You are currently viewing راهنمای کامل طراحی داخلی و بازسازی منزل

راهنمای کامل طراحی داخلی و بازسازی منزل

آیا تا به حال خود را پیدا کرده اید که این سؤال را مطرح می کنید انواع مختلفی از سبک های طراحی داخلی بازسازی منزل چیست؟ شاید بخواهید سبک خود را تغییر دهید اما نمی‌توانید تصمیم بگیرید که در کدام سمت بروید. برای هر ترجیحی یک سبک وجود دارد و ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم ظاهری را که برای شما مناسب است پیدا کنید. خواندن را برای راهنمای نهایی Decorilla رمزگشایی کنید و هر آنچه را که باید در مورد 20 سبک تزئین برتر برای سال 2024 بدانید ، رمزگشایی کنید.

سبک های طراحی داخلی بازسازی منزل

انواع مختلفی از طراحی داخلی وجود دارد که لیست آنها همیشه در حال تغییر است. برخی از آنها FADS و برخی دیگر کلاسیک های بی انتها هستند که در آزمون زمان ایستاده اند. هر سبک از مبلمان متمایز ، دکوراسیون ، نورپردازی و لوازم جانبی تشکیل شده است که به آن امضای آن می بخشد. برای آشنایی با برخی از محبوب ترین سبک ها ، شما بهتر می فهمید که چه سبک هایی برای شما برجسته است و ترجیحات خود را برآورده می کنید.

توجه کنید که تصاویر الهام بخش و عناصر طراحی چشم شما را جلب می کنند. علاوه بر انجام تحقیقات، شناخت سبک طراح داخلی شخصی شما نیز با کمک خدمات آنلاین طراحی داخلی که آزمون‌های سبک تعاملی و کارشناسان را با کلیک روی دکمه در دسترس هستند، آسان‌تر از همیشه می‌کند. بنابراین بیایید این 20 سبک تزئینی برتر را کشف کنیم تا موارد دلخواه خود را محدود کنیم!

محبوب ترین سبک طراحی داخلی

  • طراحی داخلی انتقالی
  • طراحی داخلی سنتی
  • طراحی داخلی مدرن
  • طراحی داخلی التقاطی
  • طراحی داخلی معاصر
  • طراحی داخلی مینیمالیستی
  • طراحی داخلی مدرن اواسط قرن
  • طراحی داخلی Bohemian
  • طراحی داخلی مدرن مزرعه
  • طراحی داخلی شیک و شیک
  • طراحی داخلی ساحلی
  • طراحی داخلی گلم هالیوود
  • طراحی داخلی جنوب غربی
  • طراحی داخلی روستایی
  • طراحی داخلی صنعتی
  • طراحی داخلی کشور فرانسه
  • طراحی داخلی اسکاندیناوی
  • طراحی داخلی مدیترانه ای
  • طراحی داخلی Art Deco
  • طراحی داخلی ذن آسیایی

سبک طراحی داخلی انتقالی بازسازی منزل

بیایید با یکی از محبوب ترین سبک ها در دنیای طراحی امروز شروع کنیم. طراحی انتقالی همان چیزی است که ما دوست داریم آن را رسانه شاد سبک های طراحی داخلی بازسازی منزل بنامیم. اگر طراحی سنتی بیش از حد خفه است، اما امروزی بیش از حد از منطقه راحتی شما خارج است، این سبک برای شما مناسب است.

نکته: مهم است که بدانید استایل شما می تواند ترکیبی از دو یا چند سبک باشد. انجام آزمون‌های سبک طراحی داخلی بازسازی منزل مانند این یا ارائه عکس‌های الهام‌بخش می‌تواند به طراحان کمک کند تا زیبایی‌شناسی مشتری را به دقت مشخص کنند،  زیرا گاهی اوقات یک سبک شخصی نامی ندارد!

ترانزیشنال ترکیبی عالی از ظرافت سنتی با خطوط و منسوجات معاصر است. علاوه بر این، فضای داخلی انتقالی لوازم جانبی را به حداقل می رساند. مهم است که اجازه دهید مبلمان و منسوجات صحبت کنند. از فرش های منطقه استفاده کنید، بالش ها و پتوها را برای لوازم جانبی بیندازید.

شاید زیباترین جنبه از سبک طراحی انتقالی، ترکیبی از مردانه و زنانه باشد. مبلمان و تزئینات منحنی مانند چوب، چوب خیزران، استیل و لاک از عناصر رایج هستند. علاوه بر این، ترکیب دو سبک بسیار متفاوت، طراحی خانه جالب و دلپذیری را برای ورودی‌ها و اتاق‌های دیگر ایجاد می‌کند. ما ایده های زیادی برای طراحی ورودی از این مخلوط چوب تیره و مبلمان آینه ای دریافت می کنیم.

