصل شود که پروژه نوسازی شما به خوبی اجرا می شود

مزیت های زیادی برای بازسازی و نوسازی خانه وجود دارد، برخلاف خرید یک ملک جدید یا خود ساختمان. شاید مزیت اصلی بازسازی یک خانه پتانسیل هیجان انگیزی باشد که برای کشف همه نوع ویژگی های اصلی جذاب ارائه می دهد، و به دنبال آن این واقعیت است که یک پروژه بازسازی می تواند، اگر با استاندارد خوب انجام شود، خانه ای را به نمایش بگذارد که چشمگیر باشد. بالا بردن ارزش

در مقابل، برخی از نقاط ضعف نیز وجود دارد. برای یک چیز، فرصت‌های نوسازی همیشه به راحتی به دست نمی‌آیند – خریداران اغلب فریاد می‌زنند تا آنها را خریداری کنند و به طور مرتب مایلند برای یک «بوم خالی» حق بیمه بپردازند.

همچنین خطر خرید یک گودال پولی وجود دارد که منجر به تخلیه وجوه شما و ایجاد استرس بی مورد می شود – اگرچه اگر بدانید که باید مراقب چه چیزی باشید، این امر قابل اجتناب است.

و این دقیقاً همان چیزی است که راهنمای نوسازی خانه برای آن ارائه شده است – تا شما را با دانش مناسب برای اطمینان از نتایج پروژه شما در خانه رویایی شما مسلح کند.

در اینجا، ما مراحل بازسازی و نوسازی را به مراحل ساده تقسیم کرده ایم، از نحوه حذف هرگونه خطر از خرید خود با بررسی های صحیح تا نحوه برخورد با هر گونه مسائل غیرمنتظره و گران قیمت.

بازسازی و نوسازی خانه

اگرچه هیچ دو پروژه بازسازی یکسان نیستند، اما معمولاً وظایف و الزامات خاصی وجود دارد که بسیاری از آنها مشترک هستند. ترتیب کلی در حال اجرا اکثر پروژه های نوسازی شبیه به این است:

  • یک پروژه پیدا کنید
  • پتانسیل پروژه را ارزیابی کنید
  • یک برنامه بودجه بندی کامل تهیه کنید
  • انجام نظرسنجی
  • بیمه نوسازی و در صورت لزوم گارانتی بگیرید
  • بررسی کنید که آیا واجد شرایط دریافت کمک هزینه هستید یا خیر
  • یک معمار پیدا کنید
  • برای مجوز برنامه ریزی اقدام کنید
  • سازنده پیدا کن
  • به کنترل ساختمان اطلاع دهید
  • سازماندهی حذف زباله
  • مشکلات دسترسی را برطرف کنید و زهکشی های موجود را ارزیابی کنید
  • به اقداماتی برای بهبود بهره وری انرژی نگاه کنید
  • ساختمان را در برابر آب و هوا نگه دارید
  • محافظت و تعمیر ویژگی های اصلی
  • لوله کشی و برق را به روز کنید
  • ایجاد تغییرات ساختاری داخلی
  • تعمیر اول کار می کند
  • گچ کاری
  • کارهای تعمیر دوم
  • به روز رسانی های خارجی (به احتمال زیاد این به هر حال در طول کار داخلی در حال انجام است)
  • لیست دکوراسیون و گیر دادن

1. یک پروژه نوسازی پیدا کنید

فرآیند واقعی یافتن و خرید خانه برای بازسازی اغلب یکی از سخت ترین بخش های بازسازی خانه است. املاکی که نیاز به مدرنیزه شدن دارند همیشه تقاضای زیادی دارند و در نتیجه غیرمعمول نیست که مردم برای شکست دادن رقبا بیش از ارزش یک خانه هزینه کنند و حتی قبل از شروع به کار به هزینه های بازسازی خانه شما اضافه می کنند  .

خریداران نقدی نسبت به کسانی که به وام مسکن معمولی یا وام مسکن نوسازی تکیه می کنند موفق تر هستند ، زیرا دریافت رهن ملک به ارزیابی مستقل بستگی دارد تا اطمینان حاصل شود که خانه به اندازه پیشنهاد پذیرفته شده شما ارزش دارد.

علیرغم فروش سریع املاک، مهم است که در هیچ کاری عجله نکنید – برای کشف هر گونه مشکلی که می تواند بودجه شما را از بین ببرد، باید بررسی هایی انجام شود.

خوشبختانه شما مجبور نیستید کور بخرید و حتی قبل از اینکه پروژه بازسازی را خریداری کنید، می توان از وضعیت یک خانه ایده خوبی داشت.

املاکی که نیاز به بازسازی و نوسازی دارند اغلب در حراجی یا با استفاده از سیستم پیشنهادی مهر و موم شده از بهترین و نهایی پیشنهادات فروخته می شوند. با نحوه کار این سیستم ها در مراحل اولیه آشنا شوید تا به شما کمک کند تا بهترین شانس را برای ایمن سازی ملک نوسازی با قیمت عالی داشته باشید.

2. یک چک لیست پروژه نوسازی تهیه کنید

نوسازی یا بازسازی؟

بازسازی بیشتر شبیه ترمیم است – بازگرداندن چیزی به حالت اولیه خود، برای تجدید قوا و طراوت.

بازسازی اساسا به تغییر یک ساختمان، شاید از طریق تغییر طرح یا گسترش آن اشاره دارد.

قرار نیست همه پروژه‌های نوسازی برای شما مناسب باشند – برخی از آنها به عنوان یک تعهد مالی بیش از حد عمل می‌کنند در حالی که برخی دیگر شامل کار بیش از حد هستند.

