You are currently viewing بازسازی خانه شیک و لوکس ، راهنما و هزینه ها

بازسازی خانه شیک و لوکس ، راهنما و هزینه ها

بازسازی خانه شیک و لوکس چگونه انجام می شود؟ در این مقاله به بررسی روش ها و هزینه های بازسازی یک خانه شیک و راهنمای کامل نوسازی خانه های لوکس می پردازیم. در مطالعه ای که توسط بانک مونترال منتشر شده است، مشخص است که بودجه برای بازسازی خانه در حال افزایش است – مجموعاً 48.4 میلیارد دلار در سال 2015.1 در واقع، کانادایی ها پول بیشتری را صرف بازسازی نسبت به ساختمان های جدید می کنند، که به ما نشان می دهد که روند سریعی به سمت وجود دارد. صاحبان خانه هایی که می خواهند برای تبدیل خانه های فعلی خود به خانه های رویایی خود سرمایه گذاری کنند.

نوسازی می‌تواند سرمایه‌گذاری قابل توجهی با پتانسیل تأثیرگذاری بالا در کوتاه‌مدت و بلندمدت باشد – دو دلیل برای اینکه برنامه‌ریزی و اجرا در سطح حرفه‌ای مهم است، دانستن زمان استخدام پیمانکار
و اجتناب از دام‌های بی‌تجربه‌ای.

قبل از شروع به بازسازی خانه شیک – این بدان معناست که قبل از اینکه حتی شروع به جستجوی ارجاعات پیمانکاران کنید، در اینترنت یا انجمن های سازندگان محلی جستجو کنید – شما و “تیم” خود باید یک جبهه متحد تشکیل دهید. همسر، اعضای خانواده و/یا هرکسی که در خانه شما زندگی می کند یا سرمایه گذاری می کند باید با هم ارتباط برقرار کرده و اهداف خود را برای پروژه هماهنگ کنند. این یک مرحله اغلب نادیده گرفته شده و در عین حال حیاتی قبل از شروع هر پروژه بازسازی خانه است. این به این دلیل است که هر گونه بازسازی اساسی زمان و انرژی می خواهد و می تواند به سرعت به منبع استرس و فراز و نشیب های عاطفی برای همه افراد درگیر تبدیل شود.

به همین دلیل، به همان اندازه مهم است که با پیمانکار انتخابی یا تیم طراحی + ساخت، یک رابطه قوی، قابل اعتماد و متقابلاً محترمانه ایجاد کنید – نوسازی شما کلید یک فرآیند موفق از ابتدا تا انتها است.

مخاطرات بالا هستند. بازسازی کار بزرگی است، اما لازم نیست کابوس باشد. این راهنما به این منظور است که عملی باشد، به شما ایده و الهام برای پروژه بعدی شما بدهد و شما را در فرآیند “درون و بیرون” بازسازی خانه شیک از دیدگاه یک حرفه ای راهنمایی کند.

بازسازی خانه شیک و لوکس

فصل 1: ورودی: استقبال گرم

به نظر می رسد مناسب است که این راهنما از نقطه کانونی جذابیت خانه شما شروع شود: ورودی (هم داخلی و هم خارجی).

اصطلاح “جذابیت محدود” در مجلات، برنامه های تلویزیونی و در سراسر صنعت به چشم می خورد و به این واقعیت اشاره می کند که اولین برداشت از آنچه که فراتر از درب ورودی است، از خیابان و پیاده رو شروع می شود. استایل شخصی شما به محض ورود به داخل می تواند به طرق مختلف منعکس شود، به همین دلیل است که اکثر مردم در داخل خانه تمرکز می کنند. اما میزان شخصیتی که می توانید در نمای بیرونی خانه خود به نمایش بگذارید و تأثیری که می تواند بر شما و مهمانانتان بگذارد را دست کم نگیرید.

بازسازی نمای بیرونی یا ورودی یک هدف دوگانه از عملکرد و سبک را برآورده می کند – مهم است که عناصری را تعیین کنید که به بهترین وجه با سبک زندگی و دیدگاه شما برای خانه شما مطابقت دارند. به یاد داشته باشید، بازسازی خانه شیک فقط به نفع مهمانان شما نیست. هر پروژه خانه ای باید قبل از هر چیز به هدف خانواده شما برای هدف خود دست یابد.