سبک طراحی داخلی سنتی

وقتی صحبت از تعریف انواع مختلف طراحی داخلی می شود، یکی از شناخته شده ترین سبک ها، طراحی داخلی سنتی است. در فضای داخلی سنتی از میزها و صندلی‌هایی استفاده می‌شود که از چوب تیره ساخته شده‌اند که جزئیات زیبایی دارند. طراحی سنتی از انگلستان و فرانسه قرن 18 و 19 الهام گرفته است . این توضیح می‌دهد که چرا یافتن منسوجات گران‌قیمت مانند ابریشم، مخمل و کتان در همه جا از اثاثه یا لوازم داخلی گرفته تا تزئینات پنجره رایج است.

پارچه ها نیز دارای الگوهای متنوعی هستند. چند الگوی محبوب عبارتند از: به عنوان مثال گلدار، راه راه و چهارخانه. علاوه بر این، خانه های سنتی نیز دوست دارند با لوسترهای کریستالی حس زیبایی را به ارمغان بیاورند. دکوراسیون اروپایی به شدت بر فضای داخلی سنتی تأثیر می گذارد.

بیشتر خانه های سنتی دارای یک پالت رنگی بسیار خنثی با رنگ های رنگی هستند که با نقاشی های روغنی یا آرایش های گل آورده شده اند. اگر اهل «مطابقت و هماهنگی» نیستید، ممکن است فنجان چای شما نباشد. مهمتر از همه ، قوام مهم است ، بنابراین معمول است که مجموعه های مبلمان تطبیق پیدا کنید.

سبک طراحی داخلی مدرن بازسازی منزل

ما در اینجا هستیم تا تفاوت بین مدرن و معاصر را پاک کنیم. علیرغم تعداد شباهت های آنها ، چند نشانه بزرگ وجود دارد که شما به دنبال یک فضای داخلی مدرن هستید. طراحی مدرن به یک دوره زمانی خاص اشاره دارد در حالی که طراحی معاصر همیشه در حال تکامل است. طراحی داخلی مدرن در اوایل تا اواسط قرن بیستم روی رادار قرار گرفت . با توجه به ترکیبی از طراحی اسکاندیناوی، مدرن اواسط قرن و پست مدرن، ما تعریف فعلی خود را از مدرن داریم.

به عنوان مثال، مبلمان دارای خطوط تمیز با سطوح صاف و براق هستند. به ویژه فلز، کروم و شیشه انتخاب های مورد علاقه طراحان هستند. با این حال، با دکوراسیون داخلی مدرن، دکوراسیون به حداقل می رسد. آنها تمایل دارند که چاقو را خندق کنند و از هنر به عنوان دکوراسیون اصلی استفاده کنند. دیدن لهجه های رنگارنگ جسورانه در هنر و مبلمان در یک فضای عمدتاً خنثی معمول است.

سبک طراحی داخلی التقاطی

وقتی صحبت از سبک طراحی التقاطی به میان می آید، سوء تفاهم های رایجی وجود دارد. چند ویژگی کلیدی مختلف طراحی داخلی التقاطی را مشخص می کند. به آن به عنوان مجموعه ای پرانرژی از قطعات با دقت انتخاب شده فکر کنید که برای ایجاد یک فضای داخلی غنی از فرهنگ گرد هم آمده اند. به همین دلیل ، بسیاری فکر می کنند طراحی الكتلیك روحیه ای دارد. با این حال ، یک خط خوب بین لایه بندی و جمع آوری شده و شلوغ و پریشان وجود دارد.

به یک پالت رنگ خنثی بچسبید و از چند رنگ برجسته استفاده کنید تا حال و هوای دنیایی را که به دنبالش هستید به ارمغان بیاورید. با در نظر گرفتن این موضوع، فضای داخلی ایده آل التقاطی رنگ و بافت را متعادل می کند. در نتیجه، ترکیبی عالی از قدیمی و جدید است.

سبک طراحی داخلی معاصر

وقتی به سبک های طراحی داخلی بازسازی منزل در طول تاریخ نگاه می کنید، طراحی داخلی معاصر تنها سبکی است که همیشه در حال تکامل است. سبک طراحی معاصر به احتمال زیاد در طول قرن بیست و یکم تغییر خواهد کرد. معاصر به هر لحظه فعلی اشاره دارد. این سبک منحصر به فرد طراحی داخلی از دوره های زمانی مختلف وام گرفته است که محیطی مناسب برای ماندگاری یک عمر ایجاد می کند.

