You are currently viewing بازسازی خانه مدرن، روش های مختلف برای طراحی بازسازی منزل

بازسازی خانه مدرن، روش های مختلف برای طراحی بازسازی منزل

بازسازی خانه مدرن چگونه انجام می شود ؟ تغییر کامل خانه شما می تواند بسیار دشوار باشد، حتی اگر اولین بار نباشد. کارهای زیادی برای انجام و برنامه ریزی وجود دارد – انتخاب یک طرح، مشاوره با متخصصان، کسب مجوزها، و نظارت بر کل بازسازی.

با این حال، دلیلی وجود ندارد که پروژه خود را بیش از این به تاخیر بیندازید. در این راهنما، کل فرآیند را به شما توضیح خواهیم داد. ما همچنین 20 مورد از داغ ترین روندها را در سال 2023 به اشتراک خواهیم گذاشت. در پایان، شما همچنین می دانید که دقیقاً چه کاری انجام دهید تا خانه خود را از قدیمی به خیره کننده تبدیل کنید.

مراحل بازسازی کامل خانه مدرن

با برنامه ریزی کافی، انجام کار در خانه نباید آنقدر که به نظر می رسد استرس زا باشد. در اینجا یک راهنمای کلی برای این فرآیند وجود دارد، بنابراین شما دقیقاً می‌دانید چه کاری باید انجام دهید و چه انتظاری دارید:

مرحله 1: برنامه ریزی و بودجه بندی

با ایجاد لیستی از موارد ضروری و مورد نیاز شروع کنید. اگر به دنبال ایده هستید، می توانید گالری الهام بخش ما را بررسی کنید. از ایجاد یک تابلوی چشم انداز خجالت نکشید تا بتوانید نیازها و خواسته های خود را جمع آوری کنید.

سپس، میانگین هزینه آن اقلام و مواد مورد نیاز برای ساخت آنها را به صورت آنلاین بررسی کنید. به طور کلی نیروی کار باید 20 تا 40 درصد از بودجه شما را تشکیل دهد. همچنین یک صندوق اضطراری 10 تا 20 درصد اضافه کنید. این باید رقمی را به شما نشان دهد که چقدر باید برای بازسازی مدرن هزینه کنید.

اگر می خواهید ایده روشنی در مورد اینکه چقدر باید خرج کنید، از ما یک قیمت رایگان بخواهید . در صورتی که لیست خواسته های شما از بودجه شما فراتر رفت، با افزایش بودجه یا کاهش دامنه کار، با خیال راحت تغییراتی را انجام دهید.

مرحله 2: مشاوره طراحی برای بازسازی مدرن

بعد از اینکه تصمیم گرفتید چه نوع کار بازسازی مدرن را می خواهید انجام دهید، وقت آن است که به دنبال متخصصی باشید که بتواند نقشه های دقیق ساختمانی را برای شما انجام دهد. اطمینان حاصل کنید که متخصص با تجربه و واجد شرایط انجام کار است. همچنین می‌توانید نمونه کارها از تصاویر قبل و بعد از آن‌ها را بپرسید ، بنابراین می‌توانید در مورد سبک و سطح مهارت آن‌ها اطلاعاتی کسب کنید.

مرحله 3: دریافت مجوز برای بازسازی مدرن

هنگامی که در یک طرح ساخت و ساز قرار گرفتید، مرحله بعدی دریافت مجوز برنامه ریزی، مجوز ساختمان یا هر دو است. مورد اول یک سند قانونی است که بر اساس طرح‌های منطقه‌بندی و برنامه‌ریزی محلی، مورد تأیید شما برای استفاده از زمین است. در همین حال، دومی نشان می دهد که نقشه های شما مطابق با قوانین ساختمانی محلی است و شما مجوز ادامه کار ساخت و ساز را دارید.

