You are currently viewing راهنمای کامل تخریب و بازسازی خانه های قدیمی

راهنمای کامل تخریب و بازسازی خانه های قدیمی

تخریب و بازسازی خانه چگونه انجام می شود ؟ در این مقاله به طور کامل روش ها و مراحل تخریب و بازسازی خانه قدیمی را بررسی می کنیم  با بازسازی کل خانه ، کل خانه دگرگون می شود. این یک مرحله هیجان انگیز است که با توجه به مقیاس پروژه و میزان برنامه ریزی مورد نیاز، می تواند کمی ترسناک نیز باشد.

با این حال، بازده می تواند قابل توجه باشد. بازسازی کل خانه ممکن است مقدمه ای ضروری برای فروش خانه برای کسب سود باشد. یا ممکن است این کار برای قابل سکونت کردن خانه برای ساکنان فعلی آن انجام شود. دلیل بازسازی کل خانه هر چه باشد ، کار آماده سازی یکسان است: بودجه بندی، برنامه ریزی، و انتخاب پیمانکار، از جمله موارد دیگر.

تخریب و بازسازی خانه های قدیمی

هزینه بازسازی خانه

میانگین هزینه بازسازی کل خانه 48600 دلار است. این میانگین بر اساس هزینه هایی است که از حدود 17700 دلار شروع و تا 79400 دلار متغیر است. به طور کلی، انتظار داشته باشید که برای بازسازی کل خانه خود حدود 10 تا 150 دلار برای هر فوت مربع هزینه کنید. 1

برای تخریب و بازسازی خانه از آنجایی که کار لوله کشی و برق بیشتر درگیر است، بازسازی حمام، آشپزخانه و اتاق های خشکشویی نسبت به اتاق خواب، اتاق نشیمن و فضای اداری گران تر است. در اینجا خلاصه ای از میانگین هزینه های بازسازی هر اتاق در طول بازسازی کل خانه آورده شده است:

  • حمام: 6700 تا 28000 دلار
  • آشپزخانه: 14600 تا 40000 دلار
  • اتاق رختشویخانه (کاربردی): 6000 دلار
  • اتاق نشیمن: 5000 تا 10000 دلار
  • اتاق خواب: 1500 تا 5500 دلار
  • دفتر: 5000 دلار یا بیشتر 1

ملاحظات ارزش فروش مجدد

اگر انتظار دارید تا آخر عمر در خانه بازسازی شده خود زندگی کنید، ارزش فروش مجدد کمتر نگران کننده است. اما به احتمال زیاد، بازسازی کل خانه شما به مجموعه دیگری از خریداران بازمی گردد. برخی از پروژه های بازسازی پتانسیل ارزش فروش مجدد بیشتری نسبت به سایرین دارند.

ارزش فروش مجدد کامل در تخریب و بازسازی خانه

برخی از پروژه های بازسازی خانه تمام هزینه های خود را برمی گرداند یا تقریباً همین مقدار است. بر اساس گزارش هزینه در مقابل ارزش بازسازی 2023 ، بازسازی‌های خانه که ممکن است 95 درصد یا بیشتر از هزینه خود را برگردانند عبارتند از:

  • HVAC گازسوز (یا سایر سوخت‌های فسیلی) را به یک سیستم الکتریکی تبدیل کنید
  • درب گاراژ را تعویض کنید
  • روکش سنگ ساخته شده را به نمای بیرونی اضافه کنید
  • درب ورودی را با درب فولادی تعویض کنید
  • سایدینگ وینیل را به خانه اضافه کنید

ارزش فروش مجدد 50 درصد یا بیشتر

پروژه هایی که ممکن است 50 درصد یا بیشتر (تا 95 درصد) هزینه خود را برگردانند:

  • سایدینگ را با سایدینگ فیبر سیمانی جایگزین کنید
  • بازسازی جزئی آشپزخانه
  • پنجره ها را با پنجره های وینیل یا چوبی تعویض کنید
  • بازسازی حمام متوسط
  • سقف را با آسفالت یا زونا کامپوزیت تعویض کنید
  • یک عرشه چوبی بسازید