طراحی داخلی معاصر فضایی شیک و ساده است. از ویژگی‌های مختلفی مانند قالب‌گیری‌های دقیق روی دیوارها و پنجره‌ها و چیدمان‌های باز برای ایجاد فضایی جالب و متمایز استفاده می‌کند. مبلمان معاصر معمولی پاهای در معرض دید و خطوط تمیز را نشان می دهد تا حسی سبک و مطبوع به شما بدهد.

استفاده از موادی مانند فلز و شیشه به دلیل خاصیت انعکاس نور، معمول است. این ظاهر ترکیبی نهایی از سبک های دکوراسیون خانه است. علاوه بر این، پالت های رنگی خنثی رایج ترین رنگ ها برای طراحی معاصر با پارچه های بافت دار برای ایجاد علاقه هستند. بنابراین، ایجاد یک فضای داخلی مدرن لوکس کامل.

سبک طراحی داخلی مینیمالیستی

طراحی معاصر و طراحی مینیمالیستی دارای بسیاری از ویژگی های مشابه هستند. هر دو دارای اشکال بدون عارضه ، خطوط تمیز و اتمام ساده هستند. با این حال، سبک دکوراسیون مینیمالیستی از طراحی ژاپنی الهام گرفته شده است و بر این اصل تمرکز دارد که کمتر، بیشتر است. در نهایت، طراحی مینیمالیستی فضای خالی را دوست دارد.

در حالی که بیشتر فضای داخلی مینیمالیستی دارای یک رنگ خنثی است ، از رنگ های اصلی نیز می توان به عنوان یک رنگ لهجه استفاده کرد. الگوهای جایی پیدا نمی شوند و بافت یک ضرورت است. به دلیل کمتر فلسفه بیشتر ، خواهید دید که مبلمان کاربردی اساسی ترین عنصر طراحی است. ذخیره سازی نیز در طراحی داخلی مینیمالیستی مهم است. به همین دلیل ، مبلمان اغلب به عنوان ذخیره پنهان دو برابر می شوند. به عنوان مثال، میز قهوه ای که بلند می شود تا فضای ذخیره سازی نمایان شود، یکی از بسیاری از راه حل های خلاقانه ای است که حداقل در فضای داخلی استفاده می شود.

سبک طراحی داخلی مدرن در اواسط قرن 20

در مرحله بعد ، ما یک کلاسیک داریم که به نظر می رسد بدون توجه به دهه ، مرتبط باشد. طراحی داخلی بازسازی منزل در اواسط قرن در دهه 1950 و 1960 در آمریکای پس از جنگ آغاز شد. در این مدت صنعت طراحی در تلاش بود تا از موانع سنتی خود خارج شود و به دوران مدرن شیرجه بزند. به عنوان گواهی بر کیفیت همیشگی این سبک، هنوز بسیاری از مبلمان مدرن محبوب در اواسط قرن وجود دارد که امروزه هنوز در خانه های ما استفاده می شود. مراقب نسخه های مبلمان نمادین مانند Lounger Eames ، صندلی تخم مرغ یا صندلی Wishbone باشید.

خانه های مدرن در اواسط قرن دارای یک جریان نسیم و یکپارچه هستند. آنها همیشه زندگی در فضای باز را تشویق کرده اند. به همین دلیل، درهای کشویی و پنجره های تصویری برای تأکید بر ارتباط با طبیعت خالی مانده اند. از چوب های غنی و مجلل مانند ساج ، گل سرخ و گردو به طور مرتب استفاده می شود. علاوه بر این، از لهجه‌های زرد خردلی، چارتروس یا آووکادو برای رنگ‌آمیزی استفاده می‌شود. احیای اواسط قرن که ما در صنعت طراحی امروز می بینیم ، این سبک طراحی داخلی محبوب را از همیشه قابل دستیابی تر می کند.

به طور کلی ، طراحی داخلی مدرن در اواسط قرن تعادل ظریف بین فرم و عملکرد ایجاد می کند و ظرافت بی موقع را با نوآوری به جلو ترکیب می کند. جذابیت و سازگاری ماندگار آن ، آن را به سبک داخلی برای کسانی که به دنبال ترکیبی از جذابیت های یکپارچهسازی با سیستمعامل و استعداد معاصر در خانه های خود هستند ، تبدیل می کند.