ما به شما کمک می کنیم تا الزامات را جمع آوری کنید و با شورای محلی خود برای دریافت تاییدیه ها هماهنگ کنید. به این ترتیب، ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که پروژه شما تا حد امکان روان پیش می رود.

مرحله 4: آماده سازی و تخریب

قبل از تخریب، باید مطمئن شوید که تمام وسایل شما به خوبی محافظت شده است. حتی اگر در تمام مدت بازسازی اقامت دارید، تا جایی که می توانید وسایل خود را جمع کنید و تمام وسایل خود را با برزنت یا پتو بپوشانید. این تضمین می کند که به دلیل گرد و غبار و زباله ها آسیب نبینند یا کثیف نشوند.

توجه داشته باشید که اگر سطوح را با آزبست، قالب یا رنگ مبتنی بر سرب تخریب می‌کنید، بهتر است در طول فرآیند بازسازی، آن‌ها را جابه‌جا کنید. این امر امنیت شما و خانواده تان را تضمین می کند.

شما می توانید برخی از کارهای تخریب را خودتان انجام دهید، اما توصیه می کنیم این کار را به متخصصان بسپارید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تخریب تا حد امکان روان انجام می شود.

مرحله 5: تهویه مطبوع، برق و لوله کشی

پس از تخریب، زمان شروع کار بر روی سیستم های HVAC، برق و لوله کشی است. مطمئن شوید که این متخصصان یک کپی از نقشه های کاری شما دارند تا بتوانند به راحتی کار را انجام دهند.

مرحله 6: قاب بندی، نصب دیوار خشک و رنگ آمیزی

پس از اتمام کار HVAC، برق و لوله کشی، مرحله بعدی نصب ورق های دیوار خشک است. سازنده شما همچنین می تواند دیوارهای ساختمانی را جابجا کند و در صورت لزوم تیرهای نگهدارنده اضافه کند.

بعد از اینکه دیوار خشک نصب شد و صاف شد، می توانید رنگ آمیزی را شروع کنید.

مرحله 7: نصب کابینت و وسایل

مرحله بعدی نصب تمام وسایل است. اینها شامل کابینت، شیرآلات، حوضچه، وسایل روشنایی و وان حمام است.

مرحله 8: به روز رسانی درب و پنجره

پس از نصب تمام وسایل، سازنده شما می تواند شروع به نصب درب و پنجره کند. توصیه می کنیم برای عایق کاری بیشتر و عایق صوتی بهتر، پنجره های دو جداره یا سه جداره اضافه کنید.

بیشتر بخوانید : بازسازی خانه های قدیمی به سبک نوین

مرحله 9: تمیز کردن

قبل از حرکت بیشتر، وقت آن است که یک پاکسازی اساسی انجام دهید. گرد و غبار و زباله ها را پاک کنید، سپس یک متخصص برای تمیز کردن دریچه ها و کوره خانه خود استخدام کنید.

مرحله 10: کف سازی بازسازی مدرن

در برخی موارد، بهتر است نصب کفپوش را تا این مرحله کنار بگذارید تا مطمئن شوید که طبقات جدید در طول مراحل ساخت خراشیده یا آسیب نخواهند دید. با این حال، اگر کف جدید شما نیاز به سنباده کاری گسترده دارد و همچنین به زمان زیادی برای درمان نیاز دارد، ممکن است بخواهید ابتدا کفپوش را شروع کنید. این امر به ویژه در مورد کفپوش های چوبی سخت صدق می کند.

مرحله 11: تحویل و صدور گواهینامه نهایی برای بازسازی

قبل از اینکه بتوانید بگویید که کار سازنده شما تمام شده است، مطمئن شوید که یک بررسی نهایی داشته باشید تا بتوانید بررسی کنید که آیا تمام عناصر به درستی نصب شده اند و آیا همه وسایل کار می کنند. همچنین باید یک بازرسی نهایی را با شورای محلی خود برنامه ریزی کنید تا بتوانند به شما یک گواهی بازرسی نهایی و یک گواهی اشغال بدهند. این اسناد نشان می دهد که ملک شما بازرسی شده است و برای زندگی در آن امن تلقی می شود.

