You are currently viewing طراحی بازسازی خانه ، ایده هایی برای تمام جزییات

طراحی بازسازی خانه ، ایده هایی برای تمام جزییات

طراحی بازسازی خانه چیست و چطور انجام می شود؟ همیشه باید در نظر داشت که برای طراحی مسیر بازسازی خانه برای تک تک عناصر منزل باید برنامه ریزی کنیم، ما در این مقاله به طور کامل مراحل و روش های کلی بازسازی خانه را توضیح می دهیم.

طراحی بازسازی خانه

برای بازسازی خانه چقدر باید بودجه داشته باشید

بازسازی خانه می تواند ارزش خانه شما را افزایش دهد و محبوب ترین اتاق ها آشپزخانه، حمام، نقاشی داخلی/خارجی و ایجاد فضای قابل زندگی بیشتر در زیرزمین یا خارج از منزل شما هستند.

قدمت خانه، اندازه پروژه و پیچیدگی پروژه را در نظر بگیرید. آیا در درجه اول لوازم آرایشی است یا قصد دارید دیوارها را جابجا کنید و وسایل برقی و لوله کشی را تغییر دهید؟ من همیشه پیشنهاد می کنم برای موارد غیرمنتظره 20٪ به بودجه خود اضافه کنید.


اولین نکته بازسازی که دوست دارم همیشه با آن شروع کنم این است که مطمئن شوم تیم مناسبی را انتخاب کرده اید. شما یک پیمانکار می خواهید که کار را به درستی انجام دهد -از جمله گرفتن مجوزها، استخدام زیرمجموعه های مناسب و همکاری با شما برای طراحی یک بازسازی که مطابق با نیازهای شما باشد. از اینجا شروع می کنید.

نحوه استخدام یک پیمانکار – آن را به صورت کتبی دریافت کنید

به یاد داشته باشید، استخدام پیمانکار مناسب می تواند به همان اندازه طول بکشد که خود پروژه انجام شود. در این مرحله عجله نکنید – این می تواند به معنای تفاوت بین بازسازی رویای شما و یک کابوس باشد.

اطمینان حاصل کنید که قرارداد می گوید پیمانکار شما مجوزها را دریافت می کند و همه کارها را به صورت کد انجام می دهد.

نحوه استخدام یک پیمانکار – یک بررسی پیشینه انجام دهید

این مهم است که مطمئن شوید پیمانکار شما دارای مجوزها و بیمه مناسب است قبل از اینکه آنها را برای کار خود استخدام کنید. اگر این کار را نکردند، به پیمانکار بعدی در لیست خود بروید.

چگونه یک خانه ساز را انتخاب کنیم

هنگام ساختن یک خانه جدید، همه سازندگان به یک اندازه ساخته نمی شوند. من برنامه خانه های مورد تایید هولمز را شروع کردم تا به شما کمک کنم تا کارهای پا را برای شما انجام دهم. اگر یکی در منطقه شما زندگی نمی کند و شما در حال ساختن یک خانه جدید هستید، در اینجا راهنمای انتخاب خانه مناسب است.

10 نکته برای انتخاب پیمانکار سقف

یک قرارداد کتبی برای هر پروژه نوسازی ضروری است – روزهای معامله دست دادن به پایان رسیده است.

تو منو میشناسی من همیشه پیشنهاد می‌کنم حداقل سه نصاب واجد شرایط، بیمه‌شده و دارای مجوز را برای نقل قول در این کار داشته باشید، اما صدای درونی من بیشتر از 8 تا 10 می‌گوید!

9 نشانه که نشان می دهد یک پیمانکار بد را استخدام کرده اید

در طراحی بازسازی خانه متأسفانه، گاهی اوقات می توانید تمام تکالیف را به درستی انجام دهید، و همچنان فرد نامناسبی را برای تیم خود استخدام کنید. در اینجا پرچم‌های قرمزی هستند که می‌خواهید هنگام شروع کار پیمانکارتان مراقب آن‌ها باشید.