هنگام ارزیابی یک خانه برای بازسازی و نوسازی ، درک پتانسیل آن مهم است – و اینجاست که چک لیست نوسازی می تواند مفید باشد. هنگام مشاهده یک خانه، سوالات زیر را بپرسید:

  • آیا فضایی برای گسترش وجود دارد، خواه این یک پسوند عقب باشد یا جانبی، یا تبدیل یک انبار، زیرزمین یا گاراژ؟
  • به خانه های همسایه نگاه کنید. آیا آنها در گرفتن مجوز برنامه ریزی برای بازسازی های مشابه آنچه شما در ذهن دارید موفق بوده اند؟
  • آیا خانه در مکان مناسب برای شما قرار دارد؟
  • چه مقدار از کار ساختاری در مقابل تزئینی خواهد بود؟
  • سقف قیمت خانه ها در این منطقه چقدر است؟ آیا بازسازی شما ارزش ملک را افزایش می دهد؟
  • آیا میثاق ها یا محدودیت های برنامه ریزی وجود دارد که از تمدیدها یا تغییرات برنامه ریزی شده شما جلوگیری کند؟
  • از یک سازنده یا معمار بخواهید که نگاهی به ملک بیاندازد و نظر حرفه ای آنها را جویا شود.

خانه ویکتوریایی با پسوند شیشه ای یک طبقه معاصر

این خانه زیبای ویکتوریایی در کل بازسازی شده است. بازسازی با افزودن یک پسوند شیشه ای معاصر قابل توجه امکان پذیر شده است که اکنون فضای نشیمن آشپزخانه با پلان باز را در خود جای داده است.   (اعتبار تصویر: سیمون مکسول)

3. یک برنامه بودجه جامع تهیه کنید

اگر قصد بازسازی و نوسازی با بودجه دارید ، این مرحله واقعاً مهم است. قبل از خرید ملک برای بازسازی، باید توجه داشته باشید که به غیر از هزینه های معمول بازسازی خانه، برخی هزینه های اضافی نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از جمله:

  • هزینه های اتصال مجدد:  ممکن است نیاز به اتصال یا وصل مجدد منبع آب باشد. اگر یکی بود ممکن است قطع شده باشد. اگر قصد اقامت در محل را دارید، برای ابزارهای برقی یا زندگی روزمره نیز به برق نیاز خواهید داشت.
  • هزینه های ارزش گذاری
  • مالیات شورا
  • هزینه های حرفه ای:  شامل مجوز برنامه ریزی و تصویب مقررات ساختمانی، انواع بررسی ها، گزارش های مهندس سازه و هر گونه هزینه حرفه ای دیگر (به عنوان مثال بررسی درختان) در بودجه شما.
  • صندوق اضطراری:  مطمئن شوید که مقداری پول نقد اضافی برای مقابله با هر اتفاق غیرمنتظره ای در اختیار دارید (و هنگام بازسازی خانه، کاملاً قابل انتظار است)
  • هزینه های حقوقی:  انتظار پرداخت 500 تا 2000 پوند برای یک وکیل یا حمل و نقل از طرف شما

بازسازی خانه در حال انجام است که دیوارها را خراب می کند

هزینه های پنهانی وجود دارد که باید در هنگام خرید ملک نوسازی در نظر بگیرید که به کل هزینه های شما در پروژه می افزاید.  (اعتبار تصویر: آینده)

4. دریابید که به کدام نظرسنجی برای بازسازی و نوسازی نیاز دارید

بررسی صحیح ساختمان اطمینان حاصل می کند که هر گونه مشکل احتمالی زودهنگام مشخص می شود. در واقع، در صورت رضایت صاحب خانه، می توان حتی قبل از ارائه پیشنهاد در مورد ملک، یک نظرسنجی ترتیب داد، اما معمولاً پس از پذیرش پیشنهاد انجام می شود.

بررسی ساختمان باید هر زمینه‌ای را که مورد نگرانی است برجسته کند و به شما ایده‌ای درباره تعمیرات اساسی که مورد نیاز خواهد بود و هزینه آن‌ها ارائه دهد. شما می‌توانید از گزارش برای تصمیم‌گیری در مورد ادامه معامله یا اینکه ممکن است بر اساس یافته‌ها بتوانید پول ملک را مبادله کنید، استفاده کنید.

یک نقشه بردار مجاز در صورت مشکوک شدن یا تشخیص موارد زیر، تحقیقات بیشتری را توصیه می کند:

  • هجوم
  • فرونشست یا بالا رفتن
  • مرطوب
  • مشکلات زهکشی

گزارش ساختمان باید روش های ساخت و ساز مورد استفاده در خانه را نشان دهد (گاهی اوقات اگر خانه در طول سال ها تمدید شده باشد، این روش ها متفاوت است). سپس می توان از این اطلاعات در حین بازسازی و نوسازی خانه استفاده کرد تا مواد و تکنیک های جدید مورد استفاده مناسب باشد.

به یاد داشته باشید که اکثر مسائل ساختاری راه حلی خواهند داشت. در حالی که اینها ممکن است به این معنی باشد که باید بودجه خود را افزایش دهید، یافتن آنها در مراحل اولیه به شما امکان می دهد برنامه ریزی بهتری برای این کار داشته باشید.

همچنین باید در نظر داشته باشید که برخی از مشکلات ساختاری، مانند فرونشست، می تواند گزینه های بیمه شما و همچنین ارزش فروش مجدد نهایی آن را تحت تاثیر قرار دهد.

خانه سه طبقه ویکتوریایی تراس دار

انجام یک نظرسنجی و تماس با خدمات یک مهندس سازه باید به شما ایده روشنی از نوع کاری که احتمالاً هنگام بازسازی و نوسازی خانه با آن روبه رو می شوید، بدهد. (اعتبار تصویر: راشل اسمیت)
آیا باید خانه ای با فرونشست بخرم؟

فقط به این دلیل که خانه ای که دوست دارید فروکش کرده است، ممکن است نیازی به دور شدن نداشته باشید.

