You are currently viewing مدرن سازی خانه و طراحی به سبک جدید

مدرن سازی خانه و طراحی به سبک جدید

بازسازی و مدرن سازی یک خانه هم هیجان انگیز و هم مفید است، اما بدون چالش نیست. راهنمای ما اینجاست تا اطمینان حاصل شود که پروژه نوسازی شما به خوبی اجرا می شود.مزیت های زیادی برای بازسازی خانه وجود دارد، برخلاف خرید یک ملک جدید یا خود ساخت. شاید مزیت اصلی بازسازی یک خانه پتانسیل هیجان انگیزی باشد که برای کشف همه نوع ویژگی های اصلی جذاب ارائه می دهد، و به دنبال آن این واقعیت است که یک پروژه بازسازی می تواند، اگر با استاندارد خوب انجام شود، خانه ای را به نمایش بگذارد که چشمگیر باشد. بالا بردن ارزش

در مقابل، برخی از نقاط ضعف نیز وجود دارد. برای یک چیز، فرصت‌های نوسازی و مدرن سازی همیشه به راحتی به دست نمی‌آیند – خریداران اغلب فریاد می‌زنند تا آنها را خریداری کنند و مرتباً مایلند برای یک «بوم خالی» مبلغی را پرداخت کنند. همچنین خطر خرید یک گودال پولی وجود دارد که منجر به تخلیه وجوه شما و ایجاد استرس بی مورد می شود – اگرچه اگر بدانید که باید مراقب چه چیزی باشید، این امر قابل اجتناب است.

و این دقیقاً همان چیزی است که راهنمای ما برای بازسازی خانه در اینجا آمده است – تا شما را با دانش مناسب برای اطمینان از نتایج پروژه شما در خانه رویایی شما مسلح کند. در اینجا، ما مراحل بازسازی را به مراحل ساده تقسیم کرده ایم، از نحوه حذف هرگونه خطر از خرید خود با بررسی های صحیح تا نحوه برخورد با هر گونه مسائل غیرمنتظره و گران قیمت.

نوسازی و مدرن کردن یک خانه

در حالی که این درست است که هر تکلیف بازسازی منحصر به فرد است، معمولاً وظایف و پیش نیازهای مشترک در اکثر موارد وجود دارد.

به طور معمول، توالی استاندارد برای اکثریت قریب به اتفاق تلاش‌های نوسازی را می‌توان به صورت زیر خلاصه کرد:

  • یک پروژه را شناسایی کنید
  • پتانسیل پروژه را ارزیابی کنید
  • یک استراتژی بودجه جامع تدوین کنید
  • انجام بررسی اموال
  • بیمه بازسازی و گارانتی در صورت نیاز
  • واجد شرایط بودن برای هرگونه کمک هزینه موجود را تأیید کنید
  • به دنبال یک معمار باشید
  • برای رضایت برنامه ریزی اقدام کنید
  • منبع یک سازنده اطلاعات کنترل ساختمان
  • دفع زباله را ترتیب دهید
  • مشکلات دسترسی را حل کنید و زهکشی موجود را بررسی کنید
  • بهبودهای بهره وری انرژی را در نظر بگیرید
  • ساختار را ضد آب کنید
  • ویژگی های اصلی را حفظ و اصلاح کنید
  • لوله کشی و برق را ارتقا دهید
  • اعمال اصلاحات ساختاری داخلی کار تعمیر اولیه
  • گچ کاری کارهای تعمیر ثانویه
  • بهبودهای خارجی (اغلب اینها به طور همزمان در طول کارهای داخلی ادامه دارند)
  • آخرین تماس ها و لیست گیر دادن

شناسایی یک پروژه نوسازی

مسلماً چالش برانگیزترین بخش بازسازی یک خانه، فرآیند مکان یابی و خرید خانه مناسب برای این کار است. خانه‌هایی که نیاز به مدرن‌سازی دارند دائماً دنبال می‌شوند، و در نتیجه، غیرقابل‌مشاهده نیست که افراد در تلاش خود برای پیشی گرفتن از دیگران، هزینه‌های نوسازی املاک خود را پیش از شروع کار افزایش دهند. کسانی که توانایی خرید نقدی را دارند، اغلب در مقایسه با کسانی که به وام مسکن معمولی یا وام بازسازی وابسته هستند، نرخ موفقیت بالاتری دارند.

این به این دلیل است که دریافت وام مسکن برای چنین ملکی به یک ارزیابی مستقل بستگی دارد تا اطمینان حاصل شود که ارزش خانه با پیشنهادی که با آن موافقت کرده اید مطابقت دارد. با وجود فروش سریع این املاک، بسیار مهم است که در تصمیم گیری عجله نکنید. برای کشف مسائل بالقوه ای که می تواند به طور غیرمنتظره ای بودجه شما را تخلیه کند، ارزیابی های دقیق مورد نیاز است.

