You are currently viewing بهترین ایده برای بازسازی خانه در سال 1403

بهترین ایده برای بازسازی خانه در سال 1403

در این مطلب 29 مورد از بهترین ایده ها برای بازسازی خانه به همراه هزینه بازسازی خانه در سال 1403 را با هم میبینیم .بگویید “نوسازی خانه” و بسیاری از مردم فکر می کنند ” خیلی گران است .” اما بازسازی فضاهای شما نیازی به هزینه زیادی ندارد. در اینجا 19 ایده برای بازسازی خانه مناسب برای ارتقاء و انجام مجدد با بودجه وجود دارد.

29 ایده برای بازسازی و نوسازی خانه و هزینه های بازسازی خانه

هزینه بازسازی خانه در تهران به عوامل متعددی بستگی دارد که شامل موارد زیر می‌شود:

متراژ و اندازه خانه: هرچه متراژ بیشتر باشد، هزینه بازسازی نیز افزایش می‌یابد.

نوع و کیفیت مواد استفاده شده: مواد با کیفیت بالاتر هزینه بیشتری دارند.

نوع بازسازی: بازسازی کامل (ساختاری و تاسیساتی) یا جزئی (نقاشی، کف‌پوش، آشپزخانه و سرویس بهداشتی).

دستمزد کارگران و پیمانکاران: این هزینه‌ها ممکن است بر اساس منطقه و تخصص متفاوت باشد.

موقعیت جغرافیایی خانه: برخی مناطق تهران هزینه‌های بیشتری برای خدمات ساختمانی دارند.

به طور کلی، هزینه بازسازی خانه در تهران در سال 1403 می‌تواند از متری 10 میلیون تومان تا 50 میلیون تومان یا بیشتر متغیر باشد. برای برآورد دقیق‌تر، بهتر است با چند پیمانکار مشورت کنید و قیمت‌های مختلف را مقایسه کنید

در آشپزخانه: کانترهای جدید

کابینت‌ها به‌علاوه کانتر به‌علاوه وسایل، می‌توانند با ایده پنج رقمی بازسازی آشپزخانه برابری کنند . اما اگر کابینت‌های شما شکل مناسبی دارند ، می‌توانید از کانترهای جدید لذت ببرید و یکی از سخت‌ترین سطوح خانه خود را ارتقا دهید. هر چه متراژ مربعی که باید بپوشانید کوچکتر است، هزینه شما کمتر می شود، به این معنی که ممکن است بتوانید مواد گران تری را تهیه کنید . برای صرفه جویی بیشتر: از شرکت سنگ و کاشی محلی خود در مورد چند ثانیه یا باقیمانده بپرسید.

 

در آشپزخانه: Backsplash را تغییر دهید

با جایگزین کردن یک بک اسپلش خسته با طرحی که آشپزخانه شما را شاداب می کند و به جذابیت بصری می افزاید، یک الگوی کوچک اضافه کنید . با گزینه هایی برای کاشی، سنگ، شیشه، سرامیک و تخته مهره ای، امکانات زیادی برای متریال مناسب با بودجه شما وجود دارد. یکی دیگر از گزینه های مقرون به صرفه، فقط نصب یک بک اسپلش است که بیشترین محافظت را فراهم می کند، مانند پشت یک محدوده یا نزدیک یک سینک.

در آشپزخانه: یک جزیره مصنوعی اضافه کنید

میزها یا کابینت های مستقل می تواند یک ویژگی مقرون به صرفه برای آشپزخانه ای بدون جزیره باشد. فقط چرخ های غلتکی را اضافه کنید تا بتوانید قطعه را به دلخواه حرکت دهید. البته، هرچه موارد اضافی بیشتری اضافه کنید (مثلاً کابینت با کشو)، این ایده بازسازی خانه هزینه بیشتری خواهد داشت، بنابراین اگر هدف شما بودجه بسیار کم است، با یک میز ساده شروع کنید. این است مگر اینکه شما قبلا یک تکه از مبلمان استفاده نشده آماده برای تبدیل به یک جزیره