هدف را با در نظر گرفتن سبک زندگی خود تعیین کنید

قبل از قرار دادن خودکار در طرح، به نکات کلیدی زیر فکر کنید:

  • چقدر پارکینگ می خواهید در نظر بگیرید؟
  • کجا به نقاط دسترسی به در و جاده نیاز دارید؟
  • بهترین انواع آویز برای تسهیل ورود راحت برای خانواده و/یا مهمانان چیست؟
  • آیا شما یک اتاق بزرگ یا سالنی شیک را متصور هستید؟
  • آیا فضای موجود را دارید یا باید با اضافه کردن یا با خراب کردن دیوارها فضای بیشتری ایجاد کنید؟
  • آیا به فضایی برای نگهداری تجهیزات و سایر وسایل خانواده نیاز دارید؟

به خصوص اگر در منطقه ای دورافتاده در حال بازسازی هستید یا شرایط آب و هوایی سختی را تجربه می کنید، این تصمیمات برای گرفتن زودهنگام حیاتی است. اینها سوالات بسیار خوبی برای شروع هستند زیرا استقبال گرم به همان اندازه که در مورد استفاده روزمره است به همان اندازه که در مورد استعداد است.

شروع: برنامه ریزی و آماده سازی با یک متخصص

یک متخصص پس از تعیین اهداف، نیازها و فضای موجود برای استفاده، بودجه، جدول زمانی و تمامی الزامات پروژه را آماده می کند. در دوره ارزیابی طراحی، طراح شما پاسخ‌های سؤالاتی را که در بالا به آنها پاسخ داده‌اید در نظر می‌گیرد و از آنها برای ایده‌پردازی بهترین طرح‌بندی، مواد و سبک برای پروژه شما استفاده می‌کند.

بودجه گفتگوی مهمی در این مرحله خواهد بود. به طور معمول، بازسازی نمای بیرونی به سرمایه گذاری بالاتری نیاز دارد زیرا مواد ممکن است گران تر باشند و عناصری مانند محوطه سازی به احتمال زیاد وارد بازی می شوند. اضافه کردن زمین به خط سقف، یا بازسازی نمای بیرونی خانه شیک شما از نظر زیبایی شناسی تاثیر زیادی دارد، اما همچنین برخی از پرهزینه ترین تلاش های بازسازی هستند.

افزودن نکات شخصی: تمرکز طراحی

به منظور بازسازی خانه شیک هنگامی که تصمیمات کاربردی در مورد ورودی های بیرونی و داخلی گرفتید، می توانید سبک شخصی خود را در عناصر طراحی بگنجانید. اگر می خواهید یک ورودی سرپوشیده داشته باشید، راه هایی برای ایجاد یک سقف برآمدگی سفارشی خیره کننده وجود دارد. شما می توانید با مواد و شکل خود خلاق باشید. برای مثال، ممکن است سقف‌های قله‌دار یا شاید قوسی را ترجیح دهید. ممکن است بخواهید موادی تهیه کنید که منعکس کننده سبک داخلی خانه شما باشد – مانند دانه های همسان یا لکه های چوب.

به دنبال فرصت هایی برای اضافه کردن پاشیدن رنگ ها از درب ورودی خود به باغ خود باشید. محوطه سازی عنصر مهمی است که باید با طراحی خانه شما هماهنگ باشد. مسیرهایی که با پرچین ها، درختان میوه یا باغ های صخره ای پوشیده شده اند، در طول سال رنگ و بافت می بخشند.


گرایش های طراحی

1. اسکلت های چوبی برای برآمدگی ها، قوس ها، یا شیب های سقف به طور فزاینده ای در بازسازی ورودی ورودی محبوب هستند.

2. یک روند در حال ظهور در ورودی های سرپوشیده شیشه ای است که پوششی را از عناصر ایجاد می کند، اما هنوز تن ها نور طبیعی را فراهم می کند.

نکته حرفه ای

درب ورودی خود را با سبک داخلی خانه مطابقت دهید – گزینه های زیادی از سبک (سنتی، مدرن، شیک ویلایی، مدرن شهری) گرفته تا رنگ وجود دارد. درب های قرمز روشن تبدیل به یک انتخاب محبوب شده اند، اما به پالت خانه خود فکر کنید. اگر با رنگ‌های خنک و مطبوع تزئین کرده‌اید، آن رنگ‌ها را در جلوی درب خود انتخاب کنید تا هم در داخل و هم در خارج جریان داشته باشید. درهای رنگ شده کارخانه عمر بیشتری دارند و در رنگ های کاملا سفارشی موجود هستند.