سفارش بازسازی و تخریب و بازسازی خانه

  • یک پیمانکار مناسب پیدا کنید
  • نوسازی را با پیمانکار برنامه ریزی کنید
  • مواد فعلی را تخریب کنید
  • مواد تخریب شده را دور بریزید
  • سازه های اصلی مانند دیوارها، تیرهای نگهدارنده و زیرساخت ها را بازسازی کنید
  • لوله کشی، برق و HVAC را به روز کنید یا اضافه کنید
  • دیوار خشک را نصب کنید
  • نصب کفپوش
  • کابینت، وسایل و لوازم خانگی را نصب کنید
  • دکوراسیون را اضافه کنید و وسایل را تمام کنید

برنامه ریزی بازسازی کل خانه

اهداف طراحی خود را انتخاب کنید

قبل از شروع، به یک چشم انداز یا یک ایده کلی از نتیجه نهایی نیاز دارید. بازسازی برای فروش با بازسازی طولانی مدت برای خودتان بسیار متفاوت است.

بازسازی برای فروش مجدد به این معنی است که انگشت خود را روی نبض روندهای طراحی فعلی نگه دارید تا خانه برای خریداران جذاب باشد. اینجاست که جویای نظر طراحان، معماران، پیمانکاران و سایر متخصصان نوسازی مفید است .

بازسازی برای خودتان به معنای تطبیق طرح طراحی با نیازهای شماست. ممکن است در راه بچه داشته باشید. ممکن است به دو دفتر خانه نیاز داشته باشید. ممکن است مناطق آشپزی و غذا خوردن را به مکان های تفریحی یا مشترک ترجیح دهید. بهترین طرح طراحی بازسازی، طرحی است که با بررسی دقیق نیازها و خواسته های شما شروع می شود – حتی قبل از بحث در مورد خود خانه.

بودجه خود را تعیین کنید

در تخریب و بازسازی خانه برای پرداخت هزینه بازسازی به پول نیاز دارید. به احتمال زیاد، پول نقد تنها گزینه تامین مالی شما نخواهد بود . شما طیف وسیعی از انتخاب های مالی دارید که می توانید آنها را با هم ترکیب کنید تا راه حلی را پیدا کنید که برای شما مناسب تر است:

  • پول نقد : پول نقد نقد است، نیازی به بازپرداخت ندارد و سودی ندارد.
  • وام مسکن : قرض گرفتن پول در برابر سهام خانه شما ممکن است نرخ بهره کمتری را تضمین کند زیرا این وام تضمین شده است. خانه شما به عنوان وثیقه برای وام نگهداری می شود.
  • کارت‌های اعتباری : کارت‌های اعتباری دارای محدودیت‌های وام پایین و نرخ بهره بالایی هستند که استفاده از آنها برای کل بازسازی عملی نیست. اما می توانید اقلام خاصی را با کارت اعتباری خریداری کنید: کابینت، کفپوش یا وسایل.
  • وام های برنامه بهبود خانه (“HIP”) : وام های HIP وام هایی با یارانه دولت هستند که به بازسازی سازه ها یا اصلاح تخلفات کمک می کنند. این وام ها پروژه های اصلی بازسازی مانند سقف و سایدینگ را پوشش می دهند. پروژه هایی مانند جکوزی ها، عرشه ها و استخرهای شنا واجد شرایط وام HIP نیستند.

DIY در مقابل استخدام حرفه ای

برای اکثر پروژه های بازسازی خانه، شما یک انتخاب دارید: افراد حرفه ای را استخدام کنید، خودتان این کار را انجام دهید یا این دو را ترکیب کنید. اگر این یک بازسازی کل خانه باشد ، احتمالاً همه کارها را خودتان انجام نخواهید داد، اگرچه اگر بخواهید می توانید برخی از کارها را انجام دهید.

افراد حرفه ای می توانند در ایجاد یک پلان طبقه جدید کمک کنند، تعیین کنند که آیا دیوارهای موجود ساختاری یا آرایشی هستند و آیا می توان آنها را حذف کرد و چگونه سیم کشی برق را به بهترین شکل برای روشنایی، لوله کشی و لوازم خانگی قرار داد. حتی یک DIYer ماهر نیز احتمالاً برای پروژه هایی مانند لوله کشی و برق از یک متخصص حرفه ای دعوت می کند.