ایده بازسازی خانه در آشپزخانه: کابینت ها یا درهای کابینت را ارتقا دهید

رنگ ، کاغذ دیواری، محصولات چوبی پوست کنده و بچسب: همه گزینه های عالی برای دادن چهره ای جدید به کابینت های قدیمی هستند . کربل ها را می توان در زیر کابینت ها یا زیر قفسه های شناور اضافه کرد تا ظاهری کلاسیک و داخلی داشته باشد. برداشتن درب‌ها در برخی از کابینت‌های بالایی به شما امکان دسترسی آسان به فضای باز را بدون نیاز به اضافه کردن قفسه‌های جدید می‌دهد . به دنبال راه هایی برای تازه کردن خانه خود باشید که نه تنها متناسب با بودجه شما باشد، بلکه با نحوه استفاده روزانه از فضا نیز مطابقت داشته باشد.

در اتاق نشیمن: به روز رسانی کفپوش

بسیاری از گزینه‌های کف‌پوش پوست‌کن به اندازه‌ای نازک هستند که مجبور نیستید کف‌پوش‌های موجود را بردارید تا به اتاق خود یک ارتقای اقتصادی در زیر پا بدهید. حتی اگر کف باید جدا شود زیرا دیگر نمی توانید آن را تحمل کنید، یک طبقه جدید می تواند پروژه ای طولانی مدت باشد که به خودی خود خیلی گران نیست. به علاوه، گزینه‌های زیادی برای انجام کارهای DIY وجود دارد که به شما در صرفه‌جویی در نیروی کار برای این ایده بازسازی خانه کمک می‌کند.

در اتاق نشیمن: روش‌های درمان پنجره را تغییر دهید

پارچه جدید، سایه های جدید یا ترکیبی از این دو ایده ای برای بازسازی خانه است که می تواند ظاهر زیبایی به اتاق نشیمن بدهد. بسیاری از گزینه‌های خیاطی می‌توانند پنجره‌های قدیمی‌تر را پنهان کنند (که یک پروژه نوسازی گران قیمت است). سعی کنید از میله ها و حلقه های پرده موجود استفاده مجدد کنید تا کمی پول اضافی ذخیره کنید.

در اتاق نشیمن: دیمرها را نصب کنید

اگر خانه شما دارای نور سقفی محدودی است ، ممکن است در بدست آوردن تعادل مناسب نور با مشکل مواجه شوید . این امر در خانه‌های قدیمی‌تر با خروجی‌های کمتری برای لامپ‌های کف و کناری بیشتر صادق است . در این موارد، نصب سوئیچ دیمر می‌تواند ایده سریع و آسان شما برای بازسازی خانه باشد: هنگام انجام وظایف، آن را روشن نگه دارید، اما برای نورپردازی ملایم‌تر محیطی که برای استراحت راحت است، آن را کم کنید.

ایده بازسازی خانه در حمام: یک کابینت دارو اضافه کنید

شما می توانید با یک تغییر ساده و هوشمندانه به حمام خود سبک و فضای ذخیره سازی اضافه کنید : یک کابینت دارویی جدید. برای به دست آوردن فضای ذخیره سازی و ظاهری جدید، یک آینه دیواری ساده را جایگزین کنید. اگر احساس می کنید حیله گر هستید، یک تخته چوب پنبه ای یا تخته گچی داخل در برای یادآوری ها و تاکیدات روزانه اضافه کنید.

در حمام: کاغذ دیواری یک دیوار برجسته

پرداختن به کاغذ دیواری، حتی برای شروع کار ساده تر شده است، که اگر بودجه کمی دارید، آن را به یک ایده عالی برای بازسازی خانه تبدیل می کند. شما می توانید الگو و رنگ را با کاغذ دیواری به سرعت اضافه کنید، و محدود کردن آن به یک دیوار برجسته خوب است (و بودجه را کم نگه می دارد). اما اگر هنوز برای کار با کاغذدیواری مناسب آماده نیستید، نوع موقت پوسته و چسباندن را امتحان کنید . اگر سبک دکور خود را تغییر دهید، می توانید به راحتی آن را حذف کنید، بنابراین لازم نیست نگران ارائه یک روند فعلی طراحی باشید .