تیم بازسازی خانه شما – چه کسی و چه زمانی استخدام شود؟

من و خانواده ام معمولاً به صاحبان خانه توصیه می کنیم قبل از استخدام پیمانکاران یا صنعتگران تحقیقات خود را انجام دهند. اغلب از ما در مورد یافتن متخصص مناسب برای پروژه ها یا مشاغل مختلف سؤال می شود. به کسی که خانه را بازسازی می کند چه می گویید؟ آیا نیاز به استخدام پیمانکار برق دارای مجوز دارید؟ چه پروژه هایی را می توان بدون کمک یک متخصص انجام داد؟

برای کارهای بزرگ باغبانی یا محوطه سازی با یک متخصص مجاز مشورت کنید – شروع هلمز + هلمز.


من همیشه می گویم خانه خود را از بیرون به داخل تعمیر کنید. اگر پوشش ساختمان خانه شما بد شکل باشد – عناصر وارد می شوند و سیستم های داخلی شما را خراب می کنند و منجر به کپک زدن، پوسیدگی و کلی مشکلات دیگر می شوند. اولین اولویت شما برای بازسازی این است که مطمئن شوید که نمای بیرونی خانه در شکل خوبی است.

ترک در فونداسیون چقدر جدی است؟ و چگونه آن را رفع می کنید؟

هنگامی که بتن خشک یا خشک می شود، ممکن است ترک بخورد. اگر به تازگی پایه جدیدی گذاشته اید و چند ترک کوچک می بینید، وحشت نکنید. آنها را با نوار علامت بزنید و چند ماه دیگر دوباره بررسی کنید. اگر ترک ها رشد نکنند، معمولاً می توان آنها را با تزریق اپوکسی یا فوم قابل انبساط پر کرد. مشکلات فونداسیون یکی از پرهزینه‌ترین مسائلی است که باید در خانه شما تعمیر شود، اما راه‌حل‌هایی برای رفع آن وجود دارد.

6 نوع پاکت بیرونی ساختمان

پاکت ساختمان شما یک جزء کلیدی برای دور نگه داشتن عناصر از خانه و حفظ هوای خوب و گرم در داخل است. در اینجا می‌توانید گزینه‌های خود را با 6 نوع مختلف از پاکت‌های ساختمان خارجی، از جمله Vipeq’s Spray Cork، بررسی کنید.

نکات نقاشی بیرونی

اگر مراقب باشید – نقاشی یک کار DIY عالی است. چرا؟ به طور کلی، از آنجایی که این فقط یک تغییر آرایشی است، اگر اشتباه کنید، یکپارچگی ساختار خانه خود را به خطر نمی اندازید. در اینجا راهنمای من برای نقاشی سازه های فضای باز است.

چک لیست تعمیر و نگهداری حیاط بهار برای اینکه حیاط خلوت خود را در بهترین شکل نگه دارید

برای طراحی بازسازی خانه اگر از چمن خود به درستی مراقبت کنید، می تواند در برابر آفات و علف های هرز آسیب رسان چمن مقاومت کند. درختچه ها و گل های زیبای شما شانس بیشتری برای مبارزه با بیماری ها خواهند داشت. با تعمیر و نگهداری منظم و کمی کار از جانب خود، می توانید از یک چمن سرسبز و زیبا لذت ببرید.

محافظت از سقف شما

تا زمانی که سقف شما شروع به شکست نکند، متوجه نمی شوید که یک سقف با کیفیت خوب چقدر اهمیت دارد. نوع مناسب شینگل را با گارانتی خوب انتخاب کنید. نصب سقف جدید باید به متخصصان واگذار شود. در اینجا راهنمای من برای سقف درست آن است.

6 نکته برای انتخاب سقف آسفالت جدید

وقتی زمان انتخاب سقف جدید فرا می رسد – مطمئن شوید که متریال با کیفیتی را انتخاب می کنید. زوناهای آسفالتی راه طولانی را پیموده اند – اما باید مطمئن شوید که به درستی نصب شده اند و دارای گارانتی خوبی هستند. به این ترتیب سقفی به دست می آورید که یک عمر ماندگار باشد.