چه بعد از یک روز طولانی به خانه برگردید، چه برای اولین بار از مهمانان در خانه خود پذیرایی می کنید، می خواهید به محض اینکه از در ورودی عبور می کنید، احساس “در خانه” خود کنید. زیبایی شناسی ورودی داخلی، ریتم و سبک خانه شما را تثبیت می کند و در هنگام میزبانی از مهمانان، تاثیر اولیه را بر جای می گذارد.

ارتفاع سقف مهمتر از آن چیزی است که بسیاری فکر می کنند. اغلب اوقات هنگام بازسازی خانه شیک ، افزایش ارتفاع سقف بیشترین تأثیر را بر فضا می گذارد. سقف‌های کلیسای جامع انتخابی محبوب برای ورودی‌ها هستند، زیرا احساسی مطبوع و فضای باز را می‌دهند – حتی در فضایی که متراژ مربع نسبتاً کوچک است. اگر نمی توانید بسازید، بسازید! همچنین می‌توانید ترجیحات خود را برای شکل و استایل با طراحی با قوس‌هایی روی قله‌ها، یا تهیه مواد منحصربه‌فرد، نصب قالب‌سازی تاج و استفاده از رنگ، ترکیب کنید.

نورپردازی در هر فضایی ضروری است ، اما شاید حتی بیشتر در فضاهایی که نور طبیعی زیادی ندارند یا فاقد متراژ مربع هستند. تاسیسات نور باید با نور طبیعی سازگار باشد. در صورت امکان، سعی کنید این دو را با هم ترکیب کنید – در بهترین نور روز یا شب به حداکثر برسانید. نورگیرها، تونل های خورشیدی، یا پنجره ها در دو طرف درگاه شما راه های خوبی برای وارد کردن نور طبیعی از جهات مختلف هستند. اگر درگاه شما رو به جنوب باشد، از طلوع تا غروب نور فوق العاده ای دریافت خواهید کرد. با این حال، اگر درگاه شما به سمت شرق یا غرب است، بهتر است نور را از بالا بیاورید.

فضای ذخیره سازی و جریان نیز در فضایی که ترافیک سنگین را در خود جای می دهد مهم است. کمدهای داخلی و راه‌حل‌های ذخیره‌سازی، مبارزه برای فضایی برای پوشیدن کفش‌ها، کت‌های فروشگاهی و دیگر کارهای روزمره را کاهش می‌دهند.

چه بعد از یک روز طولانی به خانه برگردید، چه برای اولین بار از مهمانان در خانه خود پذیرایی می کنید، می خواهید به محض اینکه از در ورودی عبور می کنید، احساس “در خانه” خود کنید. زیبایی شناسی ورودی داخلی، ریتم و سبک خانه شما را تثبیت می کند و در هنگام میزبانی از مهمانان، تاثیر اولیه را بر جای می گذارد.

برای بازسازی خانه شیک در نظر بگیرید که چشم به کجا می رسد و بهترین ویژگی های خانه خود را طراحی کنید. در یک طرح مفهومی باز، می‌توانید چشم را در کل فضای طبقه یا حتی مستقیماً به پنجره‌ای با دید هدایت کنید. به این فکر کنید که ورودی شما از داخل خانه چگونه به نظر می رسد. از جایی که در اتاق نشیمن، اتاق نشیمن یا آشپزخانه نشسته اید باید به همان اندازه رایگان باشد.

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل طراحی و بازسازی خانه


خلاصه: نکات کلیدی و مشکلات رایج

  • عملکرد، هدف و سبک را در نظر بگیرید – همه به یک اندازه برای رسیدن به هدف پروژه مهم هستند.
  • ورودی ها بر زیبایی شناسی نقاط دیدنی تکیه دارند. دیدگاه ها را از هر زاویه ای تجسم و برنامه ریزی کنید.
  • بازسازی خانه شیک و محوطه سازی بیرونی سرمایه گذاری بالایی دارند، اما پروژه هایی با تاثیر بالا هستند.
  • استخدام یک پیمانکار طراحی + ساخت، خطر افزایش هزینه و اشتباهات را کاهش می دهد.
  • منابع را عاقلانه تهیه کنید. متغیرهایی مانند آب و هوا، موقعیت خورشید، مکان و فضا بر انتخاب شما تأثیر می‌گذارند.