به صورت موردی در نظر بگیرید که آیا می توانید پروژه بازسازی خانه را خودتان انجام دهید یا می خواهید افراد حرفه ای را استخدام کنید. پروژه هایی که دست اندرکاران در سطح متوسط ​​یا پیشرفته می توانند انجام دهند عبارتند از:

  • تخریب
  • حمل و نقل
  • رنگ آمیزی
  • کاشی کاری
  • کارهای جزئی برقی
  • نصب وسایل لوله کشی

پيمانكار را پيدا كرده و با آن كار كنيد

یکی از بهترین راه ها برای یافتن پیمانکار از طریق شخصی است که بتواند بر اساس تجربه شخصی پیمانکار را توصیه کند. یا می توانید پیمانکاران را به صورت آنلاین جستجو کنید و نظرات آنها را بخوانید. پیمانکار کارهای سنگین بازسازی خانه را انجام می دهد: پیدا کردن پیمانکاران فرعی، برنامه ریزی آنها، ترتیب تحویل مواد، برنامه ریزی و ملاقات با بازرسان، اخذ و نهایی کردن مجوزها، و بسیاری موارد دیگر. پیمانکار آنجاست تا برای شما کار کند. بنابراین، بهتر است از مسیر خارج شوید و اجازه دهید پیمانکار کار خود را انجام دهد. شما می توانید با در دسترس بودن و باز نگه داشتن خطوط ارتباطی به پیمانکار کمک کنید. هنگامی که پیمانکار سؤالی دارد، فوراً به آنها پاسخ دهید.

نکته

مطمئن شوید که همه چیز را به صورت مکتوب دارید. بدانید که در صورت نیاز به لغو، ممکن است یک بند عقب نشینی قانونی یا دوره “خاموش کردن” داشته باشید.

مجوزها و منطقه بندی تخریب و بازسازی خانه

مجوزهای ساختمانی ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا تایید شود. مجوزهای برق و مجوزهای تخریب یا نرده ها ممکن است بیش از چند روز طول نکشند. اما مجوز برای پروژه های بزرگ مقیاس که شامل منطقه بندی است، مانند ساختن یک خانه اضافی ، ممکن است چندین هفته یا چند ماه طول بکشد.

یکی از مزایای پیمانکار این است که تمام مجوزها را برای شما انجام می دهند. هزینه های مجوز به عنوان یک آیتم در هزینه نهایی بازسازی خانه گنجانده شده است

چه به تازگی خانه ای را خریداری کرده باشید که نیاز به ارتقای کامل داشته باشد یا آماده بازسازی باشید تا منعکس کننده سبک زندگی در حال تکامل خود باشید، بازسازی کل خانه یک فرآیند پیچیده است که نیاز به برنامه ریزی و همکاری با متخصصانی دارد که می توانند شما را طی مراحل انجام دهند. نقش شما به عنوان صاحب خانه این است که در مورد آنچه می خواهید و اولویت های خود شفاف سازی کنید. پس از اینکه اهداف خود را مشخص کردید، معماران، طراحان و متخصصان بازسازی شما را در ادامه پروژه راهنمایی خواهند کرد. راهنمای ما مراحل دقیق بازسازی خانه را به شما ارائه می دهد که پروژه شما را در مسیر خود حفظ می کند.

بودجه

در تخریب و بازسازی خانه هیچ دو بازسازی کل خانه یکسان نیستند. عوامل زیادی در بازسازی خانه نقش دارند – اندازه اتاق، نوع کار مورد نیاز و هزینه مواد. بهترین راه برای شروع بودجه این است که فهرستی از مواردی که اولویت دارند تهیه کنید و حداکثر مبلغی را که مایل به خرج کردن هستید داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که یک شبکه ایمنی برای مشکلات پیش بینی نشده ای که ممکن است ایجاد شود، داشته باشید. صحبت با یک معمار یا سازنده به شما کمک می کند تا محدوده هزینه های هر فوت مربع را دریافت کنید.