در حمام: فضای ذخیره سازی را اضافه کنید

اضافه کردن یک کابینت خریداری شده یا قفسه‌های باز می‌تواند تفاوت را در صورت کمبود فضای داخلی ایجاد کند. به دنبال گزینه‌های ذخیره‌سازی خارج از قفسه در سبک‌های مختلف، از جمله چرخ دستی‌های طبقه‌بندی شده، نردبان‌های تکیه‌دار ، و کابینت‌های داروخانه باشید که همگی برای به حداکثر رساندن فضای عمودی در نظر گرفته شده‌اند. آنها یک گزینه ذخیره سازی زیبا و کاربردی هستند و می توانید از آنها برای نمایش سبدها یا سایر موارد تزئینی استفاده کنید.

ایده بازسازی خانه در حمام: تعویض سخت افزار

کابینت‌های حمام می‌توانند با سخت‌افزار جدید حالتی مدرن داشته باشند . سبک‌های متفاوتی را از یک خانواده انتخاب کنید (مثلاً کشوهای بلند برای کشوها و دستگیره‌های کوچک برای درها)، یا پوشش‌های مختلف را با هم ترکیب کنید تا ظاهری متفاوت‌تر داشته باشید. اگر دستگیره های فعلی شما ظاهری خوش فرم تر دارند، به دنبال اضافه کردن صفحات پشتی باشید.

بیشتر بخوانید : ساخت خانه لوکس در 14 مرحله

در حمام: به روز رسانی های ایمنی

نگهدارنده‌های دستمال توالت و میله‌های حوله معمولاً چیز خاصی نیستند، اما این دو لوازم جانبی نادیده گرفته شده فرصتی برای شما هستند تا حمام خود را کمی ایمن‌تر کنید. اکنون چندین شرکت جاهای دستمال توالت ، میله حوله و سایر لوازم جانبی مطابق با ADA را می سازند که می توانند با خیال راحت به عنوان میله دستی از آنها استفاده کنند. چه در آینده به خود فکر کنید و چه در حال حاضر به شخص دیگری، در هر زمانی سرمایه گذاری ارزشمندی است.

در اتاق خواب: به دیوارها یا سقف ها علاقه بیافزایید

حتی اگر ابزارهای برقی در اختیار ندارید ، می‌توانید به‌راحتی به دیوارها یا سقف‌های اتاق خواب کسل‌کننده یا تزئینی اضافه کنید . شما حتی می توانید با استفاده از تزئینات یا الوار روی قسمتی از دیوار به عنوان طرح کلی، سپس با استفاده از رنگ برای گره زدن دیوار و تراش دادن به یکدیگر برای تقلید از کار واقعی، توهم کتیبه شدن را داشته باشید. این ایده بازسازی خانه بدون هزینه تمام به نظر عالی می رسد. آسیاب های آماده را برای کاهش زمان کار انتخاب کنید، یا خودتان آن را تمام کنید تا حتی بیشتر در بودجه بازسازی خود صرفه جویی کنید.

در اتاق خواب: یک تخته سر اضافه کنید

یک راه تضمینی برای به روز رسانی اتاق خواب خود اضافه کردن یک تخته سر است، چه کوچک و باشکوه و چه بزرگ و چشمگیر. اگر جدید خریداری شوند، می‌توانند بسیار گران شوند، اما راه‌های زیادی برای به حداکثر رساندن سبک و بودجه‌تان با سر تخت‌های DIY وجود دارد .