سبک طراحی داخلی Bohemian

به طور مشابه با سبک اواسط قرن ، فضای داخلی Bohemian همچنان به محبوبیت خود ادامه می دهد. از آنجایی که بسیاری از خرده‌فروشان در قطار بوهو می‌پرند، هیچ زمانی بهتر از اکنون برای کشف جنبه‌های غیرمعمول خود وجود ندارد. به طور خلاصه ، Bohemian Design یک زیبایی شناسی با روحیه آزاد است که فرهنگ های مختلف و عبارات هنری را با یک سبک التقاطی مخلوط می کند که در خارج از جعبه فکر می کند. فضای آرام بوهو تاکیدی بر طبیعت دارد. با این حال ، پیدا کردن الگوهای جسورانه و رنگهای روشن برای مبلمان و لهجه ها معمول است

وقتی به خانه ای می روید که دارای سبک طراحی بوهمی است ، بلافاصله در فرهنگ دیگری غوطه ور می شوید. ریزه کاری ها از سفرها نمایش داده می شوند و کل جو بسیار عشایری به نظر می رسد. هنگامی که ما سبک های مختلف طراحی را مقایسه می کنیم Bohemian یکی از معدود مواردی است که در آن سفارش لازم نیست. ترکیب الگوها و رنگ ها تشویق می شود. به همین ترتیب ، ما همچنین شاهد روند سبک مدرن Boho هستیم.

علاوه بر این مخفیگاه های حیوانات ، لهجه های فلزی و چوب غنی به نوسازی این سبک جمع آوری شده کمک می کند. ما عاشق این هستیم که فضای داخلی سبک بوهمیایی از روشهای غیر متعارف استفاده می کند. این ایده جدید اتاق نشیمن را به عنوان مثال امتحان کنید: سعی کنید یک فرش قدیمی یا چوب حکاکی شده را به دیوار آویزان کنید تا جلوه ای جدید و منحصر به فرد از آثار هنری بگیرید.

سبک طراحی داخلی خانه مزرعه مدرن

لیست ما از سبک های دکوراسیون خانه بدون طراحی داخلی مدرن بازسازی منزل مزرعه کامل نخواهد بود. جوآنا گینز این عنوان را به عنوان ملکه مزرعه به دست آورده است ، اما حتی او سبک خانه مزرعه خود را در یک فضای مدرن تر و جمع آوری شده آمیخته است. فضای داخلی مزرعه مدرن ویژگی های بسیاری از آنچه ما به عنوان طراحی سنتی خانه های مزرعه می دانیم دارند. از سوی دیگر، چیزها بدون از دست دادن شخصیت خود ساده تر و تمیزتر می شوند.

Shiplap به جایی نمی رود و ما هنوز می خواهیم درهای انبار را ببینیم. به روزرسانی های مدرن مانند کف تخته های گسترده ، زندگی مفهومی باز و نورپردازی براق چند شناسه مشترک از سبک تزئینات مدرن مزرعه است. فضای داخلی خانه های مزرعه نیز برای مخلوط کردن فلزات شناخته شده است. از طلا تا سیاه تا نیکل ، کنتراست دوست شما است.

علاوه بر این ، ما دوست داریم که این سبک طراحی منحصر به فرد ارتباط خود را با طبیعت جدی می گیرد. داشتن عناصر چوبی خام و سبزی که در هر اتاقی یافت می شود ضروری است. در نتیجه ، پالت های رنگی در فضای داخلی مزرعه مدرن همیشه در سمت خنثی قرار دارند. هنگامی که می خواهید آن رنگ اضافی را اضافه کنید ، مهم است که از طبیعت بکشید. به عنوان مثال ، سعی کنید نیروی دریایی عمیق ، سبز مریم گلی یا نارنجی سوخته را اضافه کنید.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل تخریب و بازسازی

سبک طراحی داخلی شیک

سبک طراحی داخلی شیک و شیک در قرن 18th سرچشمه گرفته و به سبک دوست داشتنی پرنعمت امروز تبدیل شده است. مبلمان پرنعمت همیشه در هسته طراحی داخلی شیک و شیک قرار داشته است. در واقع، برای افراد عادی بود که مبلمان را از نسلی به نسل دیگر منتقل کنند. سپس ، هر نسل لمس منحصر به فرد خود را بر روی آن قرار می دهد. شبیه به خواهر طراحی خود ، کشور فرانسوی ، طراحی شیک و شیک از احساس بسیار نرم و زنانه برخوردار است.

