You are currently viewing مراحل تعمیر و بازسازی خانه

مراحل تعمیر و بازسازی خانه

مراحل کامل تعمیر و بازسازی خانه از صفر تا صد. به منظور تعمیر و بازسازی خانه روش ها و مسایل زیادی به وجود می آید، چه خودتان دست به کار شوید و چه آن را به یک معمار بسپارید چالش های زیادی دارد، در این مقاله سعی کرده ایم به طور کامل روش هایی تعمیر و بازسازی خانه را آموزش دهیم .

چه مالک محل شخصی خود باشید و چه یک آپارتمان اجاره کنید، طبیعی است که تعمیر خانه عجیب و غریب به وجود بیاید. فراوانی و فوریت این مسائل البته به این بستگی دارد که آیا خانه شما کاملاً نوساز است یا با کمی تاریخچه بیشتر. در هر صورت، برداشتن تلفن و تماس با یک لوله کش، برقکار یا تاجر دیگر بسیار آسان است، در حالی که در واقع برخی از رایج ترین تعمیرات خانه را می توان به راحتی انجام داد.

امتیاز را می‌دانید، درب کمد کمی شل می‌شود، اما آن را به تعویق می‌اندازید و نکته بعدی که می‌دانید با نخ آویزان است، نه تنها ناخوشایند است، بلکه برای خانواده شما نیز نسبتاً خطرناک است. اما تعمیرات متداول تری نیز وجود دارد که نباید آنها را به حال خود رها کرد و به احتمال زیاد می توانید خودتان آنها را حل کنید.

تعمیر و بازسازی خانه از صفر تا صد

رایج ترین تعمیرات خانه

از بازکردن گرفتگی توالت گرفته تا تعمیر درب یا پنجره‌ای که می‌چرخد، میلیون‌ها و یک چیز جود دارد که ممکن است در یک خانه اشتباه پیش برود.

توماس گودمن، کارشناس املاک مستقر در بریتانیا از MyJobQuote می گوید که یکی از رایج ترین تعمیرات خانه که باید در اولویت قرار گیرد، قالب و نم است زیرا اگر برای مدت طولانی رها شود، می تواند تأثیر مستقیمی بر ارزش خانه شما داشته باشد. از آنجایی که این یکی از اولین چیزهایی است که باید تعمیر کنید و مراقب آن باشید، رطوبتی که حل نشده است می تواند خانه را غیرقابل فروش کند. این به این دلیل است که ممکن است مسائل بهداشتی برای اشغالگر ایجاد شود. مشکلات رطوبت نادیده گرفته می شود زیرا می تواند کاری پرهزینه باشد، می تواند از تراکم، رطوبت ناشی از لوله کشی ضعیف و رطوبت شیمیایی متغیر باشد. اگر این مشکل نادیده گرفته شود، هزینه طولانی مدت بیشتری خواهد داشت.

کارشناسان برند Duck® می‌گویند: «از منظر هوازدگی، معمول‌ترین تعمیرات برای جلوگیری از پیش‌روی‌ها و نشت هوا از شکاف‌های پنجره‌ها و درها انجام می‌شود که منجر به هزینه‌های بالای گرمایش در طول ماه‌های سرد زمستان می‌شود.»

لیست ابزار تعمیرات عمومی خانه

از خاموش کردن شکاف‌ها گرفته تا تعمیر تعمیرات ناموفق، این کارها تقریباً زمان زیادی برای تکمیل ندارند. شما می توانید مقدار قابل توجهی تعمیر و ترمیم را فقط با چند ابزار انجام دهید:

  • مجموعه پیچ گوشتی
  • چکش پنجه ای (مفید برای بیرون کشیدن میخ ها و همچنین کوبیدن آنها به داخل)
  • یک اره چند منظوره با دندانه متوسط
  • خط کش اندازه گیری فولادی
  • سطح روحیه
  • انبر
  • یک آچار قابل تنظیم
  • ست ناخن (برای کشیدن سر ناخن درست زیر سطح)
  • موکت بر.
  • یکی از بهترین تمرینات ارزشمند خواهد بود.

1. درب ها و پنجره ها را آب بندی کنید

خروج هوا از داخل یا خارج از پنجره ها یا شکاف های درب برای شما یا بودجه شما ایده آل نیست. با آب بندی بهتر آن ها، مخصوصاً در ماه های زمستان، سرما را کاهش دهید، بدون ذکر قبض های گرمایشی. همانطور که توسط کارشناسان برند Duck که متخصص در هوازدگی است توصیه می‌کنند، بررسی آب‌بند پنجره‌ها ضروری است: “پنجره‌ها می‌توانند منطقه بزرگی برای تخلیه گرمای خانه شما در صورت عدم کنترل باشند. اگر در نزدیکی پنجره‌ها فضای خنک‌تری وجود دارد، نشت هوا را با بررسی نواحی اطراف درزگیر شیشه‌ها و همچنین قفل پنجره‌های باز شده بررسی کنید. نشتی ها را می توان با یک چوب بخور آزمایش کرد، بنابراین می توانید منبع مشکل را تجسم کنید. یک جریان نازک دود یا مه که به سمت هر قسمت از منطقه مورد آزمایش هدایت می شود، تشخیص آن را آسان می کند. پنجره های کشیده را مرتب کنید تا خانه شما در کمترین زمان بسیار راحت تر شود.