خوشبختانه، شما مجبور نیستید کورکورانه پیش بروید. حتی قبل از دستیابی به یک پروژه بازسازی، می توان وضعیت خانه را به طور دقیق سنجید. املاک آماده برای بازسازی معمولاً از طریق مزایده یا یک فرآیند مناقصه مهر و موم شده از پیشنهادات نهایی و بهترین فروخته می شود.

درک زودهنگام این مکانیسم ها شانس شما را برای تضمین ملک نوسازی با قیمت رقابتی افزایش می دهد.

یک چک لیست پروژه بازسازی و مدرن سازی ایجاد کنید

نوسازی یا بازسازی؟

اصطلاح “نوسازی” اغلب به بازسازی تشبیه می شود – بازگرداندن چیزی به حالت اولیه، جوان سازی و احیای آن. در مقابل، «بازسازی» معمولاً نشان‌دهنده تغییر یک ساختمان، احتمالاً از طریق اصلاح طرح یا گسترش آن است.

همه تلاش‌های بازسازی با نیازهای شما مطابقت ندارند – برخی ممکن است بیش از حد پرهزینه باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به کار بیش از حد نیاز داشته باشند. در طول ارزیابی یک ملک برای نوسازی، درک پتانسیل آن بسیار مهم است – چک لیست نوسازی می تواند برای این منظور بسیار مفید باشد.

هنگام بازدید از خانه، به سؤالات زیر توجه کنید:

  • آیا فضایی برای توسعه وجود دارد، مانند پسوند عقب یا جانبی، یا تبدیل یک انبار، زیرزمین یا گاراژ؟
  • املاک مجاور را رعایت کنید.
  • آیا آنها توانسته‌اند رضایت برنامه‌ریزی را برای بازسازی‌هایی مشابه آنچه شما تصور می‌کنید، کسب کنند؟
  • آیا ملک در مکانی مناسب با نیاز شما واقع شده است؟
  • چه مقدار از کار در مقایسه با زیبایی شناختی ساختاری خواهد بود؟
  • حداکثر قیمت املاک در این منطقه چقدر است؟
  • آیا بازسازی های شما ارزش ملک را افزایش می دهد؟
  • آیا از هرگونه میثاق یا محدودیت برنامه ریزی که می تواند مانع از تمدیدها یا تغییرات برنامه ریزی شده شما شود، آگاه هستید؟

از یک سازنده یا معمار برای ارزیابی ملک دعوت کنید و نظر کارشناسی آنها را بخواهید.

تدوین یک استراتژی بودجه جامع

اگر قصد دارید در چارچوب بودجه مدرن سازی کنید، این مرحله بسیار مهم است. قبل از خرید ملک برای نوسازی، به خاطر داشته باشید که به غیر از هزینه های معمول بازسازی، چندین هزینه اضافی نیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید، از جمله:

  • هزینه های اتصال مجدد: ممکن است شروع یا برقراری مجدد منبع آب ضروری باشد. اگر قبلاً یکی وجود داشت، ممکن بود قطع شده باشد. اگر قصد اقامت در محل را دارید، برای ابزارهای برقی یا زندگی روزمره نیز به برق نیاز خواهید داشت.
  • هزینه های ارزش گذاری
  • مالیات شورا
  • هزینه‌های حرفه‌ای: بودجه شما باید شامل هزینه‌های مربوط به موافقت برنامه‌ریزی و تصویب مقررات ساختمان، مجموعه‌ای از بررسی‌ها، گزارش‌های مهندس سازه، و هرگونه هزینه حرفه‌ای دیگر (مثلاً بررسی درخت) باشد.
  • ذخیره احتمالی: اطمینان حاصل کنید که برای مدیریت هر شرایط غیرمنتظره‌ای که ممکن است پیش بیاید وجوه اضافی در دسترس دارید (و هنگام نوسازی ملک، کاملاً پیش‌بینی می‌شود)
  • هزینه های حقوقی: شما باید 500 تا 2000 پوند برای وکیل یا حمل و نقل بپردازید تا منافع شما را نمایندگی کند.