در اتاق خواب: قفسه های نمایشگر درج شده

اتاق خواب کودکان یک مشکل رو به رشد بازسازی خانه را نشان می دهد: آنها به سرعت از اسباب بازی ها و کتاب ها به کلکسیون ها و فراتر می روند و یافتن محل نگهداری آنها می تواند دشوار باشد. یک ایده ساده برای بازسازی خانه که با بودجه ای آسان است، اضافه کردن قفسه های باریک دیوار به دیوار است. آنها ارزان هستند و برای قرار گرفتن در اندازه های مختلف اتاق خواب نیازی به فضای زیادی ندارند .

در اتاق غذاخوری: یک چراغ جدید نصب کنید

اتاق‌های ناهارخوری اغلب در زمان‌بندی چراغ‌ها گیر می‌کنند. اما چند صد دلار و مقداری DIY الکتریکی می تواند به فضای سقف شما (و اتاق شما) نقطه کانونی تغییر دهنده بازی بدهد. به سراغ یک لوستر سنتی بروید یا چند آویز را برای رویکردی مدرن تر انتخاب کنید. برای کمک به دانش برق، این راهنمای نحوه نصب یک چراغ روشنایی را بررسی کنید .

ایده بازسازی خانه در اتاق ناهار خوری: فضای داخلی را دوباره تقویت کنید

فضاهای مبهم مانند دیوار یا پنل پشتی پشت قفسه ها توجه زیادی را به خود جلب نمی کنند. اما این نقاط عالی برای افزودن رنگ و طرح با رنگ یا کاغذ دیواری هستند. ایده دیگر: درج درب را با شیشه عوض کنید یا فیلم رنگی را روی شیشه موجود بمالید. این لمس‌های کوچک می‌تواند کمک زیادی به ایجاد حس نو شدن اتاق کند.

در ورودی: ایجاد یک اتاق کوچک

یک صندلی، یک قفسه و چند قلاب تمام چیزی است که برای ایجاد یک اتاق گلخانه هوشمند با تغییر زندگی ، حتی در یک فضای کوچک، نیاز دارید. می‌توانید سازمان‌دهنده‌های گران‌قیمتی را بخرید که برای این عملکرد طراحی شده‌اند یا قطعات استفاده‌شده و تغییر کاربری‌شده را با آیتم‌های ارزان‌تر جدیدتر ترکیب کنید که به‌عنوان یک راه‌حل کامل با هم کار می‌کنند. اگر فضای کافی برای آن دارید، یک بچه کوچک برای هر یک از اعضای خانواده، کارهای روزمره را آسان تر می کند .

در ورودی: پله ها را رنگ کنید

استفاده خلاقانه از رنگ ، ایده ای برای بازسازی خانه مناسب برای مسیر از یک طبقه به طبقه دیگر است. یک الگو یا موضوع انتخاب کنید، یا یک رنگ ثابت و جذاب انتخاب کنید و از پله های خود به عنوان یک نمایشگر تبدیل کنید. پس از خشک شدن، آنها را با پلی اورتان رنگ کنید تا از پوشش محافظت شود. این کار را یک بار انجام دهید تا آماده شوید یا از آن لذت ببرید و به‌روزرسانی‌های فصلی را انجام دهید تا دوستان و اعضای خانواده را شگفت زده کنید.

سوالات متداول

  • قیمت میزهای آشپزخانه جدید چقدر است؟

    هزینه میز آشپزخانه جدید می تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد، از جمله اینکه چه نوع متریالی را انتخاب می کنید و چقدر آشپزخانه شما بزرگ است. می توانید انتظار داشته باشید که از 500 دلار (برای گزینه های ارزان تر مانند بلوک قصابی) تا 10000 دلار یا بیشتر (برای سنگ مرمر با کیفیت بالا) بپردازید.

  • قیمت کفپوش جدید چقدر است؟

    اینکه چقدر برای کفپوش جدید هزینه می کنید عمدتاً به هزینه (و نوع) مواد، هزینه کار (که به عنوان نصب نیز شناخته می شود) و اندازه خانه شما بستگی دارد. خبر خوب؟ گزینه های مختلفی برای کف پوش وجود دارد – از تخته وینیل لوکس گرفته تا چوب سخت طبیعی – که می تواند هر بودجه ای را تامین کند.