فصل دوم: آشپزخانه: قدم به قلب خانه بگذارید

از آشپزخانه اغلب به عنوان “قلب خانه” یاد می شود.

در بسیاری از خانه ها به محل تجمع خانواده و دوستان تبدیل می شود. این اغلب مرکز مرکزی فعالیت است، و اتاقی است که توجه زیادی را به خود جلب می کند، به ویژه زمانی که پروژه های بازسازی روی میز هستند.

انتخاب پیمانکار برای چنین فضای مهمی در خانه شما نباید به سادگی گرفته شود. در بیشتر موارد، می‌توان با تصمیم‌گیری دقیق قبل از واگذاری کار به هر کسی، از «مدل‌سازی-پروژه‌ها-برآمده-اشتباه» جلوگیری کرد. به پورتفولیوها نگاه کنید،
توصیه‌ها را بپرسید، و نام‌ها و اعتبارنامه‌های حرفه‌ای را بررسی کنید.

شروع: برنامه ریزی و آماده سازی با یک متخصص

زمان بیشتری در مرحله برنامه ریزی بازسازی آشپزخانه شیک در مقایسه با هر اتاق دیگری در خانه صرف می شود. به این دلیل که این پروژه شامل بخش‌های کاری پیچیده زیادی مانند لوله‌کشی، برق، آبی، طراحی، ساخت و ساز، تامین مواد، تجار و غیره است. صرف زمان مناسب برای برنامه ریزی و استخدام متخصصین مناسب، هزینه جبران اشتباهات خود را کاهش می دهد.

مرحله برنامه ریزی باید یک تلاش مشترک بین طراح، سازنده و خانواده شما باشد. اینجاست که یک نوسازی قوی برای موفقیت کل پروژه حیاتی است.

نکات حرفه ای

1. به طور متوسط، یک بازسازی کامل آشپزخانه به 40 تا 50 ساعت حرفه ای صرف برنامه ریزی و طراحی نیاز دارد. یک قانون سرانگشتی خوب این است که 5 درصد از کل بودجه پروژه خود را برای پرداخت ساعات برنامه ریزی و طراحی کنار بگذارید.

2. مراقب باشید هر چیزی را که در برنامه های تلویزیونی خانگی می بینید باور نکنید. این نمایش ها در درجه اول به منظور سرگرمی هستند. در حالی که آنها اغلب محتوای آموزشی مناسبی را ارائه می دهند، اما تجزیه و تحلیل کاملاً دقیقی از هزینه ها ارائه نمی دهند
. بیشتر برنامه‌ها ارزش محصولات اهدایی را که در برخی موارد شامل نیروی کار نیز می‌شود، حذف می‌کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، تفکیک بودجه در تلویزیون را با کمی نمک در نظر بگیرید.

افزودن نکات شخصی: تمرکز طراحی

ایده های منبع برای بازسازی یا طراحی کاملاً جدید آشپزخانه می تواند بیش از حد طاقت فرسا باشد. وقتی به جستجو می روید، چیزی را خواهید یافت که به نظر می رسد یک میلیون منبع، گرایش و نظر است. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید
قبل از شروع بازسازی یا طراحی آشپزخانه به آنها توجه کنید.

مواد مهم هستند – به ویژه در فضایی که ترافیک زیادی را در خود جای داده است و روزانه غذا آماده می شود. مواد را با در نظر گرفتن سبک زندگی و حس شخصی از سبک و دکوراسیون انتخاب کنید.

مواد سطحی، همانطور که روی میزها استفاده می شود، مقدار زیادی از املاک و مستغلات آشپزخانه شما را اشغال می کند و بنابراین تاثیر بصری را می طلبد. اما آنها همچنین سطحی هستند که بیشترین “ضربه” را به عنوان فضای کاری برای تهیه غذا می گیرند، بنابراین دوام و تطبیق پذیری بسیار مهم است.

گرایش‌های طراحی
پیش‌خوان‌ها از لمینت، بلوک قصابی، سیمان، و فولاد ضد زنگ گرفته تا گرانیت یا سنگ مرمر همیشه محبوب هستند – هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. طول عمر یک عامل مهم در هر پروژه بزرگ بازسازی خانه شیک است – مراقب باشید که یک مد گذرا یا ماده ای را انتخاب نکنید که ممکن است در چند سال آینده خود را داشته باشد.