بررسی های لازم را تعیین کنید

بررسی ساختمان مناسب تشخیص زودهنگام هرگونه مشکل احتمالی را تضمین می کند. در واقع، امکان سازماندهی نظرسنجی حتی قبل از ارائه پیشنهاد در مورد ملک وجود دارد که مالک آن را تأیید کند. با این حال، این معمولاً پس از پذیرفته شدن یک پیشنهاد رخ می دهد. بررسی ساختمان باید مناطق مورد توجه را مشخص کند و برآوردی از تعمیرات فوری مورد نیاز، همراه با هزینه های بالقوه آنها ارائه دهد. شما می توانید از گزارش نظرسنجی برای تصمیم گیری در مورد ادامه معامله یا اینکه آیا می توانید بر اساس یافته های نظرسنجی قیمت پایین تری مذاکره کنید، استفاده کنید. اگر یک نقشه بردار مجاز به موارد زیر مشکوک باشد یا شناسایی کند، تحقیقات بیشتری را توصیه می کند:

  • هجوم
  • فرونشست یا بالا رفتن
  • رطوبت
  • مسائل مربوط به زهکشی

گزارش ساختمان باید روش‌های ساخت و ساز به کار رفته در خانه را افشا کند (که اگر خانه در طول سال‌ها توسعه یافته باشد می‌تواند متفاوت باشد). این اطلاعات می تواند متعاقباً در حین بازسازی خانه مورد استفاده قرار گیرد تا اطمینان حاصل شود که مواد و تکنیک های جدید مورد استفاده با هم سازگار هستند. به خاطر داشته باشید که اکثر مشکلات ساختاری راه حل هایی دارند.

در حالی که ممکن است این موارد نیاز به افزایش بودجه شما داشته باشد، تشخیص زودهنگام برنامه ریزی بهتر را امکان پذیر می کند. همچنین باید توجه داشته باشید که برخی از مسائل ساختاری، مانند فرونشست، می‌تواند گزینه‌های بیمه شما و همچنین ارزش فروش مجدد ملک را تحت تأثیر قرار دهد.

آیا باید ملکی با فرونشست بخرم؟

وجود فرونشست در ملکی که دوست دارید لزوماً به این معنی نیست که باید خرید را رها کنید. سعی کنید هر گونه مشکل ساختاری را در اولین فرصت ممکن در پروژه شناسایی کنید. آنها نه تنها می توانند خطرناک باشند، بلکه می توانند منجر به آسیب بیشتر شوند. نشست، یا نیاز به زیرسازی یا شمع کاری روی پایه های موجود می تواند به ویژه نگران کننده باشد. اگر دیوارها و سقف با گسترش جانبی مواجه شده باشند، ممکن است به اتصالات فولادی نیاز باشد. در برخی از سناریوها، افزودن پایه های فولادی، تیرها یا داربست می تواند از فروپاشی بیشتر جلوگیری کند.

بررسی ساختمان اندازه گیری شده، ترسیم مقیاس دقیقی از طرح ساختمان فعلی را در اختیار شما قرار می دهد. اینها اغلب هنگام ارسال درخواست مجوز برنامه ریزی برای پروژه هایی مانند برنامه های افزودنی ضروری هستند. بررسی زهکشی را نیز در نظر بگیرید. این امر آرامش خاطر را در مورد سیستم زهکشی ملک فراهم می کند و نسبتاً ارزان است، به ویژه زمانی که در مقایسه با هزینه پرداختن به هر گونه مشکل زهکشی که پس از خرید ملک ناشناس مانده است، مقایسه شود. شما می توانید از طریق موسسه سلطنتی نقشه برداران خبره، یک نقشه بردار را پیدا کنید.

بیمه نوسازی را ترتیب دهید

پس از مبادله قرارداد برای یک پروژه نوسازی، شما مسئول سایت می شوید و در نتیجه باید بیمه کافی در محل داشته باشید. بیمه نوسازی از اموال شما در حین کار ساختمانی محافظت می کند و گاهی اوقات به آن بیمه کار ساختمان، بیمه نوسازی ساختمان یا بیمه بازسازی خانه نیز گفته می شود. اگر از وام مسکن برای تأمین مالی پروژه استفاده می‌کنید، وام‌دهنده شما ممکن است وجوه را بدون ضمانت و مدرک بیمه نگه دارد. مسائلی مانند سیل، سرقت یا آتش سوزی معمولاً تحت بیمه استاندارد خانه قرار می گیرند. با این حال، عدم اطلاع رسانی به بیمه گر خود در مورد مدرن سازی های مهم می تواند بیمه نامه استاندارد شما را باطل کند. بیمه نوسازی باید شامل مسئولیت عمومی و کارفرما، پوشش مصالح ساختمانی، کار، کارخانه، ابزار، سازه های موقت، سازه موجود، پوشش حوادث شخصی و هزینه های قانونی باشد. هزینه های معمول بسته به پروژه از 500 تا 1500 پوند متغیر است.

تعیین کنید که آیا ضمانت خانه ضروری است یا خیر

در حالی که ضمانت های خانه همیشه در طول بازسازی خانه مورد نیاز نیستند، اما می توانند مفید باشند. گارانتی اساساً سیاستی است که خانه شما را در برابر نقص در طراحی، مواد یا کیفیت ساخت پوشش می دهد. همچنین مسائل ناشی از این نقص ها را پوشش می دهد، معمولاً برای حدود ده سال. اگر برای پروژه خود ضمانت نامه ای در نظر می گیرید، زودتر آن را دریافت کنید زیرا با پیشرفت پروژه، حق بیمه افزایش می یابد.