مرحله 12: تکمیل داخلی

پس از نصب همه دیوارها، کف ها و وسایل، می توانید اثاثیه، تکمیل و لوازم خانگی را اضافه کنید.

روندهای کلی بازسازی در سال 2023

اکنون که با مراحل مورد نیاز برای بازسازی مدرن کامل خانه خود آشنا شدید، زمان آن رسیده است که ببینید چه چیزهایی در دنیای طراحی داخلی و معماری جذاب است و چه چیزهایی نه. در اینجا چند روند کلی وجود دارد که باید بدانید:

1. ساختمان با مصالح بازیافتی

صاحبان خانه های آگاه به آب و هوا، طراحان ساختمان و سازندگان به طور فزاینده ای از مصالح پایدارتر مانند چوب و سنگ احیا شده استفاده می کنند. استفاده از این موارد نیاز به قطع درختان بیشتر یا استخراج مواد بیشتر برای ساخت و ساز را کاهش می دهد. ما همچنین شاهد بسیاری از طراحان هستیم که از سنگ طبیعی بافت دار در همه جا، از پوشش دیوار گرفته تا اسپلشبک استفاده می کنند.

2. تبدیل انبار و نوسازی انبار

تبدیل سازه های موجود به جای ساخت سازه های کاملاً جدید به طور فزاینده ای رایج می شود. به عنوان مثال، انبارهای قدیمی به مراکز اجتماعی تبدیل می شوند و انبارها به انبارهای مسکونی نوسازی می شوند.

3. زندگی چند نسلی

به دلیل هزینه های بالای مسکن و مراقبت از سالمندان، استرالیایی های بیشتری زندگی چند نسلی را انتخاب می کنند. این شامل ساخت فضاهای انعطاف پذیر است که در آن چندین نسل بتوانند به طور هماهنگ زندگی کنند. انتظار جدایی بیشتر بین فضاهای مشترک مانند آشپزخانه، دفاتر خانه و مناطق نشیمن را داشته باشید تا جای خود را برای حفظ حریم خصوصی بیشتر کنید.

روند بازسازی مدرن آشپزخانه

1. آشپزخانه های تاریک و بد خلق

در حالی که آشپزخانه های سفید همچنان غالب هستند، افراد بیشتری شروع به ترجیح آشپزخانه های تیره و بد خلق می کنند. حتی اگر آشپزخانه مشکی مات نمی‌خواهید، می‌توانید تا نیمه راه بروید و سرمه‌ای یا زمرد انتخاب کنید.

2. کابینت های آشپزخانه با درج های بیرون کش

کابینت های کاربردی و شیک آشپزخانه امسال مد شده اند. کابینت هایی با قفسه های ادویه کش دار، کشوهای اختصاصی برای ظروف و حتی درج های بیرون کشی برای سطل های زباله نصب کنید.

3. رنگ های پاستلی

احتمالاً تا به حال شنیده اید که رنگ سال 2023 پنتون ، آبی پریونک است. می دانید این به چه معناست – پاستل ها بازگشته اند! رنگ های پاستلی در زنده کردن رنگ های خنثی و اضافه کردن شخصیت و هیجان به فضا عالی هستند. در آشپزخانه می‌توانید از پاستیل‌ها روی کابینت‌ها، پشتی‌ها و نیمکت‌ها استفاده کنید. این عناصر همچنین به خوبی با یک یخچال سبک رترو جفت می شوند.

4. کاشی های اسپلش بک هندسی

کاشی های مترو در چند سال گذشته بسیار محبوب شده اند، به خصوص در خانه های سبک صنعتی. اما به دلیل محبوبیت بسیار زیاد آنها، جای تعجب نیست که تقریباً هر خانه تازه بازسازی شده دارای نوعی کاشی مترو است، چه در آشپزخانه و چه در حمام.