و اگر هوای خنک از اطراف شکاف‌های درب در چارچوب نشت می‌کند، یک درپوش کشنده را به عنوان یک راه حل سریع در نظر بگیرید که کاملاً ارزش سرمایه‌گذاری را دارد.

2. گرفتگی ماشین ظرفشویی را که تخلیه نمی کند باز کنید

در مراحل تعمیر و بازسازی خانه ماشین ظرفشویی که تخلیه نمی کند کار خود را به درستی انجام نمی دهد و بدون شک روال تمیز کردن شما را مختل می کند. خوشبختانه، چند روش بی خطر وجود دارد که می توانید برای باز کردن سریع گرفتگی ماشین ظرفشویی آن را امتحان کنید تا همانطور که باید کار کند. شما باید بررسی کنید که فیلتر ماشین ظرفشویی عاری از زباله است، تخلیه را آزمایش کنید و میزبان تخلیه را نیز بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه آنها تمیز هستند.

اگر متوجه شدید که چیزی در ماشین ظرفشویی گیر کرده است، ممکن است لازم باشد با یک متخصص تماس بگیرید، زیرا این کار شامل جدا کردن دستگاه شما و قرار دادن دوباره آن در کنار هم می شود.

3. یک تخته کف شل را محکم کنید

در تعمیر و بازسازی خانه با گذشت زمان خم شدن تخته‌های کف می‌تواند باعث شل شدن ناخن‌ها شود، بنابراین سعی کنید آنها را با یک ست ناخن عمیق‌تر بکشید. اگر تخته خمیده است، به جای میخ از پیچ های فولادی ضد زنگ استفاده کنید و سرها را با پرکننده چوب بپوشانید . مرطوب کردن چوب باعث می شود که پیچاندن آن آسان تر شود. پیچ کردن نیز راه خوبی برای ثابت کردن تخته ها روی کابل ها است. قبل از شروع کار، همیشه بررسی کنید که هیچ لوله یا کابل الکتریکی مستقیماً زیر آنها وجود نداشته باشد – فقط زمانی می توانید با خیال راحت ادامه دهید.

  • بهترین ابزار برقی را برای هر شغلی پیدا کنید .

4. ساکت کردن تخته‌های زمینی که می‌ترسند

اگر تخته ای به تیرچه ساییده می شود، آن را با پاشیدن پودر تالک دور آن روغن کاری کنید. ناخن های بیرون زده را که شل شده و چسبندگی خود را از دست داده اند، بکوبید.

اگر حرکت مداوم باعث ایجاد سوراخ در سر میخ شده است، چند پیچ ​​را با استفاده از یک آشکارساز برای بررسی لوله ها یا کابل های مخفی در آن قرار دهید – قبل از شروع کار، همیشه بررسی کنید که هیچ لوله یا کابل الکتریکی مستقیماً زیر آن وجود نداشته باشد. آنها – فقط زمانی می توانید با خیال راحت ادامه دهید که این کار را انجام داده باشید.

5. تعمیر پله های ترق

حرکت چوب باعث شل شدن و ساییدگی مفاصل به یکدیگر می شود. سعی کنید پودر تالک را در محل اتصال مرحله مشکل بپاشید.

اگر اصطکاک ادامه داشت، مفاصل را تقویت کنید. بلوک های چسب بین آج و بالابر نصب می شوند: بلوک ها را جدا کنید، چسب چوب را به محل اتصال تزریق کنید و بلوک ها را دوباره نصب کنید.

6. تعمیر دیوار شکست خورده را تعویض کنید

در تعمیر و بازسازی خانه اتصالات بنایی اغلب از کار می افتند زیرا سوراخ و دوشاخه برای پیچ بیش از حد بزرگ است، بنابراین همیشه اندازه مته، شاخه دیواری و پیچ مطابقت داشته باشد.

همچنین اطمینان حاصل کنید که سوراخ به اندازه کافی عمیق است – اگر مته شما عمق سنج ندارد، یک تکه نوار چسب بر روی آن قرار دهید تا طول دوشاخه به اضافه 6 میلی متر را مشخص کنید.