سعی کنید هر گونه مشکل ساختاری در مورد ملک را در اولین فرصت ممکن در پروژه شناسایی کنید – نه تنها خطرناک هستند، بلکه می توانند باعث آسیب بیشتر شوند. نشست، زیرسازی یا شمع کاری روی پایه های موجود می تواند نگرانی خاصی باشد. اگر گسترش جانبی در دیوارها و سقف اتفاق افتاده باشد، ممکن است به اتصالات فولادی نیاز باشد. در برخی موارد، قرار دادن پایه های فولادی، تیرها یا داربست از فروپاشی بیشتر جلوگیری می کند.

بررسی ساختمان اندازه گیری شده، ترسیم مقیاس دقیقی از طرح ساختمان موجود را به شما می دهد. اینها اغلب هنگام قرار دادن یک برنامه مجوز برنامه ریزی برای مواردی مانند یک برنامه افزودنی مورد نیاز است.

همچنین در مورد بررسی زهکشی فکر کنید – این کار باعث ایجاد آرامش در سیستم تخلیه ملک می شود و نسبتاً ارزان است، به خصوص در مقایسه با هزینه رفع مشکلات زهکشی که پس از خرید ملک ناشناخته مانده است.

می‌توانید از طریق مؤسسه سلطنتی نقشه‌برداران خبره، نقشه‌بردار پیدا کنید  .

5. بیمه نوسازی را خارج کنید

هنگامی که قراردادهای یک پروژه نوسازی را مبادله می کنید، مسئول سایت می شوید و بنابراین باید بیمه مناسبی داشته باشید. بیمه نوسازی ملک شما را در حین انجام کار ساختمانی پوشش می دهد و گاهی اوقات به عنوان بیمه کار ساختمان، بیمه نوسازی ساختمان و بیمه بازسازی خانه نیز شناخته می شود.

اگر برای تامین مالی پروژه وام مسکن می گیرید، وام دهنده شما ممکن است بدون ضمانت و گواهی بیمه شما پولی را آزاد نکند و اگر مشکلاتی مانند سیل، سرقت یا آتش سوزی در ملک را تجربه کنید، با این حال، این امر باعث می شود بر اساس بیمه استاندارد خانه باشد. اگر هنگام انجام تعمیرات اساسی به بیمه گر خود اطلاع ندهید، ممکن است بیمه نامه استاندارد شما باطل شود.

هنگام بازسازی و نوسازی خانه، بیمه باید شامل مسئولیت عمومی و کارفرما، پوشش مصالح و آثار ساختمانی، کارخانه، ابزارآلات، ساختمان های موقت، سازه موجود، پوشش حوادث شخصی و هزینه های قانونی باشد. هزینه های معمول بسته به پروژه از 500 تا 1500 پوند متغیر است.

( بیشتر : برای محافظت از پروژه نوسازی خود اکنون یک قیمت دریافت کنید )

اتاق نشیمن صورتی در خانه دوره با ویژگی های اصلی مانند قالب گیری و سقف رز

بازسازی یک خانه می تواند منجر به برخی از زیباترین خانه ها شود – با این حال برای جلوگیری از تاخیرهای پرهزینه، گرفتن بیمه صحیح حیاتی است.  (اعتبار تصویر: Simon Maxwell & Joe Traylen Photography)

6. تصمیم بگیرید که آیا به گارانتی خانه نیاز دارید یا خیر

در حالی که گارانتی خانه همیشه در هنگام بازسازی خانه الزامی نیست، اما می تواند ایده خوبی باشد.

گارانتی اساساً سیاستی است که خانه شما را در برابر نقص در طراحی، مواد یا کیفیت ساخت پوشش می دهد – همچنین هر گونه مشکلی را که در نتیجه این نقص ها رخ می دهد پوشش می دهد. آنها معمولاً حدود 10 سال دوام می آورند.

اگر علاقه مند به دریافت ضمانت نامه برای پروژه خود هستید، زودتر آن را دریافت کنید زیرا احتمال دارد که با پیشرفت پروژه خود، حق بیمه افزایش یابد.

7. بپرسید که آیا واجد شرایط دریافت کمک هزینه نوسازی هستید یا خیر

هنگام سازماندهی بودجه برای بازسازی و نوسازی خود، بررسی اینکه آیا شما واجد شرایط دریافت کمک هزینه ای هستید که ممکن است برای کار بازسازی خانه ای که انجام می دهید اعمال شود، (به معنای واقعی کلمه) به صرفه است. قبل از شروع کار باید برای کمک هزینه اقدام کنید. با شورای محلی خود و همچنین در سطح ملی از دولت مرکزی از طریق میراث ملی تماس بگیرید.

وقتی صحبت از امتیازات مالیات بر ارزش افزوده می شود، ممکن است برای ساختمان های مسکونی که برای دو یا چند سال خالی بوده اند، نرخ های کاهش یافته ارائه شود. در اطلاعیه مالیات بر ارزش افزوده 708 می توانید اطلاعات بیشتری در این زمینه پیدا کنید  .

8. یک معمار پیدا کنید

هنگامی که پروژه نوسازی خود را ایمن کردید و وضعیت ساختاری آن را ارزیابی کردید، وظیفه بعدی در لیست شما ایجاد طرحی برای خانه جدید و هر گونه الحاقیه ای است که ممکن است برنامه ریزی کرده باشید. بسیاری از افرادی که یک خانه را بازسازی می کنند، طراحی یک خانه موجود را دشوارتر از شروع از ابتدا می دانند.

همیشه نیازی به استخدام یک معمار یا طراح نیست و بدیهی است که ممکن است ایده های عالی برای بازسازی خانه خود داشته باشید – به علاوه با ارائه طرح خود در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.

با این حال، پروژه های توسعه و پروژه های بازسازی و نوسازی در مقیاس بزرگتر، و همچنین پروژه های در مناطق حساس یا ساختمان های فهرست شده، تقریبا همیشه نیاز به مشاوره حرفه ای دارند.