در این سبک طراحی زنانه ، مبلمان شیک و شیک اغلب رنگ آمیزی یا پریشانی می شود. پالت های رنگ پریده با الگوهای گل کاملاً با کف و دیوارهای سفید شده جفت می شوند. طراحان ما فضای پریشان و روستایی را دوست دارند و این که چگونه اغلب با لهجه‌های پر زرق و برق مانند لوسترهای کریستالی در تضاد است. فضای داخلی شیک کهنه حسی زیبا و دنج را در خانه به تصویر می کشد

سبک طراحی داخلی ساحلی

برای قدردانی از سبک طراحی داخلی ساحلی ، لازم نیست در ساحل زندگی کنید. با دکوراسیون دریایی اشتباه گرفته نشود ، سبک دکوراسیون ساحلی در لیگ دیگری از خود قرار دارد. یک فضای ساحلی از محیط طبیعی خود یادداشت می کند. این را می توان از طریق پالت رنگی به مواد مورد استفاده برای مبلمان و لوازم جانبی مشاهده کرد.

نوتال هایی مانند سفیدها با بژ جفت می شوند تا ماسه را تقلید کنند. علاوه بر این، بلوزهایی شبیه به موج سواری و آسمان آفتابی تابستان است. علاوه بر این ، خانه های سبک ساحلی همیشه باید احساس درخشانی و نسیم کنند. هدف این است که احساس کنیم هیچ چیزی بین داخل خانه و خارج از منزل وجود ندارد. به دلیل این پنجره، درمان ها به حداقل می رسد. مطمئناً یک پارچه سبک و شفاف که در باد می وزد ، حتماً باعث می شود که طیف ساحلی را از بین ببرد.

شما برای این سبک طراحی داخلی ، لنگر و صدف های پراکنده را در همه جا پیدا نمی کنید. در عوض ، گلدان های شیشه ای آبی ، کاغذ دیواری راه راه یا نقاشی های انتزاعی را پیدا خواهید کرد که احساس ساحلی را به دست می آورند. وقتی نوبت به شناسایی مبلمان در فضای داخلی ساحلی می رسد، احساس بسیار راحتی برای زندگی دارند. مبلمان رنگ آمیزی شده و آسیب دیده که با چوب حصیری یا جوت جفت شده اند، یک کبریت ساخته شده در بهشت ​​است. از آنجا که اتصال به طبیعت با سبک طراحی داخلی ساحلی بسیار مهم است ، افزودن گیاهان سرپوشیده ضروری است.

سبک طراحی داخلی گلم هالیوود

در مرحله بعد در لیست سبک های تزئین برای سال 2024 ، گلم هالیوود است. این سبک شیک از اواسط قرن بیستم در کالیفرنیا محبوب ترین بوده و قدمت آن به دوران طلایی هالیوود در دهه 1930 می رسد. فضای داخلی گلم هالیوود از ترکیبی از Art Deco و اواسط قرن مدرن تشکیل شده است. این یک سبک طراحی داخلی است که در اینجا دیده می شود.

ترکیب رنگهای کنتراست بالا انتخاب محبوب برای طرح های رنگی بود. ترکیبات محبوب نه تنها صورتی داغ و سبز بلکه سیاه و سفید نیز هستند. علاوه بر این ، بیش از لوسترهای بالای جفت شده با براق بالا یا مبلمان آینه ای نیز یک ترکیب مشترک است. این کنتراست یک پرشکوه لوکس با گلوله بالا را نشان می دهد. این سبک طراحی در عین حال سکسی و پیشرفته است.

این فضای داخلی دارای لوکس بودن غیرقابل انکار است. آنها ساخته شده اند تا دیده شوند و مناسب برای میزبانی از خاردار های پر زرق و برق هستند. به همین دلیل ، دیدن وسایل نقلیه یا اتاق های ورودی ورودی کاملاً غیر معمول نیست که هوای میهمان نوازی را به طور کامل در آغوش می گیرد. این یکی از انواع طراحی داخلی است که به همان اندازه که مهمانانش روی صاحب خانه تمرکز دارد.

سبک طراحی داخلی جنوب غربی

سبک جنوب غربی همانطور که امروزه می دانیم همان چیزی نیست که وقتی برای اولین بار در دنیای طراحی مورد توجه قرار گرفت. و با گذشت سالها به تکامل خود ادامه خواهد داد. فضای داخلی جنوب غربی الهام بخش خود را از خطوط نرم خانه های خلیج ، منسوجات اسپانیایی ، آهن و طبیعت جمع می کند.