اگر می خواهید خانه تازه بازسازی شده شما برجسته باشد، این روند قابل پیش بینی را کنار بگذارید. در عوض، سعی کنید به دنبال کاشی های هندسی رنگی باشید که جذابیت و شخصیت زیادی به خانه شما تزریق می کند. دوغاب رنگی را نیز نادیده نگیرید – برای حداکثر تأثیر، با خیال راحت دوغاب رنگی را آزمایش کنید.

روند بازسازی اتاق خواب

1. تخته های بیانیه

هد تخته ها تاثیر زیادی بر زیبایی اتاق خواب دارند. امسال، شاهد هستیم که بسیاری از صاحبان خانه‌ها با اضافه کردن تخته‌های سرپوشیده‌ای که سبک منحصر به فرد آن‌ها را به نمایش می‌گذارند، آن را ارتقا می‌دهند.

2. دیوارهای پانل شده

دیوارهای برجسته با پانل جذابیت زیادی را به اتاق خواب می آورند. از این پوشش برای برجسته کردن قاب عکس یا هنر دیواری استفاده کنید، و اتاق خواب منحصر به فردی خواهید داشت که شخصیت شما را منعکس می کند.

3. بهم ریختگی انتخاب شده

روزهایی که انتظار می رفت اتاق خواب ها 100% عاری از هرج و مرج باشد، گذشته است. امسال، ما انتظار داریم که تعداد بیشتری از صاحبان خانه را ببینیم که قطعات انتخاب شده ای را به نمایش می گذارند که سرگرمی ها و علایق خود را نشان می دهند.

روند بازسازی مدرن اتاق نشیمن

1. طراحی بیوفیلیک

طراحی بیوفیلیک یکی از روندهای بزرگی است که قرار است امسال نیز ادامه یابد. به هر حال، گنجاندن فضای سبز در داخل خانه به مردم اجازه می دهد تا به صورت بصری با طبیعت ارتباط برقرار کنند. همچنین مطالعات نشان داده است که داشتن گیاهان خانگی استرس را کاهش می دهد و خلق و خوی فرد را بهبود می بخشد.

2. دکور دست ساز

کاهش سرعت و ماندن در خانه به افراد بیشتری این فرصت را می دهد تا سرگرمی های جدیدی مانند سفالگری، نقاشی و مجسمه سازی را کشف کنند. آنها همچنین قدردانی عمیق تری از دکورهای دست ساز را به دست آورده اند، اکنون که به طور مستقیم تجربه کرده اند که تولید یک قطعه استادانه چقدر دشوار است.

3. مبلمان ماکسیمالیست

همانطور که می گویند، روندها می آیند و می روند. در حالی که مینیمالیسم در دهه گذشته حاکم بود، ماکسیمالیسم از خاکستر باز می گردد. انتظار داشته باشید که پالت های با رنگ های جسورانه و الگوهای بزرگ روی مبلمان و دکور ببینید. جدای از آن، مبلمان با اشکال منحنی و گوشه های نرم نیز در حال بازگشت هستند.

روند بازسازی مدرن حمام

1. بزرگ بروید یا به خانه بروید

اندازه حمام ها در سال های اخیر افزایش یافته است تا جایی برای وان خیساندن و دوش های سرپوشیده باز شود.

2. وسایل با راندمان بالا

سر دوش‌ها، اسپری‌ها، شیرآلات و توالت‌های با راندمان بالا امسال مورد توجه قرار گرفته‌اند. با استفاده از این محصولات می توانید انتظار داشته باشید که به طور متوسط ​​175 دلار در سال از کاهش قبوض آب و نیاز کمتر به گرمایش آب صرفه جویی کنید.