گزینه های شما هنگام انتخاب یک طراح حرفه ای شامل یک  معمار ، طراح معماری، طراح خانه یا حتی یک مهندس سازه است که می تواند راه حل های خوبی برای مشکلات خاص ارائه دهد.

یک طراح حرفه‌ای می‌تواند با شما در مورد فرآیند مجوز برنامه‌ریزی صحبت کند، طرح‌هایی را بر اساس مختصر شما تولید کند، در مورد اینکه چه چیزی توسط برنامه‌ریزان محلی به‌خوبی دیده می‌شود یا خیر (ممکن است برخی از آثار ممکن است تحت توسعه مجاز قرار بگیرند) توصیه می‌کند و به شما پیشنهاد می‌دهد. ایده خوبی است که بودجه شما تا چه اندازه کشیده می شود.

هنگامی که طرحی را دارید که از آن راضی هستید و مورد تأیید قرار گرفته است، باید یک برنامه زمانبندی از کارها ایجاد کنید تا اطمینان حاصل کنید که بهبودها را به روشی منطقی انجام می دهید تا اختلال و تکرار را به حداقل برسانید.

بیشتر بخوانید : نوسازی خانه های فرسوده

آشپزخانه معاصر براق سفید در تبدیل با تیرهای سقفی

یک معمار همیشه برای هر بازسازی خانه ضروری نیست، اما یک طراح حرفه ای می تواند در کمک به حداکثر استفاده از یک ملک قدیمی حیاتی باشد. صاحبان این کلبه بازسازی و توسعه را خودشان طراحی کردند.  (اعتبار تصویر: جرمی فیلیپس) 

9. مجوز برنامه ریزی امن

همه پروژه‌های بازسازی و نوسازی خانه به مجوز برنامه‌ریزی نیاز ندارند، اما چندین بررسی رضایت وجود دارد که باید قبل از شروع کار در خانه خود در نظر داشته باشید، از جمله:

  • مجوز برنامه ریزی
  • تصویب مقررات ساختمانی
  • مجوز ساختمان فهرست شده

برای جلوگیری از تاخیر، همیشه برنامه کاری خود را با پروژه هایی شروع کنید که  نیازی به موافقت برنامه ریزی ندارند .

خانه ویکتوریایی با پسوند یک طبقه جدید

هنگام بازسازی و نوسازی خانه بدون درخواست مجوز برنامه ریزی، کارهای زیادی می توانید انجام دهید. بسیاری از برنامه های افزودنی یا تغییرات کوچک تحت حقوق توسعه مجاز قرار می گیرند . اگر شک دارید با بخش برنامه ریزی محلی خود بررسی کنید. (اعتبار تصویر: فریزر مار)
به مرکز برنامه ریزی بپیوندید

به مرکز برنامه ریزی بپیوندید

مرکز برنامه ریزی  یک منبع آنلاین جدید است که به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه با قوانین برنامه ریزی پیچیده کنار بیایید. برای دسترسی به راهنماهای آسان خوان که اطلاعات کلیدی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما در حفظ مجوز برنامه ریزی کمک کند، امروز بپیوندید.

اگر در حال گسترش یا تغییر خط سقف هستید، ممکن است به مجوز برنامه ریزی نیاز داشته باشید و اگر در یک ملک ذکر شده یا در یک منطقه تعیین شده زندگی می کنید، تقریباً مطمئناً قبل از انجام هر کاری به رضایت نیاز خواهید داشت. قبل از شروع هر کاری با بخش برنامه ریزی محلی خود مشورت کنید.

به یاد داشته باشید، حتی مشاغلی که نیاز به تأیید مقررات ساختمانی دارند، می توانند پس از اخطار 24 ساعته مبنی بر تمایل به رعایت، به بخش کنترل ساختمان مقامات محلی شروع شوند.

اگر در نزدیکی مرز بازسازی خانه خود می سازید، باید بررسی کنید که آیا این کار تحت تأثیر  قانون دیوار حزب است یا خیر . همچنین عاقلانه است که از وکیل خود بخواهید اسناد مالکیت یا اجاره شما را بررسی کند – ممکن است محدودیت هایی در رابطه با توسعه ملک وجود داشته باشد.

اتاق نشیمن دنج در خانه مزرعه با کف سنگ فرش و آتش روباز و مبل سبز

بسته به کارهایی که انجام می دهید، ممکن است به مجوز برنامه ریزی نیاز داشته باشید – و اگر خانه در فهرست یا در منطقه حفاظت شده باشد، حتی برای تغییرات داخلی به مجوز نیاز خواهید داشت. با بخش برنامه ریزی محلی خود تماس بگیرید. (اعتبار تصویر: جرمی فیلیپس)
نکته بالا

صرف چند ماه زندگی در یک خانه یا گذراندن وقت در یک خانه واقعاً به صرفه است. این به شما این امکان را می‌دهد که ببینید نور طبیعی کجا و چه زمانی وارد خانه می‌شود، چه پیکربندی‌های چیدمان کار می‌کنند و به شما اجازه می‌دهد تا ایده‌ای در مورد اینکه چگونه خانه می‌تواند برای سبک زندگی شما به بهترین نحو کار کند، ایجاد کنید.

10. یک سازنده پیدا کنید

اگر از یک معمار استفاده می کنید، ممکن است متوجه شوید که آنها سازندگانی دارند که به طور مرتب با آنها کار می کنند و می توانند آنها را توصیه کنند.

در غیر این صورت، باید یک سازنده پیدا کنید تا کار بازسازی و نوسازی را برای شما انجام دهد (مگر اینکه قصد دارید همه کارها را بر اساس DIY انجام دهید.)

توصیه‌های مورد اعتماد بهترین راه برای ردیابی تاجران قابل اعتماد هستند و شما باید همیشه سعی کنید از سازندگانی استفاده کنید که کارهایی در نوع و مقیاس مشابه با کسانی که قصد دارید انجام داده‌اند. قبل از تصمیم گیری نهایی حداقل سه نقل قول دریافت کنید.