هزینه بازسازی حمام چقدر است؟

بازسازی کامل حمام می تواند بسیار گران باشد. با این حال، راه های زیادی برای بازسازی در مقیاس کوچکتر و به روز رسانی فضای خود وجود دارد. به طور کلی، هزینه بازسازی حمام از 1000 دلار تا 25000 دلار یا بیشتر متغیر است

بیشتر بخوانید :راهنمای ساخت خانه 100 تا 300 متری

ایده بازسازی یا نوسازی خانه چیست؟

نوسازی خانه (که بازسازی خانه نیز نامیده می شود) فرآیند بهبود ساختار مسکونی شکسته، آسیب دیده یا قدیمی است تا آن را از نظر زیبایی شناختی یا عملکردی بیشتر یا هر دوی آنها را بهبود بخشد.

پیشرفت‌های فناوری تأثیر قابل‌توجهی بر ایده‌های احتمالی نوسازی خانه داشته است – به‌ویژه وقتی صحبت از ایده‌های نوسازی در مرحله برنامه‌ریزی می‌شود. در دسترس بودن نرم افزار بازسازی خانه ، طراحان داخلی و معماران را قادر می سازد تا تصاویر سه بعدی واقع گرایانه از طرح های خود ایجاد کنند و قبل از انجام هر کار واقعی، تغییراتی ایجاد کنند.

این فناوری پلتفرمی را برای حرفه ای ها فراهم می کند تا دیدگاه خود را به نمایش بگذارند، و به مشتریانی که اغلب دانش فنی کمی دارند، این شانس را می دهد که درک واقع بینانه ای از اینکه بعد از تکمیل فرآیند بازسازی خانه چگونه به نظر می رسد، به دست آورند.

بهترین ایده های بازسازی خانه چیست؟

چه به دنبال ایده های نوسازی خانه برای افزایش ارزش ملک خانه خود قبل از فروش باشید، چه در حال بستن معامله خانه ای هستید که نمی توانید منتظر بمانید تا خودتان آن را بسازید، به احتمال زیاد، بازسازی خانه وجود دارد یا پروژه بازسازی آشپزخانه در آینده شما

این بدان معناست که شما باید عناصر زیادی را در نظر بگیرید، از جمله چگونگی پیدا کردن یک پیمانکار، نحوه کاهش هزینه‌ها، نحوه تبدیل ایده‌های نوسازی به واقعیت، و – شاید مهم‌ترین – چگونه تصمیم بگیرید که کدام ایده‌های بازسازی خانه بیشترین سود را دارند. فضای شما

 

10 بهترین ایده برای بازسازی و نوسازی خانه

1. اتاق نشیمن خود را پایین بیاورید
2. از زیر پله ها استفاده کنید
3. فضا را با کشوهای پایه به حداکثر برسانید
4. نمای بیرونی را فراموش نکنید
5. فضای قابل استفاده بیشتری ایجاد کنید
6. جزیره آشپزخانه را اضافه یا ارتقا دهید
. 7. مراقب رنگ ها باشید
8 ایجاد یک نقطه کانونی با رعد و برق
9. استفاده از قفسه های باز
10. آزمایش با اشکال

1. اتاق نشیمن خود را پایین بیاورید

یک روند اخیر بازسازی خانه، شامل ساختن قسمت های فرورفته برای مبل ها در اتاق نشیمن است . تمایل دارد حس صمیمی تری به فضا بدهد و همچنین باعث می شود اتاق نشیمن بسیار بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد. اگر کل اتاق یا فضایی دارید که به دنبال تغییر آن هستید، این ترفند را برای یک راه حل منحصر به فرد بازسازی خانه امتحان کنید.