7. دری که می چسبد را تعمیر کنید

آب و هوای مرطوب می تواند باعث متورم شدن چوب و “ببند” یا چسبیدن درها شود. درهای رنگ شده بهتر محافظت می شوند، اما چوب طبیعی را می توان برای ضد آب و هوا لاک یا روغن کاری کرد. با مالیدن یک مداد رنگی مومی در امتداد لبه در و باز کردن چند بار، یک ناحیه متورم را شناسایی کنید. برای صاف کردن نواحی از کاغذ شیشه ای درشت استفاده کنید .

درهایی که برای باز یا بسته شدن به نیروی شدید نیاز دارند باید زودتر تعمیر شوند تا از ضعیف شدن اتصالات یا برش دسته دستگیره جلوگیری شود.

با باز بودن در، بررسی کنید که سنگی روی قاب گیر نکرده باشد. لولاها را بررسی کنید و پیچ ها را ببندید. برای سهولت حرکت با چند قطره روغن چرب کنید.

8. باز کردن یک پنجره

در تعمیر و بازسازی خانه هنگام رنگ آمیزی پنجره ارسی، آن را به طور مرتب در حالی که رنگ خشک می شود حرکت دهید تا از چسبیدن آن جلوگیری شود. اگر ارسی گیر کرده است، لبه ها را با یک چاقوی کاردستی بکشید ، سپس با یک چاقوی پرکننده بین ارسی و مهره ها کار کنید – ممکن است لازم باشد آن را از هر دو طرف آن را باز کنید. ریل جلسه را بگیرید و ارسی را تکان دهید تا مهر و موم رنگ بشکند.

9. آویزان کردن ریل کت

1 . در تعمیر و بازسازی خانه اگر پیچ‌ها از دیوار جدا می‌شوند، اولین کار این است که قفسه را باز کنید تا به اتصالات نگاه کنید. در اینجا، یک تثبیت در هر انتها وجود دارد، اما برای پشتیبانی بیشتر، دیگری را در وسط اضافه کنید.

2. آجرهای این خانه نرم و خرد شده و سوراخ های پیچ فرسوده شده و اکنون بیش از حد بزرگ است. می توانید از یک اسکنه برای ساختن یک میخ مخروطی از یک تکه چوب استفاده کنید تا پیچ را در آن قرار دهید. سطح میخ را صاف نکنید، زیرا سطح خام بهتر به سنگ تراشی می چسبد.

3. میخ را به دیوار بکوبید و سپس آن را کاملاً صاف کنید. مگر اینکه قصد رنگ آمیزی مجدد دارید، یک ورق کارت نازک را زیر تیغه قرار دهید. برای صاف نگه داشتن برش، تیغه را با دست آزاد خود فشار دهید. وسط گیره را با برادول علامت بزنید ، دریل کنید و قفسه را ثابت کنید – اما پیچ را کاملا سفت نکنید.

4. یک میخ به طرف دیگر بکوبید. سطح روح را در بالای قفسه نگه دارید و روی میخ ضربه بزنید تا در موقعیت خود قرار گیرد. سوراخ را دریل کنید و پیچ را وارد کنید. هر دو پیچ را محکم ببندید. برای یک روکش تمیز، سر پیچ های کانتر سینک را در زیر سطح قفسه قرار دهید و با پرکننده چوب پنهان کنید.

10. آویزان کردن درب کابینت افتاده

1. این درب کابینت افتاده است – باز و بسته کردن آن مشکل است زیرا در امتداد زمین خراشیده می شود و باید همزمان بلند شود. در جایی که هر دو مجموعه لولا از کار افتاده اند، مانند اینجا، همه پیچ ها را بیرون آورده و در را بردارید تا برخی تعمیرات در حال اجرا انجام شود. روغن رهاسازی را روی پیچ هایی که به سختی می چرخند اسپری کنید .

2. چوب پشت لولا دارای شکاف عمیق است. برای یک پیوند موفق، ابتدا گرد و غبار را با یک برس یا سوهان پاک کنید. چسب را با فشار وارد شکاف کنید. در حین خشک شدن چسب محکم ببندید و از چارچوب در با برش چوب محافظت کنید. چسب اضافی را قبل از اینکه ببندد با یک اسفنج مرطوب پاک کنید.

3. فشار روی لولاها باعث ساییدگی و بزرگ شدن سوراخ های پیچ موجود شده است. با استفاده از پین های رولپلاک چوبی گیره را محکم کردیم . سوراخ هایی با قطری به اندازه رولپلاک ها دریل کنید و روی آن نوار چسب بزنید تا به عنوان عمق سنج عمل کند. سوراخ ها را با چنگک بردارید. رولپلاک ها را با چسب خفه کنید و در جای خود بکوبید.