کدام زونا سقفی را برای خانه خود انتخاب کنید؟

سقفی که به درستی نصب شده باشد نه تنها از خانه شما در برابر عوامل محافظت می کند، بلکه به ظاهر و ارزش آن نیز می افزاید. و با انتخاب زونا سقفی مناسب شروع می شود.

اگر سقف قدیمی دارید، از محصولات و فناوری‌های جدید موجود امروز استفاده کنید، زیرا احتمالاً محصولات باکیفیت‌تری نسبت به سقف قدیمی‌تان خواهند بود و نمی‌خواهید مشکلات سقف قدیمی‌تان پوشیده شود. و حل نشده است.

بازرسی خانه DIY: 11 نقص خانه که هر صاحب خانه باید مراقب آن باشد

من همیشه توصیه می کنم که صاحبان خانه در هنگام خرید، فروش یا بازسازی خانه های خود یک بازرسی از خانه را انجام دهند. با این حال، پرچم های قرمز خاصی وجود دارد که می توانید خودتان در خانه خود مشاهده کنید. در صنعت بازرسی منازل، ما به این امر می گوییم  تشخیص نقص . تشخیص نقص به معنای آموزش دادن به صاحب خانه در مورد مسائل رایج در اطراف خانه است که می توانند به آنها توجه کنند. اگر خانه خود را به خوبی بشناسید، متوجه می شوید که اوضاع درست به نظر نمی رسد.


در طراحی بازسازی خانه هنگامی که از بیرون خانه خود مراقبت کردید، اولین وظیفه شما در داخل خانه باید اطمینان از ایمن، ایمن و قوی بودن سیستم های اصلی خانه باشد. من در مورد چیزهایی مانند کوره شما و همچنین اطمینان از ایمن بودن راه اندازی برق شما صحبت می کنم.

آیا می دانید در اتاق کوره شما چیست؟

سیستم HVAC شما چیزی است که خانه شما را تنفس می کند. این مهم است که تمام سیستم های اساسی را که در آنجا زندگی می کنند، درک کنید. به عنوان مثال، اگر خانه شما دارای یک تهویه بازیابی حرارت (HRV) است، مهم است که آن را خاموش نکنید. اینجا جایی است که می توانید جزئیات و نکات اتاق کوره خود را بیاموزید.

یک HRV معمولاً شامل دو فن است. روش کار به این صورت است که یک فن برای بیرون راندن هوای داخل خانه و دیگری برای کشیدن هوای بیرون به داخل وجود دارد. سپس گرمای جریان خروجی به جریان ورودی منتقل می‌شود تا خانه شما بدون اتلاف انرژی اضافی برای گرم کردن آن در دمایی راحت باقی بماند.

پمپ های حرارتی چیست؟

اگر به دنبال جایگزینی کوره خود هستید، ممکن است بخواهید در یک پمپ حرارتی سرمایه گذاری کنید. پمپ حرارتی مسکونی یک سیستم HVAC است که از تبرید و برق برای تامین گرمایش و سرمایش خانه استفاده می کند. آنها در مصرف انرژی بسیار کارآمد هستند و می توانند مصرف برق شما را تا 50 درصد در مقایسه با گرمایش با مقاومت الکتریکی مانند کوره ها یا بخاری های قرنیز کاهش دهند.

با فضای خزیدن چه باید کرد

شما به طور کلی دو گزینه برای فضای خزیدن خود دارید. یک: آن را در یک منطقه سرد جدا از بقیه خانه نگه دارید. یا دو: آن را با بقیه خانه عایق بندی کنید تا فضای کمی افزایش یابد. کدام گزینه مناسب است؟ در اینجا راهنمای شما برای کمک به تصمیم گیری شما است.

چگونه یک سیستم HVAC برای خانه خود انتخاب کنید

شاید تعجب کنید که بدانید برخی از مردم واقعاً نمی دانند  HVAC به چه  معناست. آنها نمی دانند چه سیستم های تهویه مطبوع در خانه های خود دارند، حتی اگر این قلب خانه شما باشد. بنابراین اگر به دنبال یک سیستم جدید هستید، هنگام انتخاب یک سیستم تهویه مطبوع باید به دنبال چه چیزی باشید؟

در طراحی بازسازی خانه چگونه یک سیستم ERV کار می کند و مزایای ERV 

یکی از راه‌های بهبود  کیفیت هوای داخلی  ، مدیریت سطوح رطوبت در خانه است. به همین دلیل است که ما در مورد اهمیت فن های تهویه در آشپزخانه و حمام شما صحبت می کنیم. سیستم ERV یک راه عالی برای بهبود کیفیت هوای داخل خانه است.