واجد شرایط بودن خود را برای کمک هزینه نوسازی بررسی کنید

هنگام تنظیم امور مالی برای بازسازی خود، ارزش این را دارد که بررسی کنید آیا واجد شرایط دریافت کمک های مالی مربوط به کار مدرن سازی خود هستید یا خیر. قبل از شروع کار باید برای کمک هزینه اقدام کنید. با شورای محلی و سطح ملی خود از دولت مرکزی از طریق میراث ملی مشورت کنید. از نظر امتیازات مالیات بر ارزش افزوده، نرخ های کاهش یافته ممکن است برای ساختمان های مسکونی که برای دو سال یا بیشتر خالی بوده اند اعمال شود. اطلاعات بیشتر را می توان در اطلاعیه VAT 708 یافت .

یک معمار استخدام کنید

پس از ایمن سازی پروژه نوسازی مدرن سازی و ارزیابی وضعیت ساختاری آن، گام بعدی ایجاد طرحی برای خانه جدید و هرگونه الحاقات برنامه ریزی شده است. بسیاری از مردم طراحی یک خانه موجود را چالش برانگیزتر از شروع از ابتدا می دانند. در حالی که استخدام یک معمار یا طراح همیشه ضروری نیست، و ممکن است ایده های خود را برای بازسازی خانه داشته باشید، مدرن سازی در مقیاس بزرگ، توسعه یا پروژه در مناطق حساس یا ساختمان های فهرست شده به طور کلی نیاز به مشاوره حرفه ای دارد. انتخاب های شما برای یک طراح حرفه ای می تواند شامل یک معمار، طراح معماری، طراح خانه یا حتی یک مهندس سازه باشد.

یک طراح حرفه‌ای می‌تواند شما را در فرآیند مجوز برنامه‌ریزی راهنمایی کند، طرح‌هایی را بر اساس مختصر شما ایجاد کند، درباره مواردی که ممکن است توسط برنامه‌ریزان محلی تأیید شود یا نباشد (برخی از آثار ممکن است تحت توسعه مجاز قرار بگیرند) توصیه می‌کند و به شما ایده می‌دهد تا چه اندازه بودجه کشیده خواهد شد هنگامی که یک طرح تایید شده دارید که از آن راضی هستید، یک برنامه کاری ایجاد کنید تا اطمینان حاصل کنید که بهبودها به طور منطقی انجام می شوند تا اختلال و تکرار را به حداقل برسانید.

مجوز برنامه ریزی را دریافت کنید

همه پروژه های بازسازی خانه نیاز به مجوز برنامه ریزی ندارند، اما قبل از شروع کار باید چندین زمینه رضایت را بررسی کنید، از جمله:

  • مجوز برنامه ریزی
  • تصویب مقررات ساختمانی
  • موافقت نامه ساختمانی

برای جلوگیری از تاخیر، همیشه برنامه کاری خود را با پروژه هایی شروع کنید که نیازی به رضایت برنامه ریزی ندارند.

اگر خط سقف را تغییر می دهید یا گسترش می دهید، ممکن است به مجوز برنامه ریزی نیاز داشته باشید. اگر در یک ملک ذکر شده یا منطقه تعیین شده زندگی می کنید، احتمالاً قبل از شروع کار به رضایت نیاز خواهید داشت. قبل از شروع کار با بخش برنامه ریزی محلی خود مشورت کنید. به یاد داشته باشید، حتی مشاغلی که نیاز به تأیید مقررات ساختمانی دارند، می توانند پس از اعلان 24 ساعته در مورد قصد انطباق به بخش کنترل ساختمان مقامات محلی شروع شوند. اگر نزدیک مرز مدرن سازی خانه خود می سازید، بررسی کنید که آیا کار شما تحت تأثیر قانون دیوار حزب قرار گرفته است یا خیر . همچنین، از وکیل خود بخواهید اسناد مالکیت یا اجاره نامه شما را بررسی کند—ممکن است محدودیت های توسعه در ملک وجود داشته باشد.

نکته مهم گذراندن چند ماه زندگی یا رفت و آمد در یک خانه واقعاً نتیجه می دهد. این به شما امکان می دهد نور طبیعی خانه را مشاهده کنید، پیکربندی های چیدمان را آزمایش کنید و ایده هایی در مورد اینکه چگونه خانه می تواند به بهترین وجه با سبک زندگی شما مطابقت داشته باشد جمع آوری کنید.