4. در را روی چهارچوب قرار دهید و آن را با برش های تخته سه لا بالا ببرید. با یک برادول موقعیت پیچ میانی را روی هر لولا علامت بزنید. سوراخ ها را دریل کنید و پیچ ها را وارد کنید. در را چند بار باز و بسته کنید و هنگامی که راضی شدید درب آزادانه کار می کند، پیچ های باقی مانده را وارد کنید.

11. در تعمیر و بازسازی خانه با قطع برق مقابله کنید

ابتدا ببینید آیا همسایگان تحت تأثیر قرار گرفته اند یا خیر. اگر چنین است، با خط کمک اضطراری شرکت توزیع خود تماس بگیرید، که باید به شما بگوید چه زمانی برق دوباره برقرار می شود.

اگر فقط خانه شما مشکل دارد، سوئیچ سفر خود را در جعبه فیوز اصلی بررسی کنید.

اگر سوئیچ تریپ را ریست کردید اما برق دوباره قطع شد، ممکن است دستگاه معیوب داشته باشید. سوئیچ تریپ را ریست کنید و هر کدام را یکی یکی روشن کنید.

هنگامی که مشکل دستگاه را شناسایی کردید، دوشاخه را بررسی کنید، سپس آن را در یک سوکت دیگر امتحان کنید تا مطمئن شوید که آیا ایراد از دستگاه است یا سوکت اصلی.

12. آسان کردن یک کلید نامناسب

در صورت نو بودن کلید، آن را برای تنظیم دقیق به قفل ساز برگردانید. یا اسپری روان کننده ممکن است کار کند، اما از روغن اجتناب کنید، زیرا کثیفی را جذب می کند و مکانیسم را مسدود می کند.

در موارد شدید تعمیر و بازسازی خانه ، با یک قفل ساز تماس بگیرید. به جای جایگزینی کامل، یک قفل نوع Yale را می توان با یک سیلندر یا بشکه جدید نصب کرد و یک قفل موریس را دوباره اهرم کرد.

13. مبلمان را پولیش کنید

مبلمان قدیمی پر از شخصیت هستند، اما در طول سال‌ها تعمیرات با شکست مواجه می‌شوند و چوب تاب می‌خورد که باعث عملکرد ضعیف آن‌ها می‌شود. با این حال، کمی TLC با استفاده از چند تکنیک اساسی و صیقل دادن چوب نیز باعث می‌شود که این اقلام با ارزش مبلمان قدیمی مانند جدید به نظربرسند و کار کنند.

14. بستن دستگیره ها و دستگیره های ش

برخی از دستگیره ها به چوب پیچ می شوند و استفاده منظم می تواند باعث شل شدن آنها و بزرگ شدن سوراخ شود. پرکننده چوب را به داخل سوراخ فشار دهید یا روی یک تکه چوب کبریت یا رولپلاک آغشته به چسب چوب ضربه بزنید.

دسته های فلزی اغلب یک میله کوچک دارند که از چوب عبور می کند و با مهره محکم می شود. با آچار محکم کنید.

15. تعمیر کشوی کمد که می چسبد

بررسی کنید هیچ چیز بیرون نیفتاده و در پشت کشو گیر نکرده باشد. رانرها (نوارهای چوبی داخل لاشه که کشوها روی آن می لغزند) یا سطح زیرین کشو ممکن است زبر شوند. چک کنید که ناخن ها بیرون زده نباشند، سپس با کاغذ ساینده صاف کنید و یک شمع را در امتداد سطوح بمالید. برای بررسی صاف نشستن کشو از یک تراز استفاده کنید و در صورت لزوم لاشه را با مقوا بالا ببرید.

16. یک صندلی لرزان را تراز کنید

پایه های صندلی را با اره کردن آن ها صاف نکنید – در عوض یک پایه کوتاه تر ایجاد کنید. صندلی را روی یک سطح صاف قرار دهید و زیر برش های چوب بلغزانید تا ثابت شود.

پایه صندلی گرد را بکشید و یک دایره را با یک اره دندانه ریز بکشید. چسب بزنید و در جای خود پیچ ​​کنید.

با قرار دادن یک گلایدر پشت چسبنده در پایین هر پا، حرکت را به حداقل برسانید.

17. تعمیر گیره درب کابینت

کابینت‌های جدید دارای لولاهای فولادی فنری برای کشیدن درها هستند، اما کابینت‌های قدیمی اغلب دارای گیره‌های مغناطیسی هستند که نامرتب می‌شوند. بررسی کنید که قسمت فلزی غیر مغناطیسی گیره پیچی را گم نکرده باشد و باعث کج شدن آن شود.

قسمت مغناطیسی توسط دو پیچ نگه داشته می شود. اینها را شل کنید و گیره را به جلو فشار دهید. پیچ ها را دوباره محکم کنید.