11. به کنترل ساختمان اطلاع دهید

تمام کارهای جدید باید با مقررات ساختمان مطابقت داشته باشد . از ژانویه 2006، برنامه های مقررات ساختمانی جدید برای الحاقات باید شامل پیشنهادهایی برای ارتقاء عملکرد حرارتی بخش موجود خانه باشد.

کلبه کاهگلی زیبا با آجر و نیم چوب

حتی در مواردی که مجوز برنامه ریزی لازم نیست، مقررات ساختمان همچنان باید رعایت شود.  (اعتبار تصویر: گتی ایماژ)

12. یک برنامه زمانی از کارها تهیه کنید

هیچ پروژه نوسازی بدون برنامه زمانبندی کارها نباید آغاز شود. این پروژه را در مسیر خود نگه می دارد و اطمینان حاصل می کند که شما و معاملاتی که بعداً برای کار روی پروژه وارد می کنید، ترتیب انجام کار را می دانید. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید مرحله اول در فرآیند بازسازی را آغاز کنیم.

یک برنامه مختصر و واضح از کارها، تک تک کارهایی را که هنگام بازسازی و نوسازی خانه مورد نیاز است، فهرست می‌کند، که به ترتیب درست برای کارآمدترین فرآیند چیده شده‌اند. همچنین در حالت ایده آل باید شامل این باشد که چه کسی باید چه کاری انجام دهد و چقدر هزینه دارد.

در اینجا یک برنامه معمولی از آثار است. البته بسته به ماهیت پروژه این مقدار متفاوت خواهد بود. طراح یا سازنده خانه شما می تواند به شما مشاوره دهد.

  • ارزیابی وضعیت فعلی
  • پوسیدگی بیشتر را متوقف کنید
  • کمک های مالی / امتیازات مالیاتی
  • رضایت های قانونی
  • پایداری سازه
  • کار تخریب
  • مقابله با نم
  • زهکشی ها
  • دسترسی به سایت
  • کارهای ساختمانی عمده
  • مقاوم در برابر هوا
  • خارجی
  • کارهای خارجی
  • اول اصلاح
  • گچ کاری
  • خشک شدن
  • کفپوش ثابت
  • اصلاح دوم
  • تزئین
  • تمیز کردن نهایی
  • حرکت کنید
  • گیر کردن

13. سازماندهی حذف زباله

اگر بخش هایی از خانه را جدا می کنید، باید در مورد  کار تخریب فکر کنید .

زباله ها را می توان در پرش ها حذف کرد. افراد خصوصی می توانند از شر اکثر زباله ها به طور رایگان در راهنمایی های مقامات محلی خلاص شوند، اگرچه  آزبست  باید جداگانه مورد بررسی قرار گیرد.

بازسازی و نوسازی خانه اغلب شامل عناصر خاصی است که می توان آنها را نجات داد و دوباره استفاده کرد. این اقلام باید برداشته شوند و در مکانی امن نگهداری شوند، یا در حیاط نجات فروخته شوند.

گاهی اوقات می توان حقوق نجات پروژه های تخریب در مقیاس بزرگ را فروخت که در این صورت ممکن است برخی از کارهای حذف توسط حیاط احیاء انجام شود – صرفه جویی در زمان و تلاش و به طور بالقوه جمع آوری مقداری پول نقد نیز.

14. آدرس مسائل دسترسی

اگر بازسازی خانه شما در مکانی با  دسترسی  محدود واقع شده است، ایده خوبی است که از قبل برنامه ریزی کنید و هر اقلام یا ماشین آلات بزرگی را برای محوطه سازی در زمین تهیه کنید، قبل از اینکه دسترسی بیشتر به دلیل کارهای ساختمانی جدید و مصالح ذخیره شده مانع شود.

ماشین آلات در سایت نوسازی

مطمئن شوید که در نظر گرفته اید که چگونه می خواهید مواد و ماشین آلات را به سایت نوسازی خود برسانید. (اعتبار تصویر: جرمی فیلیپس)

15. فاضلاب های موجود خود را بررسی کنید

آیا زهکش های موجود در حال کار هستند؟ محفظه‌های بازرسی (منهول) را پیدا کنید و رنگ‌های خوراکی با رنگ‌های مختلف را در داخل اتاق‌ها و سینک‌ها بریزید تا بفهمید چه چیزی به کجا وصل شده است و آیا زهکشی فرو ریخته است و نیاز به کندن دارد.

هنگامی که داربست پایین آمد، نوبت به اتصال زهکش های خارجی به فاضلاب یا سپتیک تانک می رسد. برخی ترجیح می دهند این کار را در مرحله زیربنایی انجام دهند، اما این امر باعث می شود زهکش ها در حین کار ساختمانی در معرض آسیب قرار گیرند – به خصوص اگر قبل از پر کردن در سنگرهای اطراف ساختمان در معرض دید قرار گیرند.

کار محوطه سازی برای شکل دادن به درایو، مسیرها، تخت ها و چمن ها را می توان تقریباً در هر نقطه از پروژه انجام داد، به شرطی که بتوان از آسیب ناشی از کار ساختمانی محافظت کرد. بیشتر مردم منتظر می مانند تا آماده نقل مکان شوند.

تا زمانی که تمام وسایل نقلیه سنگین و پرش ها در نهایت محل را ترک نکنند، درایو نهایی را نگذارید.

در صورت ساخت یک پسوند ، ممکن است مجبور شوید به هر حال زهکشی ها را جابه جا کنید و اکنون زمان آن است که متوجه شوید. اگر  اتصال زهکشی اصلی وجود ندارد ، وضعیت سپتیک تانک موجود و مخزن‌های نفوذی را بررسی کنید.