درهای کابینت نیاز به توجه یکسانی دارند و گزینه های زیادی برای مواد وجود دارد. ام دی اف، روکش، چوب جامد، فلزات، شیشه. محبوب ترین انتخاب، چوب جامد، روکش یا محصولی است که ظاهر و سبک چوب را تکرار می کند. اما این به سختی انتخاب ها را محدود می کند. هنگام انتخاب این جهت، سه عامل وجود دارد:

غلات

هر نوع چوب دانه بندی متفاوتی دارد و بنابراین، شبیه به انتخاب یک اثر هنری برای دیوار شماست. هیچ دو دانه ای شبیه هم نیستند. به طور معمول، بلوط‌ها دارای الگوهای دانه‌ای برجسته هستند، در حالی که افرا دارای دانه‌های خاموش‌تر یا نرم‌تر هستند. ترجیحات خود و ظاهر کلی را که می خواهید در فضا بدست آورید با دقت در نظر بگیرید.

رنگ

در حالی که انتخاب رنگ چوب شما مهم است، معمولا رنگ طبیعی که برای کابینت استفاده می شود طیفی از رنگ ها و رنگ ها را آغشته می کند. حتی می توان رنگ چوب دیگری را با استفاده از لکه یا روکش تکرار کرد (مثلاً از توس تا افرا). اگر می خواهید روکشی طبیعی داشته باشید، پس به رنگ چوب و دانه و اینکه چگونه با رنگ ها و بافت های دیگر در فضا تناسب دارد، توجه کنید.

ساخت و ساز

ساخت کشوها و درهای کابینت دوام را تعیین می کند، اما تاثیر بصری و هزینه کلی را نیز به همراه خواهد داشت. نمونه‌ای از این، انواع مختلفی از لولاهای موجود است که فرم و عملکرد را با هم ترکیب می‌کنند.
یک روند محبوب در طراحی کابینت آشپزخانه، لولاهای بسته نرم است که عملاً صدای کوبیدن درها و کشوها را از بین می برد.

با رنگ تکمیل کنید

درست مانند هر اتاق در خانه شما، رنگ در آشپزخانه فوراً فضا و سبک آن را در خانه شما مشخص می کند. روندها نشان می دهند که رنگ تنها راه برای القای لمس رنگ در فضا نیست. مواد دیگری مانند کاغذ دیواری، فلزات، مواد مخلوط (برای مثال چوب و سنگ) یا حتی کاشی و سرامیک روز به روز در طراحی آشپزخانه محبوب تر می شوند.

گرایش طراحی
Leatrice Eiseman، مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون می‌گوید که در اتاقی که اغلب به عنوان محل تجمع دوستان و خانواده استفاده می‌شود، رنگ‌ها باید انرژی یکسانی داشته باشند. از ترکیب رنگ ها، مواد و بافت ها برای ایجاد شخصیت خانواده و خانه نترسید. یک طراح حرفه‌ای یک تابلوی مفهومی (دیجیتال یا فیزیکی) ایجاد می‌کند که تمام رنگ‌ها، متریال‌ها و بافت‌هایی را که انتخاب کرده‌اید جمع می‌کند. مجموع قطعات باید مکمل هم باشند.


خلاصه: نکات کلیدی و مشکلات رایج

  • تصمیمات مربوط به سبک/طراحی باید با توجه به عملکرد و سبک زندگی شما در رأس آنها باشد.
  • آشپزخانه «قلب»، مرکز و بزرگترین منطقه ترافیکی خانه است. مطمئن شوید که طراحی متناسب با هدف فضا است.
  • حداقل 5 درصد از کل بودجه خود را برای مرحله برنامه ریزی هر بازسازی آشپزخانه کنار بگذارید.
  • با وجود قطعات بسیار حیاتی در بازسازی آشپزخانه، جایی برای خطا وجود ندارد. کمک حرفه ای توصیه می شود.
  • از ترکیب مواد برای افزودن بافت و جذابیت نترسید، یا با پالت رنگ خود جسور باشید.

فصل 3: سوئیت اتاق خواب اصلی: فرار برای شارژ

اتاق خواب

در مورد اهداف خود (هم زیبایی و هم کاربردی) شفاف باشید – چرا در وهله اول فضا را تغییر می دهید؟ بازسازی خانه شیک شما باید برای دستیابی به آن اهداف طراحی شود.