پمپ حرارتی در مقابل بویلر – کدام یک برای شما بهتر است؟

انتخاب سیستم گرمایش مناسب برای خانه شما یک تصمیم بزرگ است. بر اساس یک نشریه دولت کانادا، گرمایش و سرمایش 63 درصد از مصرف انرژی مسکونی در کانادا را تشکیل می دهد. انتخاب سیستم مناسب می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه در قبض انرژی کمک کند. بنابراین تفاوت  پمپ حرارتی  و  دیگ گرمایش چیست و کدام گزینه بهتر است؟

چرا یک تصفیه کننده هوا مفید است و کدام یک بهترین است؟

تنفس هوای تمیز برای سلامت کلی شما مهم است. طبق گزارش  EPA ، مطالعات نشان داده اند که  کیفیت پایین هوای داخل ساختمان حتی می تواند باعث آسم شود. همچنین برخی از اثرات طولانی مدت قرار گرفتن در معرض هوای بد داخل خانه وجود دارد که تنها پس از چند سال قابل توجه است. برای مثال قرار گرفتن در معرض  گاز رادون در واقع می تواند باعث سرطان ریه شود. برای مقابله با برخی از این آلاینده‌ها، یک تصفیه‌کننده/پاک‌کننده هوا کلیدی است. بنابراین، دستگاه های تصفیه هوا واقعا چگونه کار می کنند؟


برای اکثر بازسازی‌ها، دیوارهای خود را باز می‌کنید – و این فرصتی عالی برای شماست تا نگاهی به برق خود بیندازید و مطمئن شوید که همه چیز در وضعیت خوبی است. هر زمان که در حال ارتقاءهایی هستید که شامل برق شما می شود، باید مجوزهای مناسب برای این کار را دریافت کنید.

کلیه کارهای برقی باید توسط پیمانکار برق دارای مجوز انجام شود.

آیا می توانید کارهای برقی خود را انجام دهید؟

هنگام بازسازی، برخی از مشاغل وجود دارد که بهتر است به متخصصان واگذار شود. در حالی که از نظر قانونی، تعمیرات برق می تواند توسط صاحبان خانه انجام شود، من همیشه به شما توصیه می کنم یک پیمانکار برق دارای مجوز را برای انجام کار استخدام کنید. چرا؟ کار برقی چیزی نیست که بخواهید با آن ریسک کنید، زیرا اگر کارهای الکتریکی DIY به اشتباه انجام شود می تواند منجر به آتش سوزی الکتریکی یا شوک الکتریکی کشنده شود.

چگونه از خود در برابر آتش سوزی برق محافظت کنیم ، طراحی بازسازی خانه

حدود 20 درصد از آتش‌سوزی‌های خانه‌ها در کانادا، آتش‌سوزی‌های الکتریکی است. مطمئن شوید که اقداماتی را برای ایمن نگه داشتن تنظیمات برقی خود انجام داده اید. دفعه بعد که در حال انجام تعمیراتی هستید که دیوارها را باز می کند، مقداری از بودجه خود را اختصاص دهید تا یک برقکار دارای مجوز را برای بررسی چیزها بیاورید.

تابلوی برق اصلی شما – توضیح داده شده است

مهم است که تابلو برق اصلی خود را درک کنید – نه به این دلیل که بتوانید به تنهایی تعمیرات را انجام دهید. اما داشتن درک درستی از نحوه کارکرد آن و اینکه چگونه می توانید به بهترین شکل از آن محافظت کنید بسیار مهم است. یکی از راه‌هایی که می‌توانید این کار را انجام دهید، نصب محافظ برق کل خانه از Eaton است.