16. به راه هایی برای بهبود بهره وری انرژی نگاه کنید

Eco-vation چیست؟

دو اصطلاح جدید در مورد بلوک، سازگاری با محیط زیست یا نوسازی زیست محیطی، فرآیند بهبود بهره وری انرژی یک خانه قدیمی است تا خشکی کمتر، اقتصادی تر و راحت تر برای زندگی در آن ایجاد شود.

دو راه اصلی برای اطمینان از اینکه بازسازی و نوسازی نهایی شما سازگار با محیط زیست است وجود دارد. اولاً، شما باید میزان گرمای مصرفی خانه خود را برای گرم نگه داشتن ساکنان آن به حداقل برسانید، و ثانیاً، هزینه تولید گرمای مورد نیاز آن را به حداقل برسانید.

عایق رطوبتی ضروری است، اما شما باید  عایق کاری دیوار و سقف را نیز در اولویت قرار دهید . ارتقاء دیگ و منابع گرمایشی (مانند رادیاتورهای قدیمی) همچنین به کاهش قبوض گرمایشی و همچنین ایجاد محیط داخلی راحت‌تر کمک می‌کند.

اقدامات آسان ضد نفوذ آب شامل اضافه کردن آب بند، تعمیر پنجره‌ها و درب‌های آسیب‌دیده و نامناسب و استفاده از حذف‌کننده‌های بادگیر است.

عایق کاری خانه‌های قدیمی می‌تواند شامل افزودن عایق دیوار حفره‌ای (به شرط داشتن دیوارهای حفره‌ای)، افزودن عایق دیوار داخلی به دیوارهای جامد موجود باشد، که سپس به گچ کاری نیاز دارد، یا افزودن عایق خارجی (گزینه‌ای برای کسانی که دارای تزئینات خارجی هستند رندر مجدد).

همچنین ممکن است تعویض شیشه های تک جداره با شیشه های دوجداره را در نظر بگیرید، اگرچه این امر به تأثیری که بر ظاهر کلی خانه می گذارد و اینکه آیا طبق مجوز برنامه ریزی شما مجاز است یا خیر بستگی دارد.

پروژه نوسازی سازگار با محیط زیست معاصر با روکش چوبی باریک

این برنامه افزودنی که توسط Piers Taylor از Invisible Studio طراحی شده بود، بخشی از بازسازی و نوسازی یک حماقت ویران بود – ارتقاهای سازگار با محیط زیست شامل عایق اضافی و پانل های فتوولتائیک بود.  (اعتبار تصویر: جیم استفنسون)

17. پروژه نوسازی خود را در شرایط جوی مناسب انجام دهید

هنگامی که  سازه سقف  تعمیر شد (یا در مورد الحاقات ساخته شد)، نمدکاری و چوب‌بندی شد، کل سازه باید در برابر آب و هوا مقاوم شود تا از ورود عناصر و ایمن سازی ساختمان جلوگیری شود.

در حالی که داربست بالا است، بررسی کنید که پشته ها و گلدان های دودکش ثابت و شفاف باشند، حفاظ های پرنده قرار دهید، و برای ترمیم چشمک های سربی در اطراف دودکش ها، در دره ها، روی باسن، خوابگاه ها و هر تکیه گاه.

اگر هر قسمت جدید سقف با قسمت قدیمی تلاقی کرد، همیشه ترجیح داده می‌شود که با خرید کاشی‌ها/صفحات احیا شده یا با تعویض یک صفحه سقف در پشت و استفاده از کاشی‌ها/صفحات نجات‌یافته با پوشش سقف موجود/اصلی مطابقت داده شود. جلو

در و پنجره ها هم اکنون قابل نصب و لعاب هستند. در جاهایی که درها و پنجره‌ها هنوز در محل نیستند، دهانه‌ها باید با ورقه‌های پلاستیکی پوشانده شوند یا حتی بهتر از آن، تخته شوند.

داربست در هنگام تعویض، تعمیر و تعمیر کالاهای آب باران نیز مفید خواهد بود.

همچنین این زمان ایده آل برای انجام تزئینات نازک کاری خارجی مانند فاسیا و زیرانداز، تخته و پنجره بارج، رندر و نمای چوبی است.

18. محافظت و تعمیر ویژگی های اصلی

برای بسیاری از افرادی که یک خانه را بازسازی می‌کنند، یکی از جذابیت‌های اصلی پتانسیل ترکیب ویژگی‌های اصلی است که ممکن است هنوز در جای خود باشند – همه اینها به شخصیت و جذابیت ساختمان‌های قدیمی می‌افزاید.

متأسفانه، همه پروژه‌های نوسازی از سال‌ها بی‌توجهی در تدبیر جان سالم به در نبرده‌اند، به این معنی که ویژگی‌های اصلی ممکن است از بین رفته یا آسیب ببینند. به منظور جلوگیری از خرج کردن بی مورد پول، مشخص کنید که کدام ویژگی ها ارزش پس انداز کردن را دارند و کدام ویژگی ها اضافه شده اند.

راه پله بازسازی شده خاکستری آبی در خانه دوره با کاشی های کف طرح دار

بازسازی یک خانه به صاحبان خانه این فرصت را می دهد تا ویژگی های اصلی را بازسازی کنند و در آغوش بگیرند. در اینجا راه پله اصلی مجدداً رنگ آمیزی شده است تا واقعاً طرح دقیق برجسته شود.  (اعتبار تصویر: عکاسی پیت هلم)

در برخی موارد، هزینه کار تعمیر عملاً منطقی نیست و ممکن است لازم باشد جایگزین‌های دلسوز و همسان را در نظر بگیرید. با این حال، مگر اینکه آماده باشید بیشتر خرج کنید، این جایگزین‌ها ممکن است جزئیات دقیق نسخه‌های اصلی را نشان ندهند.