پالت های رنگی دارای رنگ های متنوعی هستند که در صحرای آمریکا یافت می شوند. Rust ، Terracotta و Cactus Green چند مورد علاقه در بین طراحان است. در حالی که مبلمان بیشتر در سمت سنگین است ، که اغلب پاهای ضخیم و اتمام های بزرگ را تزئین می کند. علاوه بر این ، بافت بهترین دوست طراحی داخلی جنوب غربی است. چرم و جیر رایج ترین مواد اثاثه یا لوازم داخلی است.

انواع مختلف سبک های طراحی داخلی  بازسازی منزل جنوب غربی نیز در خانه های بیشتری ظاهر می شود. دیدن عناصر جنوب غربی در یک محیط مدرن یا همراه با عناصر Boho در یک کابین روستایی غیر معمول نیست.

سبک طراحی داخلی روستایی

وقتی به طراحی داخلی روستیک نگاه می کنیم، می توان آن را با چند نشانه اساسی تعریف کرد. همیشه مواد طبیعی ، لمس های صنعتی و جذابیت خانه های مزرعه در اطراف وجود خواهد داشت. سبک طراحی روستیک در اصل از الهامات جنبش رمانتیک متولد شد. این تمرکز بر سادگی و زیبایی های بی دردسر طبیعت است. برای فضای داخلی روستایی، دیدن ایده های طراحی اتاق نشیمن در اطراف یک شومینه مرکزی معمولی است .

استفاده از چوب با افزودن پوست گاو و گوسفند برای ایجاد حسی دلپذیر نرم می شود. پارچه ها الگوهای بلندی ندارند و بافت همه چیز است. اضافات غیر منتظره مانند یک چراغ آویز صنعتی به پیچیدگی آنچه که ما می دانیم به عنوان طراحی داخلی روستایی می دانیم.

برای راهنمای ضروری ما برای طراحی داخلی مدرن روستایی کامل اینجا را کلیک کنید .

سبک طراحی داخلی صنعتی

در حالی که ممکن است کسی استدلال کند که طراحی داخلی صنعتی مرسوم است ، اما گذشته دارد. هنگامی که کارخانه های اروپای غربی در پایان انقلاب صنعتی دوم تعطیل شدند ، بسیاری از ساختمانهای خالی بزرگ را پشت سر گذاشتند. افزایش جمعیت باعث شد مردم شروع به تبدیل مناطق صنعتی به محله های مسکونی کنند.

سبک طراحی داخلی صنعتی هنر لوله ها و تیرهای در معرض دید را دوست دارد. موادی مانند آجر و بتن یک روش عالی برای ایجاد فضا شخصیت زیادی است. هنگام توصیف این سبک طراحی داخلی منحصر به فرد، کلمات “نرم” یا “صمیمی” را نخواهید شنید. تمایلات مردانه آن با استفاده از بافت فراوان رام می شود. علاوه بر این ، آثار هنری بزرگ و منسوجات دنج اضافات کاملی هستند. مبلمان اغلب خام یا ناتمام هستند و با عتیقه جات جفت می شوند.

سبک طراحی داخلی کشور فرانسه

مانند بسیاری از سبک های دیگر طراحی داخلی ، طراحی داخلی کشور فرانسه ترکیبی پیچیده از چند سبک مختلف مورد علاقه است. شیک و شیک ، خانه مزرعه و سنتی همه در این سبک طراحی نقش دارند. با قطعات مبلمان عتیقه بی انتها شروع می شود. به عنوان مثال ، یک صندلی Louis VI با چاپ مدرن به روز شد. به همین ترتیب ، مخلوط ها در همه جای این سبک طراحی خنثی زنانه مخلوط یافت می شوند.

برای دستیابی به سبک طراحی معتبر کشور فرانسه ، مواد طبیعی مانند سنگ ، چوب و آهن فرفورژه معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد. پرتوهای در معرض ، اتمام های پریشانی و بافت های خام شخصیت را به فضا اضافه می کنند و زیبایی نواقص را به نمایش می گذارند. علاوه بر این ، رنگ های نرم و خاموش بر پالت مسلط هستند و سایه های بژ ، خامه ، سبز مریم گلی و اسطوخودوس ایجاد می کند و یک فضای آرام و جذاب ایجاد می کند.

این که آیا این پتینه ملایم مبلمان فرسوده است یا درخشش تابش شمع ، فضای داخلی کشور فرانسه یک روش جادویی برای برانگیختن حس دلتنگی و آرامش دارد. این یک سبک طراحی است که جوهر یک عقب نشینی عاشقانه حومه شهر را به تصویر می کشد و شما را دعوت می کند تا خود را در فضای استقبال غوطه ور کنید.