منبع یک سازنده

اگر یک معمار بخشی از پروژه شما باشد، ممکن است سازندگانی داشته باشد که اغلب با آنها همکاری می کنند و می توانند پیشنهاد دهند. از طرف دیگر، باید سازنده ای را برای اجرای کار بازسازی شناسایی کنید، مگر اینکه قصد داشته باشید همه کارها را بر اساس DIY انجام دهید. مطمئن ترین راه برای یافتن تاجران قابل اعتماد از طریق توصیه های قابل اعتماد است. هدف این است که از سازندگانی استفاده کنید که در پروژه‌هایی از نوع و مقیاس مشابه شما تجربه دارند. قبل از تصمیم گیری نهایی، حداقل سه نقل قول دریافت کنید.

به کنترل ساختمان اطلاع دهید

تمام کارهای جدید هنگام مدرن سازی خانه باید مطابق با مقررات ساختمان باشد. از ژانویه 2006، برنامه های مقررات ساختمانی جدید برای الحاقات باید شامل طرح هایی برای افزایش عملکرد حرارتی بخش موجود خانه باشد.

برنامه زمانبندی کارها را تنظیم کنید

هیچ پروژه مدرن سازی نباید بدون برنامه کاری شروع شود. این پروژه را در مسیر خود نگه می‌دارد و تضمین می‌کند که تمام معاملات درگیر دنباله کار را درک می‌کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید مرحله یک را در فرآیند نوسازی آغاز کنیم.

یک برنامه کاری مختصر و واضح، تمام کارهای مورد نیاز هنگام مدرن سازی خانه را فهرست می‌کند، که با کارآمدترین ترتیب سازماندهی شده است. در حالت ایده‌آل باید شامل مسئولیت هر کار و هزینه‌های مرتبط باشد. در زیر یک برنامه کاری استاندارد آمده است. این ممکن است بسته به پروژه خاص شما متفاوت باشد و طراح یا سازنده خانه شما می تواند مشاوره ارائه دهد.

  • ارزیابی وضعیت فعلی
  • کاهش بیشتر امتیازات کمک های مالی/مالیاتی
  • مجوزهای قانونی
  • پایداری سازه
  • کار تخریب
  • رسیدگی به نم
  • زه کشی
  • دسترسی به سایت
  • کار ساختمانی عمده
  • ضد آب و هوای بیرونی
  • کارهای خارجی
  • ابتدا گچ کاری را تعمیر کنید
  • خشک شدن من
  • نصب کفپوش ثابت
  • اصلاح دوم
  • تمیز کردن نهایی تزئین
  • حرکت در Snagging

برنامه ریزی برای دفع زباله

اگر در حال برچیدن قسمت هایی از خانه هستید، کار تخریب را در نظر بگیرید. زباله ها را می توان در سطل ها دفع کرد. راهنمایی‌های مقامات محلی معمولاً اکثر زباله‌ها را به صورت رایگان از افراد خصوصی می‌پذیرند، اگرچه آزبست باید به طور جداگانه مدیریت شود. مدرن سازی خانه ممکن است شامل اجزایی باشد که می توان آنها را نجات داد و دوباره استفاده کرد. اینها باید با خیال راحت ذخیره شوند یا به حیاط نجات فروخته شوند. گاهی اوقات، می توانید حقوق نجات پروژه های تخریب در مقیاس بزرگ را بفروشید، که می تواند به این معنی باشد که برخی از کارهای حذف توسط حیاط احیا انجام می شود. این می تواند باعث صرفه جویی در زمان، تلاش و به طور بالقوه مقداری پول نقد شود.

حل چالش های دسترسی

اگر بازسازی یا مدرن سازی خانه شما در مکانی با دسترسی محدود واقع شده است، عاقلانه است که از قبل استراتژی داشته باشید. قبل از کار ساخت و ساز جدید و مواد انباشته شده دسترسی را محدودتر می کند، هر اقلام بزرگ یا ماشین آلات مورد نیاز برای محوطه سازی را در سایت قرار دهید.

زهکشی های موجود خود را بررسی کنید

آیا زهکشی فعلی شما کاربردی است؟ اتاق‌های بازرسی (منهول) را شناسایی کنید و رنگ‌های رنگی متمایز را در توالت‌ها و سینک‌ها بریزید. این به تعیین اتصالات و اینکه آیا زهکشی فرو ریخته است و نیاز به حفاری دارد کمک می کند. پس از برداشتن داربست، نوبت به اتصال زهکش های خارجی به فاضلاب یا سپتیک تانک می رسد. برخی از افراد ترجیح می دهند این کار را در مرحله زیرزمینی انجام دهند، اما این خطر آسیب رساندن به زهکش ها را در حین ساخت و ساز دارد – به خصوص اگر قبل از پر کردن در سنگرهای ساختمان در معرض دید قرار گیرند.