برای حفظ شخصیت اصلی پروژه بازسازی و نوسازی خود، ویژگی های خاصی وجود دارد که باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید، از جمله:

  • پنجره ها
  • طبقه
  • درها
  • شومینه ها
  • قالب های اصلی
  • پشت بام ها
  • تیرهای چوبی

19. لوله کشی و برق قدیمی را به روز کنید

سیم کشی مجدد و لوله کشی یک پروژه نوسازی کارهای گران قیمتی هستند، اما هر دوی این پروژه ها به شما این شانس را می دهند که سیستم هایی را به طور خاص متناسب با سبک زندگی، مصرف انرژی خود نصب کنید و می توانند بر اساس هر برنامه آینده ای که ممکن است برای خانه داشته باشید طراحی شود. به روز رسانی گرمایش و برق نیز ارزش نهایی قابل توجهی را به ملک اضافه می کند.

اگر خوش شانس باشید، ممکن است متوجه شوید که گرمایش و برق به تازگی به استاندارد خوبی به روز شده اند، در این صورت تنها چیزی که مورد نیاز است ممکن است رادیاتورهای جدید باشد . رادیاتورهای قدیمی ممکن است از نقاط سرد ناشی از تجمع لجن رنج ببرند – شستشوی برق آنها کمک بزرگی به بهبود عملکرد آنها خواهد بود.

البته بسیاری از افرادی که خانه‌ها را بازسازی می‌کنند و به‌ویژه آنهایی که اکستنشن اضافه می‌کنند، می‌خواهند گرمایش از کف را به عنوان جایگزینی برای رادیاتور در نظر بگیرند.

حمام با کاشی های براق و حمام سفید مستقل

نصب حمام های جدید یک کار متداول در پروژه های بازسازی خانه است – اما فراموش نکنید که یک سیستم لوله کشی کاملاً جدید نیز ممکن است مورد نیاز باشد.  (اعتبار تصویر: دیوارها و کف)

20. ایجاد تغییرات ساختاری داخلی

در مورد اکثر پروژه های نوسازی و بازسازی و نوسازی، یک عنصر تغییر ساختاری به منظور مناسب ساختن خانه برای زندگی مدرن ضروری است.

خانه‌های دوره‌ای اغلب به گونه‌ای طراحی می‌شدند که فضاهای کوچک‌تر زیادی را در خود جای دهند و ممکن است در طول سال‌ها در معرض انبوهی از الحاقات بد فکر شده قرار گرفته باشند، به این معنی که جریان کلی چیدمان ممکن است کم باشد.

ممکن است بخواهید با  خراب کردن دیوارهای داخلی ، ساخت و ساز به داخل باغ یا شاید استفاده از فضاهای اضافی موجود، استفاده از فضاهای خود را گسترش دهید یا تغییر دهید، که منجر به تبدیل زیرزمین، تبدیل گاراژ یا  تبدیل زیرزمین می شود .

تخریب دیوارهای داخلی در پروژه نوسازی

بسیاری از پروژه های نوسازی نیاز به تخریب دیوارهای داخلی دارند. قبل از برداشتن دیوارهای باربر با یک مهندس سازه مشورت کنید. همچنین به تایید مقررات ساختمان نیاز دارید. (اعتبار تصویر: گتی ایماژ/متس سیلوان)

21. کارهای “اول رفع مشکل” را انجام دهید

ممکن است اصطلاح “اول اصلاح” را شنیده باشید – اما معنی آن چیست؟

هنگامی که قاب‌های دیوار گل میخ داخلی ساخته می‌شوند و هر دیواری برداشته می‌شود، نئوپان یا تخته‌های کف را می‌توان به تیرچه‌ها ثابت کرد و در صورت لزوم می‌توان تیرچه‌های سقفی را اضافه کرد.

اکنون می‌توان آسترهای درب را برای کار گچ‌کاری‌ها آماده کرد (این‌ها بعداً برای پوشش خشک اضافه می‌شوند)، و همچنین می‌توان پنجره‌ها را نمایان کرد و درزها را نیز وارد کرد.

هنگامی که اولین نجاری ثابت (از جمله راه پله های جدید) کامل شد، می توان کارهای سیم کشی و لوله کشی جدید را از جمله لوله های خاک و اتصالات زهکشی انجام داد.

در این مرحله هر چیزی که بعداً توسط گچ پنهان می شود باید نصب شود، مانند:

  • کانال های تهویه
  • سیلندر آب گرم
  • مجاری استخراج
  • سیم کشی برای کنترل های حرارت مرکزی
  • آلارم ها
  • بلندگوها یا سایر تجهیزات اتوماسیون خانگی

22. گچ کاری می تواند آغاز شود

با تکمیل اولین تعمیر، وقت آن است که به دیوارهای گچ بری نگاه کنید، از گچ بری/روکش خشک روی سقف ها و هر دیوار ناودانی (چسب کاری) و تعمیر گچ کاری/قالب کاری آسیب دیده استفاده کنید.

در ساختمان‌های قدیمی‌تر، از استفاده از مهره‌های فلزی مدرن در اطراف خودداری کنید، مگر اینکه بخواهید خطوط تمیز و شفافی داشته باشید: در عوض از مهره‌های چوبی استفاده کنید.

همچنین می‌خواهید نوع گچ مورد استفاده خود را در نظر بگیرید – بسیاری از خانه‌های قدیمی با گچ آهکی تکمیل شده‌اند و افزودن یک گچ مدرن جدید می‌تواند منجر به مشکلات رطوبتی شود.

مطمئن شوید که از پله‌ها و سایر ویژگی‌های آسیب‌پذیر در حین حضور گچ‌کارها محافظت می‌کنید، زیرا کار نامرتبی است.

در این مرحله معمولاً پس از گچ کاری برای کمک به تمیز نگه داشتن آن، کف کش های جدید   برای طبقه همکف گذاشته می شود، اما برخی دوست دارند کف کشی و سپس گچ کاری را انجام دهند تا اتصالی منظم بین گچ و کف ایجاد شود.