سبک طراحی داخلی اسکاندیناوی بازسازی منزل

طراحی اسکاندیناوی یکی از ساده ترین انواع طراحی داخلی برای تشخیص است. سبک ، مطبوع و ارگانیک فکر کنید. چوب ها تقریبا همیشه رنگ خاکستری در فضای داخلی اسکاندیناوی هستند. فضاهای نوردیک یک پرشکوه آرامش بخش و دعوت کننده را به وجود می آورد. از ویژگی های کلیدی می توان به دیوارهای سفید ، آینه های بزرگ و منسوجات دنج اشاره کرد. علاوه بر این، هیچ فضای اسکاندیناوی بدون استفاده از مفهوم دانمارکی hygge کامل نیست. پارچه های لایه ای ، مبلمان شیشه ای ، خطوط تمیز و بافت مطمئناً ظاهری دنج کامل ایجاد می کنند.

یکی دیگر از جنبه های قابل توجه طراحی اسکاندیناوی توجه به جزئیات و کاردستی است. مبلمان و دکور اغلب دارای خطوط تمیز، فرم های مینیمالیستی و طرح های کاربردی است. صنایع دستی با کیفیت بسیار ارزشمند است ، و قطعات اغلب برای ماندگاری ساخته می شوند و هم زیبایی شناسی و هم عملکردی را ترکیب می کنند. فضای داخلی اسکاندیناوی همچنین فضاهای باز را در اولویت قرار می دهد و باعث ایجاد احساس جریان و احساس آزادی در محیط می شود.

علاوه بر این ، طراحی اسکاندیناوی مفهومی به نام “Lagom” را در بر می گیرد که ایده یافتن تعادل و اعتدال را نشان می دهد. این امر بر اهمیت ایجاد یک محیط زندگی هماهنگ که بیش از حد یا بیش از حد عجیب نیست تأکید می کند. این فلسفه به انتخاب مبلمان ، دکوراسیون و حتی ترتیب اشیاء موجود در فضا گسترش می یابد. اینجا را کلیک کنید تا بهترین نکات طراحان ما را برای دستیابی به طراحی داخلی اسکاندیناوی رویایی خود بررسی کنید .

سبک طراحی داخلی مدیترانه

در مرحله بعد، به یکی دیگر از سبک های طراحی داخلی غنی فرهنگی، طراحی مدیترانه ای نگاه می کنیم. این سبک تزئینی در کشورهای شمال دریای مدیترانه آغاز شد. اسپانیا ، یونان و ایتالیا هنوز منبع اصلی الهام امروز هستند. مانند معماری معمولی آن کشورها، یافتن طاق ها، ستون ها و بالکن های داخلی در خانه های مدیترانه ای رایج است. مبلمان برای این سبک طراحی نیز رنگ های چوبی غنی با ویژگی های تزئین شده را نشان می دهد.

یکی از ویژگی های بارز این سبک استفاده از رنگ های زنده و خاکی است. پالت رنگ اغلب شامل سایه های مایل به قرمز، اخر، آبی عمیق و رنگ های خنثی شنی است که منعکس کننده رنگ های چشم انداز مدیترانه است. این رنگ ها حس گرما و ارتباط با محیط طبیعی را ایجاد می کنند.

علاوه بر طاق ها و ستون ها، یکی دیگر از عناصر معماری که معمولا در فضای داخلی مدیترانه یافت می شود، استفاده از کاشی های تزئینی و موزاییک است. کاشی‌های سرامیکی یا سفالی با طرح‌های پیچیده در کف، دیوارها و حتی راه‌پله‌ها دیده می‌شوند که به جذابیت سنتی و جذابیت بصری اضافه می‌کنند.

سبک طراحی داخلی آرت دکو

این سبک طراحی نمادین در اوایل قرن بیستم در فرانسه سرچشمه گرفت و سپس از دهه 1910 تا 1940 به ایالات متحده راه یافت. انقلاب صنعتی به شدت الهام‌بخش سبک طراحی آرت دکو بود، بنابراین فلز یکی از مواد انتخابی محبوب در این دوران بود. تشخیص قطعات از سبک آرت دکو آسان است زیرا معمولاً دارای لبه های نوک تیز و گوشه های دندانه دار است. مبلمان بزرگ از زرادخانه تا مبل معمولی بود. امروزه، مکان مورد علاقه ما برای الهام گرفتن از طراحی آرت دکو باید فلوریدا باشد. ساحل میامی مکانی عالی برای دیدن سبک طراحی داخلی بازسازی منزل آرت دکو است.