آیا به متراژ مربع بیشتری نیاز دارید؟ آیا از رنگ و مدل اتاق خسته شده اید؟ آیا وارد مرحله جدیدی از زندگی خود می شوید که در آن عملکرد یا چیدمان فضا باید تغییر کند؟

تعدادی از عناصر کاربردی و ترجیحات وجود دارد که به شدت بر طراحی تأثیر می گذارد، هنگام صحبت با یک طراح حرفه ای موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • اندازه فضا و چیدمان (آیا دیوارها را خراب می کنید؟ فضای بیشتری اضافه می کنید؟ با چه چیزی کار می کنید؟)
  • ویندوز (در کدام جهت قرار دارند، آیا نیاز به تعویض دارند، آیا ویندوز خود را جدید اضافه می کنید یا ارتقا می دهید؟)
  • سبک زندگی، و هدف برای فضا (تلویزیون، شومینه، تلفن / میز یا محل نشیمن)

سه مولفه مشترک برای بازسازی مجموعه اصلی وجود دارد:

  1. اتاق خواب
  2. حمام اختصاصی
  3. کمد دیواری

در همه موارد، تعریف هدف هر پروژه، جزئیات دقیق‌تری مانند بودجه، جدول زمانی و طراحی را تعیین می‌کند.

گرایش طراحی

رنگ‌های روشن‌تر دیوار را برای اتاق‌های کوچک‌تر انتخاب کنید تا نور را منعکس کرده و فضای بیشتری را ایجاد کنید.

حمام اختصاصی

پروژه های بازسازی حمام شیک می توانند از حداقل پیشرفت ها تا تعمیرات اساسی را شامل شوند.

در هر صورت، حمام ملاحظات بسیار متفاوتی نسبت به سایر اتاق های خانه دارد. بیشترین میزان لوله کشی را دارد
، اتاقی است که بیشترین رطوبت ممکن است رخ دهد، و اغلب جایی است که در صورت اشتباه، بیشترین آسیب ممکن است رخ دهد.

همیشه به یاد داشته باشید که تمام موادی که برای حمام انتخاب می شوند باید با دقت انتخاب شوند تا در برابر رطوبت مقاومت کنند. این شامل رنگ دیوار و سقف، کاشی، چوب، کفپوش و غیره است. برخی از مواد به سادگی برای حمام مناسب نیستند. به عنوان مثال، برخی از انواع چوب رطوبتی را جذب می کنند که می تواند منجر به ترک خوردن یا بدتر از آن، کپک و کپک شود. به هر قیمتی، از نشت، نشت، زنگ زدگی و کپک جلوگیری کنید – نه تنها خطر آسیب پرهزینه به خانه خود را خواهید داشت، بلکه سلامت عمومی خود را نیز در معرض خطر قرار خواهید داد.

درست مانند هر اتاق دیگری، سعی کنید تعادل مناسبی بین نور مصنوعی و طبیعی ایجاد کنید.

بسیاری از حمام ها پنجره ندارند، بنابراین نورگیر یا تونل های خورشیدی راه حل های عالی برای این مشکل رایج هستند. اما شاید بیش از هر اتاق دیگری در خانه، انتخاب و قرار دادن نور مصنوعی بسیار مهم باشد. سوئیت حمام یا حمامی که فضای مشترکی است که چندین اتاق خواب به آن دسترسی دارند، معمولاً جایی است که افراد در طول روز آماده می شوند.

در نهایت، اگر قصد دارید چیدمان حمام خود را تغییر دهید، سرمایه گذاری می تواند زیاد باشد، اما بازده آن به همان اندازه بزرگ است. پیکربندی مجدد جایی که مهمترین قطعات در یک فضا قرار می گیرند (در این مورد، توالت، سینک، حمام) به تلاش و تخصص بیشتری نیاز دارد، اما پتانسیل آن را دارد که اتاق را کاملاً دوباره اختراع کند. اگر نمی خواهید تا حد خراب کردن دیوارها، لوله کشی مجدد یا اضافه کردن فضای اضافی پیش بروید، ترفندهای فضایی و طراحی برای ایجاد توهم فضا وجود دارد.