2. از قسمت زیر پله ها استفاده کنید

به عنوان ایده بازسازی خانه اگر در حال بازسازی خانه ای هستید که دارای راه پله است، این اشتباه را مرتکب نشوید که فضای بزرگ زیر راه پله را بدون استفاده رها کنید. چند قفسه برای نمایش قفسه های کتاب یا مجموعه موسیقی خود اضافه کنید، یا طرفداران شراب های خوب می توانند یک قفسه شراب فانتزی درست کنند و گوشه دنج شما را ایجاد کنند. شما حتی می توانید یک اتاق کوچک را با الهام از فانتزی دوران کودکی خود تغییر دهید و مانند هری پاتر زندگی کنید و گوشه ای برای مطالعه راز دوست داشتنی خود ایجاد کنید.

3. با کشوهای پایه تخته فضا را به حداکثر برسانید

ما اغلب فضای زیر تخت و کابینت را دست نخورده رها می کنیم. با این حال، این اجازه می دهد تا مکان های ذخیره سازی با ارزش از بین بروند! به جای خالی گذاشتن این فضا، می‌توانید کشوهایی با تخته قرنیز کم‌تر اضافه کنید، جایی که می‌توانید چیزهای زیبای اضافی را در اطراف خانه ذخیره کنید و خانه را مرتب‌تر نشان دهید. این به ویژه در بازسازی خانه متحرک مفید است، زیرا باید فضای کمتری را که با آن کار می کنید به حداکثر برسانید.

4. نمای بیرونی را فراموش نکنید

بیرون خانه شما به اندازه داخل مهم است. بنابراین، هنگام انجام بازسازی خانه، به یاد داشته باشید که چند قطعه برجسته اضافه کنید تا ظاهری دلپذیر و دلپذیر به خانه شما ببخشد. برخی از روش‌های ساده برای ارتقای نمای بیرونی خود عبارتند از: افزودن باغ. تغییر دادن صندوق پستی خود اضافه کردن قطعات شاد و رنگارنگ به ورودی خانه شما. و کرکره‌ها، جعبه‌های پنجره یا گلدان‌ها را به فضای پنجره خود اضافه کنید.

5. فضای قابل استفاده بیشتری ایجاد کنید

یکی دیگر از ایده های عالی بازسازی خانه این است که از طریق بهینه سازی طرح های خود، فضای قابل استفاده بیشتری از مبلمان موجود خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر یک عرشه دارید، قرار دادن یک ریل میله روی آن می تواند یک نیمکت خوب برای فضای غذاخوری در فضای باز ایجاد کند. همچنین، به جای اضافه کردن یک کابینت توکار معمولی، از این بازسازی خانه به عنوان فرصتی برای ساخت کابینت های کششی استفاده کنید که هم فضای اضافی و فضای ذخیره سازی ایجاد می کند و هم خانه شما را منحصر به فرد می کند. این به ویژه اگر به دنبال ایده‌های نوسازی خانه با بودجه هستید، بسیار مفید است، زیرا به جای شروع از صفر، به فضاها و محصولاتی که قبلاً دارید اضافه می‌کنید.

6. جزیره آشپزخانه را اضافه یا ارتقا دهید

یک جزیره آشپزخانه فضای بیشتر، فضای ذخیره سازی اضافی و گزینه های صندلی اضافی را برای شما فراهم می کند. یکی از راه‌های عالی برای بهبود طراحی آشپزخانه ، دو برابر کردن آن به عنوان مینی‌بار، با قفسه‌های بالای پیشخوان با قفسه‌های مناسب برای لیوان‌های نوشیدن و فضای ذخیره‌سازی در زیر آن برای حفظ الکل است. برای اطمینان از عملکرد کامل، مطمئن شوید که پریزهای برق اضافی را در طول بازسازی آشپزخانه خود به جزیره اضافه کنید . الگوها نیز بک اسپلش را تشکیل می دهند و به اتاق بافت می بخشند. بسته به شرایط کابینت، ممکن است به دنبال رنگ آمیزی یا رنگ آمیزی کابینت های آشپزخانه خود باشید تا ایده ای فوری و نسبتاً ارزان برای بازسازی آشپزخانه داشته باشید.