18. تعمیر و نگهداری لوله کشی

در حالی که کارهای پیچیده لوله کشی به تخصص یک متخصص واجد شرایط نیاز دارند، زمانی که لوله می ترکد یا یخ می زند، یا زهکشی مسدود می شود، قبل از اینکه منجر به آسیب گران شود، باید سریعاً برای مرتب کردن آن اقدام کنید. تا جایی که می توانید به مسائل مربوط به لوله کشی رسیدگی کنید که حداقل تا زمانی که کارشناسان برسند، همه چیز را حل می کند.

19. نگه داشتن دریچه توقف

شیر برقی داخل خانه اغلب در زیر سینک طبقه پایین، معمولاً در آشپزخانه یا در یک سالن قرار دارد. مطمئن شوید که می دانید مال شما کجاست.

دو بار در سال روی آن را با روغن رها اسپری کنید و چند بار خاموش و روشن کنید. پس از خاموش شدن کامل، آن را یک ربع برگردانید تا احتمال گرفتگی آن کمتر شود.

نقطه توقف در فضای باز را نیز علامت بزنید.

20. دریچه خشک کن خود را باز کنید

اگر در خانه خشک‌کن دارید، باید اطمینان حاصل کنید که دریچه هوا همیشه باز است، در غیر این صورت ممکن است خطر آتش‌سوزی باشد. دریچه خشک کن را تمیز کنید و با جدا کردن آن، سپس جدا کردن پرزهای قابل مشاهده (و کمتر قابل مشاهده) در چند مرحله آسان، آن را باز کنید.

21. نصب شیرهای جداکننده در شیر آ

اگر تغییراتی در لوله کشی دارید یا کار رینو انجام شده است، مطمئن شوید که هر شیر آب دارای یک شیر جداکننده است تا در صورت اضطرار یا اگر نیاز به تعویض واشر دارید، بتوانید به راحتی آب را برای یک بخش خاص قطع کنید. . این به شما آرامش می دهد و به جلوگیری از نشت کمک می کند.

22. نگهداری شیرهای دروازه روی لوله کشی

دو بار در سال، شیرهای گیت (دریچه) را خاموش و روشن کنید و به آنها اسپری روغن رها کنید تا از انسداد آنها جلوگیری شود.

با این که هر سوپاپ کدام بخش از لوله کشی را تنظیم می کند، آشنا شوید و در کنار شیر یادداشت کنید – برچسب چمدان کارت را می توان روی آن بسته و دسترسی به آن آسان است و همچنین یک یادآوری عملی است.

23. یخ زدایی لوله آب یخ زده

هنگام انجام این تعمیر خانه، با خاموش کردن شیر برقی، آسیب را به حداقل برسانید. در صورت نشتی ناحیه را با ورق پلاستیکی بپوشانید.

اگر هیچ نشانه ای از شکاف در لوله وجود ندارد، شیر آب را که نزدیک ترین قسمت به قسمت یخ زده است باز کنید و به آرامی سشوار را روی لوله که از انتهای شیر شروع می شود، فشار دهید.

24. تعمیر لوله ها با نوار و شلنگ

در هوای بسیار سرد، اگر یک مخزن پر نمی شود یا آب از شیر آب وجود ندارد، ممکن است به دلیل یخ زدگی لوله باشد، احتمالاً در فضای پشت بام.

لوله ها را بررسی کنید: یک شکاف مسی درخشان و براق روی لوله های کسل کننده ظاهر می شود. اگر شکافته شد، آن را با چسب نواری بپیچید و روی یک شیلنگ کوتاه که با گیره یا سیم جوبیلی محکم شده است بلغزید . این یک تعمیر موقت عالی است تا زمانی که بتوانید بخش لوله را تعویض کنید.

25. تعمیر لوله با بتونه اپوکسی

به عنوان جایگزینی برای شیلنگ، لوله را با بتونه اپوکسی تعمیر کنید . این اقدامات موقتی هستند، بنابراین فشار وارده بر لوله ها را با کاهش فشار آب اصلی کاهش دهید.

26. مسدود شدن زهکشی دوش را باز کنید

اگر تخلیه آب کند است، قبل از اینکه کاملاً مسدود شود و سینی دوش سرریز شود، اقدام کنید. اگر تله ای وجود دارد، آن را بردارید و زباله ها را پاک کنید.

در غیر این صورت یک تکه سیم پیدا کنید و انتهای آن را خم کنید تا یک قلاب تشکیل شود. گرفتگی (اغلب موهای ریخته شده) را بیرون بکشید سپس از یک پیستون استفاده کنید تا آب آزادانه جریان یابد.

  • بیشتر ببینید: چگونه گرفتگی فاضلاب دوش را باز کنیم .

27. رفع سرریز آب انبار

در یک مخزن، بالکن همراه با آب بالا می رود و جریان حدود یک اینچ زیر لوله سرریز قطع می شود.