اگر در حال بازسازی هستید، در اینجا برخی از ملاحظات الکتریکی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید

هنگام خرید یا  بازسازی یک خانه قدیمی ، معمولاً می توانید انتظار ترکیبی از سیم کشی، آلومینیوم و/یا مس، دستگیره و لوله یا ترکیبی از هر سه را داشته باشید. سیم کشی های قدیمی را با افزایش پیشرفت خانه، مانند  دفاتر خانه ،  روشنایی بهتر ، آپارتمان های زیرزمین،  جکوزی و افرادی که زمان بیشتری را در خانه سپری می کنند، جفت کنید، متوجه خواهید شد که خطر آتش سوزی و شوک الکتریکی افزایش یافته است.

اگر قصد بازسازی جدید، ساخت و ساز جدید یا خرید یک خانه جدید را دارید، در اینجا مواردی وجود دارد که باید در مورد برق خود بدانید.


بازسازی آشپزخانه یک آیتم گران قیمت است که می تواند ارزش خانه شما را به طور جدی افزایش دهد – اگر درست انجام شود. اما شما باید چیزهای زیادی را در نظر بگیرید، از نور مناسب گرفته تا انتخاب متریال، و همچنین چیدمان و پرداخت. در اینجا چند مقاله وجود دارد که شما را به فکر ارتقای آشپزخانه بعدی خود می اندازد.

5 نکته برای ارتقای آشپزخانه و افزایش ارزش آن در طراحی بازسازی خانه

بازسازی آشپزخانه شما می تواند بازدهی عالی برای سرمایه گذاری شما به همراه داشته باشد – به شرطی که به درستی انجام شود. این بدان معنی است که از ایجاد تغییرات زیبایی شناختی فراتر و فراتر رفته و اطمینان حاصل کنید که تغییری که ایجاد می کنید ارزشمند است.

10 مشکل و راه حل اصلی آشپزخانه

در اینجا برخی از رایج ترین مشکلات آشپزخانه که من با آنها برخورد کردم – و چگونه می توانید آنها را حل کنید، آورده شده است.

من دوست دارم تمام طول دیوار را کاشی کنم، به طوری که وقتی وسایل را بیرون می آورید، همه چیز یکنواخت باشد و به راحتی تمیز شود.

تهویه در آشپزخانه و حمام

داشتن تهویه مناسب در فضاهایی که رطوبت زیادی در آن جمع می شود مانند آشپزخانه و حمام بسیار ضروری است. بازسازی آشپزخانه شما باید شامل بررسی سیستم تهویه شما باشد تا مطمئن شوید که می تواند به درستی تمام رطوبت اضافی را که هنگام آشپزی ایجاد می کنید خارج کند.

راه هایی برای روشن کردن آشپزخانه

آیا آشپزخانه شما به اندازه کافی روشنایی کار را روی سطوح کاری شما ارائه می کند؟ در اینجا راهنمای من برای دریافت نور مناسب در آشپزخانه شما است.

بهترین کفپوش برای آشپزخانه در طراحی بازسازی خانه  چیست؟

وقتی صحبت از کفپوش می شود، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. اما بهترین نوع کفپوش برای آشپزخانه‌هایی که بادوام هستند و از سرمایه‌گذاری شما محافظت می‌کنند کدام است؟ در اینجا راهنمای من در مورد انواع مختلف کفپوش و نحوه انتخاب مواد مناسب برای آشپزخانه شما است.

چک لیست پس از بازسازی آشپزخانه شما

فقط به این دلیل که بازسازی شما انجام شده است، به این معنی نیست که هنوز آنجا انجام شده است. قبل از اینکه آخرین پرداخت را به پیمانکار خود تحویل دهید، ابتدا این را بخوانید.


برای طراحی بازسازی خانه پروژه های بازسازی حمام نیز ارزش خانه شما را افزایش می دهد. افزودن یا گسترش حمام می تواند بازدهی عالی برای سرمایه گذاری شما داشته باشد و خانه شما را نیز بسیار قابل استفاده تر کند.