نکته حرفه ای

نورپردازی مناسب یک ضرورت است. معمولاً در کنار یا نزدیک آینه ها و سینک ها جایی که بیشترین نور مورد نیاز است وجود دارد. همچنین مهم است که نورپردازی را انتخاب کنید که خیلی خشن یا خیلی ملایم نباشد – سعی کنید تا حد امکان شبیه به نور طبیعی باشد.

گرایش طراحی

استفاده از آینه، شیشه یا قفسه های باز باعث می شود اتاق جادارتر، بازتر و حتی روشن تر به نظر برسد.

در کمد قدم بزنید

Design Focus
Space + سازماندهی دو نکته مهم هنگام شروع طراحی و بازسازی یک راهرو در کمد است. توجه به این نکته مهم است که برخلاف آنچه ممکن است در تلویزیون، مجلات یا روی صفحه نمایش بزرگ ببینید، کمدها فقط برای سبک ساخته نشده اند. سازماندهی کلیدی است که کمد را متناسب با سبک زندگی شما می سازد. در اینجا چند راه برای به حداکثر رساندن فضای خود، و کاربردی نگه داشتن کمد خود آورده شده است.

بسیار مهم است که به میزان فضایی که برای آویزان کردن لباس دارید فکر کنید – باید جایی برای خود آویزها و ارتفاع کافی برای آویزان کردن وسایل بلند و کوتاه وجود داشته باشد. پارامترهای بسیار خاصی در مورد اینکه چقدر فضای قفسه را می‌توانید در طرح‌های کمد قرار دهید وجود دارد تا گوشه‌ها، عرض رخت آویز و غیره را در نظر بگیرید. برای کاهش این موضوع، سعی کنید قفسه‌های آویزان را برای وسایل کوتاه‌تر دو برابر کنید، در نتیجه فضای موجود برای لباس‌ها را دو برابر کنید.

اگر فضا و بودجه شما توانایی پرداخت آن را داشته باشد، یک گرایش بزرگ در کمدها یک جزیره مرکزی یا یک قسمت نشیمن است. یک جزیره به شما فضای ذخیره‌سازی اضافی می‌دهد و یک میز برای لوازم جانبی، یک آینه آرایش، یا یک منطقه سکویی برای انتخاب لباس مناسب! یک قسمت نشیمن، مانند نیمکت، تخت خواب، یا صندلی راحتی، هم حالتی شیک و هم یک عنصر کاربردی است، زیرا جایی برای نشستن در هنگام پوشیدن جوراب، کفش و غیره برای شما فراهم می کند.


نکته حرفه ای

قفسه های بالایی را برای نگهداری لباس های خارج از فصل رزرو کنید. می‌توانید با قرار دادن این اقلام در سبدهای رنگارنگ یا مکعب‌های ذخیره‌سازی لباس زیپ‌دار، رنگ‌های رنگی اضافه کنید و سبک خود را ادغام کنید.

گرایش طراحی

لوازم جانبی ابتکاری زیادی وجود دارد که می تواند به شما در سازماندهی کمک کند. قفسه‌های کفش و کراوات شیک، آویز کمربند، آویز شلوار، ارتفاع‌ها و شکل‌های مختلف قفسه‌ها را بیابید – گزینه‌های شما بی‌پایان هستند

در هر فضای کوچک (و به ویژه در کمدهایی که پنجره ها معمولاً بخشی از طرح اصلی نیستند) مهم است
که راه هایی برای وارد کردن نور و احساس باز بودن پیدا کنید. طراح شما ممکن است در نظر داشته باشد که یک پنجره در طرح بسازد،
یا نور را با استفاده از نورگیر یا تونل خورشید Velux از طریق سقف عبور دهد. آینه ها یکی دیگر از راه های عالی (و نسبتاً مقرون به صرفه) برای انعکاس نور از منابع طبیعی و سایر منابع نور هستند.


گرایش طراحی

اخیراً روند ساخت واحدهای بانکی کشوی سفارشی، قفسه های کفش اختصاصی و قفسه بندی باز افزایش یافته است. انتخاب لباس و لوازم جانبی از قفسه‌های باز بسیار ساده‌تر از حفاری در کشوی بسته است.

خلاصه: نکات کلیدی و مشکلات رایج

  • مواد انتخاب شده برای حمام باید با دقت انتخاب شوند تا در برابر رطوبت مقاومت کنند.
  • فضا در ممتاز است – راه هایی برای به حداکثر رساندن هر اینچ با نور و چیدمان بیابید.