7. مراقب رنگ ها باشید

به عنوان ایده بازسازی خانه ترکیب رنگ های مختلف به خانه شما حال و هوای متفاوتی می بخشد، بنابراین مطمئن باشید که آگاهانه پالتی را انتخاب کنید که با زیبایی شناسی مورد نظر شما مطابقت داشته باشد. برای داشتن حس دراماتیک تر، از تضاد رنگی زیاد در بازسازی خانه خود استفاده کنید. برای داشتن حس مینیمالیستی و سازماندهی بیشتر، یک پالت تمام سفید را امتحان کنید که تمیز و زیبا به نظر می رسد. برای داشتن فضای زندگی جذاب و زنده،  از رنگ های روشن و پر جنب و جوش استفاده کنید که به شما احساس شادی می دهد. دیوارهای برجسته راهی عالی برای افزودن عمق و بعد به اتاق و همچنین رنگ است.

8.با Lightning یک نقطه کانونی ایجاد کنید

با اضافه کردن وسایل روشنایی مانند چراغ های آویز کم آویز یا نورهای نقطه ای، نقطه کانونی جالبی از اتاق ایجاد می کنید. اگر در حال اضافه کردن چراغ‌ها به بالای یک میز یا میز هستید، مطمئن شوید که موادی که در بازسازی خانه خود استفاده می‌کنید تأثیر زیادی دارد تا بتوانید یک اثر بصری واقعی به دست آورید. پیشنهاد می کنیم از موادی مانند شیشه بازیافتی، سنگ مرمر یا گرانیت استفاده کنید.

9. از قفسه های باز استفاده کنید

همانطور که در بازسازی خانه خود کار می کنید، یکی از ایده های مورد علاقه ما گنجاندن قفسه های باز است تا یک لایه بصری اضافی به خانه خود اضافه کنید. شما فقط به چند قفسه برای نمایش عتیقه‌ها، چوچک‌ها و موارد دیگر نیاز دارید و می‌توانید آنها را کاملاً باز نگه دارید یا با درهای شیشه‌ای بپوشانید. همچنین می توانید قفسه ها را با سبد، کتاب یا هر وسیله دیگر منزل تزئین کنید.

10. با Shapes آزمایش کنید

پیچ و تاب طرح: نیازی نیست به اشکال مستطیلی سنتی مبلمان بچسبید! توصیه می کنیم بازسازی خانه خود را با توجه به سبک خود و فضای در دسترس سفارشی کنید. کاناپه‌های مستطیلی معمولی را با یک کاناپه L شکل جادار عوض کنید، یا میزها و میزهای خمیده را برای افزایش مناطق کار امتحان کنید. با این حال، در انجام این کار، مهم است که مطمئن شوید که این ایده‌های طراحی فضایی را کاهش نمی‌دهند، و اجازه می‌دهند به راحتی در سراسر خانه شما رفت و آمد داشته باشند.

در فضای کوچکی مانند حمام، همه جزئیات مهم هستند: رنگ مناسب دیوار، کاشی کاری یا نورپردازی مناسب می تواند یک حمام کسل کننده و قدیمی را به فضایی روشن و شیک تبدیل کند.

نتیجه

چه به دنبال ایده بازسازی خانه خود باشید، چه فقط به ایده ها و طرح های مختلف بازسازی در آنجا علاقه مند هستید، ما در Foyr اینجا برای شما هستیم!

برای آسان‌تر کردن فرآیند بازسازی – و دریافت الهام بیشتر از نوسازی – توصیه می‌کنیم Neo، نرم‌افزار طراحی داخلی سریع ما را بررسی کنید . این ابزار با یک کاتالوگ عظیم از پیش تنظیم های طراحی در سطح جهانی ارائه می شود که می تواند الهام بخش بازسازی داخلی خانه، آشپزخانه، دفاتر و غیره باشد. می‌توانید مجموعه‌ها را مرور کنید، با فیلتر کردن سبک‌ها و تم‌های مختلف، یکی را پیدا کنید که برای شما مناسب ا