محوطه سازی، از جمله تشکیل راهروها، مسیرها، بسترها و چمنزارها، می تواند تقریباً در هر مرحله از پروژه اتفاق بیفتد تا زمانی که بتوان از آسیب ساخت و ساز محافظت کرد. اکثر مردم تا آخرین مرحله انتقال صبر می کنند. تا زمانی که تمام وسایل نقلیه سنگین و پرش ها از محل خارج نشده اند از گذاشتن پایانه نهایی درایو خودداری کنید. در صورت ساخت یک پسوند، زهکشی ها ممکن است نیاز به جابجایی داشته باشند، و اکنون زمان بررسی است. اگر اتصال زهکشی اصلی وجود ندارد، وضعیت هر سپتیک تانک موجود و غوطه ور را ارزیابی کنید.

بهبود بهره وری انرژی را در نظر بگیرید

ECO-VATION چیست؟

بوم‌سازی یا بازسازی محیط‌زیست، فرآیند افزایش بهره‌وری انرژی یک خانه قدیمی، منجر به مسکن کمتر، مقرون‌به‌صرفه‌تر و راحت‌تر می‌شود. برای اینکه بازسازی نهایی شما سازگار با محیط زیست باشد، باید میزان گرمای مورد نیاز خانه خود را کاهش دهید و هزینه تولید گرمای لازم را به حداقل برسانید. عایق رطوبتی، مانند عایق دیوارها و زیر شیروانی، حیاتی است. ارتقاء دیگ و منابع گرمایشی (مانند رادیاتورهای قدیمی) می تواند هزینه های گرمایشی را بیشتر کاهش دهد و محیط داخلی راحت تری ایجاد کند. روش‌های آسان ضد نفوذ آب شامل اضافه کردن آب‌بند، تعمیر پنجره‌ها و درب‌های آسیب‌دیده و نامناسب و استفاده از حذف‌کننده‌های پیش‌رو است. عایق کاری خانه های قدیمی می تواند مستلزم افزودن عایق دیوار حفره ای (اگر دیوارها حفره ای هستند)، افزودن عایق دیوار داخلی به دیوارهای جامد موجود (که پس از آن نیاز به گچ کاری دارند)، یا افزودن عایق خارجی (انتخابی برای کسانی که به بازسازی یا رندر خارجی می پردازند) .

با در نظر گرفتن تأثیر آن بر زیبایی کلی خانه و اینکه آیا مجوز برنامه ریزی اجازه می دهد یا خیر، تعویض شیشه های تک جداره را با شیشه های دوجداره در نظر بگیرید.

اطمینان حاصل کنید که پروژه بازسازی و مدرن سازی شما در برابر آب و هوا مقاوم است

هنگامی که سازه سقف تعمیر شد (یا برای الحاقات ساخته شد)، نمدکاری و چوب‌بندی شد، کل سازه باید در برابر آب و هوا مقاوم شود تا در برابر عناصر محافظت شود و ساختمان ایمن شود. در حالی که داربست بالا است، بررسی کنید که پشته ها و گلدان های دودکش محکم و شفاف باشند، محافظ های پرنده مناسب باشند، و چشمک های سربی را در اطراف دودکش ها، دره ها، باسن، خوابگاه ها و تکیه گاه ها تعمیر کنید. اگر قسمت‌های جدید سقف با قسمت‌های قدیمی تلاقی می‌کنند، معمولاً بهتر است با خرید کاشی‌ها/صفحات بازسازی‌ و مدرن سازی شده یا با تعویض یک صفحه سقف در پشت و استفاده از کاشی‌ها/صفحات نجات‌یافته در جلو، پوشش سقف موجود/اصلی را مطابقت دهید.

اکنون می توان درها و پنجره ها را نصب و لعاب کرد. اگر اینها هنوز در محل نیستند، دهانه ها باید با ورقه های پلاستیکی پوشانده شوند یا ترجیحاً تخته شوند. داربست همچنین برای جایگزینی، تعمیر و تعمیر کالاهای آب باران مفید خواهد بود.

این زمان بسیار خوبی برای تزیینات نازک کاری بیرونی، مانند فاسیا و زیراندازها، تخته ها و پنجره های بارج، رندر و نمای چوبی است.

بیشتر بخوانید : راهنمای برق کشی خانه

حفاظت و تعمیر ویژگی های اصلی

بسیاری از مردم به دلیل پتانسیل شامل ویژگی های اصلی که ممکن است هنوز دست نخورده باشند، جذب بازسازی خانه می شوند – این ویژگی ها به شخصیت و جذابیت ساختمان های قدیمی می افزاید. متأسفانه، همه پروژه‌های نوسازی سال‌ها نادیده گرفته نمی‌شوند، به این معنی که ویژگی‌های اصلی ممکن است از بین رفته یا آسیب ببینند. مشخص کنید که کدام ویژگی ارزش حفظ کردن را دارند و کدام یک به اضافه شدن بعدی برای جلوگیری از هزینه های غیر ضروری هستند.