اهداف برای بازسازی شما

در خانه قدم بزنید و آنچه را که دوست دارید و از آن متنفر هستید ارزیابی کنید. از خود بپرسید چه چیزی کار می کند و آیا چیزی از نظر ساختاری وجود دارد که باید ارزیابی شود. فراموش نکنید که بازسازی به معنای جابجایی پریزهای برق و لوله کشی است که ممکن است نیاز به ارتقاء داشته باشد یا فقط برای سبک زندگی شما ناخوشایند باشد. به خاطر داشته باشید که اگر تأثیر قابل توجهی بر لوله کشی، کابینت، دیوارهای باربر، پله ها یا تغییرات در کارهای پایه داشته باشد، هزینه  بازسازی بیشتر است.

بیشتر بخوانید : مراحل تعمیر و بازسازی خانه

همانطور که در حال نوشتن اهداف خود هستید، مهم است که بپرسید چرا می خواهید خانه خود را بازسازی کنید. به این فکر کنید که چگونه از فضاها استفاده می کنید و چه بخش هایی از خانه شما با روال خانوادگی شما در تضاد است. با معمار خود در مورد اتاق هایی که خیلی بسته به نظر می رسند یا جایی که نیاز به دسترسی بیشتری به بیرون دارید، بحث کنید. یا ممکن است برای داشتن حریم خصوصی و آرامش بیشتر به فضاهای خاصی نیاز داشته باشید، به خصوص اگر از خانه کار می کنید. اهداف پروژه شما به شما کمک می کند تا آنچه را که می خواهید به دست آورید به صفر برسانید و حواس پرتی را از تصمیم گیری های گیج کننده دور نگه دارید. اهداف خود را به مراحل کوچکتر که قابل انجام هستند تقسیم کنید.

تعیین سبک و طراحی

برای تخریب و بازسازی خانه ، خوب است که برای انسجام در کل خانه برنامه ریزی کنید. زمانی را صرف فکر کردن به اینکه چه عناصر طراحی را دوست دارید و می خواهید در فضاهای خود بگنجانید، صرف کنید. اگر سبک یا نوع طراحی وجود دارد که به سمت آن گرایش دارید، با معمار و طراح داخلی خود در مورد چگونگی وارد کردن آنها به بازسازی خود صحبت کنید. کار با یک معمار شما را به اهداف خود می رساند و به شما کمک می کند تا از بودجه ساخت و ساز خود بهره بیشتری ببرید. ما معتقدیم که کار با یک متخصص طراحی ارزش سرمایه گذاری را دارد.

همچنین در نظر بگیرید که نور، رنگ و جریان چگونه در برنامه ریزی بازسازی کل خانه شما نقش دارند. همانطور که از طریق افزایش محبوبیت خانه های اواسط قرن و مدرن نشان داده شده است، افراد بیشتری می دانند که چقدر از پنجره ها یا دیوارهای شیشه ای بزرگتر لذت می برند. درها می‌توانند فضا را خصوصی‌تر کنند در حالی که پلان‌های طبقات باز باعث ایجاد جریان در سراسر خانه می‌شوند.

همچنین باید در نظر داشته باشید که ارتقاء لوکس برای شما و سبک زندگی شما مهم است. لوازم جانبی لوکس کوچک مانند کف گرم، وان خیساندن، یا زیرزمین های شراب، هزینه های قابل توجهی را نسبت به بقیه ساخت و ساز اضافه نمی کنند و می توانند در قابلیت استفاده روزمره خانه شما تفاوت ایجاد کنند. بدون توجه به سبک و طراحی، همچنین مهم است که به نحوه استفاده روزانه از خانه خود توجه کنید. شامل جزئیات عملی مانند انبارها، سبدهای زباله، بازیافت، قسمت های خشکشویی، مناطق حیوانات خانگی و موارد دیگر، همه بخشی از طراحی شما هستند و برنامه ریزی برای آنها نیز می تواند مهم باشد.

جدول زمانی در مورد بازسازی کل خانه

جدول زمانی “معمولی” برای بازسازی کل خانه بر اساس عوامل مختلفی متفاوت است، به خصوص که هیچ دو بازسازی شبیه هم نیستند. یک سازنده خوب می تواند انتظارات جدول زمانی محکمی را در مورد زمان شروع پروژه و زمان تخمینی تکمیل تعیین کند. دانستن اینکه چه چیزی باید انتظار داشته باشید و داشتن یک برنامه برای اجرای بازسازی به جلوگیری از ناامیدی و به حداقل رساندن هرگونه شگفتی احتمالی کمک می کند . اگر پروژه ساخت و ساز شما دارای وقفه یا تاخیر در فعالیت است .