اگر آب بیش از حد بالا باشد، بالکن نیاز به تنظیم دارد. در مخازن قدیمی، بازوی فلزی را به سمت پایین خم کنید. در مخازن مدرن با قطعات پلاستیکی، مهره قفل را آزاد کنید، پیچ را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید، سپس مهره قفلی را دوباره سفت کنید.

اگر آب از سرریز مخزن توالت یا مخزن آب سرد در زیر شیروانی می ریزد، یک تکه چوب در سرتاسر مخزن قرار دهید و بازوی شناور را به آن ببندید تا جریان را متوقف کند تا بتوانید علت را بررسی کنید.

مشکلات رایج عبارتند از نشتی در یک شناور توپ فلزی یا یک شیر شناور معیوب. می توانید جایگزین بخرید .

28. دسته بندی توالتی که سیفون نمی شود

اگر توالت سیفون نشود ، احتمالاً اهرم جدا شده است. با گذشت زمان پیوند سیم از طریق اتصال دهنده اهرم پلاستیکی سایش می یابد.

بالای مخزن را بردارید و تا زمانی که بتوانید به فروشگاه DIY برسید، یک تکه نخ ضخیم را به حلقه سیمی ببندید و آن را روی مخزن بگذارید. فقط رشته را به سمت بالا بکشید تا صاف شود.

29. رفع گرفتگی توالت یا فاضلاب

اگر سطح آب کاسه بالاتر از حد معمول است یا بعد از شستشوی آب بیشتر طول می کشد، گرفتگی توالت را باز کنید. شیر جداسازی مخزن را خاموش کنید یا شیر توپی را ببندید. بازوی خود را با پوشاندن آن با یک کیسه زباله محافظت کنید و ظرف را بررسی کنید.

اگر انسداد بیشتر است، آب اضافی را نجات دهید و با استفاده از یک مارپیچ تخلیه، یک ابزار انعطاف پذیر طولانی که انسداد را جدا می کند، مسدود کنید.

اگر پیستون را امتحان کرده اید و U-bend را تمیز کرده اید، باید لوله منتهی به زهکشی های بیرونی را تمیز کنید.

هنگامی که تمام لوله‌ها شفاف شدند، آب داغ و کریستال‌های نوشابه را به سمت پایین بریزید تا هرگونه ریزه‌ای را از بین ببرید.

اگر زهکشی همچنان مسدود است، رنده خندقی بیرون را بررسی کنید و زباله ها را بردارید. درب منهول را در نزدیکی خانه بالا بیاورید و دو میله تخلیه را به سمت انسداد بلغزانید.

در صورت نیاز میله های بیشتری اضافه کنید و در حالی که آنها را به سمت عقب و جلو کار می کنید به فشار دادن ادامه دهید. میله ها را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا از باز شدن آنها جلوگیری کنید.

30. رفع گرفتگی حوضه با زهکشی کند

تخلیه کند و بوها می تواند نشان دهنده انسداد جزئی سینک باشد. ابتدا زباله ها را با یک تکه سیم خمیده بیرون بکشید تا تعمیر خانه را شروع کنید.

سپس، یک لگن را به نصف از آب پر کنید و پارچه ای را در سرریز فرو کنید تا از خروج فشار هوا جلوگیری شود. پیستون را روی سوراخ سوراخ قرار دهید و به شدت فرو برید تا انسداد را از بین ببرید. در صورت لزوم تکرار کنید.

31. تعمیر گچ قدیمی

اگر در حال بازسازی هستید، ممکن است با برآمدگی ها و شکاف های قابل مشاهده در گچ مواجه شوید که نشان دهنده نیاز به تعمیر خانه است. شما باید گچ آسیب دیده را در اسرع وقت تعمیر کنید و علائم اولیه آسیب را برای کاهش نیاز به یک متخصص پرهزینه مشاهده کنید. ترک‌های سطحی را می‌توان معمولاً با پرکننده‌های خوب برطرف کرد، اما اگر شک دارید با یک مهندس سازه مشورت کنید، مخصوصاً اگر خانه شما قدیمی است.

32. کاغذ دیواری خسته را بردارید

آیا به تزئین فکر می کنید اما نمی توانید انتخاب گل عمه می را که از سال 1959 به آن دیوارها چسبیده است، ببینید؟ برداشتن کاغذ دیواری به درستی با آب صابون، بخارشوی یا بره‌کن شیمیایی، کلیدی برای یک تخته سنگی تمیز است که رویایی برای رنگ‌آمیزی مجدد یا به‌روزرسانی با پوشش دیوار جدید است.