حمام یک بازسازی دشوار است زیرا شما با اتاقی روبرو هستید که آب زیادی دارد. شما باید اقدامات لازم را انجام دهید تا اطمینان حاصل شود که همه چیز در برابر رشد احتمالی کپک محافظت می شود. دلیل اینکه ما به طور انحصاری از محصولات Schluter در نمایش های خود استفاده می کنیم این است که آنها به ما کمک می کنند تا حمام ضدآب مورد نیاز خود را ایجاد کنیم. در اینجا نحوه شروع بازسازی حمام آورده شده است.

چگونه: موادی را برای بازسازی حمام بعدی خود انتخاب کنید

در حمام، باید اطمینان حاصل کنید که همه چیز ضد آب است تا رشد کپک را به فضا دعوت نکنید. دلیلی وجود دارد که ما همیشه از محصولات Schluter Systems در حمام خود استفاده می کنیم – می دانیم که این کار را به درستی انجام می دهد.

بایدها و نبایدهای رنو حمام شما

حمام یکی دیگر از بخش های بزرگ خانه است. هنگامی که آن را به درستی بازسازی می کنید، می توانید ارزش خانه خود را افزایش دهید – اما اگر این کار را اشتباه انجام دهید، ممکن است به دنبال کپک و پوسیدگی جدی باشید. در اینجا چه باید کرد.

راهنمای کفپوش برای حمام شما – بایدها و نبایدها

هنگامی که در حال بازسازی کف حمام خود هستید، باید از پیمانکار خود بخواهید که کف قدیمی را بیرون آورده و کف زیرین را بازرسی کند. هرگز کفپوش جدید را روی کفپوش قدیمی قرار ندهید.

بیشتر بخوانید : نحوه بازسازی خانه چوبی

نحوه انتخاب فن حمام مناسب

کیفیت هوای داخل خانه نقش مهمی در احساس ما هر روز دارد. پس چگونه آن را بهبود می دهید؟ بخش بزرگی از بهبود کیفیت هوای داخل خانه، کنترل رطوبت در خانه است. نصب یک اگزوز فن حمام بخش بزرگی از آن است.

فراموش نکنید که آزمایش بافت قابل اعتماد برای بررسی عملکرد صحیح تهویه شما!

مزایای اضافه کردن دوش به زیرزمین شما

اضافه کردن یک حمام کامل به زیرزمین شما یک سرمایه گذاری عالی است. این یک خانواده در حال رشد، مجموعه درآمدی را پشتیبانی می کند و ارزش آن را افزایش می دهد. اما باید درست انجام شود.

نیمکت های دوش – چرا ممکن است به یک نیمکت در حمام خود نیاز داشته باشید

یک نیمکت دوش می تواند کاربردهای زیادی را ارائه دهد – چه به عنوان فضای ذخیره سازی اضافی و چه برای رفع برخی از نیازهای دسترسی. Schluter Systems دارای خطی از نیمکت های دوش پیش ساخته برای رفع هر نیازی است.


مانند حمام‌های شما، زیرزمین‌ها مکانی هستند که در آن رطوبت می‌تواند شایع باشد، بنابراین تلاش‌های نوسازی شما در اینجا باید بر ایجاد فضایی گرم و عاری از نفوذ آب متمرکز باشد. یک زیرزمین فضایی عالی برای یک حمام اضافی، یک غار مردانه، اتاق بازی، بار یا هر چیز دیگری که شما را الهام می بخشد، می سازد. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

19 ایده زیرزمین برای الهام بخشیدن به شما

اگر زیرزمین شما ناتمام است، یک بوم کاملاً خالی است که می توانید آن را در فضای رویاهای خود طراحی کنید. در اینجا ایده هایی وجود دارد که شما را به فکر وادار می کند.

5 اشتباه رایجی که در بازسازی زیرزمین می بینم

زیرزمین ها آهنرباهای رطوبتی هستند – و اگر اقدامات مناسبی برای ضد آب انجام ندهید، بستر مناسبی برای کپک ایجاد خواهید کرد. در اینجا 5 اشتباهی وجود دارد که می خواهم در بازسازی زیرزمین خود از آنها اجتناب کنید.