همانطور که فهرست اهداف بازسازی کل خانه را بررسی می کنید، باید به زمان بندی فکر کنید. اگر قصد دارید در خانه بمانید، به برنامه‌ای نیاز دارید که در آن قسمت‌هایی از خانه که می‌توانید در آن خانه زندگی کنید، در حالی که بقیه در حال بازسازی هستند، نیاز دارید. یک سازنده معتبر می تواند شما را راهنمایی کند و با شما در مورد کارهایی که می توانید در اوایل انجام دهید همکاری کند تا بدانید چه چیزی ممکن است. انتخاب اقامت در جای دیگری به این معنی است که می توان همزمان روی چندین منطقه کار کرد. هر گزینه ممکن است بر جدول زمانی کلی شما تأثیر بگذارد. ساخت و ساز Hamish Murray اغلب قادر است با صاحبان خانه کار کند تا در صورت تمایل آنها، آنها را در خانه خود نگه دارد.

کار با طراحان باتجربه و متخصصان ساخت و ساز تضمین می کند که همه چیز طبق برنامه و انتظارات تعیین شده پیش می رود. ساخت و ساز هامیش موری با بیش از 20 سال تجربه، فرآیندی کارآمد برای ساخت فضاهای زیبا برای مشتریان ایجاد کرده است. کلید ماندن در مسیر، ارتباط مداوم، مدیریت پروژه قوی، تصمیم گیری به موقع در مورد محصولات و توجه به جزئیات است.

پیدا کردن یک معمار یا طراح تخریب و بازسازی خانه

شخصی که برای ظاهر و عملکرد بازسازی خود بیشتر به او تکیه خواهید کرد معمار شماست. مهم است که فرد مناسبی را پیدا کنید که مایل باشد به شما در طراحی یک بازسازی کل خانه کمک کند که نشان دهنده شخصیت، سرگرمی ها، سلیقه ها، عادات و سبک ارتباطی شما باشد.

معماران بسیار آموزش دیده، دارای مجوز حرفه ای هستند و از تخصص بالایی در طراحی، مصالح، یکپارچگی سازه برخوردارند و اغلب از دانش ساخت و ساز ساختمان وسعت بیشتری دارند. طراحان نیز در طراحی ساختمان و زیبایی شناسی سلیقه بسیار خوبی دارند و مجموعه ای از آزمون های صدور گواهینامه را برای طراحی بازسازی و خانه های تک تا چند خانواده گذرانده اند.

یک معمار یا طراح می تواند به شما کمک کند تا مناطق مشکل دار خانه خود را حل کنید، مکان های کم استفاده را مجدداً پیکربندی کنید و به شما در تصمیم گیری در مورد بازسازی کل خانه اعتماد کنید. ساخت و ساز Hamish Murray دارای روابط طولانی مدت با شرکای طراحی است یا می توانید یکی را انتخاب کنید که با آن راحت هستید.

پیدا کردن سازنده برای بازسازی خود

پیدا کردن یک سازنده برای بازسازی کل خانه شما برای اطمینان از اینکه پروژه شما از ابتدا تا نتیجه کیفیت نهایی در سطح بالایی اجرا می شود، کلیدی است. با در دست داشتن طرح بازسازی خود، با پیمانکاران مصاحبه کنید تا مطمئن شوید که بهترین منافع شما را با پرسیدن سوالات خوب، داشتن مراجع خوب در ذهن دارند و مایلند سرعت شما را کاهش دهند و شما را در طول فرآیند راهنمایی کنند. اطمینان حاصل کنید که سازنده شما تجربه انجام یک بازسازی کامل خانه را دارد و در مورد روند خود با شما ارتباط روشنی دارد.