3. وسایل و دکورهای بی نظیر

روز به روز افراد بیشتری در مورد وسایل و دکور حمام انتخابی و غریب تر می شوند. امسال انتظار حمام‌های بیشتری با حوض و لوسترهای بی‌نظیر را داشته باشید.

روند بازسازی فضای باز

1. بازسازی آشپزی در فضای باز

همه‌گیری COVID-19 بسیاری از صاحبان خانه‌ها را قادر ساخته تا لذت آشپزی را دوباره کشف کنند. این روند به زندگی در فضای باز نیز منتقل می شود. منتظر صاحب خانه های بیشتری باشید که به دنبال آشپزخانه و کباب پز در فضای باز هستند. فرهای پیتزای هیزمی نیز سروصدای زیادی به پا می کنند.

2. بازسازی زندگی در فضای باز

سرگرمی در فضای باز همیشه بخش بزرگی از سبک زندگی استرالیایی ها بوده است، اما امسال، بسیاری از صاحبان خانه به دنبال آن هستند که با افزودن پاسیوها و آلاچیق های شیک، آن را به سطح بالاتری برسانند. جدای از آن، چاله های آتش و شومینه های فضای باز به طور فزاینده ای محبوب می شوند.

3. مبلمان لوکس در فضای باز

از آنجایی که مردم زمان بیشتری را در فضای باز می گذرانند، شروع به جستجوی مبلمان شیک، راحت و در عین حال بادوام در فضای باز می کنند. این قطعات حیاط خلوت یا تراس افراد را به گسترش واقعی فضای زندگی آنها تبدیل می کند.

4. رشد محصولات

رشد محصولات و باغبانی برخی از بزرگ‌ترین روندها در طول همه‌گیری کووید-19 بودند، و ما انتظار داریم که این روند در آینده ادامه یابد، زیرا افراد بیشتری در خانه می‌مانند و کار می‌کنند. مردم لکه های سبزیجات و گلخانه می خواهند تا بتوانند غذای خود را بکارند و پرورش دهند.

کدام روند بازسازی مدرن از مد افتاده است؟

1. اثاثیه مضطرب مصنوعی خارج شده است

اکثر طراحان موافق هستند که مبلمان مصنوعی در سال 2023 جایی ندارد. در عوض، طراحان توصیه می‌کنند که به سراغ فرش‌های قدیمی و قطعات معتبر و فرسوده بروید.

2. خنثی های ایمن بیش از حد… امن می شوند

اکثر طراحان موافق هستند که دیگر زمان آن نیست که با خنثی ها ایمن شوید. اگرچه طرح رنگ های سفید، بژ و خاکستری بی انتها است، اما بسیار خسته کننده است. با خیال راحت از رنگ های تندتر برای تزریق زندگی و غنا به خانه خود استفاده کنید.

3. زندگی با برنامه باز در حال تبدیل شدن به ناخوشایند است

در حالی که زندگی با طرح باز به طور کامل از در خارج نمی شود، در چند سال گذشته برای بسیاری از صاحبان خانه چالشی ایجاد کرده است. کار از راه دور و آموزش از راه دور به یک امر عادی تبدیل شده است و کاملاً واضح است که آنها اینجا هستند تا بمانند.

این روزها بیشتر مردم به جای یک چیدمان کاملا باز و آزاد، «زندگی با طرح شکسته» را ترجیح می دهند. این یک نقطه میانی بین طرح باز و چیدمان سنتی است که با ایجاد اتاق های جداگانه مشخص می شود.

برای ایجاد مناطق نیمه تقسیم شده و انعطاف پذیر با پلان شکسته، تقسیم کننده های اتاق را اضافه کنید تا افراد بتوانند فضای اختصاصی برای کار یا مطالعه در خانه داشته باشند. به جای دیوارها، می توانید از صفحه نمایش های خصوصی، شیشه های داخلی یا قفسه های کتاب برای تقسیم فضاها استفاده کنید.