فصل 4: اضافه شدن اتاق: فضای بیشتر برای زندگی

اضافه شدن اتاق کامل به مشکلات فضای خانه شما کمک می کند، بدون اینکه نیازی به جابه جایی بزرگتر باشد.

افراد بیشتر و بیشتری به بازسازی خانه شیک ، مانند اضافات، روی می آورند تا سال های زندگی خود را در یک مکان افزایش دهند. اما افزودن‌ها می‌توانند پرهزینه و پروژه‌های پیچیده به‌دلیل تعداد زیادی از بخش‌های کاری انجام شوند. واقعیت این است که یک افزودنی شامل همان اجزای یک ساختمان کاملاً جدید است، همه چیز از فونداسیون، لوله کشی، برق، گرمایش، کفپوش، و پنجره ها و غیره.

هدف را با در نظر گرفتن سبک زندگی خود تعیین کنید

اولین سؤال شما باید این باشد که “چرا به فضای اضافی نیاز دارید و با این اضافه کردن چه مسائلی را می خواهید حل کنید”؟ پاسخ شما به این سوالات از قبل نوع اتاقی که باید ساخته شود، ملاحظات بودجه و عناصر طراحی و ساخت فضا را تعیین می کند.

شروع: برنامه ریزی و آماده سازی با یک متخصص

اولین سؤال شما باید این باشد که “چرا به فضای اضافی نیاز دارید و با این اضافه کردن چه مسائلی را می خواهید حل کنید”؟ پاسخ شما به این سوالات از قبل نوع اتاقی که باید ساخته شود، ملاحظات بودجه و عناصر طراحی و ساخت فضا را تعیین می کند.


نکته حرفه ای

به یاد داشته باشید که همه اضافات نیاز به بازسازی شیک در محلی دارند که افزوده جدید به خانه موجود می پیوندد.

ارزیابی طراحی

در طول یک دوره ارزیابی طراحی، به بسیاری از سوالات در مورد لوله کشی، برق و گرمایش در طول بازدید از سایت پاسخ داده می شود تا هرگونه شگفتی در جاده به حداقل برسد. برای صاحب خانه، ارزش پول اضافی برای توسعه و طراحی بودجه جامع را دارد.

افزودن نکات شخصی: تمرکز طراحی

شاید مهم ترین تصمیمات طراحی، تعیین چگونگی ترکیب سبک خانه موجود با ارتفاع و طراحی بیرونی اضافات باشد – این شامل مواد تکمیل بیرونی و محوطه سازی می شود. هم به فضای داخلی و هم به بیرون فکر کنید – جذابیت محدود را خراب نکنید، آن را تقویت کنید.

تصمیمات طراحی داخلی به این بستگی دارد که آیا می خواهید به طور یکپارچه موارد جدید را با عناصر طراحی و شخصیت موجود در خانه خود ترکیب کنید یا اینکه ظاهری تازه و کاملاً متفاوت را برای فضا ترجیح می دهید. یک طراح تأثیرات و الهامات را از عکس هایی که در مجلات، آنلاین یا کارهای قبلی جمع آوری کرده اید جمع آوری می کند.


نکته حرفه ای

طراح باید شخصاً از خانه شما بازدید کند تا احساسی نسبت به فضا، کاربرد آن و سبک شخصی شما داشته باشد.

ارزیابی طراحی

عملکرد همیشه بر طراحی و مواد تأثیر می گذارد. طراحان بر اساس سبک زندگی شما، کفپوش، کانتر، دیوارها و سطوح را انتخاب می کنند. به عنوان مثال، اگر سگی با چنگال دارید، کفپوش های چوبی ممکن است بهترین گزینه نباشند.

خلاصه: نکات کلیدی و مشکلات رایج

  • برنامه شما برای استفاده و اهداف شما تا حد زیادی بودجه مورد نیاز شما را تعیین می کند. به یاد داشته باشید، عوامل حیاتی زیادی وجود دارد، بنابراین از روز اول در مورد بودجه خود کاملاً شفاف باشید.
  • مرحله برنامه ریزی با یک متخصص یک گام و سرمایه گذاری بسیار مهم خواهد بود. طراح و سازنده شما محدودیت‌های شهرداری را ارزیابی می‌کند و بر اساس عملکرد و سبک اتاق تصمیم‌گیری می‌کند.
  • در مورد ترکیب فضاهای موجود و جدید خود تصمیم بگیرید