جلوگیری از اتلاف گرما در زیرزمین شما

زیرزمین یکی از رایج ترین مناطقی است که با اتلاف گرما در خانه خود مواجه می شوید. در اینجا نحوه عایق بندی مناسب فضای خود برای گرم و دنج نگه داشتن آن آورده شده است.

قبل از بازسازی اتاق لباسشویی خود این مطلب را بخوانید

چه بخواهید چه نخواهید – اتاق رختشویی یکی از پرکاربردترین فضاهای خانه شما است. در اینجا چیزی است که قبل از بازسازی اتاق لباسشویی خود باید بدانید.

بازگشت به بالا


این بیماری همه‌گیر نحوه تعامل ما با خانه‌هایمان را تغییر داد و بسیاری از ما مجبور شدیم دفاتر خانگی را در همان لحظه طراحی کنیم که از فضاهای اصلی زندگی‌مان جدا شده بود. این بخش در مورد الهام گرفتن برای اتاق نشیمن جدید و فضاهای اداری خانه شما و همچنین صحبت در مورد چگونگی تغییر آنچه ما از خانه های خود از سال 2020 به آن نیاز داریم است.

9 ایده مناسب برای اتاق نشیمن که می تواند هر فضایی را بزرگ کند

بیاموزید که چگونه یک اتاق نشیمن چند منظوره بسازید تا کار معمولی و کار از خانه را در خود جای دهد.

13 ایده خلاقانه برای دفتر خانه

آیا به کار در خانه تبدیل شده اید؟ از این 13 ایده خلاقانه برای دفتر خانه جدید خود الهام بگیرید.

9 روند خانگی که ناشی از همه گیری است

روشی که ما از خانه‌های خود استفاده کرده‌ایم در سال 2020 کاملاً تغییر کرد. اگر به دنبال ایده‌هایی برای مقابله با همه‌گیری خانه خود هستید – اینجاست که از کجا شروع کنید.

ویژگی های طراحی خانه پس از همه گیری


ساختن یک واحه حیاط خلوت زیبا می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. برای من، Ultimate Backyard من شامل یک عرشه جدید، استخر زیبای من و یک آشپزخانه در فضای باز بود. خانه شما ممکن است شامل یک گودال آتش، یک فضای باربیکیو زیبا، یا شاید تعداد زیادی باغ سبزیجات گسترده باشد. انتخاب با شماست، اما در اینجا چند ایده برای شروع شما وجود دارد.

4 ویژگی مهم برای ایمنی عرشه

سازه های بیرونی شما مانند عرشه ها باید با در نظر گرفتن ایمنی ساخته شوند. در اینجا 4 ویژگی وجود دارد که همه عرشه ها برای ایمن ماندن نیاز دارند.

8 راه برای جلوگیری از لغزش و سقوط در پله های عرشه

در اینجا راهنمایی در مورد نحوه نگهداری صحیح از پله ها و نرده های عرشه برای جلوگیری از هر گونه ریخت و پاش نامطلوب وجود دارد.

3 نکته ایمنی عرشه

برای طراحی بازسازی خانه این مهم است که همیشه یک پیمانکار برای ساخت عرشه جدید خود استخدام کنید و اگر بیش از پنج سال از عمر آن گذشته باشد، آن را بازرسی کنید. اول ایمنی!

هر آنچه که باید قبل از نصب استخر یا جکوزی بدانید

در اینجا نکات من برای انتخاب استخر مناسب برای حیاط خلوت شما آورده شده است. متخصصان در استخرهای اوقات فراغت می توانند استخر شما را به سرعت و به راحتی نصب کنند..

نصب وان آب گرم

در اینجا نکات من برای نصب یک جکوزی به روش صحیح – از جمله گرفتن مجوزهای مناسب وجود دارد.

مواردی که باید در هنگام ساخت سوله باغ در نظر گرفت

یک سوله می تواند مقداری ذخیره سازی لازم در فضای باز را به ملک شما اضافه کند، اما حتی یک سوله کوچک ممکن است نیاز به مجوز داشته باشد. در اینجا نکات من برای درست ساختن آن است.