ساخت و ساز هامیش موری مفتخر است که شهر پورتلند آنقدر به کار ما اهمیت داده است و از ما دعوت کردند تا بخشی از برنامه بازسازی صدور میدانی آنها باشیم و به ما یک بازرس اختصاصی برای همه خدمات مربوط به انطباق بدهند. این به مشتریان ما با سرعت بخشیدن به روند کلی بازسازی خانه و انجام بازرسی های کیفیت برای هر مرحله از پروژه سود می رساند. علاوه بر منطقه بزرگتر پورتلند، ساخت و ساز Hamish Murray همچنین کارهایی فراتر از مترو پورتلند انجام می دهد. در خارج از شهر پورتلند، تخصص خود را به ساحل، Bend و فراتر از آن می برند.

مراحل بعدی برای تخریب و بازسازی خانه

هنگامی که یک طرح دارید و سازنده خود را انتخاب می کنید، معمار با سازنده برای دریافت مجوز همکاری می کند. بازسازی کل خانه یک بازسازی اساسی در ساختار و احساس خانه شما است. هر چیزی که ساختار عملکردی خانه شما را تغییر دهد مانند اتاق‌های جدید، تغییرات ردپایی، لوله‌کشی یا اصلاحات الکتریکی به مجوز مناسب از شهر یا شهرستان محلی شما نیاز دارد.

تخریب

پس از تکمیل مجوزهای شما، تخریب می تواند آغاز شود. ممکن است کارهای زیادی در تخریب وجود داشته باشد – جدا کردن خطوط آب، برداشتن توالت ها و سینک ها، بیرون آوردن قرنیزها و میخ ها، برداشتن دیوارهای خشک و ناودانی – این لیست ادامه دارد. با بازسازی کل خانه، فهرست طولانی‌ای از چیزهایی وجود دارد که قبل از بازسازی خانه طبق مشخصات شما حذف می‌شوند.

کادر بندی

بسته به میزان تغییرات ساختاری بازسازی شما، دیوارهای جدید باید قاب شوند. در حالی که بسیار هیجان انگیز نیست، قاب بندی برای ثبات خانه شما مهم است. یک کار کادربندی ضعیف می‌تواند مشکلات زیادی ایجاد کند، بنابراین یافتن سازنده مناسبی که برای کار با کیفیت شناخته شده است بسیار مهم است.

تهویه مطبوع، برق و لوله کشی

پس از اتمام تخریب، بازسازی آغاز می شود. هر کانال تهویه مطبوع، برق و لوله کشی که برداشته شده است باید توسط متخصصان در طرح جدید خود نصب شود. طراحی شما باید به سازنده شما یک برنامه واضح از نحوه ادغام HVAC، برق و لوله کشی در بازسازی کل خانه شما بدهد.

طرح‌های آشپزخانه اوپن بزرگ‌تر، لوله‌کشی را به مکان‌های راحت‌تری می‌رسانند در حالی که پریزها برای سهولت استفاده جابه‌جا می‌شوند. سیستم‌های تهویه مطبوع ممکن است به کانال‌های جدیدی نیاز داشته باشند که به اتاق‌هایی که برای حفظ راحتی گسترش یافته‌اند اجرا شوند، و مهم است که پیمانکار تهویه مطبوع شما بداند که چگونه هر کانال اضافی بر تعادل گرما و تهویه مطبوع در سراسر خانه تأثیر می‌گذارد. با بازسازی کل خانه می توانید سیستم های قدیمی خانه را به روز کنید و از زندگی بهتر خانه خود لذت ببرید.

 دیوار خشک و نقاشی

هنگامی که قاب بندی انجام شد و تهویه مطبوع، برق و لوله کشی نصب شد، عایق کاری و دیوار خشک می آید. دیوار خشک نوار چسب و گلی و خشک می شود. هنگامی که دیوارها صاف شدند، برای رنگ آمیزی پرایمر و رنگ یا سایر پرداخت ها آماده هستند.

مواد تکمیلی خود را انتخاب کنید

همانطور که همه چیز در ظاهر و طراحی نهایی خود شروع به شکل گیری می کند، کفپوش ها همراه با نصب قرنیزها، کابینت ها، اجاق گاز، یخچال، آبپاش ها، سینک ها و شیرآلات و تمام کارهای نهایی انجام می شود. برای تکمیل آن فقط به مبلمان و لمس شخصی شما نیاز دارد.