علاوه بر فلز، شیشه یکی دیگر از مواد برجسته مورد استفاده در دکوراسیون داخلی آرت دکو بود. سطوح آینه‌ای و لهجه‌های شیشه‌ای حس ظرافت را اضافه کرده و شیفتگی عصر مدرنیته و فناوری را منعکس می‌کند. لوسترهای شیشه ای استادانه و وسایل نور به نقاط کانونی محبوب در فضاهای آرت دکو تبدیل شدند.

یکی از ویژگی های متمایز دکوراسیون داخلی آرت دکو استفاده از مواد عجیب و غریب و مجلل است. روکش های لاکی، چوب های عجیب و غریب، و موادی مانند کت و شلوار یا طرح های حیوانی معمولاً در مبلمان و دکوراسیون گنجانده می شدند. این سبک با استفاده از رنگ‌های غنی مانند آبی عمیق، طلایی و نقره‌ای، حس مجلل را در بر گرفت. این رنگ های مجلل و استفاده از منسوجات مخملی مانند مخمل و ابریشم به فضای مجلل دکوراسیون داخلی آرت دکو کمک می کند.

سبک طراحی داخلی ذن آسیایی

تا به حال در مورد فنگ شویی شنیده اید؟ شما می توانید شرط ببندید که فلسفه مورد استفاده در آخرین انتخاب ما برای انواع سبک های دکوراسیون خانه را خواهید یافت. فضای داخلی ذن آسیایی در اصل از طراحی معاصر ریشه گرفته است. آنها بر خطوط براق، اشکال جالب و فضای آرامش بخش تمرکز می کنند. در نتیجه ارجاع به طبیعت در ایجاد فضای ذن نهایی ضروری است

فضای داخلی آسیایی اغلب نامتقارن است و از دایره ها بیشتر از مربع استفاده می شود. دیوارهای پرده یا پانل درب برای جداسازی فضای بزرگتر و ایجاد حس حریم خصوصی رایج هستند. پالت رنگ کاملاً از طبیعت گرفته شده است تا ارتعاشات آرام و آرام را حفظ کن .

برترین انواع طراحی داخلی برای هر اتاق

انتخاب سبک طراحی داخلی که شخصیت شما را منعکس می کند، می تواند یک فکر فوق العاده باشد. به همین دلیل از طراحان دکوریلا خواستیم تا آن را به 3 انتخاب مورد علاقه خود برای ایده های اتاق نشیمن و اتاق خواب محدود کنند .

سبک های طراحی داخلی: بهترین انتخاب های اتاق نشیمن

  • طراحی داخلی زندگی انتقالی  – اگر به دنبال ترکیبی پیچیده از قدیمی و جدید هستید، طراحی داخلی انتقالی انتخابی عالی برای شماست. برای دریافت الهام جدی، این اتاق نشیمن انتقالی قبل و بعد از تحول را بررسی کنید .
  • طراحی داخلی اتاق نشیمن خانه‌های مزرعه‌ای مدرن  – دکوراسیون داخلی خانه‌های مزرعه با پیچ و تاب مدرن، انتخابی عالی هستند، به‌خصوص اگر اتاقی عالی دارید. برای الهام بیشتر از خانه‌های مزرعه مدرن، به برترین انتخاب‌های Decorilla برای طراحان داخلی با سبکی مانند Joanna Gains مراجعه کنید .
  • طراحی داخلی اتاق نشیمن التقاطی – اگر به دنبال یک اتاق نشیمن غنی فرهنگی با عناصر مختلف از انواع مختلف طراحی داخلی هستید، این سبک انتخاب ایده آلی است. بررسی کنید که چگونه این طراح داخلی آنلاین دکوریلا یک خانه جدید را در این طراحی داخلی خانه متفاوت قبل و بعد تغییر داده است .

سبک های طراحی داخلی: انتخاب های برتر اتاق خواب

  • طراحی داخلی اتاق خواب ذن آسیایی  – با این سبک اتاق خواب آرامش بخش، واحه ای خلق کنید و به طبیعت متصل شوید. چک لیست ضروری ما را برای طراحی اتاق خواب خود در اینجا بیابید تا به شما در شروع کار کمک کند.
  • طراحی داخلی اتاق خواب معاصر – فرم های بدون عارضه و خطوط تمیز برای حفظ فضای ساده و پیچیده اتاق خواب عالی هستند. این اتاق خواب مدرن قبل و بعد را بررسی کنید تا ببینید چگونه چند قطعه مبلمان کلیدی می توانند فضا را تغییر دهند.