33. کفپوش های چوبی را احیا و اصلاح کنید

تمیز کردن کفپوش های چوبی نه تنها آنها را صاف می کند و ظاهر کلی آنها را بهبود می بخشد، بلکه این کار تعمیرات خانه طول عمر آنها را نیز افزایش می دهد، بنابراین عاقلانه است که هر دو سال یکبار به آنها توجه کنید. جسیکا فاکس، بازاریابی و طراحی در  Flooring Superstore می‌گوید: «سنباده کاری و صاف کردن کفپوش چوبی سخت می‌تواند حتی خسته‌ترین کفپوش‌های چوبی را زنده کند. با سمباده زدن لایه رویی، سطح جدیدی برای شما باقی می ماند که می توان آن را مجدداً تکمیل کرد تا یک کفپوش جدید ایجاد شود.

کفپوش چوبی ناتمام آسیب پذیری را برای لکه های مایع مانند شراب، کولا یا سس ایجاد می کند. یک روکش ساده روغنی از آن لکه های ناخواسته جلوگیری می کند. روغن خود به عنوان یک مانع محافظ عمل می کند، به طوری که مایعات نمی توانند به الیاف چوب جذب شوند.

قابلیت سنباده کاری و پرداخت مجدد فقط از مزایای چوب های جامد و مهندسی شده است. اگر کفپوش شما دارای پوشش لاکی است، می توان آن را با روغن جایگزین کرد. با این حال، قبل از استفاده از روغن، باید لایه‌های لاک را سمباده بزنید و کاملاً پاک کنید. اگر کفپوش لمینت دارید، نمی‌توانید سمباده بزنید و دوباره آن را تکمیل کنید، زیرا لایه بالایی یک تصویر چاپ شده است، و در نتیجه آسیب‌های جبران‌ناپذیری ایجاد می‌کند.

روغن کاری کف چوبی به بهبود ظاهر کلی سطح آن و همچنین افزودن محافظت و تغذیه کمک می کند. روغن های نگهداری شفاف در هر دو رنگ مات و براق برای بازیابی ظاهر و احساس اصلی کفپوش موجود هستند. برای چیزی کمی متفاوت، یک رنگ روغنی رنگی می‌تواند تخته‌ها را کاملاً متحول کند تا ظاهری کاملاً جدید ایجاد کند.

ما توصیه می کنیم هر دو سال یکبار کفپوش چوبی را برای مصارف خانگی روغن کاری کنید، اما بسته به میزان استفاده از کفپوش، ممکن است بخواهید این کار را زودتر انجام دهید.

  • DIY: چگونه کفپوش های چوبی را به درستی تمیز کنیم.

34. یک باغ شیبدار را تراز کنید

البته تعمیرات خانه را می توان در خارج از خانه انجام داد. اگر یک چمن ناهموار یا باغ بسیار شیبدار دارید که می‌خواهید قبل از تماس با طراح باغ برای رسیدگی به دکور آن را مرتب کنید، می‌توانید این کار را با دست و با استفاده از پانسمان عمیق در هر فرورفتگی انجام دهید، و در حین حرکت، خاک را فشرده کنید. . اگر در حال تسطیح یک باغ شیبدار هستید ، ممکن است به دیوارهای حائل نیاز باشد که در این صورت یک منظره‌ساز حرفه‌ای بهترین اقدام ممکن است.

35. هر گونه سوراخ در دیوار را رفع کنید

چه این یک پروژه DIY اشتباه انجام شده باشد یا هدیه ای از طرف صاحبان خانه قدیمی، دانستن اینکه چگونه یک سوراخ در دیوار را تعمیر کنید : گچ، دیوار خشک، بتن، برای اطمینان از یک روکش صاف و آماده برای تزئین در زمانی که هستید ضروری است. !

36. آن شیر آب نشتی را متوقف کنید

قطره قطره قطره شما را دیوانه خواهد کرد. توصیه ما؟ یک شیر آب نشتی را در اسرع وقت تعمیر کنید. با شناسایی شیر آب شروع کنید، آب را ببندید، آن را جدا کنید تا مشکل را شناسایی کنید و یا باید واشر، حلقه O یا کارتریج دیسک سرامیکی را تعویض کنید.

37. ناودان را تعمیر کنید

گرفتگی یا آسیب دیدگی ناودان در صورت عدم رفع سریع می تواند منجر به مشکلات زیادی شود. و اگر لکه‌های مرطوب روی دیوارهای داخلی، گودال‌های آب در اطراف ناودان و در واقع تکه‌هایی از ناودان روی زمین را شناسایی کنید، به سرعت متوجه خواهید شد که این یک مشکل است… ممکن است سقوط درست نباشد، یک ترک وجود دارد یا اینکه به خوبی به سیستم های زهکشی متصل نیست (اغلب در ساختمان های ویکتوریایی اتفاق می افتد) اما ضروری است که بدانید چیست و با استفاده از بهترین روش برای متریال و طراحی،  ناودان را تعمیر کنید .