اگر گرمایش از کف می‌گذارید، لوله‌ها یا المنت‌های کابل معمولاً بعد از گچ‌کاری گذاشته می‌شوند تا منیفولدها در جای خود ثابت شوند، اما قبل از کف‌کشی به‌گونه‌ای که لوله‌ها و المنت‌ها پوشانده شوند.

دوم تعمیر کار و دیوارهای تازه گچ کاری شده

هنگامی که گچ کاری شروع می شود، خانه شکل می گیرد – برای گرد و غبار و آشفتگی زیاد آماده باشید! (اعتبار تصویر: Getty Images/James Osmond)

23. Second Fix Jobs را شروع کنید

پس از کاشت کفپوش و گچ کاری خانه، تعمیر دوم می تواند شروع شود. اصلاح دوم معمولاً شامل موارد زیر است:

  • اتصال یونیت مصرف کننده و جا دادن تمام اتصالات نور، پریزها، کلیدها، نقاط تلفن و تلویزیون و هود استخراج
  • آویزان کردن تمام درها و تعمیر دامن، آرشیترو، دوک ها و نرده ها
  • نصب یراق آلات حمام و اتصال شیرها
  • نصب دیگ و کنترل و نصب رادیاتور
  • چیدمان آشپزخانه و تکمیل هر گونه مبلمان نصب شده
  • بوکس در هر لوله یا پشته خاک آماده برای تزئین
  • همچنین زمان آن است که لوله کش و برقکار سیستم گرمایش را راه اندازی کنند

سیم کشی مجدد یک سوکت دو شاخه

کارهایی مانند نصب کلید و پریز و درهای آویزان را می توان پس از انجام گچ کاری انجام داد. (اعتبار تصویر: جرمی فیلیپس)

24. بهبودهای خارجی را انجام دهید

بازسازی و نوسازی یک خانه همیشه شامل یک کلبه روستایی زیبا یا دارایی های دوره ای متقارن زیبا نیست.

در واقع، تعداد فزاینده‌ای از مردم اکنون با پتانسیل املاک پس از جنگ بیدار می‌شوند که اگرچه در ابتدا از نظر بصری جذاب نیستند، اما اغلب ارزان‌تر، پر از نور طبیعی و دارای فضاهای داخلی باز و بزرگ هستند. آنها همچنین تمایل دارند ارزان تر از همتایان نوسازی جذاب تر خود باشند.

خانه‌های پس از جنگ پتانسیل بسیار زیادی را برای  تغییر ظاهری خیره‌کننده از جمله روکش‌های جدید، مصالح سقف، پنجره‌ها و راهروها فراهم می‌کنند.

پروژه نوسازی مدرنیستی دهه 1970 با روکش چوب کم رنگ

روکش‌های جدید مانند تخته‌های چوبی یا رندر می‌توانند یک خانه را کاملاً متحول کنند، همانطور که پنجره‌ها و درهای جدید نیز می‌توانند – همانطور که بازسازی این ملک دهه 1970، طراحی شده توسط Remagination ، ثابت می‌کند. (اعتبار تصویر: جاناتان گوچ)

مهم است که قبل از تغییر در مقیاس بزرگ به جزئیات کوچک‌تری که می‌توانید بدون شکستن آن تغییر دهید، نگاه کنید – این موارد برای ایجاد جذابیت محدود بسیار مهم هستند. تغییرات کوچکی که باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

  • جایگزینی کالاهای آب باران
  • رنگ آمیزی مجدد (یا جایگزینی) هر گونه چوب، مانند تخته های فاسیا و پایانه ها
  • افزودن ایوان برای افزودن شخصیت
  • محوطه سازی، از جمله دروازه ها، نرده ها و کاشت
  • نقاشی آجرکاری

بسیاری از این تغییرات را می توان تحت توسعه مجاز انجام داد، اما اگر خانه شما دارای یک نام خاص است (یعنی فهرست شده)، این حقوق حذف می شود.

آشپزخانه – غذاخوری پلان باز منتهی به باغ

الحاقات معاصر به املاک دوره در حال تبدیل شدن به یک منظره به طور فزاینده ای آشنا هستند (اعتبار تصویر: Granit Architects)

25. کار دکوراسیون نهایی را انجام دهید

رنگ‌آمیزی و رنگ‌آمیزی باید تنها زمانی شروع شود که تمام کارهای تعمیر و آماده‌سازی تکمیل شود تا اطمینان حاصل شود که ساختمان تمیز و عاری از گرد و غبار است – در غیر این صورت نمی‌توان یک روکش خوب به دست آورد.

کاشی کاری دیوار آشپزخانه و حمام هم اکنون قابل انجام است.

 پس از اتمام کاشی کاری می توان کابین دوش و درها را نصب کرد. در نهایت، هنگامی که تزئین کامل شد، می توان هر پوشش نرمی مانند وینیل و فرش را پوشاند و کالاهای سفید مانند اجاق، اجاق گاز، یخچال و ماشین لباسشویی را نصب کرد.

اتاق خواب مستر با کف چوبی تیره صیقلی و شومینه اصلی

بازسازی یک خانه این فرصت را فراهم می کند تا ویژگی های اصلی مانند کف چوبی، آجرکاری نمایان و شومینه را با طراحی معاصر ترکیب کنید. (اعتبار تصویر: سیمون مکسول)

26. یک لیست Snagging تهیه کنید

مشکلات کوچک به طور اجتناب ناپذیری در ماه های بعد ظاهر خواهند شد.

این مشکلات را در صورت بروز برطرف کنید، یا اگر از بازرگانان استفاده می‌کنید، از آنها درخواست کنید، اگرچه انتظار دارید که برای عیوبی که تقصیر آنها نیست، مانند ترک‌های گچ، هزینه آن را بپردازید.

اگر از یک پیمانکار اصلی استفاده کرده اید، ممکن است 2.5-5٪ از پرداخت نهایی را به عقب نگه داشته باشید. این مبلغ پس از بازگشت و رفع عیوب آزاد می شود.