گاهی اوقات، کار تعمیر ممکن است مقرون به صرفه نباشد و ممکن است لازم باشد جایگزین های سازگار را در نظر بگیرید. با این حال، مگر اینکه مایل به سرمایه گذاری بیشتر باشید، این جایگزین ها ممکن است جزئیات دقیق نسخه های اصلی را تکرار نکنند.

برای حفظ شخصیت اصلی پروژه بازسازی و مدرن سازی خود، به ویژگی هایی مانند: ویندوز توجه ویژه ای داشته باشید

  • طبقه
  • درها
  • شومینه ها
  • قالب های اصلی
  • پشت بام تیرهای چوبی

لوله کشی و برق قدیمی را مدرن کنید

سیم کشی مجدد و لوله کشی مجدد یک طرح نوسازی می تواند تلاش های پرهزینه ای باشد، اما آنها فرصتی را برای پیاده سازی سیستم های سفارشی با سبک زندگی، مصرف انرژی و برنامه های آینده برای خانه فراهم می کنند. مدرن سازی سیستم های گرمایشی و الکتریکی می تواند ارزش نهایی ملک را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

شاید خوش شانس باشید که متوجه شوید که گرمایش و برق به تازگی به استانداردهای بالایی ارتقا یافته اند. اگر چنین است، تنها چیزی که ممکن است لازم باشد در نظر بگیرید رادیاتورهای جدید هستند. رادیاتورهای قدیمی به دلیل تجمع لجن ممکن است از نقاط سرد رنج ببرند – شستشوی برق آنها به افزایش عملکرد آنها کمک زیادی می کند. البته، بسیاری از افرادی که خانه‌ها را بازسازی می‌کنند یا وسایل داخلی را اضافه می‌کنند، ممکن است گرمایش از کف را به عنوان جایگزینی برای رادیاتور ترجیح دهند.

اصلاحات ساختاری داخلی را اجرا کنید

اکثر پروژه های بازسازی و مدرن سازی نیاز به نوعی تغییر ساختاری برای تطبیق خانه برای زندگی معاصر دارند. خانه‌های تاریخی اغلب با اتاق‌های کوچک‌تر متعددی طراحی می‌شدند و ممکن است در طول زمان در معرض الحاقات نامناسب و برنامه‌ریزی‌شده قرار داشته باشند، که باعث می‌شد چیدمان کلی فاقد سیالیت باشد. ممکن است با تخریب دیوارهای داخلی، گسترش به داخل باغ یا استفاده از فضاهای بلااستفاده موجود، فضاهای خود را گسترش دهید یا تغییر کاربری دهید، که می تواند منجر به تبدیل زیرزمین، تبدیل گاراژ یا تبدیل انبار شود.

وظایف «اول رفع» را انجام دهید

ممکن است با اصطلاح “اول رفع مشکل” برخورد کرده باشید – اما این به چه معناست؟ هنگامی که می توان چارچوب های دیوار گل میخ داخلی را ساخت و هر دیواری را برچید، تخته نئوپان یا تخته کف با درجه کف را می توان به تیرچه ها چسباند و در صورت نیاز می توان تیرچه های سقفی اضافی را وارد کرد. اکنون می‌توان روکش‌های درب را نصب کرد، آماده برای استفاده گچ‌کارها (این‌ها بعداً برای پوشش خشک اضافه می‌شوند)، و پنجره‌ها نمایان می‌شوند و می‌توان رکاب‌ها را به کار برد.

هنگامی که اولین نجاری ثابت (از جمله راه پله های جدید) انجام شد، می توان سیم کشی و لوله کشی جدید را از جمله لوله های خاک و اتصالات زهکشی انجام داد. در این مرحله، هر چیزی که بعداً توسط گچ پنهان می شود باید نصب شود، از جمله:

  • کانال های تهویه
  • سیلندر آب گرم
  • مجاری استخراج
  • سیم کشی برای گرمایش مرکزی
  • آلارم ها را کنترل می کند
  • بلندگو یا هر وسیله خانه هوشمند دیگری.

گچ کاری را آغاز کنید

با اتمام اولین تعمیر، نوبت به گچ کاری دیوارها، چسباندن گچ / آستر خشک به سقف و هر دیوار گل میخ (چسب کاری)، و تعمیر گچ کاری / قالب گیری آسیب دیده فرا رسیده است. در ساختمان‌های قدیمی‌تر، از استفاده از مهره‌های فلزی مدرن در اطراف خودداری کنید، مگر اینکه بخواهید خطوط تیز و تمیز داشته باشید: در عوض، از مهره‌های چوبی استفاده کنید. همچنین نوع گچ مورد استفاده خود را در نظر بگیرید – بسیاری از خانه های قدیمی با گچ آهکی تکمیل شده اند و افزودن یک گچ جدید و مدرن ممکن است منجر به مشکلات رطوبتی شود.