38. کاشی کاری مجدد برای تعمیر و بازسازی خانه

دوغاب گرابی ظاهر خوبی ندارد و کاشی‌های مجدداً کاشی‌ها را در وضعیت بهتری نگه می‌دارد. گروت قدیمی ممکن است ابتدا نیاز به برداشتن داشته باشد (به راحتی با یک چنگک دوغاب انجام می شود  و سپس شما به سادگی باید دوغاب خود را مخلوط کنید، دوباره آن را بمالید و پس از اتمام کار کاشی های خود را تمیز کنید.

39. رفع بوی بد

در چند اتاق مختلف در اطراف خانه بو می گیرید؟ این می تواند یک کیف ورزشی قدیمی باشد، اما اگر یک ماشین ظرفشویی یا ماشین لباسشویی بدبو باشد، کار تعمیر خانه آسان است. ماشین لباسشویی را تمیز کنید و وسایل بزرگ خود را با استفاده از سرکه سفید در یک چرخه شست و شوی داغ خالی، تازه کنید. به دنبال آن با جوش شیرین و کمی لیمو برای یک عمل ضد عفونی کننده طبیعی که عطری تازه را نیز به جا می گذارد.

40. آن لامپ سوسوزن را عوض کنید

نور سوسو زدن؟ تعویض لامپ کاری است که نمی توانید از آن ندانید. از لامپ‌های معمولی گرفته تا نقطه‌ها، با خاموش کردن برق، شناسایی نوع لامپ و توان مصرفی شروع کنید تا مطمئن شوید جایگزین مناسبی را انتخاب می‌کنید.

چه چیزی را ابتدا باید در خانه خود درست کنم؟

البته، گاهی اوقات ما این تجمل را نداریم که کار را به تعویق بیندازیم، زیرا زمانی که یک اورژانس لوله کشی رخ می دهد نیاز به توجه فوری دارد. بنابراین، دانستن اینکه چگونه می توان یک فاجعه را قبل از اینکه خسارت زیادی به بار آورد، متوقف کرد، مفید است. در غیر این صورت، ارزش آن را دارد که با هر چیزی که به طور روزانه متوجه آن می شوید و احتمالاً بیش از آنچه فکر می کنید بر زندگی روزمره شما تأثیر می گذارد، شروع کنید… و اگر آن را بیش از حد طولانی بگذارید، ممکن است هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

گودمن می گوید: «این پاسخ به ملکی که خریداری کرده اید و میزان کار مورد نیاز بستگی دارد. با این حال، در مورد آنچه که ابتدا باید انجام شود اتفاق نظر وجود دارد. اگر ملک دارای ترک های قابل مشاهده در نمای بیرونی است، ارزیابی آنها توسط مهندس سازه بسیار مهم است. این باید ابتدا انجام شود تا اطمینان حاصل شود که ملک برای کار روی آن ایمن است.

در مرحله بعد باید بررسی کنید که سقف سالم باشد و نشتی نداشته باشد، اگر پنجره ای وجود نداشته باشد یا شکسته باشد نیاز به تعمیر دارد. اگر نمی‌توانید فوراً آن‌ها را تعویض کنید، برای ایمن نگه داشتن ملک آن را سوار کنید. هنگامی که همه چیز باز است، شما همچنین می توانید هر گونه مسائل پارچه مانند مشکلات رطوبت یا پوسیدگی را شناسایی کنید. وقتی علت اصلاح و ترمیم شد، می توانید مطمئن شوید که دوباره ظاهر نمی شود.

کارشناسان برند اردک می‌گویند: «برای آماده شدن برای سرما و محدود کردن قبض‌های گرمایشی پرهزینه، مهم است که بررسی کنید که از پنجره‌ها و درهای اطراف خانه جریان هوا یا نشتی وجود نداشته باشد. برای پنجره ها، نصب مهر و موم نوار آب و هوا در شکاف پنجره ها می تواند به جلوگیری از جریان هوای سرد کمک کند. برای یک لایه عایق اضافی روی پنجره ها، از کیت عایق فیلم شرینک استفاده کنید که پنجره ها را به طور کامل پوشش می دهد تا برای ماه های سردتر نصب آسان و در ماه های گرم حذف شود. برای پیش نویس های درب، نصب نوار آب و هوا در شکاف های اطراف چارچوب در به جلوگیری از ورود هوای سرد به خانه شما کمک می کند. Duck® Brand دارای انواع کف درب برای عایق کردن شکاف بین در و کف است.

چه یک تخته شل، چه گرفتگی زهکشی دوش یا نور سوسو، ما به شما کمک می کنیم آن را سریع و بدون نیاز به هزینه کردن برای یک لوله کش، برق یا همسایه پرتقاضا تعمیر کنید.