بهترین ایده های طراحی منطقه سرگرمی در فضای باز برای شما

برای استفاده حداکثری از فضای تفریحی در فضای باز، باید تعیین کنید که اهداف اصلی شما برای حیاط خلوت شما چیست. اندازه در طراحی فضای بیرونی شما اهمیت دارد.

  • زیاد سرگرم می کنی؟
  • آیا آنها اجتماعات بزرگ هستند؟
  • آیا بچه یا حیوانات خانگی دارید که نیاز به فضای بیرونی دارند؟
  • آیا فقط یک فضای آرام برای استراحت و استراحت پس از یک روز طولانی می خواهید؟

حیاط خلوت خود را به عنوان یک بوم خالی در نظر بگیرید و مناطقی را برای کارهای خاص تعیین کنید، مانند یک محل نشستن کوچک برای قهوه صبحگاهی و گرفتن ایمیل، یا مکانی برای تعامل با فرزندانتان.

من عاشق آشپزخانه و فضای سرگرمی بیرونی ام هستم، این برای داشتن دوستان و خانواده عالی است.

چگونه آشپزخانه در فضای باز خود را برنامه ریزی و طراحی کنید

یک آشپزخانه در فضای باز نه تنها عالی به نظر می رسد بلکه می تواند با گسترش فضای زندگی و سرگرمی شما به دارایی شما ارزش بیافزاید. علاوه بر این، پختن غذا را آسان‌تر می‌کند و بوی آشپزی را در بیرون حفظ می‌کند. همچنین یک جایگزین عالی برای بیرون رفتن برای وعده های غذایی است، به خصوص که همه چیز در حال گران شدن است.

برنامه ریزی آشپزخانه در فضای باز می تواند بسیار سرگرم کننده باشد! با این حال، شما همچنین باید در برنامه خود عملی باشید و چیدمانی ایجاد کنید که بهترین کار را با فضای شما دارد.

آیا می خواهید در تمام طول سال از فضای باز لذت ببرید؟ ساخت اتاق آفتابگیر را در نظر بگیرید

اتاق‌های آفتاب‌گیر راهی عالی برای دریافت نور خورشید بیشتر در فضای آرامش‌بخش اضافی هستند. اتاق های آفتابی نیز بدون توجه به آب و هوا راهی عالی برای اتصال به طبیعت هستند. ناهار خوری در اتاق آفتابگیر یک تجربه عالی است. شما می توانید در حالی که به راحتی در داخل خانه نشسته اید از فضای باز لذت ببرید. به علاوه، آنها از فضا در برابر اشکالات و حشرات محافظت می کنند


ممکن است به آن فکر نکنید، اما تغییراتی که در خارج از خانه ایجاد می‌کنید در واقع می‌تواند باعث ایجاد مشکلاتی در داخل شود. با افزودن یک باغ، یک راهرو جدید، یا جایگزینی دیوار حائل، ممکن است درجه بندی ملک خود را به گونه ای تغییر دهید که به آب اجازه دهید مستقیماً به سمت خانه شما حرکت کند.

ارتقاء محوطه سازی می تواند برای جذابیت خانه شما بسیار مفید باشد. اینجاست که باید شروع کرد.

ایده های حیاط خلوت و پاسیو عالی

حیاط خلوت شما مملو از پتانسیل است – و این فرصتی است که مهر منحصر به فرد خود را به زمین بگذارید. اگر برای ارتقای حیاط خلوت خود به سطح بعدی نیاز به الهام دارید، در اینجا ایده هایی وجود دارد که شما را به فکر وادار می کند.

خانه خود را در برابر سیل بهاری محافظت کنید

محوطه سازی شما می تواند بزرگترین دوست یا بزرگترین دشمن شما در مدیریت آب باشد. در اینجا نحوه جلوگیری از جریان آب از خانه شما آمده است.

بایدها و نبایدهای پروژه های خانه در فضای باز

فقط به این دلیل که فضای بیرونی شما یک بوم است، به این معنی نیست که می توانید تمام آن را نقاشی کنید. برخی از مشاغل وجود دارد که هر صاحب خانه می تواند به تنهایی آنها را مدیریت کند، اما برخی از آنها باید به افراد حرفه ای سپرده شود