هنگام گچ کاری از پله‌ها و سایر ویژگی‌های حساس محافظت کنید، زیرا ممکن است یک کار نامرتب باشد. کف کش های جدید برای طبقه همکف در این نقطه گذاشته می شود که معمولاً پس از گچ کاری برای حفظ پاکیزگی انجام می شود. با این حال، برخی ترجیح می دهند برای ایجاد یک تقاطع تمیزتر بین گچ و کف، کف کشی کنند و سپس گچ کاری کنند. اگر گرمایش از کف نصب می‌کنید، لوله‌ها یا عناصر کابل معمولاً پس از گچ‌کاری گذاشته می‌شوند، بنابراین منیفولدها را می‌توان در جای خود نصب کرد، اما قبل از لایه‌کشی به گونه‌ای که لوله‌ها و عناصر پنهان شوند.

کارهای ثابت دوم را شروع کنید

با نصب کفپوش و گچ کاری کامل، می توانید کارهای تعمیر دوم را آغاز کنید. تعمیر دوم معمولاً شامل: اتصال واحد مصرف کننده و نصب همه وسایل روشنایی، پریزها، سوئیچ ها، نقاط تلفن و تلویزیون، و هود استخراج کننده آویزان کردن همه درها و نصب دامن، آرشیترو، دوک ها و نرده ها، راه اندازی وسایل حمام و اتصال شیرها نصب دیگ بخار و کنترل ها و نصب رادیاتورها تجهیز آشپزخانه و تکمیل هر گونه مبلمان نصب شده پنهان کردن لوله ها یا پشته های خاک آماده برای دکوراتورها اکنون نیز زمان راه اندازی سیستم گرمایش توسط لوله کش و برقکار است.

بهبودهای خارجی را آغاز کنید

بازسازی و مدرن سازی خانه همیشه مربوط به کلبه های روستایی عجیب و غریب یا دارایی های دوره کاملا متقارن نیست. در واقع، تعداد فزاینده ای از مردم اکنون پتانسیل املاک پس از جنگ را تشخیص می دهند. اگرچه ممکن است در ابتدا از نظر بصری جذاب نباشند، این خانه‌ها اغلب ارزان‌تر هستند، نور طبیعی فراوانی دارند و دارای فضاهای داخلی باز و بزرگ هستند. آنها همچنین نسبت به همتایان بازسازی جذاب تر خود هزینه کمتری دارند.

خانه‌های پس از جنگ، فرصت‌های فراوانی را برای بازسازی و مدرن سازی نمای بیرونی تماشایی، از جمله روکش‌های جدید، مصالح سقف، پنجره‌ها و راهروها ارائه می‌دهند.

قبل از شروع یک تغییر در مقیاس بزرگ، بسیار مهم است که جزئیات کوچک‌تری را در نظر بگیرید که می‌توان بدون هزینه‌های گزاف تغییر داد – این موارد برای ایجاد جذابیت محدود بسیار مهم هستند. اصلاحات جزئی برای بررسی عبارتند از: به روز رسانی کالاهای آب باران رنگ آمیزی مجدد (یا جایگزینی) هر گونه چوب، مانند تخته های فاسیا و پایانه ها. ، اما اگر خانه شما دارای یک نام خاص (یعنی در لیست) باشد، این حقوق لغو می شود.

کارهای تزئینی نهایی را انجام دهید

رنگ‌آمیزی و رنگ‌آمیزی باید تنها پس از اتمام کار تعمیرات و آماده‌سازی دوم شروع شود، و از تمیزی و عاری از گرد و غبار ساختمان اطمینان حاصل شود – در غیر این صورت، دستیابی به یک پایان برتر غیرممکن است. کاشی کاری دیوار در آشپزخانه و حمام هم اکنون قابل انجام است. پس از اتمام کاشی کاری می توان کابین دوش و درها را نصب کرد. در نهایت، پس از اتمام تزئین، می توان هر گونه کف پوش نرم مانند وینیل و فرش را پهن کرد و وسایل سفید مانند فر، اجاق گاز، یخچال و ماشین لباسشویی را نصب کرد.

یک لیست Snagging ایجاد کنید

در ماه های آینده مشکلات کوچکی ظاهر می شود. این مسائل را به محض مطرح شدن حل کنید، یا اگر تاجرانی را درگیر کرده اید، از آنها بخواهید که برگردند، هرچند پیش بینی کنید برای عیوبی که تقصیر آنها نیست، مانند ترک های گچ، هزینه پرداخت کنید.

اگر یک پیمانکار اصلی را استخدام کرده باشید، ممکن است 2.5-5٪ در پرداخت نهایی حفظ کرده باشید. این مبلغ پس از بازگشت و رفع عیوب آزاد می شود.